91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 09:53
Salon - samochody nowe
Dywanik po odebraniu ...
... auta z serwisu ubrudzony smarem .
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 13:22
Salon - samochody nowe
Generalnie odradzam. Po ...
... pierwsze jest dramat jeżeli chodzi o kontakt z kimś. Albo nikt nie odbiera a jak już ktoś odbierze to mówi że zadzwoniłem na zły dział, ale na tym dobrym dziale ktoś akurat rozmawia i jak skończy to oddzwoni. I tak nie oddzwania nikt czasem kilka godzin czasem kilka dni. Oddałem samochód na dział szkód. Miał być gotowy w 5 dni. Później okazało się że z 5 zrobi się 12 dni, ostatecznie skończyło się na 10 tylko dlatego że Pan rzeczoznawca 'przycisnął' temat za co bardzo dziękuję. Reszta osób jest tam chyba za karę lub tylko żeby napić się kawy. Następnym razem skorzystam z innego serwisu vw
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam, udałem ...
... się w sobotę bo zauważyłem uszkodzenie na oponie, ubezpieczenie opon kończyło się w niedzielę, więc nie mogłem czekać do poniedziałku. Najpierw zadzwoniłem na infolinię i pokierowano mnie, że zgłoszenia mogę dokonać w najbliższym ASO. Na miejscu Pan poinformował mnie, że w weekendy serwis nie pracuje i nie przyjmie ode mnie zgłoszenia. Zapytałem co w takim razie robić jeśli kolejnego dnia kończy mi się ubezpieczenie z którego chciałem skorzystać, otrzymałem bezcenną radę: mógł Pan zauważyć w piątek. Podziękowałem za uprzejmą usługę i wyszedłem z salonu. W ASO Audi mimo że serwis również nie pracował nie było problemu z przyjęciem zgłoszenia. Pracownik, o którym piszą Państwo w odpowiedzi wyszedł do mnie gdy jeszcze rozmawiałem z infolinią przed salonem o zaistniałej sytuacji.....
Użytkownik sieci
4 lipca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Serwis to w ...
... dalszym ciągu porażka i tak słaby punkt AUTOCENTRUM, że kolejnego VW tym razem TIGUANA kupiłem w innym salonie. Dziś - 4 lipca 2024r. - dzwoniłem z zapytaniem o koszt wymiany oleju. Pani była bardzo niemiła - pewnie przerwałem ploteczki - i potencjalnego klienta potraktowała jak konieczne zło. Nie chcę już z wami mieć nic wspólnego, tym bardziej, że to już kolejne aroganckie zachowania w tej firmie. Polecam STER RADOM.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2024 11:02
Salon - samochody nowe
No cóż. Zostaliśmy ...
... zlani po całości. Weszliśmy z chęcią zamówienia nowego Tiguana lub innego modelu(T-roc, może coś większego). Sprzedawca stwierdził, że ich nie ma i nie będzie do przyszłego roku. Nie wiadomo jaka będzie cena, nie zaproponował Nam obejrzenia auta, nic o nim nie opowiedział, nie zaproponował żadnej alternatywy. Sprzedawca i salon stracił potencjalnych klientów. Jeśli kiedyś znów najdzie nas ochota na VW na pewno nie odwiedzimy tego salonu. Polecam za to obsługę u konkurencji, ma to wielkie znaczenie :)
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 14:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Dzisiaj, 17.09.22, odwiedziłem ...
... salon, ponieważ spodobała mi się linia nadwozia Arteona SB. Niestety doradca, zmuszony do wykonania swojej pracy przez miłą Panią z recepcji, wykazał się ogromnym brakiem kompetencji. Od kiedy tylko się pojawił, okazywał kompletny brak szacunku do drugiej osoby, wyraźnie prezentując niezadowolenie z pracy. Co więcej, nie był w stanie wymienić rodzajów jednostek napędowy wspominanego modelu. Punktem kulminacyjnym przygody było zdecydowane zapewnianie mnie o tym, że Arteon SB nie istnieje w wersji R i że nie ogłoszono planów na powstanie takowej, co oczywiście kompletnie mija się z prawdą. Dzięki uprzejmości wspominanej recepcjonistki (co przełożyło się na przyznanie przeze mnie drugiej gwiazdki), udało mi się Arteona przez 15min wypróbować, co również skutecznie starał się utrudnić pracownik. Wcześniej nawet nie brałem pod uwagę VW, jednak Arteon po prostu przykuł moją uwagę. Zostałem jednak od tego pomysłu skutecznie odchęcony, a pracodawca na takich zachowaniach jedynie traci.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2022 11:31
Salon - samochody nowe
Fatalny serwis. 3mce ...
