85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 07:57
Salon - samochody nowe
Polecam ten serwis VW.
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 17:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Wymiana czterech śrub ...
... przeciwkradziezowych na zwykłe trwało ponad 2 godziny. Porażka ... zastanawia mnie ile bym musiał czekać jakbym chciał zmienić opony albo klocki hamulcowe.... tydzień?!?!
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 12:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 07:09
Salon - samochody nowe
Super wrażenia ze ...
... współpracy, trafiła nam się super Pani opiekun (odbiera telefon nawet o 22 jak pojawilo się pytanie), z zakupionego samochód na razie jestem mega zadowolna. Pozdrowienia dla Pani Marioli ;-)
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 14:40
Salon - samochody nowe
Kilka napraw blacharskich ...
... u nich zrobiłem i z żadnej nie jestem zadowolony. Zawsze jakieś niedoróbki. Brak profesjonalizmu w sprawnej obsłudze. HIT ROKU - do naprawy z OC sprawcy musiałem dopłacić 10 % do części bo PZU nie zaakceptowało kosztorysu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 00:53
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jakiś żart. Kierownik serwisu kompletnie nie panuje nad swoją pracą, do serwisu nie można się umówić ani dodzwonić. Porażka
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 11:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 08:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 15:57
Salon - samochody nowe
Dnia 13.07.2018 podczas ...
... próby kontaktu z serwisem zostałem zlany przez wszystkie działy i całe drzewko nr wewnętrznych. Telefon był nie odbierany bądź był przełączany na wewnętrzny który po jednym sygnale został odrzucany. Sytuacja się powtarza od dłuższego czasu. Ludzie pracujący w tym serwisie albo piją tyle kawy ze nie ma czasu umówić klienta bądź w piątki nie ma osoby zarządzającej danym serwisem. Oprócz mojej opinii internetowej poczynie dalsze kroki w celu doprowadzenia obsługi do porządku i szacunku klienta. Osobiście stawie się u dyrektora w celu skargi.
Użytkownik sieci
13 lipca 2018 09:17
Salon - samochody nowe
Miła obsługa polecam
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 08:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 07:52
Salon - samochody nowe
Jak już dostaliśmy ...
... się do obsługi to trafiliśmy na bardzo uprzejmego Pana, ale zanim to nastąpiło czekaliśmy ponad pół godziny, bo okazało się, że umówienie się telefonicznie nic nie dało i nikt na nas nie czekał.
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 22:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:49
Salon - samochody nowe
ŚWIETNY KONTAKT TELEFONICZNY ...
... Z BARDZO KOMPETENTNĄ OSOBĄ PANEM MICHAŁEM ŁASZCZYK, SZYBKO I SPRAWNIE ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE CZĘŚCI DO AUDI , GRATULUJĘ SALONOWI TAK PROFESJONALNEGO PRACOWNIKA. POZDRAWIAM PIOTR TROFIMIUK.
Użytkownik sieci
8 lipca 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Świetny salon. Bardzo ...
... przyjemna obsługa. Sprzedawca z którym miałem przyjemność rozmawiać na temat zakupu auta bardzo rzeczowy i elastyczny względem klienta. Gorąco polecam 👍
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 17:39
Salon - samochody nowe
Szybka opsuga
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 22:26
Salon - samochody nowe
Porażka. 11 dni ...
... czekania na przyjęcie do serwisu. auto oddane na przegląd zawieszenia , dokładnie rozlane amortyzatory. po 3 godz. przychodzi do mnie Pani doradca serwisowy i mówi że wg VW tak nie wygląda cieknący amortyzator i wg nich nie jest jeszcze do wymiany. Na moje pytanie o o stopień zużycia i jego sprawdzenie poza oględzinami "wzrokowymi" ponieważ czuje już mocne bujanie z przodu usłyszałem że nie są w stanie tego stwierdzić bo nie mają sprzętu i mam sobie podjechać na najbliższą stację SKP! Opowiedziałem skoro nie potrafią stwierdzić to niech wymienią a ja za to zapłacę , w odpowiedzi usłyszałem że auto musi zostać kolejne 4 dni bo nie mają amortyzatorów a Polsce jest dostępna 1 szt ! dodam że nie jest to custom Golf VII R tylko zwykłe kombi w tsi! Wstyd i żenada ! dodatkowo nie poinformowano mnie że auto musi mieć przegrany sterownik hamulca postojowego i to zajeło kolejne 2 godz. Drugi temat to głośne tarcie jak gdyby spod z skrzyni / ewentualnie mechanizm różnicowy. po jeździe z mistrzem serwisu który był prze mega fajnym sympatycznym człowiek usłyszałem że Golf 7 tak ma i mam się czym przejmować ........ Jak się rozsypie to mam przyjechać.... 2 dni po wyjeździe z serwisu pali się kontrolka oleju i trzeba go uzupełnic. NIKT z nich nawet nie pofatygował się żeby zajrzeć do auta pod jakimkolwiek innym kątem i ocenić jego stan techniczny . Nie spotkałem się z tym ani w Renault , ani w Toyota, ani w Fordzie. Wszędzie gdzie tylko auto trafiało sprawdzali szereg rzeczy. Podsumowując : auto było w serwisie prawie 5 godz. w tym czasie nie sprawdzono w żaden inny sposób niż wzrokowo stanu zawieszenia i odesłano mnie do SKP , na prośbę o wykonanie płatnej wymiany amortyzatorów usłyszałem że nie ma ich w Polsce do najważniejszego modelu marki , mechanizm różnicowy (wg mistrza serwisu) ma być głosny bo Golf tak ma. .... robota w sumie na 1-2 roboczogodz. a auto stało 5. Oceńcie sami czy chcecie tam zostawić samochód. drugiego razu z tym serwisem nie będzie.
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 11:46
Salon - samochody nowe
Super obsługa na dziale ubezpieczeń