91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa. ...
... Dyskretnie pomagają przy wyborze i konfiguracji samochodu. Szczerze polecam.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 23:05
Salon - samochody nowe
Witam, gorąco polecam ...
... salon VW Auto Luzar Wieliczka z uwagi na profesjonalizm, rzetelność,elastyczne i indywidualne podejście do klienta. Jak również za bardzo dobrą jakość obsługi wszystkich osób z którymi miałam przyjemność współpracować w tym Salonie. Cały zespół okazał się bardzo pomocny, konkretny i profesjonalny w swojej branży. Uważam, że jest to fachowa, kompetentna, pomocna i uśmiechnięta obsługa. Szczególne podziękowania pragnę skierować dla Pani Doroty M. za bardzo miłą, profesjonalną i wyjątkową obsługę. Dziękuję za wspaniałą współpracę która pozwoliła nam dokonać zakupu naszego wymarzonego samochodu tj. VW Tiguan. Panią Dorotę cechuje ogromny profesjonalizm, zaangażowanie i obsługa klienta na najwyższym poziomie. Posiada ona wyjątkowe podejście do drugiego człowieka. We współpracę z nim wkłada ogrom swojego serca, życzliwości i ciepła. Ma ogromną wiedzę którą potrafi wykorzystać we współpracy z klientem. Służy pomocą wyjaśniając wszelkie niewiadome. Potrafi w bardzo jasny i przejrzysty sposób wytłumaczyć potrzebne zagadnienia. Po zakupie naszego samochodu Pani Dorota jest wciąż do naszej dyspozycji i w razie jakichkolwiek pytań możemy na Nią zawsze liczyć. Polecam wszystkim zainteresowanym którzy cenią sobie profesjonalizm i usługę na najwyższym poziomie Panią Dorotę pracującą w tym salonie. Pani Dorotko z całego serca dziękujemy za wszystko, za Pani życzliwość i wyjątkową współpracę. Kinga i Marek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 07:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 21:58
Salon - samochody nowe
W dniu 27 ...
... listopada odbierałem VW Arteona z Państwa salonu. Odbiór auta za 170 000zł odbywał się na dworze w godzinach popołudniowych gdzie padał deszcz i było ciemno. Sprzedawca z którym od samego początku miałem bardzo dobry i miły kontakt jak podjechał autem pokazał mi rysy na drzwiach PP, które powstały podczas zdejmowania przez pracownika naklejek demonstracyjnych. Rysy były pomalowane ręcznie zaprawą lakiernicza, które do dnia dzisiejszego są. Jakby sprzedawca mi nie pokazał to dopiero zorientowałbym się po przyjeździe do domu. Sprzedawca zaproponował ,abym się umówił na dogodny dla mnie termin i zostawił auto na około 4 dni w celu polakierowania drzwi oraz w ramach rekompensaty zaproponował położenie ceramiki na całe auto oraz oczywiście samochód zastępczy, gdyż mieszkam 80km od salonu. Postanowiłem oddać auto na wiosnę i wtedy też zadzwoniłem do sprzedawcy ,aby się umówic na termin ,ale poprosił mnie żebym w miarę możliwości wstrzymał się z ta naprawą gdyż zaczął się COVID19 i „firmy pracują na pół gwizdka”. Oczywiście zrozumiałem zaistniałą sytuację i kontaktowałem się w lipcu, ale niestety nie moglem się dodzwonić na komórkę sprzedawcy, więc po jakimś czasie zadzwoniłem na telefon stacjonarny, gdzie pracownik nie powiedział jasno, że sprzedawca który mnie obsługiwał już tutaj nie pracuje tylko mówił, że jest na urlopie, ale oczywiście przekazał temat do kierownika sprzedaży, który poprosił, abym opisał całą sytuacje poprzez e-mail tak też zrobiłem wysłałem wiadomość 27 lipca 2020 roku i do dnia dzisiejszego nie dostałem ,żadnej odpowiedzi w związku z czym postanowiłem zadzwonić do kierownika sprzedaży, który oczywiście znowu powiedział, że nie mam tego na piśmie co jest dla niego podstawą do wykonania naprawy dla mnie umowa ustna z pracownikiem ASO jest również wiążąca jak w tym przypadku. Na pytanie czy chcą mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu usłyszałem, że tak ale mam przyjechać autem 80km żeby sprawdzili czy naklejki demonstracyjne które były naklejone w tym miejscu pasują do tych rys (wysłałem zdjęcia jak były naklejki demo oraz jak już były zdemontowane żeby udowodnić, że mój problem nie jest wymyślony). Kierownik powiedział ze jak przyjadę sprawdzi naklejki i jeżeli się pokrywają z rysami na drzwiach to napisze do zarządu w celu polakierowania drzwi i znowu na kolejną wizytę będę musiał przyjechać 80km ,ale oczywiście rekompensata w tym przypadku ceramiki nie wchodzi w grę oraz auta zastępczego gdyż „nie mam tego na piśmie” to się znowu wiąże dla mnie z kolejnym straconym popołudniem i pieniędzmi wydanymi na paliwo w takim przypadku lepiej będzie mi polakierować sobie samemu drzwi. Pan z serwisu twierdzi ,że to nie jest daleko, żeby podjechać. Uważam ,że takie podejście kierownika do klienta jest nieprofesjonalne ,gdyż umowa ustna również obowiązuje, a to teraz ja mam udowadniać, że auto zostało porysowane przy demontażu naklejek, gdzie jest protokół mechanika, który przygotowywał auto do wydania ??? Nagle nikt nic nie wie , a ja dalej nie mam tego na piśmie jak twierdzi kierownik , gdyż zaufałem pracownikowi który tam pracował dlatego też postanowiłem zakupić tam auto, ale jak widać to był błąd i już na pewno nie skorzystam z usług tego salonu. Jak poinformowałem kierownika ,ze opisze calą sytuacje w internecie to zaczął mnie straszyć pismami od prawnika za umieszczenie komentarz – co tym bardziej przekonało mnie do tego ,że należy opisać zaistniałą sytuację w celu ostrzeżenia innych klientów, aby w tym salonie wszystko dostawali na piśmie bo inaczej zostaną ze swoim problemem sami Uważam taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w autoryzowanym salonie. Taka sytuacja powinna być załatwiona na korzyść klienta, a nie żeby klient musiał dochodzić swoich praw i udowadniać ,ze nie kłamie dla mnie zdjęcia auta z naklejkami i bez naklejek gdzie sa rysy powinny być wystarczające, a nie ściąganie klienta na serwis 80km w celu przymiarki naklejek – bądźmy poważnymi ludźmi zarówno mój czas i Państwa jest cenny, a ja się poczułem jak oszust , który chce wyłudzić darmowa naprawę od serwisu.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 21:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Super podejscie do ...
... klienta rewelacyjna atmosfera i pełen profesjonalizm. Panie Marcinie dziękujemy :)
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 18:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 22:35
Salon - samochody nowe
Polecam salon, zostałem ...
... przyjęty przez Panią Dorotę M. z wielką serdecznością i życzliwością. Klasa salonu, cenię sobie stały kontakt z Panią Dorotą i profesjonalne podejście do klienta. Zakup samochodu od początku do końca został przeprowadzony na wysokim poziomie. Polecam szczerze!
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 20:16
Salon - samochody nowe
Fachowa, kompetenta, nienachalna, ...
... pomocna i jeszcze do tego uśmiechnięta obsługa. Tak drodzy Państwo. Tak właśnie jest w salonie Volkswagena -Luzar . Szczerze polecam , a w szczególności polecam panią Dorotkę , która jako kobieta wie o samochodach więcej niż inni.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 16:18
Salon - samochody nowe
Gorąco polecamy salon, ...
... a w szczególności pomoc Pani Doroty M. Od miesiąca jeżdżę nowym Tiguanem i jest super. Oby tylko tak dalej!
