Ogólny: | 22 590 70 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Joanna Nowakowska
Super
Kompetentny, miły i profesjonalny. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Obsługa była profesjonalna, ...
... pomocna i uprzejma. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Serdecznie dziękujemy Panu Mateuszowi Karpińskiemu i Pani Kindze Kacprzewskiej za ich zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Polecam bez wahania ...
... serwis w Toyota Żerań. 14.03. byłem na kolejnym, drugim, przeglądzie gwarancyjnym. Podtrzymuję pozytywną opinię, zarówno w kwestii obsługi klienta jak i cen serwisu. Przyjmująca samochód Pani Ewa Olender jest przesympatyczną osobą z dużą wiedzą merytoryczną. Dziękuję i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2020 18:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 września 2020 19:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu tragedia tylko kase chcą wyciągnąć od klienta.
Użytkownik sieci
19 września 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Nowe, używane tylko ten plastik☹️
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 12:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 13:32
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Porysowali tylną szybę przy odklejaniu naklejki.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 10:31
Salon - samochody nowe
Poziom obslugi fatalny. Zdawkowe odpowiedzi i brak zainteresowania.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:57
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z Gdańska ...
... na oględziny i jazdę próbną. Dwa tygodnie czekałem na tę możliwość będąc trzecią osoba oczekująca i serwisem klimatyzacji w międzyczasie. Oferta zapewniała o pełnej dokumentacji, natomiast sprzedający o 12 miesięcznej gwarancji. Na miejscu okazało się, że nie ma nawet informacji o ostatniej wymianie rozrządu, a raport nt. stanu blacharskiego auta jest niezgodny z rzeczywistością. 5 minut zajęła weryfikacja, że pomiary lakieru dwukrotnie przewyższają te sporządzone przez serwis i to na dodatkowych elementach. Zamiast gwarancji co najwyżej rękojmia - mimo wcześniejszych zapewnień telefonicznych. Zdemontowane czujniki cofania, podobnie jak Bluetooth, który zresztą był akcesoryjny. Dużo za dużo rozbieżności z ogłoszeniem i stanem faktycznym a tym o czym zapewniał sprzedawca.
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 14:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Cóż tu napisać, ...
... 1 gwiazdkę musiałem odznaczyć żeby zamieścić komentarz...... Żenada byłaby komplementem. Byłem umówiony na obejrzenie auta i jazdę próbną. Tuż przed terminem telefon od handlowca że za pół godziny kończy pracę i się nie spotkamy. Ale sprawę przejmie kolega, jest poinformowany. Trafiam do salonu, recepcjonistka oznajmia ze handlowiec jest zajęty rozmową z klientem i trzeba poczekać. Czekam. Patrzę do boksu, pan nie ma klienta i z nikim przez telefon nie rozmawia. Mówię recepcjonistce, że nie będę dłużej czekał skoro pan nie ma czasu. Skutkuje, handlowiec podchodzi ale jest zdziwiony moją wizytą, bo miałem być wieczorem(?). Ok, chcę obejrzeć samochód. Nie ma go w salonie, biegamy po placu z tyłu budunku, nie można znaleźć auta. Ciekawostka. Pytam o co chodzi?. Pan odpowiada ze pewnie gdzieś przestawiony, ale jeździć to nim i tak nie można bo się OC skończyło i..... zastanawiam się, kto tu jest nienormalny?. Wracamy do środka, mam czekać, trzeba znaleźć samochód. Czekam kilka minut. Koniec, nie zniosę tych kpin, wychodzę. Tak się obsługuje klienta, gdy jest kryzys i sprzedaż aut w Polsce spada o 40%. Dodam że chodziło o samochód za 150 tys. zł. Mam zbyt duży szacunek dla moich pieniędzy i ciężkiej pracy, żeby tu kiedykolwiek wrócić..... albo mam obniżone IQ, aby zrozumieć tutejsze techniki sprzedaży.
Użytkownik sieci
23 maja 2020 15:40
Salon - samochody nowe
Klijent to wróg wszyscy udają że nie widzą
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 13:21
Salon - samochody nowe
Niestety ale odradzam ...
... tam zakup. Kupiłem u nich Proace. Po odbiorze od razu nie działały czujniki parkowania. Dwa razy byłem ponownie w serwisie ponieważ montowane były przez nich a nie producenta. Wymienili ale nadal różnie działają raz tak raz nie. Nie mam już czasu na wizyty u nich a bez tego da się jeździć. Natomiast najgorszy chyba z całej transakcji jest ich leasing. Gdybym miał daleko do nich i musiał tyle razy jezdzic chyba bym się wściekł. Po zakupie okazało się że mimo zamontowanego fabrycznie haka muszę zrobić przegląd i wbić do dowodu. Oczywiście za wbicie trzeba zapłacić extra. Potem księgowa poprosiła o dowód z wbitym vat1 i okazało się że nie zrobili tego przy rejestracji mimo iż samochód byl zakupiony jako ciężarowy. Za dodatkowe czynności oczywiście opłaty. Także bądźcie czujni. Wcześniej w Fordzie na Toruńskiej nie miałem takich problemów, może w Toyocie za mała sprzedają ciężarowych i dlatego nie informują klientów i nie wiedzą jak wyglądają procedury.
Użytkownik sieci
11 marca 2020 19:51
Salon - samochody nowe
Bardzo słabo wypada ...
... Toyota Żerań , odbiór auta niczym w komisie , samochód mokry nie przygotowany , wydający nie ma pojęcia co na wyposażeniu miało być , cena faktury inna niż na umowie .Przy zgłoszeniu że wycieczki nie zbierają zapewniano mnie że auto woskowane i tak ma być , po kilkukrotnym odtłuszczani szyby już w domu problem nie ustąpił , zgłosiłem do sprzedawcy który kazał mi zadzwonić na servis bo części eksploatacyjne nie podlegają wymianie, (po 5 dniach się służyły, ? taka jakość Toyoty?) .Pan powiedział żeby wysłać zdjęcia bo musi zobaczyć i przygotować się . Zdjęcie wysłane , zostałem zaproszony na servis , dostałem zapewnienie że szyba odtłuszczona a wycieczki wymienione, ale po powrocie i jeździe w deszczu na drugi dzień , znów to samo , więc piszę do Pana z serwisu i znów zapraszamy na weryfikację płynu do spryskiwaczy haha. Wycieraczki chyba ktoś podmienił przed wydaniem a servis odtłuścił szybę i nic więcej. Zgłaszam do Toyoty Poland, zobaczymy co dalej., Nie Polecam Toyoty Żerań
Użytkownik sieci
6 marca 2020 20:53
Salon - samochody nowe
Do kitu ten ...
... sprzedawca nikt. Się klientem nie zajmuje niema miejsca na parkingu
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 20:20
Salon - samochody nowe
Uaktualnijcie godziny otwarcia ...
... w google. Żona była chwilę po 20:00 i odbiła się od drzwi, a na wizytówce pisze, że jesteście czynni do 21:00.
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 23:14
Salon - samochody nowe
Problem z dodzwonieniem się, razłączają po niby przełączeniu
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 17:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 12:42
Salon - samochody nowe
Tragedia, dramat, ludzie ...
... śmierdzą, są bezczelni, nie punktualni, samochody maja porysowane, brudne, nie polecam z całego serca.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 10:34
Salon - samochody nowe
Stałem, oglądałem, kręciłem ...
... się. Przez 40 minut nikt się mną nie zainteresował. Powiedziałem trudno i pojechałem do Marek. I to właśnie tam złożyłem zamówienie.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 19:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka