Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lutego 2021 16:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 grudnia 2020 14:00
Salon - samochody nowe
Wyjątkowo słaba obsługa. ...
... Nie polecam!!!Samochód przywieziony na lawecie. W związku z bardzo wysoka cena za usługę, zrezygnowaliśmy i chcieliśmy zabrać samochód. Przy odbiorze okazało się ze musimy zapłacić 320,00 za sprawdzenie pojazdu. Nie umawialiśmy się na to, ani na jakiekolwiek koszty. Zakwestionowaliśmy zasadność tej opłaty. Po wezwaniu kierownika, obsługujący zrezygnował z roszczeń i wydał nam samochód. Okazało się, że auto ani przez chwile nie było w warsztacie, stało na parkingu w tym samym miejscu, w którym zjechało z lawety. Gdybyśmy nie zakwestionowali rachunku, zapłacilibyśmy za nic. Pracownik nie przeprosił choć wcześniej długo upierał się ze musimy zapłacić. To może świadczyć o chęci wyłudzenia pieniędzy oraz o dużej niekompetencji obsługującego nas pracownika.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 20:43
Salon - samochody nowe
Dziś żona była ...
... tam na wymianie opon - wizyta umówiona na konkretną godzinę, więc teoretycznie czas zarezerwowany itp.. tymczasem po wjechaniu samochód ponad godzinę stał na podnośniku i nikt się nim nie interesował! Cała operacja zmiany opon zajeła serwisowi 2 godziny 15 minut !!! Przepraszam, ale co u diabła może w wymianie opon zająć ponad 2 godz?? Co gorsza, to drugi taki przypadek - poprzednio to też trwało ok 2 godziny.. Szanowny serwisie, miliście szczęście że tam była żona a nie ja, bo awantura byłaby karczemna i bez dużego rabatu ( a nie łaskawe wasze 5% które daliście żonie) by się nie obyło... i nie wiem czy to nie była moja ostatnia wizyta w waszym serwisie - oczekuję reakcji z waszej strony bo chyba każdy się zgodzi że 2h 15min na wymianę opon to co najminiej 3krotnie za długo! Ja szanuję wasz czas, ale szanujcie też mój (czy w tym przypadku mojej żony, która po walce w szpitalu z covidem musiała jeszcze spędzać czas u was zamiast po prostu odpocząć )
Użytkownik sieci
15 października 2020 10:17
Salon - samochody nowe
Diagnotyka nie pracuje ...
... od godz. 8 tylko 8.15 i to po mojej dwukrotnej interwencji telefonicznej i po rozmowie z jakimś pracownikiem. Diagnosta prowadził swoje czynności do godz 8.50. Następny klient zrezygnował z badania technicznego i odjechał widząc jak długo to trwa. Więcej tego miejsca nie zamierzam odwiedzać.
Użytkownik sieci
10 października 2020 16:35
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Fatalny serwis.
Użytkownik sieci
25 września 2020 10:02
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Pan ...
... zajmujący się serwisem samochodów arogancki, nie miły i co najgorsze niekompetentny. Tacy pracownicy psują dobre imię marki Toyota.
Użytkownik sieci
15 września 2020 23:19
Salon - samochody nowe
W dniu 02/09/2020 ...
... r zamówiłem samochód dokonałem wpłaty zaliczki. W dniu 10/09 /2020 z powodu braku finansowania zmuszony byłem zmienić plany, dokonałem wszelkich niezbędnych formalności anulowania procesu zamówienia, otrzymałem gwarancję zwrotu zaliczki do dnia dzisiejszego pomimo osobistych wizyt w salonie, kontaktu drogą @ nie otrzymałem zwrotu zaliczki. Proszę zastanówcie się państwo czy chcecie mieć do czynienia z salonem Toyota Carolina w Warszawie
Użytkownik sieci
19 lipca 2020 13:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 08:23
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim ...
... łukiem! Dwa razy po serwisie odebraliśmy samochód z niedokręconym kołem. Za pierwszym razem musieliśmy zrezygnować z wyjazdu do Krakowa i zawrócić w połowie drogi. Za drugim razem, w drodze do Budapesztu, musieliśmy szybko znaleźć serwis w Częstochowie. Tam stwierdzono, że przednie koło było niedokręcone. Ta sytuacja była skrajnie niebezpieczna i groziła wypadkiem! Takie błędy świadczą o całkowitym braku odpowiedzialności osób tam pracujących, które naraziły nasze życie
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 20:11
Salon - samochody nowe
Jeśli do załatwienia ...
... jest coś z obszaru blacharsko-lakierniczego to ASO Toyota-Wola zdecydowanie POLECAM OMIJAĆ najszerszym łukiem jakim się tylko da. Jednoczesna naprawa dwóch rzeczy z OC sprawców zajeła bagatela... pół roku. Miejsce dla osób, którym nie zależy na czasie albo mają duuużo cierpliwości.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 19:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2020 13:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2020 14:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 marca 2020 20:30
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem! ...
... Sprzedają przeterminowane produkty. Na zdjęciu produkt zakupiony w dniu 20.03.2020 r. (data z faktury). Nawet podwórkowe warsztaty samochodowe są bardzie profesjonalne, niż ten "salon" Toyoty.
Użytkownik sieci
11 marca 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Serwis mijać szerokim ...
... łukiem. Już niedługo stracę rachubę ile moje auto tam stoi.
Użytkownik sieci
8 marca 2020 09:07
Salon - samochody nowe
Czekanie, tłum i ...
... dezinformacja. Powodzenie maki Toyota w Polsce niestety odbija sie na serwisie i obsłudze.
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 15:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 13:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 13:00
Salon - samochody nowe
2* za to ...
... ze przyjezdzam do salonu na jazde próbną ale niestety jeden z pracowników wziął go sobie i bedzie dostępny dopiero za 2-3 godziny. Oczywiscie mogłem się umowic ale po co te samochody testowe zeby pracownicy jezdzili nimi załatwiać sprawy na mieście czy zeby klient mógł zobaczyć czy samochod mu odpowiada ?