Ogólny: | 22 590 70 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Joanna Nowakowska
Super
Kompetentny, miły i profesjonalny. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Obsługa była profesjonalna, ...
... pomocna i uprzejma. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Serdecznie dziękujemy Panu Mateuszowi Karpińskiemu i Pani Kindze Kacprzewskiej za ich zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Polecam bez wahania ...
... serwis w Toyota Żerań. 14.03. byłem na kolejnym, drugim, przeglądzie gwarancyjnym. Podtrzymuję pozytywną opinię, zarówno w kwestii obsługi klienta jak i cen serwisu. Przyjmująca samochód Pani Ewa Olender jest przesympatyczną osobą z dużą wiedzą merytoryczną. Dziękuję i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 09:04
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał komus ...
... innemu auto które było w rezerwacji dla mnie. Po 3 wizytach w salonie, wynegocjowaniu ceny ze sprzedawcą, czekałem tylko na wystawienie FV i odbiór samochodu. Po 2 tygodniach rozmów, w dniu w którym miałem odbierać auto dowiedziałem się, że ktoś mimo rezerwacji wpłacił zaliczkę i niestety nie stanę się właścicielem auta. Straciłem bardzo dużo czasu na oglądanie auta i rozmowy ze sprzedawcami i kiedy wszystko już było dopięte na ostatni guzik dowiedziałem się, że to była strata czasu.
Użytkownik sieci
29 października 2021 18:01
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu cały ...
... dzień zmarnowany. Auto co prawda używane ale stan ze zdjęć mija się z rzeczywistością. Jednak chciałem dać szansę i się autem przejechać i negocjować lecz nie było mi dane sprzedawca zwlekał z 5 minut zrobiła się godzina. Myślałem że kupując auto używane z salonu tak zwane pewne będę miał święty spokój jednak okazało się inaczej. Nie profesjonalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
12 października 2021 10:58
Salon - samochody nowe
Przyjechałem na umówiony ...
... przegląd. Pani w recepcji powiedziała, że trzeba chwilę poczekać. Posiedziałem pół godziny na kanapie tuż naprzeciwko osób z serwisu i recepcji. Nikt nie przyszedł ani żeby odebrać kluczyki, ani żeby powiedzieć ile mam czekać. Nie niepokojony przez nikogo poszedłem do samochód i wróciłem do domu. 12.10.21 Serwis skontaktował sie ze mna. Zostalem przeproszony i zaproponowano gratyfikacje przy nastepnej wizycie.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 15:51
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi ...
... to chyba powinien iść na szkolenie w sprawie obsługi klienta. Ukradziono mi katalizator i przyszedłem by zrobić wstępną wycenę. Z przymrużeniem oka po przedstawieniu sprawy zażartowałem , że nie wiem czy mnie stać na naprawę w toyota. Dostałem odpowiedź: "to jak Pana nie stać to po co Pan przyszedł". Mega nie przyjemnie mi się zrobiło. Tam złodzieje a tu u Państwa cham w obsłudze... Naprawa będzie z AC i na pewno nie będzie u Państwa.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 00:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2021 10:53
Salon - samochody nowe
Niby ok, ale ...
... do perfekcji jeszcze dużo brakuje... przy przeglądzie w protokole wszystko wypełnione, że wymienione... niestety potem problem z uruchomieniem auta bo baterie nie zmienione w immobilizerze ... bezpiecznik od zapalniczki również... mimo że zgłaszane przez tel przy umawianiu wizyty a potem na recepcji. No i sytuacja się powtarza, tym razem auto po niedawnym przeglądzie wróciło do serwisu na lawecie ! Dodatkowo uprzejmość pracowników serwisu (auto elektryk) pozostawia wiele do życzenia...
Użytkownik sieci
6 lipca 2021 17:15
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... gorzej niż w osiedlowym sklepie spożywczym. Udałem się tam dziś z zamiarem otrzymania oferty na zakup nowego samochodu, niestety nikt nie miał czasu się nami zająć Pani z recepcji najpierw poprosiła o chwilę cierpliwości by po ponad 30 min oczekiwania powiedzieć, że wszyscy są zajęci i nic nie może poradzić. Organizacja pracy w salonie poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Niestety nie pozostało nam nic innego jak opuścić salon. Jeszcze przemyślę, czy iść do konkurencyjnego salonu czy pomyśleć jednak o zmianie marki samochodu. Ja rozumiem, że ruch jest duży i wszyscy mogą być zajęci, jednak chyba menadżer z prawdziwego zdarzenia potrafi obsłużyć zwiększony ruch w salonie ?
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 18:53
Salon - samochody nowe
Dramat. Jedna gwiazdka ...
... dla miłej pani z recepcji. Umówieni byliśmy na jazdę testową. Sprzedawca nie miał pojęcia o samochodzie który sprzedawał. Auto testowe było brudne. W dobie zarazy, to trochę nie poważne.
Użytkownik sieci
26 maja 2021 17:16
Salon - samochody nowe
Mam problem z ...
... usterka alarmu w samochodzie zakupionym od nowości w tym salonie, niestety nikt oprócz pani która odbiera telefon nie traktuje mnie poważnie, samochód wyje w kółko pod blokiem!!! Ludzie mnie straszą ze mi szybę wybija jak tego nie ogarnę, a ludzie w tym salonie śmieją mi się w twarz i nic z tego sobie nie robią, czy dziwne jest to ze w samochodzie za 150 tysięcy złoty powinni wszystko działać???? Albo gdy coś nie działa to profesjonalny salon powinen na poważnie podejść do sprawy, nie polecam tego salonu, obsługi i tamtejszych „fachowców” JESTEM BARDZO ZNIESMACZONY!!!
