Zobacz na mapie
95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Sprzedali nam samochód ...
... z WADĄ FABRYCZNĄ. Pod koniec czerwca zakupiliśmy auto, w którym po przejechaniu 200km (trasa z salonu do domu, do Krakowa) w trakcie jazdy zgasło światło mijania. Pięć razy serwis VW podejmował się naprawy (łącznie z wymianą lampy) i nie potrafią sobie z tym poradzić! Do dzisiaj, w samochodzie codziennie gaśnie światło mijania. Nie było dnia żeby światło nie zgasło. Nawet na krótkim odcinku, choćby 10km! Kierownik salonu w rozmowie jest niegrzeczny, niemiły, opryskliwy, wielce obrażony i oburzony, że dochodzimy swoich praw. Nasz pełnomocnik wystosował do nich pismo.. to co odpowiedzieli, za pośrednictwem swojego pełnomocnika TO JAKIŚ ŻART 😆 żeby nie napisać, że WREDNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ! Samochód ma WADĘ ISTOTNĄ, mamy dowody na to, a oni odpisują „że auto nie ma wady fabrycznej” więc ja się pytam, na jakiej podstawie??? Proszę udowodnić, że wady nie ma, bo póki co, po waszych naprawach, za każdym razem udowadniacie tylko, że WADĘ MA. Piszecie, że nie ma wady, na podstawie takiej, że MOŻNA TO NAPISAĆ NA KARTCE PAPIERU? Po drugie.. to co wasz pełnomocnik pisze w piśmie do nas to BZDURA! Nie o to chodzi z tymi światłami 😄 Czy wy w ogóle wiecie co naprawialiście do tej pory czy nie do końca? Z pisma waszego pełnomocnika jasno wynika, że nie macie zielonego pojęcia 😂 NAJGORSZY SALON W POLSCE! NIE BIORĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI BO JAK TO STWIERDZIŁ KIEROWNIK, IM VW NIE UZNA WADY FABRYCZNEJ, WIĘC WIDAĆ, ŻE WYCHODZĄ Z ZAŁOŻENIA ŻEBY TO KLIENT BYŁ FRAJEREM, KTÓRY TO BĘDZIE BUJAŁ SIĘ Z AUTEM Z WADĄ FABRYCZNĄ ..NO BO PRZECIEŻ NIE ONI! KUPUJĄC AUTO W TYM SALONIE TYLKO STRACICIE PIENIĄDZE! Omijać szerokim łukiem! A może jeszcze dodam, że kupiliśmy ten samochód „na odległość”, pojechaliśmy już tylko go odebrać, ale zanim się na niego zdecydowaliśmy, zapytaliśmy sprzedawcę czy ma CarPlay, ponieważ jeżeli nie ma to mamy inne auto na oku, w salonie w Płocku i najwyżej poczekamy na nie do sierpnia bo było w produkcji.. A sprzedawca, byle tylko nie stracić klienta, okłamał nas, że w T-cross-ie jest CarPlay.. Przy odbiorze we dwóch kombinowali, cudowali, dzwonili na infolinię VW i udawali, że są wielce zdziwieni, że CarPlay nie ma!! Żenujące było wtedy i zresztą nadal jest ich zachowanie. Wstydu nie macie 😄 Jest tyle salonów VW, wybierajcie każdy inny bo ten jest najgorszy! Przestrzegam.. P.S. A w piśmie poniżej.. zła data zakupu samochodu, zły model samochodu!!! Same błędy popełniacie, taki aż bałagan macie?! ZERO PROFESJONALIZMU! To co napisane w piśmie było już robione! Chwaliliście się, że nawet „łączyliście” pojazd z fabryką i teraz to już małe szanse żeby ZNOWU GASŁO TO ŚWIATŁO. Ile razy jeszcze chcecie to robić byle by tylko odpowiedzialności nie ponieść?! Jak długo jeszcze będziecie improwizować byle by nie przyznać nam racji?? Nie macie prawa tak bezkarnie ludzi okłamywać i oszukiwać. FATALNY SALON, FATALNE MIEJSCE.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Kupowałem w tym ...
... salonie Volkswagena T-Crossa. Sprzedawca zapewniał mnie przed zakupem, że można wgrać usługę AppConnect za 1200 zł gdzie można korzystać z aplikacji Apple Car Play. Niestety po zakupie okazało się, że funkcja w tym samochodzie jest nie dostępna. Od początku eksploatacji co chwile wyskakuje błąd i przestaje działać światło do jazdy dziennej. Pierwszy raz pojawił się komunikat dzień po odebraniu auta z salonu. Byłem już dwa razy w lokalnym serwisie Volkswagena, ponoć nawet wymieniono lampę, ale problem nadal występuje. Wygląda na to, że samochód jest z wadą fabryczną. Niestety daleko mi do tego, aby powiedzieć, że jestem zadowolony z zakupu. Odnośnie odpowiedzi właściciela. „Samochód jest diagnozowany i naprawiany w lokalnym autoryzowanym serwisie Volkswagena w Krakowie bo tam mieszkam. Awaria oświetlenia pojawiła się po pierwszym automatycznym przełączeniu świateł w trybie auto przy przebiegu ponad 200 km. Do 200 km światła się nie przełączały gdyż jeździłem w ciągu dnia. Świadczy to ewidentnie o wadzie fabrycznej sprzedanego przez Państwa samochodu. Natomiast wprowadzenie mnie w błąd odnośnie dostępnych funkcji w samochodzie wpłynęło na moją decyzję o zakupie. Gdybym wiedział, że nie ma możliwości wgrać tej aplikacji to nie kupił bym od Państwa samochodu. Nie wiem już ile było w tym niekompetencji, a ile celowego działania.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 09:33
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, zgłoszona ...
