88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2021 23:12
Salon - samochody nowe
Serwis omijać z ...
... daleka. Niekompetencja totalna. Brak podstawowej wiedzy. Skąd to miejsce zdobyło autoryzację? Edit: Szanowni Państwo, odnosząc się do Państwa odpowiedzi muszę przyznać, że jest jeszcze gorzej niż sądziłem na początku. Otóż Państwo do dnia dzisiejszego nie mają wiedzy z jakimi usterkami samochód do Państwa przyjechał mimo, że 3 krotnie tą informację Państwu przekazywałem. Pierwszy raz podczas telefonicznego umawiania wizyty z Doradcą Serwisowym, drugi raz na miejscu w serwisie w dniu zdania pojazdu i trzeci raz konsultantowi telefonicznemu który był łaskaw do mnie zadzwonić i zapytać o powód niskiej oceny serwisu. Przy procesach obsługi Klienta powinniście państwo korzystać z systemów informatycznych , gdyż metody pamięciowe jak się okazało w tym przypadku bywają zawodne. Czwarty już raz przedstawię zatem poniżej. 1. Pierwsza usterka dotyczyła awarii wskaźnika ciśnienia w oponach. 2. Druga usterka dotyczyła awarii Front Assist w tym funkcji rozpoznawania pieszych 3. Trzecia usterka dotyczyła awarii przednich i tylnych czujników parkowania. ad.1 Według informacji przekazanej mi przez Doradcę Serwisowego naprawa miała polegać na uzupełnieniu powietrza w jednym z kół , co miało być przyczyną awarii czujnika. Kontrolka usterki miała pozostać aktywna i miała zniknąć po kilku dniach. ad.2 Zgodnie z informacją przekazaną mi przez Doradcę Serwisowego w tym przypadku zaordynowano i zrealizowano przetarcie szyby czołowej szmatą co miało być przyczyną awarii czujnika. Kontrolka usterki miała pozostać aktywna i miała zniknąć po kilku dniach. ad.3. Według Doradcy Serwisowego samochód uczestniczył w kolizji i w związku z tym nie może zostać naprawiony w ramach gwarancji , a rzekoma kolizją powinna zostać zgłoszona do Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Pomijając fakt , że samochód w kolizji nie uczestniczył za radą Doradcy Serwisowego samochód trafił do Rzeczoznawcy z Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Diagnoza:" brak widocznych uszkodzeń, które mogły wywołać awarię wyświetlanych komunikatów przez komputer pokładowy". Efekt końcowy jest taki, że pojazd w dalszym ciągu posiada usterki , a Państwa metody diagnostyczne wydają się być mocno chałupnicze (do naprawy awarii natury elektronicznej zaordynowali państwo pompkę i szmatę ( przypadek 1 i 2 )) i jak się finalnie okazało nietrafione ( przypadek 3), a Klient stracił tylko czas. Życzę wszystkiego dobrego.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2021 09:35
Salon - samochody nowe
Niewielki salon, wiec ...
... mało mogą pokazać, a jeszcze podwajają modele i 3 samochody stoją zamknięte, bo zarezerwowane. Słabo.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2021 18:05
Salon - samochody nowe
Za słabe zainteresowanie klientem.A ogólnie jest ok.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 18:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2021 17:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 marca 2021 10:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 marca 2021 22:29
Salon - samochody nowe
Pomimo że bylem ...
... tam sam handlowcy wyraźnie unikali kontaktu. Nawet d maseczkach.
Użytkownik sieci
20 marca 2021 19:15
Salon - samochody nowe
Obsługa taka sobie, ...
... patrzą spodełba jakby nie chcieli sprzedać tych aut. Najlepiej nie dotykać. Samochody pozamykane z rozładowanymi akumulatorami.
Użytkownik sieci
17 marca 2021 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2021 10:07
Salon - samochody nowe
Samochód, który był ...
... zarezerwowany dla mnie został sprzedany. Zadzwoniłem minutę po dodaniu ogłoszenia, dziwnym zbiegiem okoliczności w tym samym momencie ktoś na placu stwierdził, że go kupuje. Dowiedziałem się o tym oczywiście 15 minut później. To już nie pierwsza taka praktyka u sprzedawców samochodów. Wiele wskazuje na to, że biorą sobie za to premie ale nie od pracodawcy.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 18:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ok (Wersja oryginalna) Ок
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 15:11
Salon - samochody nowe
Super salon, świetne ...
... oferty! Nie mogę się doczekać mojego Golfa!
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 13:02
Salon - samochody nowe
Do serwisu buty ...
... Kasię na recepcji przynależnej to serwisu
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 09:56
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra i sprawna obsługa klienta. Polecam bardzo
Użytkownik sieci
24 lutego 2021 11:52
Salon - samochody nowe
Cierpliwy doradca, miły personel. Atrakcyjne rabaty. Polecam
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 18:05
Salon - samochody nowe
Szczerze mówiac sprawnie, ...
... szybko i ceny w miarę rozsadne.Gdyby wnętrze było bardziej przyjazne byłoby super.
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 16:52
Salon - samochody nowe
Zwykła obsługa. Bez ...
... fajerweków, a przy odbiorze nowego auta przydało by się coś więcej niż: Wiesz Pan ile ja tych passsatów wydaję?
Użytkownik sieci
18 lutego 2021 10:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2021 12:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 12:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek