85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 07:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2018 14:59
Salon - samochody nowe
Doświadczenia z tym ...
... serwisem to jak na dzisiejsze czasy walki firm o klienta to zwykła porażka. Łączna diagnoza i czas przebywania mojej jetty 2018r z przebiegiem 6 tys trwały 6 tyg. Wymieniono 24 czujniki, 6 zlaczek, pedal gazu co oczywiście w żadnym stopniu nie przyczyniło się do usuniecia prawdziwej usterki. Po 6 tyg przyszedł uczeń z zawodowki który był tam na praktyce i zapytał pana który 6 tyg majstrowal przy aucie: "a od czego ten przetarte kabelek?" No i tak to się znalazła przyczyna mojej usterki. Całe szczęście ze auto ma gwarancji. Ta wiec... panowie wymieniacze, pseudomechanicy nie pozdrawiam Was Nie polecam nikomu tego serwisu. Na poczekalni tez się nasluchalem na temat tych partaczy od innych neszczesliwych użytkowników marki VW.
Użytkownik sieci
6 marca 2018 09:50
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... VW od 3 lat głównie dlatego że auto było na gwarancji oraz z faktu że nigdy nie interesowałem się ceną ich usług. Faktura zawsze szła bezpośrednio do mojego pracodawcy. 1)Ostatnio rzecz się zmieniła gdy to w moim 1.8TSI zaczęło się blokować cięgno sterowania turbiny. W serwisie zaproponowano usunięcie usterki przez wymianę dobrej turbiny na nowa. Jak usłyszałem VW nie przewiduje tzw "małego zestawu naprawczego" dla tego typu usterki. Koszt samego elementu to min.5500zł do tego trzeba jeszcze doliczyć koszt rb/g. W niezależnym warsztacie cała naprawa wyniosła 1600zł! 2) Drugi przypadek dotyczy AUDI A3 Sline mojej żony. Przygoda parkingowa. Wgnieciony i lekko pęknięty tylni zderzak z prawej strony. Jakby człowiek się uparł to by nagrzał wypchnął i byłoby po temacie. Ale że to Audi i to żony to musi być zrobione ładnie. Autko ubezpieczone w najwyższym pakiecie AC w PZU. Po upoważnieniu VW i długich negocjacjach z VW-PZU, przedstawiciel VW poinformował mnie że negocjacje się nie powiodły i żeby wykonać usługę naprawy będę musiał dopłacić ok 200zł. Na tym etapie nie udzielił mi informacji o całkowitej kwocie naprawy. Z uwagi na przeciągający się proces zgodziłem się na taką opcję (mimo że w zapisach umów z PZU jest zapis o naprawie w ASO i rozwiązaniu bezgotówkowym). Przy odbiorze auta zobaczyłem finalne rozliczenie na kwotę 3500zł! Cena trochę z kosmosu. Cena nowego zderzaka na fakturze to 1700zł a reszta... Te dwie powyższe sytuacje zbiegły się w czasie 2mcy. Subiektywne odczucia: sztuczne naciąganie klienta, po to aby ich słupki obrotów i sprzedaży pięły się w górę, nieterminowość, b. utrudniony kontakt, w zasadzie funkcjonował tylko email. Podsumowując moje zniechęcenie i rozczarowanie serwisem VW na brucknera sięgnęło naprawdę wysokiego poziomu. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VAG
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2018 06:43
Salon - samochody nowe
Czas wykonania przeglądu ...
... dwa razy dłuższy niż w Gall ICM na armii krajowej.
Użytkownik sieci
9 lutego 2018 11:19
Salon - samochody nowe
Przy zakupie nowego ...
... auta klienta traktują jak krowę dojną. Na plus, że są z tym szczerzy. Cytując jednego ze sprzedawców przy próbie uzyskania dobrej ceny: Wobec faktu, że pracuję na prowizji i mój zarobek jest uzależniony od zysku na aucie- nie będę dla Pana atrakcyjnym partnerem. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
25 stycznia 2018 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 stycznia 2018 21:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 16:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2017 22:24
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa, wycena ...
... aut używanych 30 - 40 % poniżej średniej rynkowej. Dokonałem transakcji (sprzedaż starego z salonu PL + zakup nowego) u autoryzowanego dealera innej marki na dużo lepszych warunkach, nie polecam.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2017 18:40
Salon - samochody nowe
Wybierając się tam ...
... . Polecam melisane bo można zapuścić korzenie .
Użytkownik sieci
8 grudnia 2017 13:51
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta DNO.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2017 18:07
Salon - samochody nowe
Skrajnie nieodpowiedzialni pracownicy. ...
... Zawiozłem tymczasowy dowód rejestracyjny na 9 rano do wymiany. Miał być o 17. Okazało się że ktoś zapomniał odebrać. Rozumiem korki itp. ale jak można nie odebrać dokumentu z urzędu oddalonego 400 metrów od salonu? Jestem z autem bez dowodu i muszę jechać w kilkudniową trasę przez pół Polski.
Użytkownik sieci
28 listopada 2017 23:41
Salon - samochody nowe
Niestety serwisu nie ...
