91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 00:15
Salon - samochody nowe
Dzięki salonowi VW ...
... Auto Group Luzar w Wieliczce zrealizowałem własne marzenia związane z samochodem VW Polo GTI. Szczególnie podziękowania należą się Pani Dorocie M. za profesjonalne i indywidualne podejście do Klienta, ponieważ w tym wyjątkowym czasie udało się wszystkie formalności związane z konfiguracją oraz zamówieniem samochodu zrealizować zdalnie oraz wyjątkowo sprawnie i obecnie cieszę się z jazdy moim wymarzonym samochodem, za co chciałbym również podziękować Panu Dariuszowi B. Dodatkowo po zakupie samochodu i zamówieniu dodatkowych akcesoriów otrzymałem doskonałą ofertę na jego personalizację. Gorąco polecam salon VW Auto Group Luzar w Wieliczce wszystkim zainteresowanym zakupem samochodów marki VW ze względu na fachowe porady, znajomość tematów związanych ze specyfikacją i wyposażeniem samochodów oraz życzliwość i wspaniałe podejście do Klienta.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 17:07
Salon - samochody nowe
Pomoc w wyborze ...
... samochodu (a przy okazji odpowiedzi na tysiące pytań) przebiegła bardzo profesjonalnie. Przy samym zakupie i formalnościach z tym związanych mogłem liczyć na olbrzymią pomoc (część musiałem załatwiać zdalnie). Szczególne podziękowania dla Pani Doroty :)
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 08:28
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! Dziękuję ...
... Panu Bartoszowi G. za profesjonalizm i kompetencje oraz sprawną i szybką finalizację począwszy od odkupu mojego samochodu, a skończywszy na zakupie nowego samochodu VW Arteon. Wszystko szybko i sprawnie załatwione. Zakup nowego samochodu będę dobrze wspominać. Cierpliwe podejście do wielu pytań zadawanych przez klienta oraz zwykły ludzki kontakt, będzie dobrze mi zapamiętany. Moja ocena to 5 gwiazdek. Polecam Auto Group Luzar w Wieliczce.
Użytkownik sieci
5 listopada 2020 18:20
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim klientom ...
... salon VW w Wieliczce; wstąpiłem przypadkowo chociaż nie miałem zamiaru zmieniać auta w tym roku; po rozmowie z Panią Dorotą która bardzo rzetelnie i szczegółowo przedstawiła ofertę i jednocześnie bardzo życzliwie i nie przedmiotowo potraktowała moją wizytę już od miesiąca jeżdzę nowym Tiguanem; jestem bardzo zadowolony .Obsługa na najwyższym poziomie. Pani Doroto serdecznie dziękuję !
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 22:08
Salon - samochody nowe
Dobry wieczór, Bardzo ...
... polecamy salon VW Auto Luzar Wieliczka. Cechuje ich profesjonalizm, rzetelność, wysokie kompetencje nie tylko merytoryczne, ale i interpersonalne. Bardzo ważne dla nas było indywidualne podejście do nas, wysłuchanie naszych potrzeb i możliwości. Dzięki nieocenionej pomocy Pani Doroty M. dokonaliśmy dobrego wyboru i dziś cieszymy się z jazdy wspaniałym VW T-Roc. Dziękujemy nie tylko za fachowe porady, ale też życzliwość i wspaniałe podejście do klientów – odpowiedzi na nasze wszelkie pytania nawet już po zakupie. Polecamy wszystkim ten salon i zwłaszcza kontakt z Panią Dorotą. Dziękujemy, Wanda i Stanisław
Użytkownik sieci
27 października 2020 19:43
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM - ...
... całkowity brak odpowiedzialności z oderwaniem od rzeczywistości. Jak ktoś szuka problemów na pewno z Luzar je znajdzie. 1. Brak kompletności dokumentów przed zamówieniem (nie dostarczono draftów umów, warunków handlowych itp) 2. Bardzo ale to bardzo utrudniony kontakt zarówno telefoniczny jak i emailowy 3. Błędne dane w zamówieniu pomimo ich zmiany 4. Dostawa samochodu niezgodna z zamówieniem pomimo potwierdzonych informacji przed dniem dostawy. 5. Po raz kolejny błędne dane w przekazywanych dokumentach przy dostawie 6. Brak zachowania zasad bezpieczeństwa w czasie pandemii w monecie przekazywania pojazdu: brak ze strony przedstawiciela salonu maski gumowych rękawiczek oraz informacji o dezynfekcji auta 7. Brak informacji o terminie uzupełnienie braków, lakoniczne i zwodzące maile. 8. Pomimo ustalonego w końcu terminu dostawy - salon wysyła brakujące elementy w dogodnym dla siebie terminie bez konsultacji z klientem 9. Wysyłka braków pod błędny adres 10. W zleceniu transportowych podano błędny numer telefonu Dostawa krąży dzięki "profesjonalnemu" podejściu tego salonu do klienta.
Użytkownik sieci
24 września 2020 17:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2020 08:30
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalny salon. ...
