Ogólny: | 22 590 70 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Joanna Nowakowska
Super
Kompetentny, miły i profesjonalny. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Obsługa była profesjonalna, ...
... pomocna i uprzejma. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Serdecznie dziękujemy Panu Mateuszowi Karpińskiemu i Pani Kindze Kacprzewskiej za ich zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Polecam bez wahania ...
... serwis w Toyota Żerań. 14.03. byłem na kolejnym, drugim, przeglądzie gwarancyjnym. Podtrzymuję pozytywną opinię, zarówno w kwestii obsługi klienta jak i cen serwisu. Przyjmująca samochód Pani Ewa Olender jest przesympatyczną osobą z dużą wiedzą merytoryczną. Dziękuję i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 21:34
Salon - samochody nowe
W sobotę 13.04. ...
... Czekałem godzinę na realizację wymiany kół za 220zł. Okazuje się, że pomimo godziny serwis nie potrafi zmienić prawidłowo kół w Toyocie Auris. Nie wgrano nowych czujników kół, w efekcie po dwóch godzinach od wyjazdu z serwisu pojawiła się żółta kontrolka. Muszę teraz tracić czas na ponowną wizytę w tym nieprofesjonalnym serwisie. Dodatkowo zamontowano brudne felgi, wymagające wizyty w myjni. Uważam że autoryzowany serwis powinien wiedzieć, że w Toyocie Auris 2014 trzeba ręcznie przez OBD wgrać czujki ciśnienia przy wymianie kół. Uważam też, że w ramach opłaty za przechowanie felga powinna być umyta (bo w zasadzie tylko jak jest zdjęta można ją porządnie domyć) i taka założona. Jestem rozczarowany poziomem jakości tak prostej usługi jaką jest przechowanie i wymiana kół.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 19:40
Salon - samochody nowe
malo przyjemna obsluga ...
... , jezdzili moim samochodem w ramch testów na moim paliwie ponad 150 km uwazajac to za normalne,proponuje zostawiac samochod w tej stacji ASO z minimalna iloscia paliwa.ogromny problem z samochodem zastepczym a jesli jest to z limitami km 100 km/dzienie
Użytkownik sieci
16 marca 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Jak nie działa ...
... "system" to cała stacja nie działa. Nawet żarówki nie wymienią. Żałosna "nowoczesność." Po kilku miesiącach: zwracam honor i dodaję gwiazdkę. Może już wiedzieli że gostek z Braniewa poszedł siedzieć za wymianę żarówki bez kwitu.
Użytkownik sieci
13 marca 2019 09:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 13:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 13:31
Salon - samochody nowe
"Dziękuje" Panu Adamowi ...
... Wiśniewskiemu, traktuje że jak ja kupuje auto używane to jestem gorszy, zachowuje się jak niekompetentny i wstyd ze jest przedstawicielem Toyoty, może czegoś nie rozumiem, ale na pełno wiem że zmieniać warunki sprzedaży juz po zapłaconej zaliczce i w ostatnim dniu to coś niewyobrażalne. Miało być moje 2 kupione u Was auto, jednak.....
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Chciałem zmienić samochód, ...
... Panowie mili przez telefon, jak przyjechałem nie mogłem zrobić jazdy testowej, mimo że byłem umówiony na konkretną godzinę, na rozmowę czekałem 30 minut, doczekałem godziny zamknięcia i zostałem potraktowany jak ..... wszystko w 5 minut żeby tylko wyjść z pracy, słabe, zmieniam salon
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 17:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2018 17:37
Salon - samochody nowe
Czekałem 30 minut ...
... aż jakiś pracownik aut nowych zajmie się mną. Niestety pomimo kilku próśb nie doczekałem się nikogo. Wyszedłem. Pojechałem następnego dnia do toyota radosc. Na pracownika czekałem tam 5 sekund. Kultura. Dobre doradztwo. Toyota Żerań Good bye!!!
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 13:07
Salon - samochody nowe
Po przeglądzie zniknęło mi auto z podwórka.
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 14:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!! Nie ...
... polecam umawiać sie na jazde testową Można zarezerwować sobie czas i zrobic wycieczke do salonu zeby usłyszeć, przepraszam ale nie mamy samochodu Oby w innych salonach pracowali bardziej kompetentni ludzie!!!!
Użytkownik sieci
25 października 2018 16:31
Salon - samochody nowe
Niska ocena spowodowana ...
... jest koniecznością kilkukrotnych reklamacji po przeprowadzonych naprawach. Moi znajomi oraz rodzina doświadczyła analogicznych sytuacji. Naprawia się jedną rzecz a inną np. nie podłącza.
Użytkownik sieci
21 października 2018 12:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2018 22:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie, nie może! (Wersja oryginalna) Не чего не умеют !
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2018 13:37
Salon - samochody nowe
Pan z obsługi ...
... aut używanych był miły i pomocny, spotkało nas jednak w tym salonie coś co spotkać nie powinno. Byliśmy niemal zdecydowani na konkretne auto i tylko dla czystej formalności poprosiłam o numer VIN. Pracownik chętnie go podał. Nie dopytałam o numer dowodu i numer rejestracyjny, by móc go sprawdzić na historiapojazdu.gov.pl. Wykupiłam więc raport w prywatnej firmie (kilkadziesiąt złotych przy kupnie auta za kilkadziesiąt tysięcy to nie majątek). A tam niespodzianka: przedstawiana przez sprzedawcę drobna rysa z boku auta okazała się być "dzwonkiem" w tył i raczej nie delikatnym, bo oszacowanym od 15 do 20 tys. złotych. Sprzedawca obiecał przesłać zdjęcie sprzed naprawy i do dziś nie przesłał. Auto zniknęło z oferty. Przykre jest to, że jako niezbyt wykwalifikowani znawcy motoryzacji liczyliśmy, że w przypadku aut z salonu takich niespodzianek nie będzie. Jesteśmy rozczarowani.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2018 17:07
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Pan ...
... w dziale aut nowych w prawdzie miły i sympatyczny , starał się udzielić nam fachowej porady i znaleźć auto na miarę naszych oczekiwań. . Natomias próba uzyskania jakiej kolejek informacji w dziale aut używanych, była wręcz niemożliwa do uzyskania. 3 Panów na sali, 3 klientów wydawałoby się bajkowo, nic bardziej mylnego. Jeden z pracowników po prostu wychodzi sobie na przerwę. Nie istotne że klient czeka. Pan jest głodny i idzie jeść. Z uśmiechem na twarzy.. bardzo to było nieprzyjemne. Niestety ten salon będziemy omijać.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 13:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2018 09:42
Salon - samochody nowe
Słabo z miejscem ...
... do parkowania . Sprzedawcy samochodów nastawieni na floty a nie na zwykły detal brak samochód na miejscu do jazdy testowej .
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 14:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki