85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 marca 2019 18:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 23:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Dla mnie osobiście ...
... byłem tam dwa razy i więcej nie będę ponieważ podstawowy przegląd trwał za długo i byłem zwodzony po czym dostałem samochód nie umyty bo nie było czasu. Dodatkowe oględziny zostały wycenione i w momencie podstawienia zostałem poinformowany , że jeszcze dochodzi część , która kosztuje około 700zł. Zadałem pytanie w jaki sposób były robione tydzień wcześniej oględziny oraz wycena nie dostałem odpowiedzi. Ostatnią wadą do sprawdzenia była wypadająca gąbka z siedzenia , gdzie była zgłaszana dwukrotnie niestety nie było czasu na fotel popatrzeć i stwierdzić przyczynę w samochodzie za 160000zł. Patrzą , żeby tylko sprzedać. Byłem tam ostatni raz.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 17:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 16:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 07:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 19:19
Salon - samochody nowe
Brak słów na ...
... to co dzieje sie z tą obsługą w recepcji / rejestracji. Odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 09:26
Salon - samochody nowe
Radzę unikać, a ...
... jak już się korzysta to uważać, bo można zostać oszukanym. Mimo wykupionego przy kupnie auta przeglądu olejowego doradca wmówił żonie, że musi za to zapłacić. I to jak za zboże, bo olej który kosztuje na rynku 30-35 zł za litr, tu kosztuje 99 zł. Po mojej interwencji i grożeniu oddania sprawy do sądu po tygodniu wystawiono fakturę korygującą. Miałem przyjechać ją odebrać i od razu dostać pieniądze. Przy kasie okazało się jednak, że nie dostanę pieniędzy, tylko mam czekać na przelew - 14 dni. Wyjątkowo arogancja i nieuczciwość.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 18:06
Salon - samochody nowe
Kobieta bardzo nie ...
... miła na obsłudze klienta. Części przyszły szybko ale są drogie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2019 11:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 stycznia 2019 16:06
Salon - samochody nowe
Najgorszy servis, nie ...
... polecę nikomu nie potrafią naprawiać samochodów, mam vw t5 który gasł jak się zagrzał i nie odpalił przez godzinę czasem nawet na drugi dzień dopiero odpali dałem do serwisu bo zależało mi ma czasie bo kto się ma lepiej znać na vw? Jednak nie oni, samochód był z 2 miesiące naprawiany, wcześniej samochód był u partaczy, wymienili czujnik położenia wałku rozrządu i co vw tez wymienił ? No Tez czujnik położenia wałku rozrządu tłumacząc ze tamten nowy nie jest oryginalny, wymienili zapłaciłem 1100 chociaż ten czujnik max 150 zł, dojechałem do roboty i co auto już nie odpalilio, na drugi dzień dałem znowu do servisu trzymali 2 tyg i nic nie zrobili powiedzieli ze mam jeździć aż załapie błąd bo przyszło ok, znowu na drugi dzień zgasł i tem z 3 razy raz mi zgasł z 1km od ich serwisu dzwonię, Panie zgasł mi blisko was teraz możecie przyjechać z komputerem i zobaczyć z jaka częścią nie ma sygnału co jest powodem gaśnięcia i mówi ze nie maja mechaników mobilnych, no ok se myśle auto kręcili ale nie odpali kręciłem aż Aku padł, auto zostawiłem na poboczu na drugi dzień odpaliłem na kable oddałem im auto stało znowu 2 tyg nic nie robili po 2 tyg mi mówi ze tem Aku rozładowany a mowilem ze kręciłem aż się rozładował i ze jak oddam im auto to żeby go podładowali bo mrozy ze jak akumulator rozładowany i na mrozie to się popsuje ale po 2 tygodniach nic nie zrobili akumulator się popsuł dałem 400 zł za nowy, po tym wszystkim czasie oddali mi samochód powiedzieli ze nie wiedza co z nim jest i nie wiedza co mam zrobić, oddali mi 700 zł za ten czujnik resztę wzięli za diagnostykę ( za nie trafna diagnostykę zapłaciłem ponad 300 zł) nie polecę nikomu serwisu jeżeli chcesz jechać na servis bo coś jest z autem to licz się z tym ze usterka nie będzie odkryta a pieniądze beda zabrane, koniec końców oddałem do innego mechanika prywatnego jeździł z komputerem i jak zgasł mu samochód odkrył ze nie ma sygnału cewka i wymienił cewkę zajęło mu to 4 dni a nie 2 miesiące jak wam dwa pokolenia dalej będę rozradzal servis vw i wszystkim którym się będą pytali o servis
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 19:16
Salon - samochody nowe
Brak koordynacji pomiedzy ...
... delerem, a VW Bank. Trzeba samemu koordynować zakup samochodu dostarczając kilkakrotnie te same dokumenty. Obecnie zgubili opony który podobno zostały do nich wysłane (nie wiedza nawet na jakich wydali samochod...) . Czekam na jeszcze jeden samochód ale na pewno będzie to ostatni zakup bo takiego bajzlu to dawno niewidzialem !!!!! Zglaszam reklamacje i skarge do Volkswagen ! Update - po 1 mc opony znalezione ale nie wysłane do innego deleara bo sobie zapomnieli.dowod rejestracyjny wciąż nie dotarł...faktury nie wysłane... porażka jakich mało . "Gościa" który tym zarządza winno się wysłać w kosmos albo sprzedawać ziemniaki - dyscyplininy zero !!!!
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 14:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 20:12
Salon - samochody nowe
I kolejna już ...
... porażka ze strony vw centrum Wrocław . Chciałem się dziś umówić na wizytę do serwisu.Bite 2 godziny dzwonienia bez rezultatu .Pół biedy jeśli zajęte ok. ,ale wolny sygnał i nikt nie odbiera ?Na kilka numerów? bo ktoś ma w głębokim poważaniu ? Wreszcie Pani z recepcji odbiera tłumaczy ,że to przed świętami,ostatnio jak dzwoniłem to nie była pora przedświąteczna z podobnym problemem.Jak na tak wielki KOŁCHOZ to po prostu skandal.W rodzimym kraju producenta byłoby to nie do pomyślenia taka sytuacja. Pracuję w tej samej branży i powiem obiektywnie ,że tylko tu ma miejsce tak kiepska, beznadziejna , żałosna ,skandaliczna obsługa klienta.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 21:23
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... jakiś dramat. Byłem wczoraj umówić serwis, Panie przyjmujące zlecenie nawet się starały ale urok prysł gdy czegoś nie wiedziały i poprosiły o pomoc doradcę, gość miał już problem od początku że wogole musi podejść do klienta, wszystko ogólnie na nie. Zakończyłem rozmowę gdy usłyszałem od niego pytanie „ a czytał pan instrukcję obsługi?” Nigdy tam już nie wrócę i innym też radzę nie kupować od nich samochodów.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 14:15
Salon - samochody nowe
Odpłatne auto zastępcze ...
... z listą wymagań i kar pieniężnych za wszystkie możliwe zdarzenia pozwala przypuszczać że to nie jest usługa dla Klienta tylko pułapka finansowa. Drugi temat jeśli już płacę za wynajem dlaczego dostaje auto z reklamą salonu wyglądające jak choinka ? Nie oceniam każdy może wprowadzać swój standard i czy się na niego zgadzam to już indywidualna sprawa. Dlaczego tylko np w Toyota auto na czas serwisu zawsze NIEODPŁATNIE dostępne dla Klienta serwisu ?
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 07:56
Salon - samochody nowe
Extra.zwykly przegląd przy ...
... 120 000 km trwa 4,5 godziny.w życiu czegoś takiego nie przeżyłem.niemiecki- polski standard.niestety musiałem dać jedną gwiazdkę .
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 11:26
Salon - samochody nowe
Dramat. Nie potrafią ...
... sprzedać części, praca z klientem minus 10