Ogólny: | 22 590 70 00 |
91%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Joanna Nowakowska
Super
Kompetentny, miły i profesjonalny. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2024 23:33
Salon - samochody nowe
Obsługa była profesjonalna, ...
... pomocna i uprzejma. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Serdecznie dziękujemy Panu Mateuszowi Karpińskiemu i Pani Kindze Kacprzewskiej za ich zaangażowanie i profesjonalizm.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Polecam bez wahania ...
... serwis w Toyota Żerań. 14.03. byłem na kolejnym, drugim, przeglądzie gwarancyjnym. Podtrzymuję pozytywną opinię, zarówno w kwestii obsługi klienta jak i cen serwisu. Przyjmująca samochód Pani Ewa Olender jest przesympatyczną osobą z dużą wiedzą merytoryczną. Dziękuję i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 08:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 21:24
Salon - samochody nowe
Podczas zamawiania części ...
... do mojej toyoty konsultant zanotował mój numer telefonu z obietnicą oddzwonienia przez kogoś z serwisu. Minęło kilka dni i nikt ze mną nie skontaktował się. No cóż niedbanie o klienta to dewiza zapracowanych firm. Z serwisu skorzystam niekoniecznie w serwisie toyoty. Dziękuję Panom, bo zostawiłem w Waszym serwisie przez kilka lat chyba za dużo pieniędzy.
Użytkownik sieci
10 lipca 2022 18:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupilem ...
... jedną toyote w programie "toyota pewne auto". O tym że ma wymienione lampy i maskę wiedziałem. Było w ogłoszeniu oraz poinformowali mnie o tym. Twierdzili ze nie wiedzą po czym. Pojeździłem i chciałem sprzedać. Sam też informowałem potencjalnych kupujących ze ma wymienione elementy. Przyjechał specjalista z otomoto z miernikiem lakieru. Okazało się że drzwi też ma lakierowane. To było zatajone przez nich. Ja wyszedłem na kłamcę przez ich ukrycie tej sprawy. Drugi powód dla którego nie polecam: Żona ma aygo od nich. Nówka. Serwisowany grzecznie u nich dopóki leasing się nie skończył. Kartka przyczepiona że za 15 tys wymiana. Przejechane 12 tys. Olej wymieniony poza toyotą u pewnego mechanika tym razem. I co się okazuje? Że Olej te 12 tys temu nie został wymieniony. Smoła się wylała z silnika a nie olej. 3 cylindry tylko w samochodzie a olej czarniejszy niż w deaslu. Sorry. Ale kity że wymieniacie olej to możecie wciskać nieświadomym kobietom. Pamiętajcie. Szczególnie kobiety. Jak nie widzicie sami że spuszczają olej to im nie wierzcie. To stara praktyka serwisów firmowych. Sprawdzają olej i jak jeszcze może być według nich to nie wymieniają a kasują hajs. Ja rozumiem że można komuś powiedzieć że jeszcze nie trzeba bo np mało najezdzone ale wtedy nie kasuje się za wymianę tylko mówi uczciwie. Przy którymś z serwisów pierwszej Toyoty zginęła apteczka. Oczywiście nie udowodnię im bo zorientowałem się jakiś czas po serwisie gdy potrzebowałem i nagle nie było a nikt w samochodzie poza nimi mi nie grzebał. Jednym słowem dziadowskie interesy albo praktyka specjalnie skierowana na to żeby silniki szybciej padały i trzeba było je remontować.
Użytkownik sieci
3 lipca 2022 09:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam, chciałem ...
... umowić się na wymiane oleju, zadzwoniłem na infolinię Pani konsultant poinformowała mnie o "promocji" i kwocie akceptowalnej dla mnie. Umówiłem się na wizytę. Wielkie zaskoczenie, ponieważ na miejscu okazało się że Pan z okienka o żadnej "promocji" nie słyszał A cennik mam na stronie internetowej. Z barku czasu dokonałem wymiany, ale zgłosiłem reklamację. Po jakimś czasie zadzwonił do mnie Pan z ASO W celu wyjaśnienia i po "rozmowie" i argumentach z mojej strony łaskawie poinformował mnie że zwróca mi ta różnicę, zwalając wine na to że ta niby ich promocja się skończyła. Wszystko fajnie ale nie zostałem o tym poinformowany przed wizytą. Więc jak wspomniałem nie polecam zero profesjonalizmu, już nie wspominam o tym że nie usłyszałem nawet słowa przepraszam i nie zaproponowali mi żadnej rekompensaty dodatkowej. Oczywiście Musiałem jechać specjalnie do nich znowu po zwrot bo płatność była z karty. Po ASO wymaga się jednak więcej profesjonalizmu, moja noga nigdy więcej tam nie postanie. Wymiana oleju ok, jednak pozostaje DUŻY niesmak.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2022 19:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 maja 2022 17:22
Salon - samochody nowe
Za obsługę 1.
Użytkownik sieci
5 maja 2022 21:01
Salon - samochody nowe
Kontakt, serwis tragedia, ...
... umawiają źle, odsyłają do domu, bardzo słaba obsługa
Użytkownik sieci
1 maja 2022 22:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 18:01
Salon - samochody nowe
We wtorek 12 ...
... kwietnia 2022 wymieniono szybę boczną w samochodzie. Tapicerka drzwi nie została naprawiona, wszystko jest oszałamiające. Ale najważniejsza szyba, podniesiona do samego końca, automatycznie zaczyna opadać, jakby zadziałał czujnik dotyku dłoni. W serwisie powiedziano nam, że nasze mechanizmy są przekręcone (co oczywiście nie może być, bo w wypadku nie było auta) i żeby naprawić ten problem trzeba dopłacić kolejne 1000 zł!! Oczywiście nic nie zapłaciliśmy, bo to wszystko wygląda na oszustwo na pieniądze. Gdyby mechanizm nie działał poprawnie, okna nie podniosłyby się. W domu czytamy w internecie, że po wymianie szyby pojawia się taki błąd i aby go wyeliminować należy przytrzymać przycisk podnoszenia szyby do końca i przytrzymać go przez kilka sekund. I oto zalecenie pomogło, teraz podnośnik do szkła działa poprawnie! 2 minuty i nasz problem zostanie rozwiązany. Technicy w Toyocie albo są głupi, albo znaleźli dodatkowy sposób na napełnienie kieszeni złotem. Nie przyjedziemy ponownie do serwisu, a także wszystkim, których znamy, będziemy polecać, aby nie jechali.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 10:32
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Wymieniłam ...
... olej wraz z filtrami. Byłam w trasie, silnik zaczął głośno działać. Zatrzymała samochód, przyjechał majster z warsztatu który był nie daleko od miejsca zdążenia. Sprawdził olej, oleju nie okazało się i filtru salonu też nie było. Do tej wymiany oleju, zawsze przejeżdżała 15 000 kilometrów i zawsze poziom oleju był dobry, od wymiany do wymiany nigdy nie dolewaliśmy olej. Teraz silnik złe działa i olej zżera.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 10:14
Salon - samochody nowe
Wymieniłem olej z ...
... filtrami w tym serwisie, do wymiany poziom oleju był ok. Pojeździłem jakiś czas, odpalił się czek silnika, sprawdziłem olej, a oleju nie ma w ogóle.Zgłosiłem się z tym do tego serwisu, Sprawdzili samochód, żadnych wycieków nie ma, doradca powiedział że silnik zeżarł, a przez to co jeździłem bez oleju katalizator zepsuł. Zapłaciłem jeszcze raz za wymianę oleju. Przejechałem zaleconych 15 000 kilometrów, poziom oleju nie zmienił się,nieuzbrojonym okom nie widać zmiany, jest w normie. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
30 marca 2022 22:07
Salon - samochody nowe
Wymiana opon niby ...
... prosta sprawa. No ale widocznie nie dla wszystkich a w szczególności dla tak " pseudo profesjonalnego serwisu " jak toyota. Bodajże już trzeci czy czwarty raz przy każdej wymianie opon jest ten sam problem NIEDOKRĘCONY CZUJNIK CIŚNIENIA. Po powrocie do domu następnego dnia zapala się lampka ciśnienia w oponach. Sprawa dla toyoty jest prosta nie widzą problemu że ktoś z partolił robotę tylko miłym głosem pani w słuchawce mówi "proszę przyjechać to naprawimy" i tym razem było tak samo tylko o tyle śmieszniej że jechałem 400 km z oponą z której uchodziło mi powietrze. Moje 400 km trwało 9 godzin bo po drodze odwiedziłem dwóch wulkanizatorów i 3 stacje z kompresorem aby dopompować koło co mniej więcej 100 km . Ale toyota nie widzi problemu "proszę przyjechać naprawimy" ŻENADA Powinniście rowery naprawiać a nie samochody!!!
Użytkownik sieci
29 marca 2022 18:13
Salon - samochody nowe
Od momentu finalizacji ...
... zakupu samochodu (na papierze) notoryczne lekceważenie klienta. Ciągła dezinformacja. Obiecanki cacanki z których wynika tylko brak kontaktu z ich strony. Obsługa jest niekompetentna. W komisach już jest lepiej!
Użytkownik sieci
13 marca 2022 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2022 16:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2022 15:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 19:35
Salon - samochody nowe
Oddałem Yariskę na ...
... przegląd roczny, wymiana płynów itp. Z uwagi na przebieg, powinien zostać wymieniony płyn hamulcowy. Przy odbiorze poinformowano mnie, że nie udało się odkręcić cylinderków, bo zardzewiały. Trzeba się umówić na inny termin i że istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia tych części przy próbie wymiany ( koszt koło 600zl ). Pojechałem do innego profesjonalnego warsztatu. Tam bez problemu wymienili płyn. Co najśmieszniejsze, nie było śladu wcześniejszej próby wymiany. Bardzo nie polecam salonu. Tam się po prostu nie robi. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 20:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 08:33
Salon - samochody nowe
Niepoważne podejście do ...
... klienta. Przeszło tydzień temu, umówiłem się telefonicznie bezpośrednio z salonem na Badania Techniczne samochodu. Podałem numer rejestracyjny auta. Panu wyskoczył komunikat, że auto już było u nich sprawdzane wcześniej, mają je w swojej bazie. Auto flotowe. Pracownik salonu wspomniał, że co prawda nie robią badań technicznych bezpośrednio u siebie, tylko w zaprzyjaźnionej stacji diagnostycznej, do której zabiorą moje auto. Umówiliśmy datę i godzinę mojego przyjazdu do salonu. Dziś rano, po przyjeździe dowiaduję się u Pani w recepcji, że KTOŚ mnie wprowadził w błąd, bo Toyota Żerań nie obsługuje tego auta flotowego. Zero telefonu wcześniej, zero wyjaśnień. Straciłem czas. Niepoważne podejście.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2021 14:41
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 22:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!! ...
... Miałem chęć zakupić używany samochód w tym salonie. Przy pierwszej próbie kontaktu sprzedawcę zanudzały moje pytania odnośnie samochodu. ( ciągłe sapanie do słuchawki i z siłą wyduszone odpowiedzi ). Przy drugim kontakcie nie było wolnego sprzedawcy, który byłby w stanie wyjaśnić mi jeszcze kilka nieścisłości związanych z autem. Zapewniono mnie że ktoś do mnie oddzwoni. Po 4 dniach oczekiwania odpuściłem temat. Zastanawiający jest również fakt iż ogłoszenie obserwowałem od około miesiąca i i dopiero po moim pierwszym telefonie cena auta od razu wzrosła o 3tys.