90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 10:11
Salon - samochody nowe
W sobotę brak obsługi klienta serwisu Mechanicznego
Użytkownik sieci
29 października 2024 08:36
Salon - samochody nowe
Unprofessional service
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 00:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2024 10:41
Salon - samochody nowe
W czerwcu zakupiłem ...
... w salonie samochód Volkswagen Tiguan. Niestety mam kilka uwag do obsługi salonu. Podczas jazdy próbnej Pan nie umiał zaprezentować funkcji automatycznego parkowania. Za każdy razem samochód rozpoczynał parkowanie i przerwał funkcję. Niestety Pan nie umiał powiedzieć czemu tak jest, do tej pory nie wiem jak użyć funkcji automatycznego parkowania. Kolejną uwagę mam do odbioru samochodu. Podczas odbioru Pan tylko pokazał jak zapalić samochód i ruszyć. Jak pytałem o inne funkcje, to Pan powiedział że trzeba przeczytać instrukcję obsługi. W domu zapoznałem się z książką, ale większość podstawkowych funkcjonalności nie jest tam opisana co skutkuje tym, że nie używam większości funkcji które były zachwalane przez sprzedawcę. W salonie stworzyli mi konto ale nie dali do niego hasła. Niestety teraz mam bardzo duży problem żeby skonfigurować samochód z telefonem. Do tej pory nie działa mi nawigacja. Poświęciłem kilka godzin na konfigurację i wciąż nie działa wiele rzeczy. Szkoda że osoby, które najszybciej mogłyby mi pomóc nie są kompetentne. Ireneusz Kowalczyk
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 09:18
Salon - samochody nowe
Rzadko wystawiam opinie, ...
... ale tutaj nie mam innej opcji. Duża część obsługi nie jest w stanie pomóc. Sprawy przeciągane. Co chwila ktoś ma wolne, albo jest na zwolnieniu. Jak chcesz otrzymać informację, która jest do osiągnięcia w 5 min, nie dostajesz jej w ogóle, bo nikt nic nie wie. W obsłudze serwisu też mam wrażenie, że siedzą ludzie, którzy są tylko po to, żeby umówić termin i skasować pieniądze. Jak zapytasz o szczegóły to oni nie wiedzą. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 18:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Jako firma Anegis ...
... wyleasingowaliśmy auto z AutoForum Płock w 2019 roku. Wszystko było super do momentu sprzedaży auta. Pan S., ktory zajmuje się rejestracjami aut załatwił nam babola z dowodem rejestracyjnym auta. Pomimo wielu maili do osób z Kierownictwa nikt nie podjął próby wyjasnienia sytuacji, poza jednym Panem, który nie zajmuje sie takimi sprawami na codzień. Ani kierownictwo ani pan S. nigdy się do mnie nie odezwali. Pan S. pomimo iż on spowodował szkodę nie poczuł się do zadzwonienia ani napisania. Pomimo mojego tłumaczenia czy telefonicznie czy mailowo, że warto mieć odwagę cywilną i przyznać się do błędu i go naprawić. Pan S. nie poczuł się nigdy do kontaktu. Od czerwca próbuję pomoc osobie, ktora kupiła od nas po-leasingowane auto. Nawet sam VW napisał maila, że podjęli działania aby wyjaśnić sytuację. Dziękuje całemu kierownictwu oraz Panu Rejestratorowi za pokazanie jak nie powinna wyglądać obsługa klienta. Mamy 15 aut we flocie i nie skorzystam już z usług AutoForum. Niestety jak coś sie dzieje nietypowego to mają klienta w poważaniu.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Wielokrotnie przekładany termin ...
... odbioru samochodu, pierwsza zmiana nastąpiła w skutek problemów w Słoweńskiej fabryce VW, co absolutnie nie jest winą płockiego salonu. Po niedotrzymaniu drugiego terminu, co dwa tygodnie pojawiały się następne, również nie były dotrzymywane. Co więcej, na początku grudnia 2023 otrzymałem wiadomość, że „to dziwne, ale samochód powinien już być”, pojazd zgubiono. Odnalazł się w okresie przedświątecznym, pani sprzedawca wyjaśniła że zrobi wszystko jak najszybciej, podeślę dokumenty, tak by można odebrać samochód przed świętami Bożego Narodzenia, podała nawet konkretne daty i zapewniła że wszystko zrealizuje, po czym niespodziewanie, gdy podane terminy nadeszły, okazało się, że pani jest na urlopie. Samochodu wciąż nie ma. Całość pracy sprzedawcy oceniam bardzo negatywnie, zachowanie niezwykle nieprofesjonalne i niepoważne. Lepiej raz podać dalszy termin niż wielokrotnie przekładać bliższe. W ten sposób można sprzedawać kiełbasę, a nie samochody.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 10:12
Salon - samochody nowe
Byłem 2 razy, ...
... 2 razy poczułem się jak niechciany petent. Zero uśmiechu i chęci pomocy.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 stycznia 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam czekam ...
... na auto od października 2021 dziś się dowiedziałem że auto może będzie w połowie 2024 roku masakra
Użytkownik sieci
27 grudnia 2022 13:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 09:53
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakiego tylko miałam okazję korzystac. Wymiana opon - umówiona uprzednio na 8- wychodzi się 2h później. Nawet szklanki wody nie zaproponowali chociaż sami kawki herbatki cały czas robią Zero profesjonalizmu Nikt nic nie wie O 8.30 zostałam umówiona na wymianę oleju i filtru. Czekałam 2 godziny. Brawo za szybkość 😔
Użytkownik sieci
16 października 2022 16:28
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2022 21:51
Salon - samochody nowe
The seller, after ...
... start to showing us the car that we didn’t request on an online catalog, decided to ignoring us, taking a “never ending” phone call, we were standing and waiting for him for few minutes and then we decided (me and my partner) to leave. Unfortunately another example of poor customer service. (Przetłumaczone przez Google) Sprzedawca po tym, jak zaczął nam pokazywać samochód, którego nie prosiliśmy w katalogu online, postanowił nas zignorować, odbierając „niekończący się” telefon, staliśmy i czekaliśmy na niego przez kilka minut, a potem zdecydowaliśmy ( ja i mój partner) do wyjazdu. Niestety kolejny przykład złej obsługi klienta.
Użytkownik sieci
19 lipca 2022 19:24
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... obsługę tego salonu. Zakupiłam pojazd za ponad 180000pln i wydano mi pojazd uszkodzony. Obsługa salonu z pełną premedytacją przeciągnęła odbiór samochodu o prawie półtorej godziny, ponieważ były problemy z odpaleniem. Tłumaczono zwłokę wizytą na myjni. Auto po około dwóch godzinach zostało mi wydane (oczywiście karoseria bez najmniejszej kropli wody). W drodze powrotnej z salony zgasiłam samochód na parkingu i już nie można go było odpalić.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 10:54
Salon - samochody nowe
Termin naprawy samochodu ...
... z auto casco zaproponowano mi na ok. 3 m-ce do przodu. Auto zastępcze, może na czas naprawy, ale nie dłużej. W innym warsztacie w przyszłym tygodniu i auto zastępcze na czas całej naprawy od warsztatu nie z polisy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2022 07:22
Salon - samochody nowe
Miła szybka obsługa ...
... przy zostawieniu auta w serwisie. Edit. Odbiór samochodu to masakra 2 godziny czekania beż żadnej informacji. Auto które miało być gotowe do odbioru już dnia poprzedniego zostało wydane do odbioru po 3h.czekania
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 11:50
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi klienta ...
... w dziale "serwis mechaniczny" - tragiczny. Mimo że serwis mam w zasięgu ręki, nigdy więcej nie skorzystam. Nie polecam.
Użytkownik sieci
12 lutego 2022 15:19
Salon - samochody nowe
Myjni samochodową przy ...
... Auto Forum. W dniu 12.02.22 stanowisko 1, brak płynu myjącego,leci czysta woda w programie mycie. Taka sama w pr. płukanie... Robienie z klientów idiotów i zarabianie na czystej wodzie. Dno.