Ogólny: | 22 590 70 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
18 marca 2025 11:40
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, miła,rzeczowa ,wedle ...
... starej zasady:"frontem do klienta" polecam.Pani Ewa z działu serwisu empatyczna i bardzo zaangażowana w pracę polecam,dba o klienta.Toyota Proce city przegląd.okkkej
Użytkownik sieci
16 marca 2025 04:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 17:03
Salon - samochody nowe
Od kilku lat ...
... serwisuję auta, które dostaję od firmy w Toyota Żerań i jestem zachwycona poziomem obsługi klienta. Dzisiaj dodatkowo byłam na jeździe testowej z panią Ewą Chojecką. Obsługa na najwyższym poziomie. Dziękuję serdecznie :)
Użytkownik sieci
14 marca 2025 15:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 14:00
Salon - samochody nowe
O. K.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 22:19
Salon - samochody nowe
Żenujący poziom obsługi. ...
... Nie polecam nikomu. Powinni się państwo zastanowić, kogo zatrudniacie.
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 22:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług Toyoty Cygan. Przyjechałam na umówiony przegląd gwarancyjny auta, po odczekaniu 2h Pani która przyjmowała zlecenie poinformowała mnie, że z samochodem jest wszystko okej i mogę opłacić fakturę. Okazało się jednak inaczej. Samochod nie przeszedł testu układu hybrydowego, a na moją prośbę aby wykonać go ponownie usłyszałam, że nic nie da się już zrobić, bo zlecenie jest zamknięte w systemie i zostało 20 minut do końca pracy, ale zapraszają mnie w poniedziałek. Test nie został wykonany pomimo uwzględnia go na fakturze i opłacenia. Nie skorzystam ponownie z salonów Grupy Cygan i odradzam to wszystkim, którzy cenią swój czas i liczą na profesjonalną obsługę.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 20:30
Salon - samochody nowe
Witam kupiliśmy u ...
... nich nowe auto 25-07-2023 przy odbiorze okazało się że plastiki są porysowane w karcie odbioru zostały wpisane po rozmowie z kierownikiem mniały zostać wymienione do dnia dzisiejszego żadnego kontaktu z ich strony poprostu zwracamy im ten samochód miał być nowy a wyszło że uszkodzony pismo od mecenasa wraz opisem biegłego zostanie im wysłany NIGDY WIECEJ TOYOTY OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 14:46
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowany wizytą ...
... w serwisie ASO. Mimo dość leciwego auta zdecydowałem się na wymianę uszczelniacza półosi. Kwota przez telefon 350 zł robota plus uszczelniacz. Po wymianie okazało się że trzeba jeszcze uzupełnić olej przekładniowy. No cóż rozumiem że trzeba ale faktura łączna na 760zl to przesada. Po raz ostatni zdecydowałem się na taką wizytę. Kwota ponad dwa razy wyższa nie akceptowalna tym bardziej że bez uzgodnienia z klientam. Skandal.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 13:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... sprzedaży i nie polecam marki. Od początku: Kupiłem nową Toyotę Corollę w tym salonie. To jest wół roboczy. Kupiłem to słowo klucz, gdyż pani sprzedająca była mocno pasywna w doradzaniu. Na dalszym etapie "sprzedałem" im kolejną Toyotę, ale ta pani zniechęciła moją koleżankę, która kupiła auto w Toyota Radość. Kolejną osobą była pani od finansowania. Ciągle opóźnienia, ciągle problemy z dokumentami. Finalnie zaproponowano mi ubezpieczenie auta, a cena była o 30% wyższa, niż ja znalazłem u innego brokera. Nawet wtedy był problem (mimo tych samych parametrów) i musiałem czekać na akceptację Toyota. Następnie serwis - wymieniacze. Twierdzą, że sprawdzają ileś "punktów" w aucie, m.in. ciśnienie w oponach (pojazd wyposażony w czujniki), a nie wyłapali znaczącej różnicy ciśnień. Co serwis olejowy (ok. 2-3 miesiące w moim przypadku) wymieniali baterię w immobiliserze. Nie wspomnę o przedwczesnej wymianie płynu hamulcowego, bo pan nie zauważył, że auto ma 25 a nie 30 tysięcy przebiegu. Wszystkie wady są winą siły wyższej - nie działająca nawigacja jest winą braku aktualizacji przez Toyota, problemy z elektroniką spowodowane są montażem akcesoriów poza serwisem itp. Czarę goryczy przelało to, gdy w niedostępnym dla ręki miejscu na zewnętrznej stronie klapy od bagażnika zauważyłem odprysk lakieru i usłyszałem, że być może to jest od kija od szczotki 🤦. Najgorsze, że po każdym kontakcie z nimi dzwonią z ankietą, czy było OK. Od jakiegoś czasu mówię co mi nie pasuje, ale nic to nie zmienia. Te uwagi są chyba "wycinane". Żeby być szczerym to przyznam, że Toyota corolla to złom. Auto nie wyciszone, elektronika działa słabo, a lakier rysuje się od patrzenia, ALE... Znalazłem serwis, który ogarnia mi teraz auto bez problemu. Diagnozują prawidłowo i usuwają usterki i wady pojazdu. Bez historii science fiction i ściem.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 05:04
Salon - samochody nowe
Toyota miała być ...
... bezawaryjna. Yaris 20 tysiecy i generalny remont silnika. 30 tysiecy kilometrów później silnik do kolejnego kapitalnego remontu. Bardzo trwałe te Toyoty. Szkoda nerwów
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 19:57
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... . Nie polecam . Nie wiele rzeczy jest na gwarancji i po określonym przebiegu . Czytajcie przed zakupem na co jest gwarancja i po jakim przebiegu . No z dzisiaj głośnik w drzwiach ochrypł potem przestał grać nawet gwarancja plus tego nie obejmuje hm to co z innymi podzespołami .wymienili mi 4 miesiące temu chłodnice nagrzewnicy na gwarancji bo prawa strona u pasażera nie grzała . Teraz znowu nie grzeje auto ma dokupioną gwarancję plus i ma 3 lata . Gwarancja plus tego nie obejmuje i koszt może być naprawy ok 9 tysi bo deskę trzeba rozdzielczą rozebrać czas naprawy tydzień . Otwieranie dzwi z dotyku lewych przesównych się zepsuło 4 ry miesiące naprawiali i trzy razy był samochód na serwisie zanim naprawili .Toyota pro Ace VIP 2021 rok .
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 14:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, ale ...
... tragedia z czasem obsługi. No i ceny za odkręcenie 20 śrub na 4 kołach i ich zamiana 270zl skandal
Użytkownik sieci
17 września 2024 18:29
Salon - samochody nowe
Niestety to nie ...
... ta Toyota która dba o sprawność samochodu oraz kontrole jakości podczas przeglądów oraz napraw . Zapłacone ponad 30 tysięcy za naprawę , podczas diagnostyki nie stwierdzono uszkodzonej sprężarki klimatyzacji natomiast uszkodzona chłodnicę klimatyzacji na którą trzeba było czekać parę miesięcy . Po montażu części odrazu wyskoczył komunikat o przegrzewaniu się silnika , a byłem tuż przed urlopem nawet nie było mowy o zastępczym samochodzie . Po przyjechaniu stwierdzono że nie zostało po wymianie chłodnicy klimatyzacji dobrze odpowietrzony układ ani wymieniony czynnik chłodniczy co spowodowało uszkodzenie sprężarki . Serwis jednak przerzucił odpowiedzialność na eksploatację ! Dramat Brak kontaktu po serwisowego . Pan Jacek Cygan również unika kontaktu .
Użytkownik sieci
16 września 2024 10:43
Salon - samochody nowe
W maju 2024 ...
... używana kupiłem Toyota Corolla 2022. Przed zakupem zostałem informowany, że auto miało przygodę blacharska, delikatnie wgnieciony tylny błotnik. Już po dwóch tygodniach oddałem auto do poprawki lakierniczej ponieważ odchodził lakier. Naprawili wygląda lepiej, mam gwarancje więc nie wnikam. Po tygodniu od kamienia pękła szyba. Oddałem auto na wymianę. Szyba wymieniona, ale podczas wymiany zarysowali dach. Panowie przyznali się, że to u nich zostało zarysowane, nawet pokazali dokumentację zdjęciową. Oczywiście nic z tym nie zrobią, po jak to powiedzieli samochody na dachu się rysują. To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Niestety nie da się wystawić opinii bez gwiazdki, więc muszę dać jedną.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 09:33
Salon - samochody nowe
Długie oczekiwanie na ...
... zakupiony samochód, trzy miesiące i jeszcze nie ma. Plus nieprzyjemna obsługa Pana przy odbiorach zmusiła mnie do napisania te opinii. Firma w swojej kadencji zakupiła kilkanaście samochodów, a tu taka niespodzianka.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 23:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Umówiłem ...
... się na jazdę próbną. Dzień przed zadzwoniłem żeby potwierdzić.nikt nie wiedział że taka jazda wogole ma się odbyć - miał ktoś oddzwonić - cisza do dzisiaj. Trudno wybraliśmy inny salon ;)
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Posiadam Toyote CH-R. ...
... W ASO na Żeraniu dokonuje regularnych przeglądów. Niestety personel prócz wymiany oleju silnikowego i opon nic więcej nie potrafi. Nie potrafią: Wykonać testu sprawności akumulatorów, Nie potrafią zlokalizować świszczącej uszczelki w drzwiach. Nie potrafią naprawić hamulców. Także jeżdżę niesprawnym samochodem. Ale mam za to podpisy głównego mechanika, że "usterek nie stwierdzono" Zobaczymy czy mi ten podpis wystarczy jak nie będę w stanie wyhamować przed przeszkodą.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Tylko polskie marki
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 15:39
Salon - samochody nowe
W stosunku do ...
... obcokrajowców obsługa jest bardzo nie miła. Po tej wizycie toyota będzie ostatni samochód który kupię
Użytkownik sieci
7 maja 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Szanowny Pan Łukasz ...
... Romańczuk jest najlepszym doradcą serwisu jakiego spotkałem w Toyocie. Wiem co mówię, ponieważ serwisuje samochody toyoty od 20 lat. Gratuluję Panu i dziękuję. Mechanicy w serwisie godni polecenia. Sprzedaż nowych samochodów beznadziejny. Jeden ze sprzedawców który mnie obsługiwał powinien sprzedawać pustaki w sklepie budowlanym a nie nowe samochody. Serwis polecam ale samochód kup u innego dealera.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2024 16:02
Salon - samochody nowe
Ja i mój ...
... przyjaciel zostaliśmy narażeni na utratę zdrowia a nawet życia z winy pracownika po wizycie w salonie Toyota Żerań. Wkrótce piszę całą historię.
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 19:55
Salon - samochody nowe
Lubię samochód i ...
... współpracuję z dealerem, Pan Stanisław Sasin współpracuje bezpośrednio. Zanim otrzymaliśmy odpowiedź, powiedział, że nie sprzeda samochodu przez 4-5 dni. Jednak w dniu spotkania, gdy zdecydowałem się go kupić, poinformował mnie, że został sprzedany, ponieważ nie dokonałem wpłaty z góry. Oczywiście pracując w salonie nie jest wymagana kaucja. Jeśli tak, jestem gotowy. Teraz muszę kupić samochód i nie mogę już kupić tego, który mi się podoba. Zachowują się bardzo nieprofesjonalnie. Pierwszego dnia pracy z nimi zostawiłem numer telefonu i nie otrzymałem żadnych połączeń.