... szkoda z polisy AC Auto AUDI A6 Avant C8. Firma ubezpieczeniowa zleciła mi naprawę w serwisie Autorud w Stalowej Woli. Naprawa trwała od 18/12/2023 - 18/01/2024. Podczas odbioru po naprawie auta zgłosiłem iż błotnik lewy odstaje od auta ok 1.5cm, pozostawione dziury pomiędzy nadkolem a błotnikiem. Na moja prośbę firma ubezpieczeniowa wysłała mobilnego rzeczoznawcę, który stwierdził nieprawidłowości w spasowaniu drzwi, odstającym błotniku oraz dziur w nadkolu. Auto 14/02 trafiło na poprawki. Tego samego dnia otrzymałem informację, że auto jest naprawione. Po mojej wizycie niestety nadal błotnik odstawał w mniejszym stopniu oraz nakładka progu była źle spasowana. Auto trafiło po raz kolejny na poprawki. Błotnik został lepiej spasowany, lecz niestety rant błotnika został zniszczony oraz dziura pomiędzy nadkolem a progiem pozostała. Serwis tym razem nie przyjmuje reklamacji i twierdzi, że naprawa została wykonana w należyty sposób. Moja ocena jest negatywna dla tego serwisu !
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 15:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2022 18:19
Salon - samochody nowe
W zasadzie brak ...
... gwiazdki, jednak nie ma takiej możliwości. Opinia moja dotyczy części ubezpieczeniowej. Pracownik bez wiedzy klienta podejmuje decyzje o zawarciu umowy ubezpieczenia...żenujące. Do tego pokrętne tłumaczenia w rozmowie telefonicznej. Niestety przesłany dokument jednoznacznie świadczy o prowadzonej polityce. Unikać takich ludzi!
Użytkownik sieci
28 września 2022 11:29
Salon - samochody nowe
Samochód przyjechał z ...
... 3 usterkami i wyjechał z 3 usterkami. Oczywiście telefon że wszystko jest naprawione. Może samochody wam się pomyliły ?
Użytkownik sieci
8 maja 2022 12:38
Salon - samochody nowe
Serwis oferuje godziny ...
... pracy dogodne wyłącznie dla rencistów i emerytów mundurowych. Natomiast o zrobieniu czegokolwiek w sobotę, można jedynie pomarzyć jak o wskaźniku inflacji na poziomie 1%. Serwis w soboty jest po prostu zamknięty i przez to w specyficzny sposób oryginalny na tle lokalnej konkurencji. Czyli zasłużona jedna*.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2021 13:50
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowany ...
... obsługą tego miejsca!! Do momentu zakupu samochodu wszyscy są mili, uprzejmi i zrobią wszystko aby kupić samochód. Po wyjeździe z salony ciężko uzyskać rzetelną informację. Co innego przy zakupie, co innego po. Podczas usługi serwisowania samochodu otrzymałem całkowicie inną wycenę niż na przesłanej fakturze. Wprowadzają człowieka w błąd a później się wypierają. Jestem bardzo rozczarowany i żałuję zakupu w tym salonie!
Użytkownik sieci
22 maja 2021 10:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 19:10
Salon - samochody nowe
Bardzo nieuprzejmy serwis ...
... techniczny, doradca serwisowy P. Andrzej Nowak ,mentalności przekupki nie poradził sobie z serwisem mojego Golfa w ciągu jednego dnia i proponował wypożyczenie auta zastępczego w cenie 120 zł /dzień. Auto należało mi się bezpłatnie w ramach ubezpieczenia assistance AC. Proponował mi powrót do domu PKSem 100km i stwierdził , że słaby ze mnie biznesmen jeśli szkoda mi pieniędzy na auto zastępcze. Trudny kontakt z innymi pracownikami oddziału. Sprawa zgłoszona do centrali VW Polska.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 15:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2020 16:17
Salon - samochody nowe
Bardzo nie uprzejmą ...
... wysoka pani która jest na serwisie dla klientów jak chce szpanowac swoją nie ładna figura niech zmieni miejsce pracy
Użytkownik sieci
9 września 2019 11:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 11:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 14:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 11:30
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa
Użytkownik sieci
26 września 2018 18:35
Salon - samochody nowe
Byłem dziś w ...
... salonie auto rud Stalowa Wola specjalnie piszę nazwę z małych liter. Po wejściu do salonu rzuca się w oczy pan z brodą, ktory chodzi i zaczepia ludzi opowiadając jakieś niestworzone historie i płytkie dowcipy. Czy naprawde tak ciężko o troszkę profesjonalizmu. Odnośnie sprawy o, którą pytałem nie byli mi w stanie pomóc, twierdzę że z lenistwa personel tak był zajęty słuchaniem opowieści tego pana.