92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 września 2020 19:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zero profesionaluzmu (Wersja oryginalna) Zero profesionaluzmu
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 14:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 11:06
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny trwa ...
... z tego co mi powiedzieli tylko godzine , gdzie w Lubinie ok 4 h. Dziwne hmm
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Sprawa prosta....wymiana taśmy ...
... airbag toyota yaris I. Pracownik serwisu rozpoczyna rozmowę od absurdu czyli czas wykonania 1,5 h....chyba Pani w serwisie nie ma pojęcia na czym polega wymiana tego elementu . Drugi absurd to koszt wykonania usługi....205 zł. Ceny z kosmosu, czas wykonania kompletnie z kosmosu....obsługa poziom -1, utrata klienta po 2 min rozmowy....BRAWO. Faktyczny koszt wymiany - 20 zł i 20 min pracy mechanika z serwisu Bosch Sulechów. Można...można.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2020 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 marca 2020 16:34
Salon - samochody nowe
Ceny dla biznesmenów-doradców ...
... 6-ciu+informatorka i kasjerka, a na zewnątrz 4-ch mechaników na papierosku. Oczekiwanie na usługę około 1-go tygodnia.Czesci na Allegro za 35zl z wysyłką, a w serwisie 115zl. Wymiana 10 minut koszt w serwisie 150zl. Złodzieje! !!!
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 16:57
Salon - samochody nowe
Lekceważy sie klijenta
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 13:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 12:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 17:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 20:26
Salon - samochody nowe
Hmmm jakby to ...
... powiedzieć przyszedłem oglądać Hyundaia i30 w benzynę, już po 2 minutach okazało się że ma z tylu napis CDI, Pani Się źle kliknij na stronie, Oto Moto i na kartce w aucie benzyna a co jakbym po to auto zrobił 200-300 km? Brak w opisie auta całego wyposażenia auto z wieloma drobnymi usterkami (lekkie wymioty nie pokazane na foto, uszkodzony z tylu chrom, szyba z przodu z innego roku oraz nierówno dopasowana maska z ćwiartką na foto) więc wątpliwe zakup szczerze byłem zdziwiony po salonie możnaby spodziewać się więcej.
Użytkownik sieci
27 października 2019 13:20
Salon - samochody nowe
Jestem na etapie ...
... zakupu nowego samochodu. odwiedziłem praktycznie wszystkich dealerów w Zielonej Górze. Jednak obsługa w Toyocie to jakies nieporozumienie. Podejście p.Wojciecha do klienta woła o pomstę do nieba. Chyba ,ze jest właścicielem salonu, wyniki sprzedaży pikują w górę i nie trzeba w ogóle martwic się o sprzedaż.Wtedy OK. Proponowałbym w ramach akcji "tajny klient" udać się do Gezetu albo KIM Skoda i podpatrzeć jak tam traktuje się potencjalnych klientów. Naprawdę warto. Ps. W efekcie zamiast Toyoty Corolli została zamówiona Skoda Octavia:)
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 20:32
Salon - samochody nowe
Klient dla nich ...
... nie liczy się. Czekaliśmy na obsługę ponad godzinę i w końcu pojechaliśmy do salonu Skody.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 17:05
Salon - samochody nowe
Pod koniec maja ...
... pojawiłam się w serwisie, bo miałam problem z radiem. Krótko wyjaśniłam w czym jest problem. Miły Pan spisał numer VIN auta i pokazał mi, w którym miejscu znajdę instrukcję do radia. Dziwne standardy pomyślałam, auto na gwarancji ale nic zmierzyłam się z instrukcją. Radio nadal nie współpracowało z telefonem. Kilka dni później odwiedziłam salon Toyoty w Warszawie. I tam doznałam szoku, bo jeszcze nie zdążyłam dokończyć w czym problem a pracownik już był w samochodzie i sprawdzał czy radio jest sprawne. Okazało się, że nie i trzeba je wymienić, poprosił o kontakt z salonem w Zielonej Górze (byłam przejazdem w Warszawie). Umówiłam wizytę w salonie, byłam punktualnie. Okazało się, że pracownik jest zajęty i mam czekać. Na pytanie jak długo doradca wzruszył ramionami. Postanowiłam tym razem nie odpuścić i "wymusiłam obsługę". Doradca był na tyle łaskawy, że pofatygował się do samochodu. Próbował za wszelką cenę wmówić mi, że to wina moich telefonów Samsung, które przez pół roku współpracowały z radiem. Sam ma iPhona, który tak na marginesie też nie "parował" się z radiem. Łaskawie zamówione zostało nowe radio. Kiedy pojawiłam się na wymianę jeden z mechaników, który był świadkiem rozmowy w dniu zamawiania radia skomentował na cały salon :"Idzie miła pani". Czułam się zażenowana i aż chciało się odpowiedzieć jak miły salon to taka miła pani. Standard obsługi powalił mnie kolejny raz na kolana. Jak to jest możliwe, że w jednej organizacji jest tak skrajnie odmienne podejście do Klienta. Dlaczego doradca przy mojej pierwszej wizycie wiedząc, że samochód jest na gwarancji (podałam rok produkcji i VIN) nie zaproponował naprawy w ramach gwarancji. Rozumiem, że jak pojawię się z kolejnym razem z grubszą usterką to również otrzymam instrukcje, tak w ramach zmęczenia Klienta. Hasło „Lider niezawodności” nie dotyczy obsługi tego salonu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 09:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 18:59
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo drogi (Wersja oryginalna) Очень дорого
Użytkownik sieci
4 marca 2019 19:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 10:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 10:58
Salon - samochody nowe
Hmm salon nie zrobił na mnie wrażenie