85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2020 17:10
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakiś żart. Od tygodnia próbowaliśmy załatwić opony do auta. Obsługa wciąż obiecywała, ze załatwi to i zadzwoni. Ostatecznie nikt nie oddzwonił, mimo tego ze mówiliśmy ze opony musza być wymienione do określonego czasu ze względu na wyjazd służbowy. Kompletny brak szacunku do klienta i jego czasu. Nie polecam nikomu tego serwisu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2020 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa mało profesjonalna
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Zima zaskoczyła handlowców! ...
... Nie ma opcji o godz 14:00 zobaczenia auta ,wszystko zaśnieżone.Siedzą na Brucknera w siedzibie i nawet się nie zainteresują klientem.Nie polecam i już więcej tu nie przyjadę
Użytkownik sieci
14 listopada 2020 10:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 22:27
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... salonie to jakaś parodia obsługi . Można się umówić na konkretną gdzieś, doradcy i tak maja to gdzieś , nawet jak cię przyjmą o czasie nie oznacza to ze usługa zacznie być realizowana. Zero poszanowania czasu klienta. W tym serwisie jesteś raczej jesteś petentem zawracającym głowę a nie klientem . Wymiana opon na zimowe czas obsługi 2:40 min i to po interwencji (wizyta była umówiona na konkretna godzinę ) - miała być wymyty samochód, oczywiście nie wymyli -> w sumie po mojej interwencji aby juz nie myli i oddali auto -> bo wizyta wymiany z myciem potrwałaby pewnie 4 godziny . Pan doradca który mnie przyjmował nawet nie raczył powiedzieć , że idzie do domu i do kogo mam się zwrócić . I co najlepsze po prośbie o potwierdzenie depozytu (jakie opony letnie zostawiłem w hotelu , jaki bieżnik itp.) -> wielkie zdziwienie -> na recepcji serwisu zostałem poinformowany ze przecież mam FV ( na której nie ma żadnej informacji jakie opony letnie pozostały w depozycie ) -> tak na recepcji bo doradca który mnie przyjmował poszedł do domu i żaden inny doradca nie przejął obsługi . Wracając do recepcji -> dopiero po 3 minutowej rozmowie i interwencji innego doradcy , telefonie do osoby, która wymieniała mi opony - > ustaliliśmy ze wyślą potwierdzenie na @ - potwierdzenie dotarło -> ale bez informacji o bieżniku , wklejone do @ a nie załącznika aby wydrukować ( a takie dokumenty zawsze mam u księgowej) -> dramat -> WV centrum -> to myląca nazwa
Użytkownik sieci
11 października 2020 01:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2020 15:57
Salon - samochody nowe
Ogólnie miła obsługa, ...
... zlecenie napraw serwisowych tj. Wymiana oleju, płynu hamulcowego, dezynfekcja klimy, olej w skrzyni biegów dsg, + ogólny przegląd samochodu + dodatkowo przedzakupowy przegląd, który jest prawie ten sam... Za dodatkowe 800 zł ... Po zgłoszeniu niedociągnięć w zawieszeniu nic nie znaleźli, a na zwykłej stacji kontroli pojazdów jeden amortyzator niecałe 15% to ja się pytam za co płaci się 4000 zł? Śmiech...
Użytkownik sieci
8 października 2020 05:54
Salon - samochody nowe
Rzadko zdarza mi ...
... się pisać negatywne posty, staram się zrozumieć drugą stronę ale po ostatniej wizycie w Tym serwisie coś we mnie pękło :) . Standardowo umówiłem się telefonicznie -> szanując czas innych przyjechałem 15 min przed umówioną wizytą -> zakomunikowałem miłej pani w recepcji, że jestem -> i czekam…… czekam . Po po 35 minutach ( 20 min po umówionej godzinie) -> zgłaszam się do miłej Pani, która informuje mnie że Pani która miała mnie przyjąć obsługuje innego klienta -> zwracam grzecznie uwagę ze miałem umówiona godzinę , ze jest 20 min po ustalonej godzinie. Po 26 minutach od umówionej godziny Pani z recepcji znalazła innego Doradcę. Bo Pani która miała mnie przyjąć dalej nie miała dla mnie czasu. Po 29 min od umówionej wizyty wreszcie znalazłem się przy biurku doradcy serwisu -> tak szanuje się czas klienta w tym serwisie . Okazało się jednak, że wisienka na przysłowiowym torcie dopiero czeka. Pan doradca na informacje że mam problem z klimatyzacja (dziwnie syczy przy uruchamianiu i włącza się (syczenie) podczas jazdy i na każdym start/stop na światłach) -> informuje mnie że to normalne. Tłumaczę ze to nie jest normalne, ze podejrzewam ze może jest nieszczelność i wyciekł ten płyn. Pan dalej patrzy na mnie jak na przysłowiową blondynkę i mówi ze tak ma być. Na argument ze wcześniej tak nie było (auto kupiłem 4 miesiące temu) – Pan odpowiedział „ widocznie wszystko się ułożyło w nim i teraz tak syczy” -> kurde w aucie które WV wycenia katalogowo na 170K Pan mnie z uśmiechem informuje ze irytujące syczenie jest normalne !!! -> Dalej go przekonuje ze to nie jest normalne ze klima co prawda chłodzi ale szum nie jest normalny. Pan siedzi i daje do zrozumienia abym sobie już poszedł , że wszystko jest ok. Wymusiłem aby łaskawie to zobaczył -> po uruchomieniu Pan dalej twierdzi ze syczenie jest normalne -> dopiero jak otworzył maskę i zobaczył ze te rurki nie są zimne to stwierdził ze wjedzie na serwis. Co się okazało -> nieszczelna klimatyzacja -> środka do chłodzenia 50% -> musieli uszczelnić i napełnić klimę - > czy Pan doradca przeprosił ze robił ze mnie „blondynkę” ->NIE . Czy gdybym nie był uparty Pan doradca spławiłby mnie po 2 min bez naprawy klimy ->TAK. Czy brak poszanowania dla czasu klienta i traktowanie go z góry to profesjonalne podejście -> NIE . Sami oceńcie czy warto korzystać z ich usług. PS. Jedyna pomocną osobą była Pani na recepcji, która zareagowała i znalazła innego doradcę, (niestety -> doradca okazała się mało pomocny i tylko dzięki temu ze nie dałem się spławić naprawili klimatyzację)
Użytkownik sieci
22 września 2020 15:35
Salon - samochody nowe
Zamieszczona przeze mnie ...