... czekam na usunięcie szkody ktora nie nastąpiła do dnia dzisiejszego. Poddałem się i postanowiłem naprawić na własną rękę. Auto od nich z 2020 na gwarancji, AC wykupione, przebieg 20tys km.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 17:37
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa, próbują ...
... wmówić klientowi że naprawy nie obejmuje gwarancja i naciągają na koszty. W innym serwisie gwarancja została uznana na tę samą usterkę.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 10:49
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy kilka aut ...
... do firmy przez ten "salon", zakup był ok. Jeśli chodzi natomiast o serwis to wielka porażka, każda wizyta w serwisie kończyła się jakąś wpadką. Przy wymianie szyby czołowej uszkodzona podsufitka w 2 autach. Przy zwykłej obsłudze olejowej zamiast płynu do spryskiwaczy wlano jakąś substancję, która pokryła całe auto tłustą warstwą. Po zgłoszeniu tego, Pan z wyrzutami przyniósł płyn który niby był nalany i jest ok, sugerując, że chyba sami oblaliśmy go jakąś cieczą. Ostatecznie umyli auto 2 razy i wlali nowy płyn, nie wiem tylko po co skoro tamten był dobry. Oczywiście słowa przepraszamy z pomyłkę nie było, a wręcz powinniśmy być wdzięczni, że to zrobili. Zgłoszony wyciek naprawiony w ramach gwarancji, po okresie niecałego roku znów wyciek z tego samego miejsca ale gwarancji już nie ma więc trzeba płacić. Nie polecam serwisu!
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 23:16
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... około 30minut szukałem nowego passat dla siebie , jeżdżę obecnie passatem b7 i chciałem wymienić na nowy. Po otwarciu wszystkich aut, wsiadaniu do środka spoglądaniu na obsługę niestety nikt nie pofatygował się do mnie żeby pomóc w doborze auta. Sprzedawcy piją kawę głośno rozmawiają śmieją się ogólnie bawią się w najlepsze a klienta mają w nosie. Szkoda bo na serwisie wszystko ok super ludzie ale na sprzedaży jakiś dramat, będę uwaś w środę może wkońcu uda mi się zamòwić u państwa auto.
Użytkownik sieci
6 października 2020 10:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2020 17:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 09:48
Salon - samochody nowe
Słabe podejście do klienta
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 11:55
Salon - samochody nowe
Fatalnie
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2020 09:53
Salon - samochody nowe
Brak kompetencji pracowników. ...
... Nie rozumieją podstawowych zasad działania samochodu i jak powinno się naprawić. Wizyta u nich przypomina film Lot nad kukulczym gniazdem Odpowiedzi na reklamacje naprawy lakoniczne, bez sensu tlumaczenie nielogiczne (sami sobie przecza w wiadomosciach), odpowiedzi na zadane pytania brak. Niepoprawnie wykonana naprawa gwarancyjna przez ich salon jest według nim wina klienta i po jej dokonaniu samochód nie ma już gwarancji pomimo opłacenia pakietu.
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 14:48
Salon - samochody nowe
Trzy blondi na ...
... recepcji oh ah a robić nie ma komu ...
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 21:01
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym(20.01.2020 ...
... r.) znalazłem ogłoszenie używanego Golfa VII u Dealera Volkswagenami „AUTOCENTRUM S.A.” W Katowicach . O godzinie 12:32 zadzwoniłem do handlowca P. Przemysław Dul który odpowiedział na moje pytania dotyczące stanu samochodu co przyjąłem do wiadomości i na tą chwile podziękowałem Panu Przemysławowi za informacje . O 12:54 zadzwoniłem raz jeszcze do Pana Przemysława zapytać o ostateczną cenę na samochód i zapytać czy może zarezerwować dla mnie owy samochód do Środy(dwa dni) i wtedy przyjadę sfinalizować transakcję na co Pan Przemysław Dul odpowiedział, że jasne, że zarezerwuje i niema problemu a gdyby pomimo rezerwacji ktoś interesował się autem to od razu da mi znać . O 13:36 po kolejnym przemyśleniu zadzwoniłem do Pana Przemysława, że właściwie to poproszę od razu o wystawienie na mnie faktury i od razu puszczę przelew całości środków za samochód a w środę tylko przyjadę odebrać auto. Na co Pan Przemysław odpowiada mi, że właśnie wystawia innemu klientowi fakturę na ten samochód „bo on się zdecydował od razu nie widząc auta”. Wtedy ja przypominam Panu Przemysławowi rozmowę sprzed 42 min, że przecież zrobił dla mnie rezerwacje do środy a i jak pomimo rezerwacji ktoś będzie się interesował samochodem to do mnie zadzwoni i pytam Dlaczego sprzedaje samochód komuś innemu mimo mojej rezerwacji i dlaczego nie zadzwonił i po co w takim razie jest w ogóle ta rezerwacja ? Na co usłyszałem odpowiedz, że nie wpłaciłem zaliczki(o czym nikt mnie nie poinformował a nie widziałbym problemu żeby to zrobić) „a tamten Pan zdecydował się bez oglądania”, ale że zadzwoni do niego i to z nim odkręci i zaraz do mnie oddzwoni. Pan Przemysław nie oddzwonił dlatego postanowiłem, że ja zadzwonię. Było to o 14:51 moje połączenie zostało odrzucone, kolejna próba o 15:16 również bez efektu wiec od razu zadzwoniłem na recepcje salonu poprosiłem o przełączenie na samochody używane i usłyszałem, że handlowiec jest teraz zajęty, ale Pani z recepcji przekaż, że dzwoniłem i handlowiec oddzwoni. Nikt nie oddzwonił wiec o 15:46 nastąpiła kolejna nieudana próba połączenia z Panem Przemysławem o 16:09 kolejna . Godzina 16:10 zadzwoniłem raz jeszcze na recepcje z prośbą o przełączenie mnie na dział samochodów używanych niestety zostałem przełączony na dział samochodów nowych i zapytałem handlowca czy mógłbym mnie może połączyć z kierownikiem salonu na co odpowiedział, że w dniu dzisiejszym on jest kierownikiem salonu(P. Jakub) i pyta w czym może pomóc? Przedstawiłem więc Panu Jakubowi całą sytuacje i uzyskałem odpowiesz, że porozmawia zaraz z Panem Przemysławem i zaraz do mnie oddzwoni. Oczywiście nikt nie zadzwonił dlatego też o godz 18:10 postanowiłem zadzwonić raz jeszcze do Pana Przemysława. Połączenie zostało odrzucone i wysłany do mnie SMS „ oddzwonię.” Na co odpisałem „ o której godzinie?” I zapytałem co z płatnością na tego golfa ? Pan Przemysław odpisał , że „auto jest sprzedane Panu który chciał od razu wpłacić pieniądze. Pozdrawiam”. Odpisałem więc, że czuję się oszukany i poinformuję o całej sytuacji szefostwo salonu i napisze w internecie komentarz o braku profesjonalizmu Pana Przemysława. Pan Przemysław odpisał w wiadomości, że jeśli mam podstawy zamieszać opinie na jego temat i salonu to bardzo proszę, ale żebym liczył się z KONSEKWENCJAMI. Groźba? NIE POLECAM TEGO SALONU!!!
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Niestety ale nie ...
... mogę wypowiedzieć się pozytywnie o tym salonie. Po umówieniu się na przegląd samochodu (1,5 tyg wcześniej) w tym konkretnie ustalonym terminie na miejscu okazało się, że nie jestem zapisana na przegląd. Panie nie wiedziały co się stało i jak to się stało. Proponowały inny termin, jednak ze względu na przebieg samochodu nie był on do przyjęcia. Brak kompetencji.