... Trudno w kilku zdaniach opisać, ale po prostu wszystko w mojej opinii na bardzo wysokim poziomie. Osoby, z którymi miałem przyjemność rozmawiać tj Pani Dorota i Pan Dariusz są prawdziwymi profesjonalistami. Odwiedziłem wiele salonów, ale obsługa w tym jest wg mnie na najwyższym poziomie (wyższym, niż w kilku markach premium, które odwiedzilem). Wspomniane wcześniej osoby, nie próbują na siłe "wcisnąć" konkretnego modelu, tylko szukają odpowiedniego auta na określone wcześniej potrzeby. Znają odpowiedzi na pytania dotyczącę samochodów, co jest dowodem naprawdę wysokiego profesjonalizmu. Każdemu z czystym sercem polecam ten salon.
Użytkownik sieci
20 września 2020 08:30
Salon - samochody nowe
Ustosunkowuję się do ...
... salonu, bo z serwisu nie korzystałem, jeszcze. Kupowałem wiele aut autoryzowanych dealerów m.in. BMW, VW. Tylko w 2 miejscach zostałwm tak dobrze obsłużony jak tutaj. Szczególnie dziękuję Panu Pawłowi, doradcy klienta oraz Pani Anecie doradcy finansowemu. Informacje były przekazywane na czas, zrozumiałe, wyczerpujące i rzetelne, zgodne z prawdą, nie trzeba było zadawać kolejnych pytań, żeby zrozumieć odpowiedż. Od obu osób czułem, że rzeczywiście chcą pomóc mi wybrać odpowiedni produkt, a dodatkowo były pogodne i wyróżniało ich taktowne zachowanie, co w salonach nie jest standardowe. Całość załatwiłem zdalnie (Na 180km} bardzo sprawnie. Polecam.
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 13:49
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm merytoryczny ...
... i sympatyczny stosunek do klienta. Szczególne podziękowania dla Pani Doroty Maziarskiej.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2020 11:34
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... tego salonu. Jechalismy z centralnej Polski, bylismy w polowie drogi. Auto bylo wstepnie zarezerwowane, po czym Pan zadzwonil i przekazal ze auto zostalo sprzedane. Totalnie nieprofesjonalne podejscie do klienta.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 17:17
Salon - samochody nowe
Gorąca polecam ten ...
... salan, (fachowość i kompetencja) tutaj gorące podziekowania na rece Pani Doroty, jak równiwż Pani Magdaleny i Pana Dariusza. Do następnego razu :)
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 09:25
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Odniosłam wrażenie, że na serwisie metodą na problemy jest ich spychologia. Najbardziej jednak czego nie rozumiem i nie toleruje to sytuacja, kiedy Pan z serwisu mówi, że do mnie oddzwoni a tego nie robi. Nie mówię tutaj o jednorazowej sytuacji, ale kilkukrotnie zapewniano mnie, że ktoś się ze mną skontaktuje w mojej sprawie a nikt tego nie robił.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 21:22
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa. ...
... Dyskretnie pomagają przy wyborze i konfiguracji samochodu. Szczerze polecam.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 23:05
Salon - samochody nowe
Witam, gorąco polecam ...
... salon VW Auto Luzar Wieliczka z uwagi na profesjonalizm, rzetelność,elastyczne i indywidualne podejście do klienta. Jak również za bardzo dobrą jakość obsługi wszystkich osób z którymi miałam przyjemność współpracować w tym Salonie. Cały zespół okazał się bardzo pomocny, konkretny i profesjonalny w swojej branży. Uważam, że jest to fachowa, kompetentna, pomocna i uśmiechnięta obsługa. Szczególne podziękowania pragnę skierować dla Pani Doroty M. za bardzo miłą, profesjonalną i wyjątkową obsługę. Dziękuję za wspaniałą współpracę która pozwoliła nam dokonać zakupu naszego wymarzonego samochodu tj. VW Tiguan. Panią Dorotę cechuje ogromny profesjonalizm, zaangażowanie i obsługa klienta na najwyższym poziomie. Posiada ona wyjątkowe podejście do drugiego człowieka. We współpracę z nim wkłada ogrom swojego serca, życzliwości i ciepła. Ma ogromną wiedzę którą potrafi wykorzystać we współpracy z klientem. Służy pomocą wyjaśniając wszelkie niewiadome. Potrafi w bardzo jasny i przejrzysty sposób wytłumaczyć potrzebne zagadnienia. Po zakupie naszego samochodu Pani Dorota jest wciąż do naszej dyspozycji i w razie jakichkolwiek pytań możemy na Nią zawsze liczyć. Polecam wszystkim zainteresowanym którzy cenią sobie profesjonalizm i usługę na najwyższym poziomie Panią Dorotę pracującą w tym salonie. Pani Dorotko z całego serca dziękujemy za wszystko, za Pani życzliwość i wyjątkową współpracę. Kinga i Marek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 07:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 21:58
Salon - samochody nowe
W dniu 27 ...
... listopada odbierałem VW Arteona z Państwa salonu. Odbiór auta za 170 000zł odbywał się na dworze w godzinach popołudniowych gdzie padał deszcz i było ciemno. Sprzedawca z którym od samego początku miałem bardzo dobry i miły kontakt jak podjechał autem pokazał mi rysy na drzwiach PP, które powstały podczas zdejmowania przez pracownika naklejek demonstracyjnych. Rysy były pomalowane ręcznie zaprawą lakiernicza, które do dnia dzisiejszego są. Jakby sprzedawca mi nie pokazał to dopiero zorientowałbym się po przyjeździe do domu. Sprzedawca zaproponował ,abym się umówił na dogodny dla mnie termin i zostawił auto na około 4 dni w celu polakierowania drzwi oraz w ramach rekompensaty zaproponował położenie ceramiki na całe auto oraz oczywiście samochód zastępczy, gdyż mieszkam 80km od salonu. Postanowiłem oddać auto na wiosnę i wtedy też zadzwoniłem do sprzedawcy ,aby się umówic na termin ,ale poprosił mnie żebym w miarę możliwości wstrzymał się z ta naprawą gdyż zaczął się COVID19 i „firmy pracują na pół gwizdka”. Oczywiście zrozumiałem zaistniałą sytuację i kontaktowałem się w lipcu, ale niestety nie moglem się dodzwonić na komórkę sprzedawcy, więc po jakimś czasie zadzwoniłem na telefon stacjonarny, gdzie pracownik nie powiedział jasno, że sprzedawca który mnie obsługiwał już tutaj nie pracuje tylko mówił, że jest na urlopie, ale oczywiście przekazał temat do kierownika sprzedaży, który poprosił, abym opisał całą sytuacje poprzez e-mail tak też zrobiłem wysłałem wiadomość 27 lipca 2020 roku i do dnia dzisiejszego nie dostałem ,żadnej odpowiedzi w związku z czym postanowiłem zadzwonić do kierownika sprzedaży, który oczywiście znowu powiedział, że nie mam tego na piśmie co jest dla niego podstawą do wykonania naprawy dla mnie umowa ustna z pracownikiem ASO jest również wiążąca jak w tym przypadku. Na pytanie czy chcą mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu usłyszałem, że tak ale mam przyjechać autem 80km żeby sprawdzili czy naklejki demonstracyjne które były naklejone w tym miejscu pasują do tych rys (wysłałem zdjęcia jak były naklejki demo oraz jak już były zdemontowane żeby udowodnić, że mój problem nie jest wymyślony). Kierownik powiedział ze jak przyjadę sprawdzi naklejki i jeżeli się pokrywają z rysami na drzwiach to napisze do zarządu w celu polakierowania drzwi i znowu na kolejną wizytę będę musiał przyjechać 80km ,ale oczywiście rekompensata w tym przypadku ceramiki nie wchodzi w grę oraz auta zastępczego gdyż „nie mam tego na piśmie” to się znowu wiąże dla mnie z kolejnym straconym popołudniem i pieniędzmi wydanymi na paliwo w takim przypadku lepiej będzie mi polakierować sobie samemu drzwi. Pan z serwisu twierdzi ,że to nie jest daleko, żeby podjechać. Uważam ,że takie podejście kierownika do klienta jest nieprofesjonalne ,gdyż umowa ustna również obowiązuje, a to teraz ja mam udowadniać, że auto zostało porysowane przy demontażu naklejek, gdzie jest protokół mechanika, który przygotowywał auto do wydania ??? Nagle nikt nic nie wie , a ja dalej nie mam tego na piśmie jak twierdzi kierownik , gdyż zaufałem pracownikowi który tam pracował dlatego też postanowiłem zakupić tam auto, ale jak widać to był błąd i już na pewno nie skorzystam z usług tego salonu. Jak poinformowałem kierownika ,ze opisze calą sytuacje w internecie to zaczął mnie straszyć pismami od prawnika za umieszczenie komentarz – co tym bardziej przekonało mnie do tego ,że należy opisać zaistniałą sytuację w celu ostrzeżenia innych klientów, aby w tym salonie wszystko dostawali na piśmie bo inaczej zostaną ze swoim problemem sami Uważam taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w autoryzowanym salonie. Taka sytuacja powinna być załatwiona na korzyść klienta, a nie żeby klient musiał dochodzić swoich praw i udowadniać ,ze nie kłamie dla mnie zdjęcia auta z naklejkami i bez naklejek gdzie sa rysy powinny być wystarczające, a nie ściąganie klienta na serwis 80km w celu przymiarki naklejek – bądźmy poważnymi ludźmi zarówno mój czas i Państwa jest cenny, a ja się poczułem jak oszust , który chce wyłudzić darmowa naprawę od serwisu.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 21:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Super podejscie do ...
... klienta rewelacyjna atmosfera i pełen profesjonalizm. Panie Marcinie dziękujemy :)
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 18:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek