94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2023 08:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 20:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 22:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 15:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2022 18:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2021 05:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 maja 2021 19:42
Salon - samochody nowe
03/2020 - Multivan ...
... został oddany do naprawy blacharsko-lakierniczej po stłuczce, przy okazji odpłatnie naprawa ogniska korozji przy symbolu VW na klapie tylnej, elektrycznie domykanej. Klapa została polakierowana, ale funkcjonalność domykania klapy zniknęła. 09/2020 - Multivan odstawiony na serwis olejowy, przy okazji wymieniona chłodnica oleju, przy odbiorze okazało się, że samochód był zostawiony z przebiegiem 541109 km i nieopatrznie pełnym bakiem paliwa, odebrany po 7 dniach z przebiegiem 541302 km i połową baku paliwa. Wyjaśnienie pracownika serwisu: musiał pracować w trybie jazdy na podnośniku (193 km i pół baku paliwa). 11/2020 - Pierwszy sygnał STOP zbyt niskie ciśnienie oleju. 12/2020 - Kolejna naprawa w Autoweberze - wymiana pompy płynu chłodzącego. 01/2021 - Kolejne sygnały STOP zbyt niski poziom oleju. 01/2021 - Zdegustowany działaniami ASO odstawiam samochód do lokalnego warsztatu. Diagnoza jest następująca: 1. Sygnał niskiego poziomu oleju spowodowany zgniecionym (!) wkładem filtra oleju. 2. Stopień zabrudzenia wymienionej chłodnicy oleju jest identyczny jak innych okolicznych części i znacząco różny od wymienionego rok wcześniej termostatu. 3. Czarny olej silnikowy. 4. Filtr oleju został wymieniony. Po wymianie sygnał zbyt niskiego poziomu oleju nie pojawił się ani razu. 05/2021 - Ponownie odstawiam Multivana do lokalnego warsztatu w celu wymiany odłączonego w ASO sterownika czujników parkowania (oferowany koszt naprawy 1200 zł sterownik plus koszt wymiany) oraz cały czas braku funkcjonalności domykania tylnej klapy. Diagnoza: Zamek tylnej klapy jest zwykłym zamkiem, a nie tym, który umożliwia elektryczne domykanie klapy. Pozostawiam bez komentarza.
Użytkownik sieci
5 maja 2021 13:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 18:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 23:39
Salon - samochody nowe
Dramat
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 09:45
Salon - samochody nowe
Oddając auto z ...
... piszczeniem ze skrzyni biegów DSG przy ruszaniu przy przebiegu 32 tyś km. Po 2 tygodniach sprawdzania mechanicy nie znaleźli usterki ale skasowali 300 zł pomimo, ze przy przebiegu 16 tys km na gwarancji było zgłaszane piszczenie. Pracownicy odmówili naprawy na gwarancji twierdząc, że auto jest niecałe 2 tys km po gwarancji. Wyceniajac nową skrzynię biegów na 27 tyś zł. Na odchodne został wgiety prawy przedni próg przez zle ustawioną łapę podnisnika (mam zdjęcia). Oczywiście pracownicy wypierali się, a przed oddaniem dokładnie sprawdziłem. Do tego stopnia rozczarowany jestem, że od razu sprzedałem mojego golfa I już nic nie chciałem mieć wspólnego z marką VW. Oczywiście za naprawę progu sam zapłaciłem. Sytulacja miała miejsce jakiś czas temu, ale całkowicie odmieniła moje zdanie o serwisie I marce. Jeszcze by wypadało napisać kilka słów o blacharni autoweber kilka ulic dalej, prosiłem 3 razy o auto zastepcze, pracownik twierdził, że nie ma żadnego wolnego. Po przyjeździe inny pracownik powiedział, że nie zarezerwowalem auta mimo dostępnego. NIGDY WIĘCEJ MARKI VW
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 09:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 16:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... u tego przedstawiciela brak kontaktu, informacji i rozwiązania problemów - zbywaja tylko ludzi !!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 11:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 05:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 09:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 22:44
Salon - samochody nowe
Dno. O ile ...
... obsługa bardzo miła to „kierownik” serwisu myśli, że jest wszechwiedzący i próbuje z kogoś zrobić idiotę. Byłem na sprawdzeniu pojazdu przed sprzedażą. Podczas mierzenia powłoki lakieru pracownik porysował lakier nieumiejętnie przesuwając po lakierze czujnik. Po zwróceniu uwagi wyszedł kierownik i oznajmił, że czarny lakier taki jest i się rysuje. Stwierdził, że wystarczy umyć i wszystko zniknie. Wiec kazałem umyć. Po myciu pracownik niestety bezskutecznie próbował jeszcze ręcznie wypolerować auto. Po 20 minutach podziękowałem i nakazałem wyprowadzić auto z „serwisu”. Oczywiście na koniec chęć wypolerowania pojazdu (a był tydzień wcześniej na profesjonalnej korekcie) ze zwróceniem uwagi, że jeśli ich korekta pozostawi hologramy i ślady będą dalej widoczne oświadczyłem, że auta nie odbiorę to wtedy zaczęła się nerwówka „że specjalnie tak robimy, żeby uniknąć płacenia za sprawdzenie”. Sam zlecający sprawdzenie zawiedziony a ja jako sprzedający tym bardziej. Radzę uważać podczas sprawdzania i niestety nikt tego nie lubi, ale patrzeć pracownikom na ręce. Do obsługi brak uwag. Robiłem zakupy w serwisie, sprawdzałem historie i zawsze wszystko okej. Jedynie „kierownik” arogancki i wmawiający komuś na siłę bzdury.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 15:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 15:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki