90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Odwiedziliśmy salon w ...
... celu zakupu samochodu używanego. Niestety Pan nie znalazł dla nas czasu, może dlatego, że zdradziliśmy że poszukujemy samochodu do 40tys złotych. Stwierdził cytuję "nie mam za wiele do pokazania w tej cenie, niech się państwo przejdą i popatrzą może coś wpadnie w oko, pomógłbym ale mam do zrobienia ważne analizy". W sumie nie dziwię się Panu, analizy się robi w ciepełku, a pogoda tego dnia była okropna. Rozejrzelismy się jednak i wróciliśmy zadać kilka dodatkowych pytań, niestety zastaliśmy już drzwi zamknięte. Dramat!!! Pojechaliśmy do innego salonu, gdzie deszcz i zimno nie było żadnym problemem dla pracownika i zakupiliśmy samochód notabene w cenie 70tys zł. Rada na przyszłość: proszę nie osądzać klienta i nie uważać z góry, że skoro szuka auta do 40tys to tylko tyle pieniędzy posiada. Nie polecam i nie pozdrawiam!!!
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 02:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 09:50
Salon - samochody nowe
Dwa dni próbuję ...
... się dodzwonić do działu serwisu, mam samochód z gwarancją mobilności (po przeglądzie w zabrzańskim serwisie!) a nie jedzie.... Jak chce się uzyskać pomoc przez telefon, czyli nie zostawi od razu kasy u nich to mają klienta bardzo głęboko w d.....e. Serwis w Chorzowie pomógł w 5 minut, za co serdecznie dziękuję Nie polecam zabrzańskiego serwisu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 14:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2023 19:23
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon z ...
... chęcią zakupu RAV 4 ale wiedza i chęci Pana od nowych samochodów jest żenująca. Na pytanie jak mnie zachęci do zakupu usłyszałem " co mam Panu zatanczyc" żadnej prezentacji. Facet z jakimś kucykiem.... dlaczego odrzucacie moja opinie. Wstyd? Za brak kompetencji że strony handlowca? Po roku wstawiam drugi raz.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 17:38
Salon - samochody nowe
Salon w którym ...
... czas zatrzymał się jakieś 20-30 lat temu. Co do serwisu to już lepiej oddać do pana Henia w garażu auto, bo druciarstwo to motto przewodnie serwisu Janowan
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Odbyłam w salonie ...
... jazdę próbną, gdyż byłam zainteresowana kupnem samochodu. W pobliżu mojego miejsca zamieszkania jedynie ten salon posiadał Corolle w kombi. Niestety moje doświadczenie jest negatywne, jednak dotyczy ono wyłącznie zakupu nowego auta gdyż z usług serwisu nigdy nie miałam okazji spróbować. Pan Michał zachował się bardzo nieuprzejmie i nieprofesjonalnie. Podniósł głos podczas prób negocjacji, chciałam cenę negocjować gdyż oferta od niego to była normalna cena katalogowa. Według niego dealer praktycznie nic nie zarabia. W związku z tym doświadczeniem, samochód został zamówiony gdzie indziej, gdzie charytatywny dealer jakimś cudem sprzedał auto po dużo korzystniejszej cenie wraz z innymi dodatkami. Polecam szukać i nie decydować się na ofertę, którą oferuje dealer i te teksty, że oni na tym już nie zarabiają. A Pan Michał powinien zmienić swoje podejście do klienta, bo już nawet urzędy mają lepsza obsługę. A to nie jest zakup rękawiczek, żeby można było być tak nieuprzejmym.
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Polecam omijać to ...
... miejsce z daleka, zakupiłem tu samochód używany z programu Toyota Pewne Auto, pojazd był teoretycznie szczegółowo sprawdzony przez pracowników ASO, pomimo to okazało się że silnik pochłania olej w prawie takich samych ilościach jak paliwo. Szczęśliwie Dealer przyjął samochód z powrotem ale straciłem dużo czasu i nerwów. Podsumowując, weryfikacja techniczna samochodów jest na żenująco niskim poziomie. Nie ufajcie pracownikom tego miejsca.
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Sporo zastrzeżeń mam ...
... do osoby obsługującej sprzedaż samochodów używanych. Rozmawiałem telefonicznie kilka razy , zostałem zapewniony że auto nie ma żadnych widocznych " niedociągnięć"( auto z 2019 roku - z roczną gwarancją salonu) , po przyjeździe do salony z Pomorza okazało się że zderzak auta o którym rozmawialiśmy ma inny odcień. Totalny brak profesjonalizmu. Tym bardziej że przed przyjazdem auto było oglądane skrupulatnie przez przedstawiciela salonu i nawet nikt nie wspomniał o tym " małym szczególe"
Użytkownik sieci
26 października 2023 22:21
Salon - samochody nowe
Uwaga śruby z ...
... kół odrywają się na gwarancji. A za naprawę jeszcze zapłacisz. Jak ktoś lubi polecam
Użytkownik sieci
7 października 2023 22:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Przykro mi ale ...
... opinia jest negatywna brak kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 22:30
Salon - samochody nowe
2 godziny czekania na wymianę opon.
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 09:19
Salon - samochody nowe
Przyjechałem zamówić kompletny ...
... hamulec ręczny do Avensisa. Zamówiłem i umówiliśmy się tak, że jak część będzie na serwisie to ktoś zadzwoni i umówimy się na wizytę na konkretny dzień w celu wymiany. Trochę to trwało ale któregoś dnia otrzymuje telefon, że część już jest ściągnięta z magazynu głównego i leży u nich na serwisie. Ucieszyłem się i zaznaczałem od samego początku, że to jest auto mojego wuja, który mieszka w Niemczech (730km stąd) i dlatego konkretnie musimy się umówić na dany dzień aby zdążyć poukładać wszystko na miejscu i w pracy wziąć urlop na te kilka dni. Ten hamulec wyceniono w Niemczech na około 2500Euro z montażem, w Polsce kosztuje o połowę mniej, dlatego zależało nam aby tu to zrobić. Wuj przyjechał dzień wcześniej aby na drugi dzień rano, auto odstawić do serwisu. W dzień wizyty rano, otrzymuję telefon od jakieś miłej pani, czy pamiętam o wizycie i czy będę na pewno, Potwierdziłem, że będę oczywiście bo bardzo mi zależy. Gdy przyjechaliśmy na serwis okazało się, że jednak nie mają tej części!!! Do ceny naprawy teraz trzeba doliczyć paliwa w dwie strony.. Cena rośnie.. Gdy Mój wuj oburzył się na salonie i powiedział, że specjalnie przyjechał na serwis z Niemiec i to nie z drogi tylko wcześniej byliśmy umówieni i jeszcze rano kobieta dzwoni potwierdzić czy będziemy, dowiedział się od jednego starszego pracownika w okularach, który nawet nie raczył podnieść się z krzesła.. ze złością i agresją powiedział: “Nas nie obchodzi skąd pan przyjechał, to pana sprawa skąd pan przyjeżdża" - z takim chamstwem jeszcze się nie spotkałem. Takiemu pracownikowi w normalnym salonie dano by wypowiedzenie. Panie właścicielu, to jest salon Toyota, a nie Trabant! Tak się nie traktuje klienta zwłaszcza gdy to nie on zawinił. Tego bezczelnego słabego pracownika w okularach należałoby nauczyć kultury i szacunku do klientów. Po kilku tygodniach udało się zdobyć tą część, przyjechaliśmy i auto zostało naprawione. Auta fajne, serwis też ale jednego bym zwolnił. Ja rozumiem, że można popełnić błąd, może pojawić się błąd w systemie, jesteśmy tylko ludźmi też popełniamy błędy ale chamstwa i bezczelności nie można pozostawić bez odpowiedzi.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 14:57
Salon - samochody nowe
beznadziejny konatkt
Użytkownik sieci
29 czerwca 2023 13:12
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Totalna żenada . ...
... Prosiłem o rezerwację samochodu na 2 dni z uwagi na to że mieszkam w drugim końcu Polski. Następnego dnia dowiedziałem się że samochód jednak został sprzedany. Na pytanie czemu sprzedali samochód zarezerwowany nie otrzymałem odpowiedzi. Straszne dziadostwo.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Dra-mat. Od ponad ...
... 20 lat jesteśmy klientami tego salonu toyoty. Wcześniej większość spraw była załatwiana bez zarzutu. W zeszłym roku natomiast pojawił się problem z kuną, pan który przyjmował zlecenie mimo zdjęć i oględzin, które wykonał samodzielnie i tak zapomniał o przewodzie od spryskiwaczy. Na szczęście sprawa skończyła się dobrze, nie wyciągałam konsekwencji, każdy może się pomylić. Natomiast w tym roku przeszli Państwo samych siebie. Po uszkodzeniu opony i przywiezieniu auta z Katowic (bo przecież taki wspaniały serwis) usłyszałam, że państwo się teraz tematem, nie zajmą bo nie ma czasu. Był to wtorek. Mieli Państwo zadzwonić. Wtorek o 17 wykonałam do Państwa telefon. Nadal nie znaleźli Państwo czasu. Środa, kolejny, oczywiście mój telefon, "Auto będzie do odebrania dzisiaj albo jutro rano", tego samego dnia nie otrzymałam żadnego telefonu, zresztą podobnie jak w czwartek. Zażenowana całą sytuacja w piątek zadzwoniłam znowu "przyszła zła opona, auto będzie do odbioru dzisiaj" (sama zła przyszła), nie uwierzycie. Jest po 19. Nadal nie otrzymałam pół telefonu od serwisu. Jest mi bardzo przykro, że po tylu latach i tyłu pochwałach w stronę Toyoty i Państwa salonu, tak bardzo się zawiodłam. Niszczą Państwo, swoim brakiem profesjonalizmu, reputację tej świetnej marki. Nie zostaje mi nic innego, aby innych przestrzegać przed tym salonem.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 18:26
Salon - samochody nowe
Długo się wahałem, ...
... ale jednak po roku użytkowania zakupionego w Ja-Now-An używanego samochodu postanowiłem wystawić negatywną opinię. Do samochodu dołączone zostały opony zimowe na felgach stalowych. Po założeniu w sezonie zimowym od razu zauważyłem, że jest coś nie tak podczas jazdy. Wybrałem się do serwisu wymiany opon na wyważanie. Okazało się, że jedna z felg jest całkiem pokrzywiona. Pojechałem do Ja-Now-An. Po kilku godzinach oczekiwania stwierdzili, że faktycznie felga jest pokrzywiona. Niesyty nie zaproponowano mi nic, jedynie ewentualną darmową wymianę, jeśli sam kupię sobie felgę. Straciłem pół dnia. Po jakimś czasie pojechałem tym razem do innego serwisu Toyoty na przegląd z wyminą oleju, obejmował również sprawdzenie geometrii. Dzięki temu okazało się, że jest nieprawidłowa (mocno odchylona od normy). Poukładałem sobie fakty i stwierdziłem, że poprzedni właściciel musiał wjechać w jakąś poważną dziurę lub coś podobnego i stąd skrzywiona felga i nieprawidłowa geometria. Kupując auto w salonie Ja-Now-An (tzw. „Pewne auto”), miało ono być sprawdzone pod każdym kątem przed sprzedażą, tak przynajmniej mówi polityka Toyoty, a wynika z tego, że zarówno koła jak i geometria nie były! Nie było to więc „Pewne auto”. Zostałem oszukany i zawiodłem się. Myślałem, że Toyota to porządna marka, dbająca o standardy. Na pewno tak nie jest w Zabrzu! Dlatego proszę, czytajcie opinie, może ktoś się zastanowi dwa razy zanim kupi tam używany samochód albo będzie chciał skorzystać z serwisu. Ja stanowczo odradzam!
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 21:20
Salon - samochody nowe
Tragedia, chciałem zamówić ...
... Yarisa już byłem zdecydowany na pół roku czekania (informacja doradcy działu sprzedaży) od złożenia zamówienia dzieliła mnie jazda testowa nowym yarisem. Zrobiona wycena + kredytowanie, dzwoniłem do salonu by przypomnieć o jeździe. Jazdy testowej nie doczekałem do teraz ( brak samochodu do jazdy testowej ) - informacja doradcy. Pierwsze wrażenie było super, wiedza doradcy na dobrym poziomie. Lecz stracili przyszłego klienta, pójdę do konkurencji w której oferują mi jazdę każdym modelem.