... polecam. Wstrzymywałem się z opinią do drugiej wizyty aby nie być gołosłownym ale pierwsze negatywne wrażenie było jak najbardziej słuszne. Wady serwisu: 1. Nieterminowość - przy oddawaniu auta miało być gotowe na 16.00, o 15.50 otrzymałem telefon że będzie 40 min opóźnienia. Przyjechałem po odbiór o godzinie 16.40 i czekałem jeszcze 1h.15min. 2. Zgłosiłem dodatkowo błędy czujnika ciśnienia w oponach, w odpowiedzi otrzymałem informacje że w każdym kole mam nieprawidłowe ciśnienie ( przy wystąpieniu błędu zawsze sprawdzałem ciśnienie na stacji benzynowej aby skasować błąd). Zalecenie serwisu - umówić się i przyjechać na sprawdzenie ciśnienia w oponach w serwisie bo automaty na stacjach nie mają homologacji. 3. Ubytek płynu chłodniczego - podobno ubywa w normie (przebieg 30000km i 2 wizyta w serwisie, za każdym razem taka sama informacja). Oczywiście zostało uzupełnione. 4. Sprzątanie generalnie ok - ale przedniej szyby lepiej aby nie dotykali. Od środka była tak pomazana, że się jechać w nocy nie dało. 5. Dostałem zapewnienie że otrzymam zdjęcia filtra kabinowego który kwalifikuje się do wymiany a leasingodawca się nie zgodził - minęły 2 tygodnie a zdjęć i jakiegokolwiek kontaktu brak. 6. Na koniec przy odbiorze nie dostałem książki gwarancyjnej. Oczywiście miała być przygotowana i czekać na recepcji ale tak nie było. Jak przyjechałem to straciłem kolejne 30 min na szukanie książki przez obsługę. Mając na uwadze powyższe uważam, opinia jest w pełni adekwatna do jakości obsługi klienta w tym serwisie. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
21 listopada 2017 12:37
Salon - samochody nowe
Witam. Zacznę od ...
... podsumowania kontaktu z tym serwisem: kompletny brak kompetencji i zwyczajne, proszę wybaczyć za określenie, robienie sobie "jaj" z klienta. W dniu dzisiejszym próbowałem umówić się na przegląd samochodu przed zakupem. Zadzwoniłem najpierw aby sprawdzić możliwe dostępne terminy, rozmawiałem z Panem, okazało się że jest 30.11. Po 15 minutach zadzwoniłem ponownie, odebrała przemiła Pani. Poinformowała mnie, że jest z recepcji serwisu mechanicznego i że najbliższy termin to 1.12. Jednocześnie poinformowała mnie, że ona nic na to nie poradzi i jeśli mi to nie odpowiada to mogę się nie umwiać. Na moją sugestię, że przed chwilą były jeszcze terminy 30.11, sprawdziła i okazało się, że jednak możemy 30.11. Moje pytanie: ile potrwa taki serwis? Odpowiedź: 4-4,5 godz bo to długi serwis jest...!? Moje pytanie: dlaczego tak długo skoro zazwyczaj w innych serwisach trwa to 2-2,5 godz? Odpowiedź: chileczkę musze to skonsultować.... Po chwili: tak rzeczywiście będzie to trwało 2-2,5 godz...!? Moje pytanie: jaki będzie koszt? Odpowiedź: noo... ponieważ roboczogodzina 270 pln to .... jakieś 600-700 pln...!? Moje pytanie: ale w innych serwisach VW kosztuje to ok 500-550 pln, czy może Pani to sprawdzić? Odpowiedź: tak, chwileczkę... Po chwili: za 350 pln możemy Panu zrobić, ale to będzie tylko podłączenie do komputera...!? Moje pytanie: co w takim razie będzie w przeglądzie za 600-700 pln? Odpowiedź wyraźnie zniecierpliwionej Pani: chwileczkę... I po chwili: no wie Pan to będzie sprawdzenie wszystkiego, a jak Panu mało to jeszcze możemy zrobić geometrię, ale wtedy będzie to koszt ponad 1200pln...!? No cóż pozostało podziękować i rozłączyć się. To koniec tej historii. Pozostaje mi pogratulować serwisowi, a Szanownym Klientom życzyć większej ilości serwisów VW we Wrocławiu, może wówczas ktoś się o nas trochę zatroszczy :) Pozdrowienia
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 16:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa sprzedaży na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
17 października 2017 16:02
Salon - samochody nowe
Dramat, właśnie czekam ...
... już godzinę aby wyszedł łaskawie "mistrz serwisu" i posłuchał uszkodzonego silnika-auto na gwarancji. Panie na przyjęciu nic nie mogą I trzeba czekać, mówią że 10 minut i powtarzają to co 20 minut :) katastrofa
Użytkownik sieci
11 października 2017 19:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 września 2017 23:08
Salon - samochody nowe
Ładne mordki witają ...
... na wejściu, tylko dlatego dwie gwiazdki, bo tak to by była jedna ponieważ pomocni tam to oni nie są, to samo jest w audi centrum wrocław
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2017 12:27
Salon - samochody nowe
Zła obsługa