94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 06:48
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na serwis, kontakt przez arkusz ze strony VW - oddzwonił konsultant, zebrał dane, powiedział, że odezwie się ktoś z serwisu w ciągu 24h. Mijają prawie 2 tygodnie, zero kontaktu. Tłumaczenie? takie klasyczne - awaria systemu 😅😅 oczywiście po wystawieniu negatywnej opinii tutaj, kontakt natychmiastowy
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 20:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam oficjalnego ...
... serwisu Volkswagena, a szczególnie menedżera M. N.. Serwis pozostawił mnie z dużym rozczarowaniem. W uwagach serwisowych zapisano, że nie ma dostępu do koła zapasowego, mimo że w wersji siedmiomiejscowej samochodu koło zapasowe w ogóle nie występuje – coś, co powinni wiedzieć jako profesjonaliści. Dodatkowo stwierdzono, że nie można sprawdzić gaśnicy, mimo że była ona normalnie dostępna w bagażniku. Sam menedżer M. N. potwierdził jej obecność i łatwy dostęp. Kolejnym problemem była diagnoza stanu klocków hamulcowych. Według serwisu grubość tylnych klocków wynosiła 4 mm, a przednich 6 mm. Menedżer zalecał ostrożną jazdę i informował, że klocki wystarczą na około 4000 km. Po przejechaniu 5000 km postanowiłem wymienić klocki na innej stacji serwisowej. Okazało się jednak, że wymiana nie jest jeszcze konieczna – klocki miały jeszcze duży zapas i nie wymagały natychmiastowej ingerencji. Z powyższych powodów nie polecam korzystania z tego oficjalnego serwisu Volkswagena ani współpracy z menedżerem M. N. Brak profesjonalizmu i rzetelności w obsłudze klienta.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... salonu od 4 lat. Nie mam zastrzeżeń do obsługi. Profesjonalne podejście do klienta, jasne przedstawienie ofert, bez niedomówień. Przy załatwianiu spraw z przeglądami serwisowymi szczególnie polecam pana M. Kosiarę. ---- >aktualizacja Po ostatnim serwisie otrzymałem zalecenie mechanika odnośnie naprawy usterki. Okazuje się jednak, że jest to usterka jaką zgłaszałem kilka miesięcy wcześniej i która wczesniej została zbagatelizowana przez serwis. Dziwnym trafem właśnie skończyła mi się gwarancja i jak najbardziej mogę sobie usunąć usterkę ale odpłatnie. Serdecznie NIE polecam.
Użytkownik sieci
18 października 2024 12:25
Salon - samochody nowe
Próbowałem dowiedzieć się ...
... o dopuszczalne zużycie oleju w silniku 2.0 tsi - wg jednego "eksperta" to 0,4-0,5l/1000km, wg drugiego 1,0l/1000km - to jest autoryzowany serwis?!
Użytkownik sieci
10 września 2024 08:57
Salon - samochody nowe
Kupiłem Octavia IV ...
... w 2020 na Wajsownej . Przez cały okres gwarancyjny problemy z tabletem . Przy każdym serwisie auta zgłaszany problem wgrywana aktualizacja i koniec . Gwarancja się skończyła serwis mówi że tablet jest uszkodzony i jest potrzebna wymiana na mój koszt . Serwis nie widział uszkodzenia tabletu w trakcie gwarancji ale już po gwarancji zauważył. Sprawa idzie do Sądu .
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Słaby serwis nie ...
... panują organizacyjnie nad naprawami, nie polecam
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 19:05
Salon - samochody nowe
Niestety , ale ...
... jestem zmuszony zmienić opinię. Obsługa serwisu na słabym poziomie. Po przeglądzie brak informacji o kolejnej naprawie (obsługa serwisu miała zadzwonić.
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 11:52
Salon - samochody nowe
Serwis oceniam bardzo ...
... negatywnie. Z jednym autem pojechałem na ustawienie zbieżności i polegli przy odkręcaniu śrub od regulacji. Z drugim autem był problem z wypadaniem zapłonu, najpierw diagnoza wtryski, wymiana 5200 zł - żadnej poprawy. Później opinia, że trzeba wyjąć silnik i zawieźć do podwykonawcy, który go rozbierze i sprawdzi, ale ponieważ usługa niewygodna i mały zysk, powiedziano mi, że mogę nie mieć auta przez dwa miesiące więc zrezygnowałem. Inny nieautoryzowany warsztat znalazł przyczynę - uszkodzony zaworek za 110 zł. Nie polecam serwisować tam auta bo naciągają na drogie i nietrafione wymiany podzespołów. W dodatku za usunięcie negatywnej opinii w ankiecie proponują lepsze zajęcie się autem, a później chcąc się pozbyć klienta oferują abstrakcyjne terminy naprawy. JEŻELI WASZE AUTO JEST PO GWARANCJI A USTERKA JEST NIETYPOWA OMIJAJCIE TO MIEJSCE!!!!
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 15:27
Salon - samochody nowe
Beznadziejnie. Wymiana jednej ...
... felgi zajmuje tu 1,5 godziny!!! Mimo deklarowanego czasu obsługi już po raz kolejny rzeczywisty czas jest dwukrotnie dłuższy. Polecam jedynie osobom, które lubią czekać lub mają za dużo wolnego czasu!
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 16:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 18:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Tam pracują piekarze. Nie potrafią ustawić zbieżności. Już 3 razy ustawiali i kierownicą dalej krzywa. Omijać z daleka.
Użytkownik sieci
27 listopada 2023 15:14
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto Przed ...
... kupnem pytałem czy jest karta pojazdu Zapewniono mnie ze jest Przyjechalem na miejsce Na miejscu okazało sie karty pojazdu brak Zapewniono mnie ze sie zawieruszyla i mi przyśla do domu Minąl dobry tydzien i cisza.Jakbym wiedzial ze karty pojazdu brak to bym nawet po te auto nie jechał. Wydano mi tez okrojoną historie serwisowanego auta Jak dla mnie salon porażka !!!
Użytkownik sieci
25 października 2023 10:38
Salon - samochody nowe
brak informacji na ...
... stronie inter. o nieczynnym dziale sprzedaży częsci w sobote , jechałem prze cały poznan...
Użytkownik sieci
17 października 2023 16:15
Salon - samochody nowe
Obsługa szczególnie niejakiego ...
... Marcina to kpina i żenada .Arogancja i lekceważenie klienta. Nie wiem kogo tam zatrudniają ale mam wrażenie że niepełnosprawnych umysłowo.
Użytkownik sieci
30 września 2023 07:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... vw w Poznaniu na ul. Wajsówny! Zapalił mi się w samochodzie "check engine", próby kontaktu telefonicznego aby się umówić na diagnostykę spełzły na niczym. Telefonów żaden serwisant nie odbiera, nikt nie oddzwania. Po przyjeździe do waszego centrum vw, nikogo z serwisu nie ma! Macie czynne do 19 a o 16.50 brak elektryka, który powinien być na takie awaryjne sytuacje. Zastępca kierownika, który traktował mnie jak zło konieczne, powiedział że " każdy by tak chciał jak ja " i "najszybciej mogą mnie umówić na koniec października ". Dodam, że vw na ul. Krańcowej w Poznaniu potrafił znaleźć termin na sprawdzenie samochodu 3 dni później a nie za miesiąc, i potrafi oddzwonić widząc nieodebrane połączenie.
Użytkownik sieci
27 września 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Za obsługę pani ...
... z działu sprzedaży. Ocena naprawdę ciężko zapracowana. W obecnych czasach tak potraktować klienta to jest po prostu bezczelność. Są inne salony w Polsce które sprzedały mi samochód bez zbędnej łaski.
Użytkownik sieci
5 września 2023 17:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2023 08:03
Salon - samochody nowe
Ten serwis niestety ...
... musiałem odwiedzać wielokrotnie i jednoznacznie stwierdzono że to dramat.Nie potrafią usunąć zgłaszanych usterek,nie kontaktują się po wykonaniu naprawy,nie wywiązują się obiecanego czasu naprawy. Edit: Opinia w 100%zgodna z prawdą. Salon poprosił o wyjaśnienie. Oczywiście wysłałem obszerne wyjaśnienie mailem tak jak prosili parę dni po ich prośbie i do dziś nie ma żadnej reakcji ani odpowiedzi. Poprostu maila klienta w głębokim poważaniu. Nie ładnie. Odradzam każdemu wizytę w tym miejscu.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 23:31
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jakaś porażka.Skutecznie zniechęcili mnie do kupna nowego auta klasy średniej.Zakupiłem jednak u konkurencji i jestem zadowolony. Praktyki w stylu albo pan będzie miał auto przed wakacjami jeśli wpłaci pan 30% ceny, albo po wakacjach gdy wpłaci pan "normalną"zaliczkę dużo mówią o firmie i panu "kierowniku".Kupuję auto od dealera w cywilizowanym kraju,czy od handlarza w Botswanie?A teksty w stylu "jest pan niepewnym klientem bo za tanie auto pan kupuje" świadczą o niskim poziomie kultury tego pana. Dziękuję za jazdy próbne, co prawda nie tym modelem,nie z tym silnikiem, nie tą skrzynią biegów...Ale co tam..Aż się boję myśleć co by było później na serwisie. Żenada. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 15:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam, samochód ...
... po serwisie zatrzymał się podczas jazdy na autostradzie, powód źle przymocowany przewód z paliwem, które zostało rozchlapane po całej komorze silnika, laweta, stres dzień stracony. Dzisiaj okazało się że gdzieś "zniknął" cały czynnik z układu klimatyzacji. Wspomnę tylko że serwis skasował jedyne 9900 PLN. Jedyne osoby, które widać że się starają to konsultanci serwisu Przemysław i Mirosław, o których złego słowa powiedzieć nie można. Więcej nie wrócę.