Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 14:53
Salon - samochody nowe
I to pokazuje ...
... jak ważny jest Klient. NAZYWAM SIE PIOTR Carolina Toyota Wola (właściciel) tydzień temu Szanowny Panie Konradzie, Dziękujemy za przekazanie swoich spostrzeżeń dotyczących naszej firmy. Bardzo nam przykro, że nie sprostaliśmy Pana oczekiwaniom. Zapraszamy do kontaktu na adres marketing@toyotawola.pl w celu wyjaśnienia powstałych niedogodności w trakcie ostatniej wizyty. Pozdrawiamy. Niby wszytko w porządku ale jakoś nie mam satysfakcji z wykonanej usługi. Nie mają tego czegoś co powoduje że chce się wracać. Nie dają nic od siebie działają jak automat. I chyba tak jest jak się popatrzy na odpowiedzi właściciela na wystawione opinie. Zawsze to samo. Dziękujemy za….. chcielibyśmy….. Prosimy o ……. Może taka jest polityka firmy.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 23:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Slabe ...
... specialisty z warsztatu ktore nie potrafia zlokalizowac usterki, a managerowie to tragedia.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Weszliśmy z partnerką ...
... w celu zakupu CH-R jednak nikt nie raczył powiedzieć nawet dzień dobry pokręciliśmy się pare minut po salonie, wyszliśmy i pojedziemy do innego salonu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Только после кражи ...
... автомобиля была сказано о тоёта службами полиции, страховой компании (чаще всех краденый автомобиль в Польше и не только). А дилер впаривал о безопасности и охраны авто пока ключ у тебя. А по факту машина без ключа открылась, тем более завелась. Так же воров привлекает то, что кроме одной части двигателя, на авто нет маркировки ВИН номера, а значит, дитали легко сбыть на рынке, даже продать этому же салону. Может быть сам салон в сговоре с грабителями.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Doradcy serwisowi pracują ...
... jak w “wolną sobotę” - jak się człowiek nie upomni to nikt się nie zainteresuje. 3 stanowiska- wszystkie puste. Każą czekać, potem cię nie znajdują… Auta nie umyją, bo nie mają ludzi Wycieraczki oryginalne miały być dostępne - nie są… Tyle w temacie.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Fatalny frontoffice. Przyjeżdżam ...
... dzisiaj rano umówiony na akcję serwisową. Zostałem skierowany do młodego człowieka za pulpitem. Pracownik siedzi wywalony w fotelu na pół leżąco, patrzy się w monitor, je czipsy... "Proszę", burknał nie odrywając wzroku od monitora, przeżuwając czipsa. Rozumiem, że to zaproszenie żeby sobie usiąść. Przez 2-3 minuty obserwuję młodzieńca rozwalonego na fotelu, konsumującego czipsy, wgapionego w monitor - bez słowa ani kontaktu wzrokowego. Potem nastąpiło pierwsze i jedyne zdanie: "Z czym pan przyszedł" i potem już tyko burknięcie "numery samochodu" . Podaję cierpliwie ale, pracownik ani nie notuje (nie wpisuje w system), ani specjalnie nie słucha, je czipsy i patrzy w monitor. Po jakiejś chwili burknął "proszę powtórzyć" i "Proszę kluczyki". Rozumiem, ze nie przyszedłem do salonu Bentleya, ale też nie oczekuję czerwonego dywanu i szampana. Byłem w Carlonienie wielokrotnie i obsługa i serwis zawsze były profesjonalne, bez zastrzeżeń. Tego pana sugerowałbym jednak schować do najgłebszego kanału, do kontaktu z ludźmi się nie nadaje.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 12:50
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... tego salonu, w weekend przyjechałem z myślą zakupu 2 samochodów. Niestety osoba z którym rozmawiałem nie była zainteresowana podjęciem rozmowy. Nie mam pojęcia czy w toyocie trzeba napisać list anonsowy, ale takie zachowanie wobec potencjalnego klienta jest kiepskie. I jeśli tak wyglada obsługa przed zakupem, zastanawiające jest jak traktowani są klienci po sprzedaży.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... zdecydowanie za dużo. O co najmniej jedną. Oto nasza historia: Pięć miesięcy temu, po pobycie w serwisie i wymianie sprzęgła i wahaczy nie dokręcono dwóch kół w jednym z naszych firmowych samochodów, co zostało stwierdzone przez pomoc drogową wezwaną na autostradzie (następnego dnia po opuszczeniu serwisu Carolina Toyota Wola) z powodu niepokojących hałasów w okolicach kół. Oba koła przednie. Po obejrzeniu nagrania z monitoringu, na którym lewe koło jest zasłonięte koszami na śmieci a prawe zupełnie niewidoczne bo schowane za samochodem, kierownik serwisu pan Robert Kubik stwierdził, że wszystko było ok i nie mają sobie nic do zarzucenia, ale przepraszają. Zobowiązał się w imieniu firmy, że przeprowadzą audyt procedur by wykluczyć takie przypadki na przyszłość. Jakoś to przełknęliśmy, byli mili i przestraszeni, trudno zdarzyło się, tym bardziej, że wg przekazanej nam z serwisu informacji - pierwszy raz w historii. 3 tygodnie temu powtórka, droga expresowa nazajutrz po okresowym przeglądzie, połączonym z wymianą klocków hamulcowych. Tym razem wezwany mechanik stwierdził niedokręcenie już tylko jednego koła (lewe tylne), zatem zawsze jakiś postęp, ale jak dla nas to o trzy niedokręcone koła za dużo i rozstaliśmy się (po kilkunastu bezproblemowych latach i dwóch serwisowanych tam firmowych samochodach), bo jednak życie naszych pracowników i nasze jest nam miłe. Oczywiście padło z naszej strony pytanie: co zmieniliście procedurach? Otóż nic bo przecież „wszystko jest w porządku a procedury są znakomite" - cytat z pana kierownika. „To niemożliwe, nie wierzę" - drugi cytat – mimo, że kopię protokołu naprawy przez pomoc drogową pierwszej „usterki" ma serwis w dokumentacji oraz mamy fakturę za usunięcie drugiej przez zakład mechaniczny. W treści faktury figuruje zapis na czym polegał problem. Na nagraniu z monitoringu przeglądu tej strony samochodu nie widać, pech, niemniej znowu jest ono przekonywujące (dla pana kierownika) w kwestii, że serwis Carolina Toyota Wola zrobił wszystko zgodnie ze sztuką. Jeszcze była po drodze hipoteza(?), sugestia (?), że może ktoś nam usiłował ukraść koła (dwukrotnie, zawsze zaraz po wyjeździe z serwisu) ale niedoukradł, bo ktoś go spłoszył. Zrobiło się więc nawet komicznie. Okazało się też, że nie jesteśmy (wbrew wielokrotnym zapewnieniom) pierwszym takim przypadkiem, wystarczy choćby poczytać inne opinie. Żaden z naszych samochodów tam więcej nie postanie, ale czujemy się w obowiązku ostrzec Państwa: nie ufajcie, a przy jakichkolwiek hałasach z okolic kół po wyjeździe z serwisu Carolina Toyota Wola sprawdzajcie koła natychmiast, bowiem zaniechanie tego może skutkować poważną katastrofą, a nawet śmiercią.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 23:20
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemny Pan ...
... z serwisu czuł się obrażony faktem że byłem o godzinie 19.40, będąc umówiony na godzinę 19 na zostawienie samochodu, gdzie jedyne co trzeba było zrobić to pozostawić samochód i oddać kluczki. Auto nie zostało przyjęte. Byłem tutaj wielokrotnie, ale to był ostatni raz. Rozumiem odmówienie serwisu, ale traktowanie mnie jak śmiecia ze względu na spóźnienie poza moją kontrolą nie jest akceptowalne. Edit: Po otrzymaniu tej odpowiedzi skontaktowałem się ale nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej, także była tylko na pokaz. Okazało się jednak że ta sytuacja to szczęście w nieszczęściu bo oszczędziłem dużo pieniędzy. Oryginalne zawory SCV które mieli wymienić kosztują w Inter Cars 1000zł za zestaw, serwis chciał 2700zł plus bóg wie ile za robociznę. Zamontowanie ich nie było żadną filozofią i zajęło 30 minut. Jeśli chcieli prawie trzykrotność rynkowej wartości części, to polecam się wszystkim dwa razy zastanowić czy warto serwisować tutaj swój samochód, bo jest to normalny scam.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 14:04
Salon - samochody nowe
W salonie zachowują ...
... się jak by sprzedawali gumy do żucia a nie porządne samochody. Po co się umawiać na jazdę testową z wyprzedzeniem jak na miejscu okazuje się że auto właśnie w tej chwili wyjechało na jazdę testową... Dowiedziałem się że "dziewczyny powinny w systemie zarezerwować samochód" Przepraszam! To ja mam ich pilnować by się poważnie zachowywali?
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 13:53
Salon - samochody nowe
Tydzień wcześniej zarezerwowałem ...
... jazdę Corollą Cross, dziś przyjeżdżamy o umówionej godzinie i okazuje się że nie ma ani handlowca, ani samochodu. W recepcji zadzwonili do filii na włochach - miał tam na nas czekać handlowiec i samochód. Gdy przyjechaliśmy na miejsce okazało się że akurat ktoś inny przed chwilą zabrał auto. Dziękuję, w salonie Kia i Hyundai obsługa o wiele lepsza.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 18:50
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy samochód w ...
... Carolina Toyota Wola. Serwisujemy auto od początku wyłącznie w tym serwisie. Ale mimo kilku razy, podczas których powierzyliśmy samochód tym „ekspertom”, pracownicy byli coraz bardziej aroganccy i nieuprzejmi. Podczas przedostatniego przeglądu odebraliśmy auto z niedokręconymi osłonami pod silnikiem… musieliśmy wrócić do serwisu 70 km. A podczas ostatniego serwisu w dniu 19.12.2023 r. pracownik recepcji serwisu przeszedł samego siebie. Pracownik zbagatelizował zgłoszony problem, a diagnoza usterki spojlera, ujawniająca się przy prędkości powyżej 80 km/h miała być „zdiagnozowana” podczas testu drogowego na dystansie 6 km… w mieście. Pracownik zapewnił bezczelnie, że test drogowy z prędkościami powyżej wskazanych 80 km/h odbył się w mieście. Aroganckie podejście tego pana spowodowało, że nigdy więcej nie zdecydujemy się na ten serwis. Jeżeli Carolina Toyota Wola nie ceni sobie zadowolenia klientów, to przynajmniej na pewno powinna usunąć pracowników lekceważących problem.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 09:39
Salon - samochody nowe
I never had ...
... any issues with this place, bought my car there last year and it was always nice and efficient and expeditive. Last time I was there to swap my tires it took them exactly 1 hour, but this time oh boy this time was different. I booked the appointment almost a month in advance to December 4th (this was the soonest they could do) which is already pretty late and the roads where already filled with ice and snow, but lets say that's ok. I arrived precisely at 1 pm and the guy on the service desk very politely took care of me and told me it can take up to 1:30 hs to which I agreed. one hour passed and the same guy approached me this time with a second man who spoke better English apparently and asked for my patience that there was an issue with my tires that they where never brought from the deposit or something like that if it was ok for half an hour more, to which I also agreed, so 2 hs tops. Time went bye, we hit the 2 hr mark....2:30... 2:45... 3 hs... nothing. I approached the service desks (all of the guys who where there when I came already where gone and new people was there) and asked what is the situation of my car, the new guy came and went and told me that they are just about to star with my car and it will take around one hour to which I told him that I was already waiting for 3 hs. And he just said "sorry". I tried to complain in the service reception but to no avail, they told me just the same thing and that I was warned that it may take some extra time (half an hour not 2+) and offered me a coffee. So long story short it took them 4 and something hours to swap my tires and that is unacceptable. If the first guy had told me it was gonna take them 4 hs, fine, I could go home o on with my day and retrieve the car later but no. they kept moving the hours without telling me nothing. Lost half a day for a task that I could do myself in 30 minutes, but I decided to pay for a service so I don't have to. Again all my previous interactions with this place where as expected, pretty decent but for this they are getting 1 star.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 15:56
Salon - samochody nowe
Powierzchnia piękna salony ...
... ładne sprzedawcy dobrzy . Ale pomocy dla klienta Toyoty brak . Jak sprzedać części do Toyoty z USA nie ma problemu . Gdy chodzi o to czy Toyota Prius z 2016 może ciągnąć przyczepkę to Toyota w Polsce nie wie . Jestem zawiedziony .
Użytkownik sieci
13 października 2023 10:08
Salon - samochody nowe
Объезжайте стороной этот ...
... сервис, а если у вас новая машина, ещё дальше объезжайте, чтобы и мысли не появилось заехать сюда. Unikaj tej usługi, a jeśli masz nowy samochód, pojedź jeszcze dalej, tak abyś nawet nie pomyślał o zatrzymaniu się tutaj.
Użytkownik sieci
13 października 2023 06:15
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... pochwalić serwisu blacharsko-lakierniczego. Samochód miał wymieniany tylny zderzak i podłogę w bagażniku. Całkiem przez przypadek po ok roku czasu postanowiłem zabezpieczyć podwozie. Pań z serwisu w którym to wykonywałem oznajmił, że w tylnej części podwozia podłoga bagażnika w miejscach łączeń zaczynała rdzewieć. Nie chciałem już zabierać samochodu żeby zgłaszać reklamację. Panowie mi to na szczęście oczyścili i zabezpieczyli ale gdyby nie to samochód nieświadomie by rdzewiał, także proszę sprawdzać po jakimś czasie jakość wykonania prac tego serwisu bo chyba coś słabo z jakością. Wychodzi na to, że w warsztacie u Pana Mietka lepiej się przykładają.
Użytkownik sieci
27 września 2023 16:54
Salon - samochody nowe
Należy uważać , ...
... raz wyjechałem po serwisie z usterką , omawiali, że mogło się stać w nocy tylko zapomnieli , że samochód w nocy stał w salonie Oszukali ubezpieczyciela na duże pieniądze, na szczęście dla mnie samochód był służbowy z floty.
Użytkownik sieci
4 września 2023 12:47
Salon - samochody nowe
Obsługa nieprofesjonalna, nie polecam
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 12:13
Salon - samochody nowe
Kupiłem samochód 5 ...
... miesięcy temu. Miałem dostać drugi kluczyk po dwóch miesiacach i do tej pory NIE DOSTAŁEM Przy odbiorze samochodu dowiedziałem się że alarm zamontują mi dopiero za miesiąc!
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 15:20
Salon - samochody nowe
No 1. Complaint: ...
... I bought my car from here and used their financing(Toyota bank). The lady who was dealing with the financing could be easily described as a scammer. We agreed on a rate on the day of reservation and later did transfer them the necessary down payment. She did provide a draft calculation but not a draft contract-my bad I did not ask for it but was to trusting. On the day of taking the car/signing the financing contract the rate somehow increased. The reason was cause I get some tires on discount with the car… we get some dispute on this and the trust was lost of course right away(naive me had it in the beginning). In the process also turned out that the rate is floating. However she assured me that this rate could not go higher than a certain level- of course it could. I sent her a couple of mails about it later when I discussed this with the bank directly after this rate went higher than what she said. She was reluctant to reply and give a clear answer-basically admitted the scamming. No. 2 complaint: The agent said the first change of tires will be free and asked specifically 2-3 times that whether it means changing from winter tires to summer tires(as the car arrived with winter tires) and he said yes. Later when the time came turned out that it’s not free- free meant to have the car with winter tires from start(in January).