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 09:50
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... do klienta. Pan Szymon znakomicie doradził nam w zakupie i dzięki niemu wyjechaliśmy z salonu nowiutkim Polo. Nie było problemów z odbiorem, wszystko odbyło się w terminie. Bardzo dziękuję i z pewnością tutaj jeszcze wrócę.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 16:36
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... volkswagen, oraz Panią Dorotę, która doradziła nam w wyborze odpowiedniego do naszych potrzeb samochodu, załatwiła wszystkie niezbędne formalności, została po godzinach pracy by odbiór samochodu odbył się w terminie na którym nam zależało, a także wzorowo wytłumaczyła obsługę wszystkich funkcji samochodu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru salonu oraz samochodu który spełnia wszystkie potrzeby naszej rodziny.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2020 19:59
Salon - samochody nowe
Zakup samochodu osobowego ...
... w salonie był przyjemnością przy bardzo miłej ,profesjonalnej obsłudze Pani Doroty M.której podejście do klienta jej wiedza z zakresu motoryzacji,leasingu i wyboru odpowiednie marki samochodu oceniam na 5+.Polecam.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 13:57
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm. Dziękuję ...
... zwłaszcza Pani Dorocie za dużo cierpliwości.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2020 09:19
Salon - samochody nowe
Salon profesjonalistów, a ...
... w szczególności p. Dorota M. Udziela szczegółowych instrukcji użytkowania samochodu dla najlepszego użytkowania. 😊 Zasługuje na najwyższą ocenę! ":)
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 21:08
Salon - samochody nowe
Od ponad roku ...
... użytkuję VW i mam jak najlepszą opinię nie tylko o samochodzie, ale przede wszystkim o osobie, od której zaczęła się moja przygoda z VW - Pani Dorocie M. Przypadek zdecydował, iż trafiłem na Panią Dorotę (zostałem "przekazany" dalej) i widocznie tak miało być. Bardzo miło wspominam cały proces od konfiguracji przez testy do zakupu - a wszystko to w serdecznej ale profesjonalnej atmosferze. Aktualna obsługa jest także na b. wysokim poziomie. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 19:59
Salon - samochody nowe
Pani Dorota Maziarska ...
... jest przygotowana do przedstawienia oferty samochodów. Wyczerpująco opisuje ich możliwości eksploatacyjne, z uwzględnieniem potrzeb klienta. Demonstruje obsługę pojazdu i czyni starania, aby dobrać model i wyposażenie optymalne dla klienta. Podczas jazdy próbnej daje wskazówki, które ułatwiają zaadaptowanie się w nowym pojeździe. Obsługa klienta przyjazna.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2020 16:35
Salon - samochody nowe
Wybrałem salon VW ...
... Luzar dzięki Pani Dorocie, która wykazała fachową wiedzę, zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do klienta. Zawsze chętnie udzielała wyczerpujących odpowiedzi na pytania. Zaproponowała najdogodniejsze dla mnie rozwiązanie. Dzięki pozytywnemu nastawieniu Pani Doroty zakup przebiegł szybko, bezproblemowo, w miłej atmosferze. Gorąco polecam osobom niezdecydowanym Panią Dorotę, pomoże podjąć właściwą decyzję.Jeszcze raz dziękuję za super sprzedaż i wyjątkową cierpliwość do strony kupującej. :)
Użytkownik sieci
14 maja 2020 18:40
Salon - samochody nowe
Gorąco polecamy salon, ...
... a szczególności pomoc Pani Dorotki M. Profesjonalna obsługa, niesamowita znajomość każdego tematu dotyczącego samochodu VW dużo lepsza od wielu doradców w innych salonach. Dziękujemy. Zakup samochodu był czystą przyjemnością dzięki Pani Dorotce M. :)
Użytkownik sieci
12 maja 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Początkiem roku zakupiłem ...
... VW TRoc w Auto Group Luzar; spotkałem się z bardzo profesjonalną, rzetelną obsługą Pani Doroty; bardzo dziękuję za miły kontakt, szybką obsługę i bardzo indywidualne podejście do klienta Pani Doroty.POLECAM i zachęcam do zakupu VW w tej firmie.