Użytkownik sieci
25 maja 2021 12:17
Salon - samochody nowe
Witam, Dnia 25.05.2021 ...
... pojechał na przegląd. Podczas wstępnej rozmowy poinformowałem, że samochód często dłużej stoi i zatem czasem odpinam klem z akumulatora 12V. Czekałem od 7:15 do godziny około 11:10. Przy odbiorze auta zostałem poinformowany, że bolec od akumulatora jest przekrzywiony, kabel uszkodzony, a gwint śruby przekręcony. Zostałem poinformowany o tym, że należy wymienić kabel - koszt około 9 tysięcy złotych i akumulator ponad 500 zł. Zadałem pytanie czy chodzi o kabel do akumulatora trakcyjnego czy 12V. Sprostowano, że jednak chodzi o kabel do akumulatora 12V czyli ponad 300 zł. Zdziwiłem się dość mocno, gdyż właśnie tego ranka zakładałem klem (jak wielokrotnie) i wszystkie elementy były jak najbardziej sprawne i nieuszkodzone. Robię to małym kluczykiem i nie ma siły abym montując klem uszkodził kabel, przekrzywił słupek klema czy przekręcił gwint śruby. Teraz próbowałem odkręcić śrubę tym samym kluczykiem co zawsze i nie daję rady odkręcić... Kierownik poinformował, że nagranie jest OK i nic nie wskazuje na to, żeby szkody dokonał pracownik. A może przy sprawdzaniu akumulatora i montażu klemów pracownik dokonał szkody? A może specjalnie dokonano szkody, żeby naciągnąć na dodatkowy wydatek? A może to nie mój akumulator? Ręce opadają... Ostrzegam wszystkich przed tym ASO!!! A już na pewno nic nie mówcie, że coś sami dotykaliście przy aucie, bo wykorzystają to, żeby naciągnąć Was na dodatkowe koszty - że niby sami coś uszkodziliście. Wszystkie naprawy i przeglądy były dokonywane w tym ASO. Zamierzam jechać do innego, niezależnego serwisu i dokonać przeglądu. Jeżeli takie rzeczy się dzieją, to ciekawe co jeszcze jest nie tak - poinformowano mnie, ze jakaś plastikowa obudowa od autoalarmu jest pęknięta, a tam nigdy nie zaglądałem. Pozbieram wszystko, a potem wchodzę na drogę sądową. Dość tego! Nigdy więcej Żerań FSO!
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 13:15
Salon - samochody nowe
Auto było używane ...
... ale od takiej marki oczekuję że auto będzie 100%sprawne. Dostaliśmy upust na usunięcie usterki ale to nie to samo. Auto uległo awarii zawieszenia 30.03.2021r pękła sprężyna z lewej strony, uszkodziła amortyzator i rozerwała oponę po krótkich negocjacjach auto zabrano lawetą do ASO w ramach gwarancji ale że czas przed świętami i nie mieli części zeszło się do 06.04.2021r. I okazało się że wymieniono tylko uszkodzone elementy z lewej strony mimo że te po prawej mają 13 lat i przejechane 130000km twierdząc że z badania zawieszenia wyszło że obie strony pracoją tak samo tylko że badanie zostało wykonane 01.04.2021r. Czyli przed wykonaniem naprawy. Ale Cygan to Cygan 😉
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2021 22:18
Salon - samochody nowe
Toyota powinna dbać ...
... nie tylko o bezpieczeństwo swoich samochodów (chociaż o zabezpieczeniu Camry przed kradzieżami nie można tego powiedzieć) to również o swoich klientów odwiedzających ich serwis. Kurier który przez kilka minut chodzi bez maski po całym salonie nie jest tego przykładem. Nikt ( z pracowników) nie zwraca mu uwagi, a ten czuje się jak u siebie. To już poza dobrym tonem jest złamanie aktualnych obostrzeń ... Słabo, Słabo, Słabo
Użytkownik sieci
27 grudnia 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Witam . Opieszałość ...
... pracowników i wiedza jaka dysponuje nic nie pozwala na to żeby dać więcej punktów. Dziwią mnie punkty i opinie pozytywne ..... Nie poleca .
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 10:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Niby wszystko dobrze, Pani w recepcji bardzo miła, olej sprawnie wymieniony ale jak parę miesięcy puźniej pojechałam do innego serwisu to okazało się że miska oleju nieszczelna i w każdej chili za samochodem został by ślad po oleju. Kto tam pracuje, że nie zauważył takiej usterki i nie poinformował mnie o tak istotnej rzeczy. Chyba dla tego zaraz jak wyjechałam z serwisu miałam trzy telefony na temat opinno o obsłudze i wymianie oleju. Nie polecam! Płaci się duże pieniądze a i tak nie są wstanie wykryć istotnych usterek w samochodzie.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2020 22:44
Salon - samochody nowe
Ochroniarz dziwnie się ...
... zachowywał, mówił Mi co mam robić. To było dziwne. Nie pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 22:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2020 09:25
Salon - samochody nowe
Rok temu powiedzieli ...
... że opony wymienia się 2 godziny, bo tyle to normalnie trwa, żadnego przepraszam itp. Już tam nie jeżdżę.
Użytkownik sieci
21 października 2020 18:01
Salon - samochody nowe
Obsługa miła chociaż serwis zakończony niepowodzeniem
Użytkownik sieci
30 września 2020 16:33
Salon - samochody nowe
Czekałem ponad 25 ...
... minut na handlowca ...... nie przyszedł. Szkoda pojechałem gdzie indziej i czeka na ofertę
Użytkownik sieci
28 września 2020 21:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka