91%
użytkowników
rekomenduje
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 13:46
Salon - samochody nowe
Super obsługa, ciekawa ...
... jazda testowa Polecam Pana Bartosza Zielińskiego
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 21:29
Salon - samochody nowe
Polecam. Fachowy serwis i doradztwo Pana Adriana
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 21:33
Salon - samochody nowe
Sprawna i profesjonalna ...
... obsługa przy okazji kupna samochodu w salonie VW Bednarek. Osoba godna polecenia , która opiekowała się mną jako klientem salonu to Pan Mikołaj Wójcik , który zadbał o wszystkie aspekty związane z zakupem nowego VW.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 20:23
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon ...
... - szczególnie obsługę Pana Marcina - pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia ...
... zapewniający profesjonalne wsparcie klientowi na każdym etapie od kupna jak, użytkowania auta i jego serwis. Dziękuję Panu Marcinowi Ciesielskiemu za zaangażowanie oraz szybką, konkretną pomoc. Auto sprawuje się świetnie 🙂
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2021 14:32
Salon - samochody nowe
przykra sprawa w ...
... grudniu 2020 kupiłem t rocka , prosiłem o montaż haka , mimo zaporowej ceny zdecydowałem się ponieważ jest mi potrzebny , mamy połowę czerwca i cisza widać taki niszowy produkt i części nie ma
Użytkownik sieci
16 marca 2021 14:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Sprzedali ...
... zarezerwowane auto i nawet nie zadzwonili poinformować Nie do końca tak było jak państwo twierdzicie, z tego co pamiętam do poniedziałku był zarezerwowany, a do Pana dzwoniłem o 10 rano, że przyjedziemy dokonać wpłaty.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 21:41
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Kupiłem miesiąc temu t Roca pojeździłem miesiąc i od razu usterka. Uprzedzam od razu pytanie właściciela - dzisiaj w tej sprawie interweniowałem więc jeśli chcesz znać szczegóły to najpierw zrób śledztwo u siebie a nie tutaj. Do rzeczy. Odradzam kupowanie aut z komputerem. Dzisiaj zawiesił się komp. Awaria polega na tym że nie działa radio telefon a do tego nawet po wyłączeniu zapłonu po wyjściu z auta i zamknięciu drzwi całą noc świeci się wyświetlacz. Termin naprawy wyznaczyli za tydzień czasu! Dziewczyna z serwisu doradza kontakt z assistance albo z innym serwisem. Odradzam po pierwsze auta z tymi komputerami. Zawieszają się. Od początku szwankują, zawsze musiałem kilka minut czekać aż się załączy. Wywala telefon. A bednarka też odradzam jak kupujesz to jest kontakt i pomoc a potem jak jest awaria to dzwoń po assistance. Kupiłem Volkswagena bo ma opinie solidnego auta. Niestety tylko cena jest solidna, reszta to jak moje drugie auto czyli Fiat.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2020 11:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Brak ...
... elementarnych zasad fair play w biznesie. Po wizycie w Salonie w Łodzi i kilku rozmowach telefonicznych dostałem na maila finalną ofertę na Craftera. Zastanawiałem się jakąś godzinę i zadzwoniłem, że kupujemy. Doradca Biznesowy miał przygotować zamówienie, ale zamiast tego po chwili zadzwonił z informacją, że niestety oferta cenowa jest nieaktualna. Kierownik przepraszał, ale ponieważ są to ostatnie dostępne sztuki to nie mogą sprzedać ich z tak niską marżą. Cena wzrosła o 2000 zł netto. Nie zdecydowałem się na zakup.
Użytkownik sieci
13 października 2020 14:36
Salon - samochody nowe
Odp: W związku ...
... z poziomem obsługi podczas rozmowy telefonicznej z salonem i z informacjami wprowadzającymi w błąd na stronie salonu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 06:43
Salon - samochody nowe
Serwis to totalna ...
... porażka, podczas przeglądu podstawowego nie sprawdzono albo wątpliwie sprawdzono pasek wielorowkowy (bądź też to naciągnięto jeśli miał luz). Pasek po niespełna 2000 pękł. Serwis nie przyznaje się do błędu, za to kierownik twierdzi że pojawił się też luz na napinaczu, teraz jest A na przeglądzie chwilę wcześniej nie było. Wszystko to traktowanie klienta jak głupka. Pytam kierownika serwisu w rozmowie telefonicznej czy wymienić napinacz, on że nie trzeba, a na fakturze jak wół zalecenie wymiany z uwagi na zużycie. Dzwonię do kierownika serwisu i pytam o co chodzi, że mówi co innego piszą co innego, on że słowo zalecane nie znaczy że trzeba, pytam co będzie jak się popsuje, kto ma to kontrolować stan tego napinacza, jeśli serwis tak pisze, czy mam jeździć co chwilę o to sprawdzać czy wytrzyma do kolejnego przeglądu u nich ( robię je regularnie od 8 lat). Kierownik mówi że wytrzyma, pytam co będzie jak się popsuje, czyją to będzie winą, czy ich, mówi że tak - żenada bo wiem, że znów się wyprze. Trzy lata temu niedokręcili mi maglownicy, mało już brakowało oj mało i byłaby tragedia. Jeszcze kilka przykładów by było ale to napiszę już, do dyrektora, bo taki kierownik serwisu to najgorsza reklama dla salonu. Mamy w bliskiej rodzinie 4 auta zakupione właśnie tam i już wiemy że nigdy więcej Bednarka w Łodzi.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 12:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2019 18:00
Salon - samochody nowe
Prosta naprawa - ...
... uszkodzony pedał gazu i plastikowe obudowy podwozia. Trwało to ponad tydzień i kosztowało niemało. Po dwóch tygodniach pedał przestaje działać prawidłowo, a obudowy zaczynają znowu odpadać. Brawo!!! W serwisie w ramach "reklamacji" zaproponowano auto zastępcze za 160 zł za dobę. Nie ma to jak kazać płacić klientom za własną niekompetencję. Stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 10:45
Salon - samochody nowe
Historia jest prawdziwa ...
... obsługiwał mnie pan michał a wasz serwis za cała sprawę dostał reprymendę z Poznania mogę przedstawić faktury i wasze diagnozy. Pojechałem tam uzupełnić czynnik klimatyzacji zapłaciłem 288zł auto oddano mi ekspresowo po 800 metrach klimatyzacja przestała działac obsługujący mnie pracownik przedstawił liste elementów do wymiany tj. skraplacz przewody kompresor... kiedy zapytałem jak to mozliwe ze czynnik wypatowal tak szybko czemu nie zrobili próby szczelności usłyszałem ze usterka kompresora pojawiła siepozniej. Koszt naprawy wyceniono na 12.000 auta o wartości 30.000 Pojechałem do innego serwisu aby oni sprawdzili. Okazało sie ze panowie poluziwali spinke połączenia przewodu byly widoczne zarysowania od śrubokręta. Po spieciu i naładowaniu klima działa juz 3 rok zapłaciłem za uczciwa naprawe 150 zł Sprawa została naciągnięcia została zgłoszona do głównej siedziby w Poznaniu ale serwis nie poczuwa sie ani do zwrotu pieniedzy ani do przeprosin czekałem 3 lata nigdy już tam nie pojade A za całą sytuację ani wasz serwis ani pan michał nawet nie przeprosił Jak cos dzieje mi się z autem wolę pojechać na lawecie do innego województwa niż tam do was Nawet teraz nie przeprosicie tylko podważanie nic honoru nie macie jak chcecie to wam dodam zdjęcia tych faktur na google maps i zobaczą wszyscy ze mówię prawdę a wy jak zwykle kłamiecie bez honoru Tak trudno wam się przyznać do błędu i przeprosić. Najgorszy serwis i najgorsze podejście do klienta Jak pan właściciel chce sprawdzić czy historia jest prawdziwa to mogę opublikować faktury z tego pseudo serwisu od pseudo uczciwej obsługi.
Użytkownik sieci
13 lipca 2019 01:42
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu 1 ...
