Ogólny: | 22 590 70 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Joanna Nowakowska
Super
Kompetentny, miły i profesjonalny. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Obsługa była profesjonalna, ...
... pomocna i uprzejma. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Serdecznie dziękujemy Panu Mateuszowi Karpińskiemu i Pani Kindze Kacprzewskiej za ich zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Polecam bez wahania ...
... serwis w Toyota Żerań. 14.03. byłem na kolejnym, drugim, przeglądzie gwarancyjnym. Podtrzymuję pozytywną opinię, zarówno w kwestii obsługi klienta jak i cen serwisu. Przyjmująca samochód Pani Ewa Olender jest przesympatyczną osobą z dużą wiedzą merytoryczną. Dziękuję i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Ja i mój ...
... przyjaciel zostaliśmy narażeni na utratę zdrowia a nawet życia z winy pracownika po wizycie w salonie Toyota Żerań. Wkrótce piszę całą historię.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Lubię samochód i ...
... współpracuję z dealerem, Pan Stanisław Sasin współpracuje bezpośrednio. Zanim otrzymaliśmy odpowiedź, powiedział, że nie sprzeda samochodu przez 4-5 dni. Jednak w dniu spotkania, gdy zdecydowałem się go kupić, poinformował mnie, że został sprzedany, ponieważ nie dokonałem wpłaty z góry. Oczywiście pracując w salonie nie jest wymagana kaucja. Jeśli tak, jestem gotowy. Teraz muszę kupić samochód i nie mogę już kupić tego, który mi się podoba. Zachowują się bardzo nieprofesjonalnie. Pierwszego dnia pracy z nimi zostawiłem numer telefonu i nie otrzymałem żadnych połączeń.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Prawdopodobnie najgorsze miejsce ...
... w jakim byłem. Przed sylwestrem państwo robiąc przegląd nienaprawili spryskiwaczy o które specjalnie prosiłem w ramach rekompensaty zaproponowanie nam czyszczenie klimatyzacji i darmową naprawę. Musiałem przyjechać 2 tyg ponad później (zimą, więc sprawny spryskiwacz się przydaje) a o czyszczenie klimatyzacji trzeba było się upomnieć. Niestety spryskiwacze nadal psikają głównie na przechodniów… prace trwają
Użytkownik sieci
27 października 2023 07:05
Salon - samochody nowe
Niestety moje doświadczenia ...
... z serwisem są bardzo słabe. Mialam do wymiany szybę czołową. Od początku września do 25 października trwała przygoda z naprawą. Po 2 tyg czekania na szybę zadzwoniono do mnie że nie jest dostępna. Jak również zamienniki. Ja zamiennik w innej autoryzowanej placówce znalazlam w 30 minut i chcialam zmienić miejsce naprawy. Zostalam poinformowana że będę musiała pokryć koszty zamówionej uszczelki i kleju jeśli to zrobię. Bo ktoś z obsługi zamówił je nie mając szyby!! Jak znalazlam zamiennik to okazało się że Pan z serwisu też jest w stanie go zamówić i będzie za 2 dni. Więc zostalam z naprawą w serwisie Żerań. Szyba została wymieniona. Niestety po dwóch dniach spadł deszcz i przez niedbale wymienioną szybę zalało mi moje nowe auto a komputer umieszczony na podsufitce nie działa i leję się z niego woda. Na reakcję serwisu czekalam od piątku do wtorku kiedy to zaproszono mnie na poprawkę. Nie uslyszalam nawet jednego słowa "przepraszamy" Pani która mnie obsługiwała była wyniosła, nieprofesjonalna (jadła kanapkę obsługując mnie przy stanowisku i przeżuwała mówiąc) i nie wykazywała dobrej woli. Jedyną miłą osobą był Pan z wypożyczalni aut. Zniszczono mi roczne auto o wartości 270 tys zł przez niedbalstwo. Wielokrotnie tlumaczyłam że zależy mi na vzasie bo auto musi na siebie pracować i nie może stać z tak błahego powodu. Sprawa trwała 7 tygodni!!! A to tylko szyba. Podłogi nie osuszono. Panel boczny nie został spasowany. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 września 2023 11:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam, 2 ...
... razy u nich byłem na wymianę oleju i filtrów i za każdym razem coś nie tak, za pierwszym razem zapomnieli o filter powietrza, a za drugim nie było filtra paliwa, a jeszcze pytałem czy jest wszystko, tak jak miałem już problem, to mi powiedzieli ze tak napewno będzie wszystko, a 2 gwiazdki za to ze robią na czas i punktualnie.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 08:35
Salon - samochody nowe
Nigdy tam nie ...
... wrócę.... Nie można ignorować klientów... Klientów flotowych
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 16:21
Salon - samochody nowe
Podczas zamawiania części ...
... do mojej toyoty konsultant zanotował mój numer telefonu z obietnicą oddzwonienia przez kogoś z serwisu. Minęło kilka dni i nikt ze mną nie skontaktował się. No cóż niedbanie o klienta to dewiza zapracowanych firm. Z serwisu skorzystam niekoniecznie w serwisie toyoty. Dziękuję Panom, bo zostawiłem w Waszym serwisie przez kilka lat chyba za dużo pieniędzy. 17.06.2023 (dziesięć miesięcy później). Rano wykonuję telefon w sprawie szpilki do tylnej piasty. Odpowiedź sprzedawcy: są w ilości kilkunastu sztuk. Zamykam więc mój zakład godzinę wcześniej, by zdążyć do W-wy przed sobotnim zamknięciem Toyota Żerań, tj. o godz. 15-tej. Pokonuję 85 km, aby dowiedzieć się od tegoż samego sprzedawcy, iż przez jego, jak się wyraził niedopatrzenie podczas sprawdzania dostępności części, szpilki są, ale tylko do piasty przedniej. Drogi Panie, to nie jest niedopatrzenie, lecz zwykłe chamstwo i tym samym wystawia Pan sam sobie świadectwo przydatności na to stanowisko. Nie stać było Pana nawet na słowo przepraszam. Przytoczone fakty nie są niedbaniem o klienta, lecz jego jawnym OLEWANIEM. Tak promuje się Toyota Żerań. Żenada do przemyślenia dla Toyota Polska. PS. Kontakt do mnie u sprzedawcy, jeśli tylko ten potrafi odszukać mój numer telefonu w co osobiście wątpię. PS. (21.06.2023) Zwracam honor. Nr telefonu odszukano i dzwoniono z Toyota Marki w sprawie odroczonego negatywa za naprawę blacharsko-lakierniczą Yariski w 2004r.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 21:05
Salon - samochody nowe
Nie oceniam osób ...
... z serwisu, Pań z recepcji, bo to jest super, Ale jeśli chodzi o osoby obsługujące zlecenia...dramat, cztery wizyty, cztery razy wykazali się ignorancją i totalnym nie zorientowaniem na klienta. Na zasadzie "do wyższych celów stworzeni". Może warto młodszą, bardziej sprzedażowo -marketingową ekipę zatrudnić.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 17:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2023 18:40
Salon - samochody nowe
Sprzedawca poszedł sobie zostawiając klienta...
Użytkownik sieci
12 lutego 2023 18:34
Salon - samochody nowe
Obsługa niezainteresowana klientem, ...
... w salonie spędziliśmy około pół godziny oglądając auta i nikt w tym czasie do nas nie podszedł...
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 08:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, okazują ...
... brak szacunku do klienta. Naprawy realizują tak jak chcą, mimo że zgłasza się im usterki.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 12:34
Salon - samochody nowe
Tragedia, czas realizacji ...
... podstawowej usługi jaką jest wymiana opon, czas zaplanowany 1 godzina (dużo ale ok) - czas realny godzina pięćdziesiąt minut... z tego co sie dowiedzialem taki poślizg to tu standard. Serwis dla bardzo cierpliwych, przykro...
Użytkownik sieci
25 października 2022 19:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam byłem ...
... na wymianie olejów powiedziano mi że wszystko zostało wymienione wróciłem do dam i sprawdzam olej a tam czarny jakby nie był wymieniany dwa lata
Użytkownik sieci
11 października 2022 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 października 2022 14:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam Auto ...
... nowe wydano mi z uszkodzonym silnikiem. Po zgłoszeniu usterki tj po przejechaniu 800km, usłyszałem ze nie dokupiłem gwarancji na silnik i musze naprawić auto na swoj koszt. Sprawa zostawia wyjaśniona, auto zostało naprawione na gwarancji. Sprzedawca zaproponował mi darmowy serwis przy następnej wizycie. Jednak za serwis musiałem zapłacić a za auto zastępcze policzono mi dwa razy. Raz zapłacone przy wydaniu auta, drugi raz doliczone do faktury. Spółka Cygan najwidoczniej nie nazywa się tak przypadkowo.
Użytkownik sieci
12 września 2022 12:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 16:55
Salon - samochody nowe
Z dwóch godzin ...
... oczekiwania, robią się ponad trzy. Auto czekało od 30 minut na parkingu jednak Pan z obsługi miał ważniejsze rzeczy do zrobienia.