... opinia była błędnie adresowana za co najmocniej przepraszam firmę VW Centrum Wroclaw.
Użytkownik sieci
21 września 2020 18:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2020 21:03
Salon - samochody nowe
Wielki problem z ...
... podaniem nr części ( telefonicznie) bedac za granicą i majac problem z autem. 😔 Omijac szerokim łukiem
Użytkownik sieci
15 września 2020 11:56
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek kontaktu ...
... z serwisem!!! Dzwoniąc na infolinię i chcąc się dowiedzieć czegokolwiek o moim samochodzie jest jak z rzucaniem grochem o ścianę. Jedyne Informacje jakie otrzymałem to "niedługo ktoś się z panem skontaktuje" gdzie sprawa jest bardzo pilna. Podczas rozmowy z czterema różnymi osobami usłyszałem cztery razy tą samą formułkę, niestety bez kontaktu zwrotnego.
Użytkownik sieci
12 września 2020 14:12
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona z obsługi w serwisie.
Użytkownik sieci
9 września 2020 21:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 września 2020 19:37
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... pozostawić taką, a nie inną ocenę. Przez 40 minut chodziliśmy po salonie rozglądając się za odpowiednim autem. W tym czasie nikt do nas nie podszedł, nie zapytał czy w czymś pomóc, byliśmy kompletnie ignorowani. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś o aucie, które was interesuje lub wybrać się na jazdę próbną polecam wybrać się do innego salonu, lub innego dealera.
Użytkownik sieci
4 września 2020 16:03
Salon - samochody nowe
Nawet nie chce mi się rozpisywać...
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 20:20
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem ...
... zmienić swoją opinię. Krótko podsumuje 3 wizyty w salonie. Pierwsza wizyta Pan nie miał czasu na sprzedaż auta, byl bardzo zajęty. Po negatywnej opinii zatroszczyl się o mnie. Druga wizyta w salonie inny Pan 'handlowiec', gdy zapytałem o Arteona w szarym kolorze, który chciałem kupić, powiedział mi że auta tu nie ma, tylko stoi na parkingu bardzo daleko i teraz nie ma możliwości go obejrzenia, a samochód cały czas stał na 1 piętrze w salonie. Przed trzecia wizytą postanowiłem się upewnić czy można w ogóle kiedykolwiek auto zobaczyć, Pan powiedział że tak, ale niestety dziś nie ma czasu, ale mogę zobaczyć. Pojechałem do salonu, udało się zobaczyć i auto bardzo się spodobało. Gdy jednak chciałem dopełnić formalności, wplacic zaliczkę, dowiedziałem się, że to auto jednak jest już zajęte. Podsumowując zmarnowałem kupę czasu, którego nikt mi nie zwróci, wręcz musiałem blagac, żeby ktoś się mną zajął i zeby kupić upatrzony samochód. Jedno z najgorszych doświadczeń w ostatnim czasie, jakie mnie spotkały, wyszedłem z tego salonu i czulem się wręcz poniżony. Jezeli chcecie sprawić sobie poważny samochód za poważne pieniądze, to odwiedźcie poważny salon. Ten do tych nie należy. Niestety, szczera opinia, ale zmarnowanego czasu, paliwa i nerwów nikt mi nie zwróci.
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 22:59
Salon - samochody nowe
Niestety po 3 ...
... szansie już 4 nie dostaną. Wymiana oleju miała trwać 2h, gdy sie pojawiłem o umówionej godzinie, auto na myjni, gotowe będzie za 45 min. Generalnie kpina z klienta i jego czasu. Maja to głęboko bo jeleni od groma. O płatnym aucie zastępczym nawet się nie będę rozpisywał. Kawa paskudna. Plus za dokładną kalkulację usług przez telefon.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2020 17:24
Salon - samochody nowe
Ponad 5h zajęła wymiana klocków hamulcowych. Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 11:49
Salon - samochody nowe
Zdecdydowanie odradzam skorzystanie ...
... z usług serwisowych w Volkswagen Centrum Wrocław z uwagi na pozorne dbanie o poziom obsługi klienta oraz sam często długotrwały proces serwisu, do którego miałem wiele zastrzeżeń. Brak poszanowania czasu oraz zrozumienia potrzeb klienta, brak przejrzystości w jego informowaniu oraz samo wykonanie serwisu przez mechaników, pozostawia wiele do życzenia !