... Mistrz lakierni 1 Myjnia 5 gwiazdek. Jest promocja "Przegląd 5+" .W ulotce przeczytałem ,że do mojego auta przegląd ten będzie mnie kosztował 372 zł zadzwoniłem i dowiedziałem się ok 700 zł!! jak się zapytałem dlaczego przecież w ulotce jest 372 zł Pan powiedział oddzwonimy .Oddzwonili z propozycją ok 370 zł .Umówiłem wizytę na 8.30 Pan mówi ,że usługa będzie kosztowała ok 380 zł i potrwa do ok 11.30 .Pytanie czy będę czekał czy przyjadę .Odpowiedziałem ,że czekam - na to Pan z serwisu ,że w takim razie postarają się oddać auto wcześniej .Na koniec Pan mówi ,że umawialiśmy się na kwotę ok 400 zł ,ale płacę 379 (hehe i tak drożej niż w ulotce) Na przeglądzie który trwał 4 i pół godziny Panowie nie zauważyli zbyt małego poziomu płynu chłodzącego (2 cm poniżej minimum !).Odebrałem auto o 13.05 !!!!!!!!!! Druga sprawa to serwis blacharsko -lakierniczy .Kilka miesięcy temu korzystałem s serwisu lakierniczego .Do pomalowania błotnik i kawałek zderzaka .Pomalowane , odebrane niby ładnie ,ale po umyciu auta zauważam rysę -przyglądam się dokładnie i widać że nie jest to rysa ponieważ lakier bezbarwny jest nienaruszony ,a pod bezbarwnym lakierem jest biały ślad (kolor samochodu -czarny).Przy dziesiejszym serwisie proszę Pana aby ktoś wypowiedział się na ten temat i uwaga cytuję : MISTRZ serwisu lakierniczego powiedział ,że jest to zarysowanie. (hehe ) nie jest to wadliwie wykonana usługa .teoretycznie tak to wygląda ,ale wystarczy się przyjrzeć i podświetlić i widać ,że rysa jest pod bezbarwnym lakierem( wygląda jak ślad po taśmie do olejania elementu do malowania . Prosiłem żeby przekazał "Mistrzowi że się myli ,A Pan odparł ,że jego to nie obchodzi bo to nie jego dział. Jedeny plus to dobrze umyty samochód ,ale chyba nie po to tam przyjechałem , jeszcze i kawa lub herbata . To co odpowiedział właściciel jest całkowitą bzdurą,nie ma żadnych śladów po próbie spolerowania .Przykre jest to ,że pisze kłamstwa .Mnie nie chodziło o nic innego tylko o zwrócenie uwagi osobie która spartaczyła robotę i tyle ,nie miałem żadnych roszczeń w związku z tym partactwem mało tego pojechałem ponownie ,na przegląd 5+ wraz z wymianą oleju żeby zwrócić na to uwagę ,ale skoro Mistrz Serwisu Lakierniczego stwierdził ,że jest to rysa to jest po prostu kpina .Nie polecam i nie skorzystam , bo nie dość ,że partacze to jeszcze kłamcy.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2019 11:12
Salon - samochody nowe
Słaby serwis. Ceny kosmiczne. Nie idzie się dodzwonić
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 23:28
Salon - samochody nowe
Serwis na bardzo ...
... słabym poziomie. nie potrafią robić diagnostyki tylko naciągają na kasę. Teoretyczniew wykonuja badanie, ale dziwnym trafem auto mimo diagnozy potrafiło sie popsuć. To po co siegać było po 1500 zł ? Za co było płacone? Ostrzegam i radze przygladać sie wynikom diagnozowanych aut.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 14:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 17:11
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta obsługa pozostawia wiele do zyczenia
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 21:02
Salon - samochody nowe
słabo
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 20:56
Salon - samochody nowe
Na dzień dobry ...
... można powiedzieć że czas oczekiwania w celu połączenia się z serwisem działem części salonem to jest Spokojne 15 min przechodzące do nerwowego 45 min . Jeżeli ktoś chce sprawdzić czy ma stalowe nerwy przy oczekiwaniu na połączenie bądź jakąkolwiek informację na salonie od jakiegokolwiek pracownika polecam w przypadku chęci załatwienia rzeczy sprawnie i szybko w żadnym przypadku nie polecam . Podsumuje to w taki sposób czas oczekiwania w tym salonie na co kolwiek jest bezpłatny.
Użytkownik sieci
7 września 2018 15:11
Salon - samochody nowe
Masakra,nie polecam,mieli ustawić ...
... prosto kierownicę w nowym aucie i poprawić geometrię,3 godziny robili tak że kierownica dalej krzywą.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 16:43
Salon - samochody nowe
Dealer olewa klientów. ...
... Auto zamówiliśmy u konkurencji. Dobrze, że w Łodzi są inne salony oferujące markę VW.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 19:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka