91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Witam Zgadzam się ...
... z pozytywnymi opiniami o pracownikach firmy bardzo duży profesjonalizm. Ale tam gdzie miód jest też łyżka d....iu. Skąd moje niezadowolenie samochód VW T-Cross zakupiłem dwa lata temu, pod koniec gwarancji 2 letniej zaczęła szwankować kamera cofania nie mając zbyt dużego doświadczenia brałem to za normalny obraz podczas cofania, kamera traciła ostrość, dopiero syn a akurat skończyła się gwarancja zwrócił uwagę i zalecił wizytę w salonie, tłumaczyłem że jeździłem na przeglądy w serwisie i nikt nie zwrócił mi uwagi że coś jest nie tak z obrazem tylko się wyrozumiale uśmiechnął. Moja wizyta w salonie Bursiaka niestety potwierdziła wadę kamery na moje uwagi że samochód ma przejechane tylko 22 tys. km i że jest niecały miesiąc po gwarancji nie dały mi gwarancji wymiany bez ponoszenia kosztów. Po rozmowie z serwisantem wprawdzie uwzględniono obniżenie kosztów naprawy do 850 zł ale pozostał niesmak samochód po ledwo zakończonej gwarancji a tu już zaczynają się problemy z autem. Mam również moralnego kaca ponieważ pół roku temu namówiłem serdecznego przyjaciela na zakup podobnego modelu aż boję się powiedzieć mu że po gwarancji ma się przygotować na podobne problemy. Nie ukrywam że przymierzam się do opisania mego przypadku bezpośrednio producentowi auta.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:52
Salon - samochody nowe
Dezorganizacja i chaos ...
... informacyjny w salonie. Ponieważ planuję auto elektryczne, bez umawiania przyjechałem do salonu i zapytałem o możliwość jazdy próbnej ID.5 i BUZZ. Pani powiedziała mi, że możliwe jest to od razu. Podpisałem 2 dokumenty i sprzedawczyni poszła po kluczyki. Wróciła zdumiona i oświadczyła, że auta nie ma. Szczęśliwie był BUZZ, ale to już w dziale aut dostawczych, więc kolejne dokumenty do podpisu. Wychodząc na pierwszą jazdę otrzymałem zapewnienie, że po powrocie przetestuję ID.5. Sprzedawca BUZZa bardzo profesjonalny, cierpliwy i merytoryczny. Wróciliśmy po ponad 40 minutach i okazało się, że nadal nie ma ID.5 i nie wiedzą gdzie jest. Nie było już w pracy pierwszej sprzedawczyni i musieli dzwonić do niej gdzie są podpisane przeze mnie dokumenty, które chciałem odzyskać. Znalazły się, poprosiłem o zniszczenie ich przy mnie. Niszczarka nie działała. Nie próbowali wytłumaczyć braku ID.5, przeprosić ani nawet nie zaproponowali umówienia innego terminu. Było 45 minut do zamknięcia salon, ale odnosiłem wrażenie, że chcą się mnie szybko pozbyć. Nie próbowano zainteresować mnie modelem, przedstawić specyfikację, wyposażenie ID.5. Skutecznie zniechęciło mnie to do rozważania zakupu Volkswagena.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 22:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 16:50
Salon - samochody nowe
Przyszedłem z problemem ...
... odbioru radia FM w samochodzie, gdzie problemem prawdopodobnie jest antena. Anteny nie było do zakupienia na miejscu, trzeba było zamawiać i czekać kilka dni. Poprosiłem o numer katalogowy, abym mógł sprawdzić, czy antena wyposażona jest we wzmacniacz sygnału. Numeru części nie otrzymałem, na pytanie dlaczego, otrzymałem odpowiedź 'bo nie, nie mogę podać'. Dno obsługi klienta. Rok temu chciałem dołożyć tempomat do auta z 2018 roku. Tego również nie dało się kupić i założyć, 'bo nie, nie wyświetla kodów aktywacyjnych dla tego numeru VIN'. Po kontakcie z salonem Volkswagena w Niemczech otrzymałem zamówienie z kodami aktywacji i niezbędnymi elementami. Powtórzę, patologia obsługi klienta. Więcej nie wrócę i nie polecam.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 23:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 maja 2023 20:20
Salon - samochody nowe
Naprawa pilota zajęła ...
... w innemu serwisowi 5 min. Przykre że mój serwis pozostawił mnie z problemem i włączonym alarmem auta.
Użytkownik sieci
27 listopada 2022 11:07
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu. ...
... Od 2,5 roku mam auto w lesingu . Nie z mojej winy wystąpiła konieczność przerejstrowania auta. Musiałam zdać tablice rejstracyjne i tak od czterech tygodni jestem bez możliwości jazdy samochodem. Proces rejstracji się wydłuża. Salon nie udostępnił auta zastępczego. Mnóstwo zmarnowanego czasu na wizyty w salonie gdzie jestem traktowana jak wróg bo czegoś się domagam. Dramat.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 08:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, mnóstwo ...
... zmarnowanego czasu, kilka wizyt w serwisie i przerzucanie się mailami aby usunąć usterkę, która była oczywista. Jedna wizyta w Porsche Inter Auto, diagnoza i auto naprawione - dalej radość z jazdy. Jakość obsługi nie ma co porównywać🤷🏻♂️
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 22:23
Salon - samochody nowe
Miła, fachową obsługa
Użytkownik sieci
17 czerwca 2022 13:47
Salon - samochody nowe
Nie naprawiają starszych ...
... aut, nie opłaca im się, tak wyjaśniła sekretarz doradcy serwisowego
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 16:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Joanna Kaczerska
3 kwietnia 2022 13:57
Salon - samochody nowe
Omijajcie
Nie polecam tego salonu oraz serwisu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 23:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 października 2021 09:02
Salon - samochody nowe
Jeżeli mam być ...
... szczery obsługa dramat. Byłem w piątek ok 17:00 obejrzeć auta gdyz rozważam zakup między dwiema markami. Po 20 minutach braku zainteresowania handlowca wyszedłem...
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 16:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2021 02:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 22:52
Salon - samochody nowe
Bardzo wolne ekipą.... ...
... bardzo smutne i nie miłe sprzedawcy....
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 23:29
Salon - samochody nowe
Przyszliśmy z żoną ...
... obejrzeć samochód blisko godziny zamknięcia. Ani dzień dobry ani do widzenia , nikt się nie zainteresował po co jesteśmy, dramat. Kupiliśmy auto ale nie tutaj.
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 20:19
Salon - samochody nowe
Przyjechałem z kolegą ...
... na umówioną godzinę oglądać i testować auto. Dzień wcześniej oczywiście dzwoniłem do salonu i pytałem się, czy takie auto jest dostępne. Odpowiedziano mi, że tak. Po przybyciu do salonu okazało się, że nie ma osoby, która ze mną rozmawiała. Ponadto ta osoba nie przekazała nikomu, że przybędę na godz. 9 z zamiarem wykonania jazdy próbnej, o której rozmawialiśmy przecież telefonicznie. Przynajmniej tak to wyglądało z naszej strony. Pracownik się upierał, że o jeździe próbnej nie było mowy. No tak, kto by chciał testować auto przed zamiarem jego kupna :) ? Totalny bezsens :). Jednak największym rozczarowaniem był fakt, że auto do jazd testowych nie ma założonych opon zimowych!!! W TAKĄ POGODĘ!!! Sorry, ale zima nie zaskoczyła nas wczoraj, tylko trwa od początku stycznia. Było naprawdę mnóstwo czasu na to, żeby ogarnąć wymianę opon. Ewidentny brak profesjonalizmu. 2 gwiazdki zamiast 1 daję tylko dlatego, że pracownik, który w dniu odwiedzin nas obsługiwał, nie szedł w zaparte i próbował jakoś ratować sytuację, jednak takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Miła, fachową obsługa