91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 14:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 10:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 14:49
Salon - samochody nowe
W sumie ok ...
... ale panowie z serwisu mogli by lepiej współpracować
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 14:42
Salon - samochody nowe
Spoko
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 06:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2019 22:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 20:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 20:45
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... obsługi i usługi. Robią rzeczy których nie potrafią w Gorzowie Wlkp. B.dobry serwis. Mimo że auto też nie jest najnowsze ale dobrze serwisowanie. Po wszystkim autko umyte. Mimo że dojeżdżam z okolic Myśliborza do Z.G.na przeglądy i tak warto. Polecam.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2019 15:47
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, szybko i ...
... skutecznie. Nie mam naradzie uwag co do wykonananych usług
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 14:18
Salon - samochody nowe
Salon i obsługa jest ok!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 20:17
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 16:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 17:05
Salon - samochody nowe
Pod koniec maja ...
... pojawiłam się w serwisie, bo miałam problem z radiem. Krótko wyjaśniłam w czym jest problem. Miły Pan spisał numer VIN auta i pokazał mi, w którym miejscu znajdę instrukcję do radia. Dziwne standardy pomyślałam, auto na gwarancji ale nic zmierzyłam się z instrukcją. Radio nadal nie współpracowało z telefonem. Kilka dni później odwiedziłam salon Toyoty w Warszawie. I tam doznałam szoku, bo jeszcze nie zdążyłam dokończyć w czym problem a pracownik już był w samochodzie i sprawdzał czy radio jest sprawne. Okazało się, że nie i trzeba je wymienić, poprosił o kontakt z salonem w Zielonej Górze (byłam przejazdem w Warszawie). Umówiłam wizytę w salonie, byłam punktualnie. Okazało się, że pracownik jest zajęty i mam czekać. Na pytanie jak długo doradca wzruszył ramionami. Postanowiłam tym razem nie odpuścić i "wymusiłam obsługę". Doradca był na tyle łaskawy, że pofatygował się do samochodu. Próbował za wszelką cenę wmówić mi, że to wina moich telefonów Samsung, które przez pół roku współpracowały z radiem. Sam ma iPhona, który tak na marginesie też nie "parował" się z radiem. Łaskawie zamówione zostało nowe radio. Kiedy pojawiłam się na wymianę jeden z mechaników, który był świadkiem rozmowy w dniu zamawiania radia skomentował na cały salon :"Idzie miła pani". Czułam się zażenowana i aż chciało się odpowiedzieć jak miły salon to taka miła pani. Standard obsługi powalił mnie kolejny raz na kolana. Jak to jest możliwe, że w jednej organizacji jest tak skrajnie odmienne podejście do Klienta. Dlaczego doradca przy mojej pierwszej wizycie wiedząc, że samochód jest na gwarancji (podałam rok produkcji i VIN) nie zaproponował naprawy w ramach gwarancji. Rozumiem, że jak pojawię się z kolejnym razem z grubszą usterką to również otrzymam instrukcje, tak w ramach zmęczenia Klienta. Hasło „Lider niezawodności” nie dotyczy obsługi tego salonu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 13:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 11:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 czerwca 2019 13:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 00:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 maja 2019 13:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek