94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2021 22:34
Salon - samochody nowe
Padła klimatyzacja w ...
... aucie z 2011r.Wymiana kompresora 3000 nowy + 500 robocizna.Chciałem dostarczyć swój kompresor.Robocizna wzrosła do 1500 Po rozmowie z tzw.kierownikiem serwisu otrzymałem propozycję,że jeśli zakupię jednak kompresor u nich to do stanę specjalny rabat.Przyszła oferta na maila.Kompresor 4000 i robocizna ponad 1600 !!! Jakaś paranoja i totalny bezład.Kto tam pracuje?Centrala w W-wie ma tego świadomość?Sprawa dla mediów i prawnika.Totalne dno.
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 12:32
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić w ...
... tym salonie upatrzone już wcześniej auto używane, jednak totalnie zniechęciło mnie podejście Pana, który mnie obsługiwał. Wszystko odbywało się "z łaską", myślę, że w tak renomowanym salonie podejście do klienta powinno być trochę inne.. Finalnie przyczyniło się to do tego, że zostawiłam sporą dość gotówkę w innym salonie, gdzie mnie potraktowano o wiele bardziej uprzejmie :)
Użytkownik sieci
23 listopada 2020 15:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 12:30
Salon - samochody nowe
I ja podzielę ...
... się swoją opinią. Negatywną, lecz jak widzę nie pierwsza taka tutaj. Z racji nieuznanej w tym ASO usterki gwarancyjnej w moim aucie i w dodatku obciążenia mnie kosztami! Doradca prawiący tylko wyuczone formułki. Akurat trafił się im ktoś, kto zwrócił się do BOK. No nie udało się Panu Doradcy. W innym ASO zostałem zupełnie inaczej potraktowany z moją sprawą, gdzie gwarancje uznali i nie poniosłem żadnych kosztów. Dziwne... jedna firma a jeden drugiego się wypiera. Jedna gwiazdka za obciążenie mnie kosztami, druga za ich zwrócenie... Więcej opinii nie opublikuję, gdyż więcej nie odwiedzę tego miejsca.
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 12:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 września 2020 21:01
Salon - samochody nowe
Chciałem podzielić się ...
... nieprzyjemnością jaka mnie spotkała w salonie VW Poznań Centrum - Serwis. Auto: VW Arteon Data Rejestracji: 12.2019 Przebieg: 22.000km Temat: Pęknięta tylnia lampa (zewnętrzna) od środka - pojawił się pajączek na całej powierzchni lampy. Brak śladów jakichkolwiek pęknięć z zewnętrznej części reflektora. Przyjechałem do salonu po wcześniej umówionej wizycie. Pan, który obsługiwał mnie po zabraniu auta na stanowisko, abyśmy mogli razem zobaczyć w czym tkwi problem, szukał tak długo jak ja, jakiejkolwiek rysy/pęknięcia/czegokolwiek co wskazywałoby na powód pęknięcia reflektora od środka poprzez czynnik zewnętrzny, bądź mechaniczne uszkodzenie. Nie znalazł niczego, lampa czysta. Zatem przekazał auto do serwisu, aby bardziej wyspecjalizowani pracownicy mogli dojść gdzie leży problem. Zostałem poinformowany, że potrwa to max 2h. Po godzinie oddali auto i Pan z serwisu przekazał mi, że według ich Gwaranta jest to uszkodzenie mechaniczne, ale aby być na 100% pewnym skonsultuje się z Centralą VW. Bez żadnego dalszego komentarza, wyjaśnienia. Uznałem, że skoro musi to skonsultować z „górą” to podejdą do tematu poważnie. Wiec będziemy rozmawiali jak będą znali wszystkie szczegóły. Nic bardziej mylnego, po 2 dniach roboczych dostałem informacje dopiero po własnym telefonie. Decyzja : „Uprzejmie informuję iż uszkodzenia widoczne na lampie tylnej lewej spowodowane są czynnikiem zewnętrznym i naprawa nie może być rozliczona w ramach gwarancji producenta, na kloszu wyczuwalne są rysy/pęknięcia także na zewnętrznej części lampy.” Poprosiłem przez telefon o decyzje mojej sprawy na piśmie, jakikolwiek dokument dotyczący mojej sprawy i potwierdzający decyzje Gwaranta z centralą VW. Dostałem jedynie powyższe zdanie w mailu - totalna ignorancja i brak profesjonalizmu. Widząc tego maila poprosiłem o prawdziwy dokument w pdfie, a nie pisane zdanie na kolanie. Żenujący poziom obsługi klienta. Odpowiedział mi sam Gwarant, że mogę odwołać się na bokvw@volkswagen.pl. Jeżeli wszyscy pracownicy tak dbają o dobrą reputacje salonu i „trzymają poziom” na miarę VW, profesjonalizmu obsługi klienta, to bardzo współczuje. Wracając do decyzji Gwaranta: „..na kloszu wyczuwalne są rysy/pęknięcia także na zewnętrznej części lampy” - zatem przed oddaniem na serwis lampa posiadała już takie mankamenty? Ponieważ Pan Serwisant nic nie wyczuł tak jak ja. Dalej idąc, jaki był powód konsultacji z Centralą jeżeli takie rysy/pęknięcia istniały? Z mojego punktu widzenia chcieli mnie tylko wypchnąć z salonu, aby nie musieć dyskutować ze mną w 4 oczy. A przez telefon to poszło szybko, decyzja i nie dyskutuj Pan. Możesz się odwoływać do centrali. Suma sumarum, żeby nie było, że wylewam jakieś żale. Nie wylewam, uprzedzam jedynie przed pracownikiem serwisu i Panem Gwarantem, ich brakiem profesjonalizmu oraz obycia z klientem. Auto oddałem do innego salonu, Pan z serwisu po max 5 minutowym obeznaniu się z tematem oznajmił, że lampa przyjdzie do nich w ciągu 3 dni roboczych (była po jednym dniu). Wymiana lampy trwała 5min przy mnie. Podziękował za przybycie do ich salonu i zaprasza ponownie. Dalszy komentarz jest zbędny. Przepaść między tymi dwoma salonami, albo żeby nie krzywdzić całego salonu to pracowników, jest nie do opisania. Pozdrawiam Pana M.N. razem z Panem P.R.
Użytkownik sieci
11 września 2020 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 września 2020 23:16
Salon - samochody nowe
Mile miejsce jeśli ...
... przyjdziesz kupić 20 aut. Przychodząc po jedno..., możesz być potraktowany jak intruz. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 września 2020 18:34
Salon - samochody nowe
Oceniam serwis. Samochód ...
... nowy, kupiony i serwisowany tylko w VW. Zaledwie parę miesięcy po zakończonej 2 letniej gwarancji nagle zaczął psuć się filtr cząstek stałych. W kwietniu 2020 wraz z utratą mocy udałam się do najbliższego serwisu nieautoryzowanego w którym zrobili testy komputerowe ukazujące kilka problemów: błąd sterownika odpowiedzialnego za wypalanie spalin (przez to od ok. 6 tysięcy km samochód nie wypalał samodzielnie spalin pomimo tego, że był często na trasie) i konsekwentnie w związku z tym powodem rzutował on na "zapchany" DPF. Wraz z tym dokumentem przyjechałam do VW Centrum Poznań w którym stwierdzono, że podejrzenia tamtego serwisu mówiące o błędach na zaworze EGR nie są prawdą i wystarczy jedynie tzw. "czyszczenie" DPFu - pozostałe błędy które wyświetlały zostały po prostu skasowane :) Niby po problemie aczkolwiek ku zaskoczeniu 4 MIESIĄCE później siada zawór EGR (a zatem jest już do wymiany - koszt naprawy ok. 5 tys. zł) plus do wymiany skatowany do końca DPF (koszt naprawy/wymiany - ponad 8 tys.zł) :) Kpina w biały dzień. Powiedziano mi jedynie, że DPF się zepsuł bo uwaga "przyjechałam na rezerwie". Jestem kobietą ale nie uprawnia to do bezczelności ze strony serwisanta- tym bardziej, że można przecież sprawdzić komputerowo co z autem się działo. Pozostawię to bez dalszego komentarza a sprawę kieruję do sądu. Dodam, że na czas serwisu nie mieli dostępnego auta zastępczego. Jaki z tego wniosek? Przemyślenia pozostawiam Państwu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 16:49
Salon - samochody nowe
Oceniam dział samochodów ...
... używanych. Miejsce niegodne polecenia, ze względu na próbę sprzedaży samochodu "bezwypadkowego", przy którym w raporcie VIN wykryłem szkodę z przodu i boku pojazdu. Obsługa salonu "nic nie wiedziała o tej sprawie". Takie rzeczy robią komisy samochodowe, ale żeby salon Volkswagena?! Uwaga - polegałem na raporcie VIN, ale szkoda naprawdę miała miejsce. Salon pozniej przekazał dokumentację stłuczki. Niedopuszczalne zaniedbanie i brak przekazania informacji klientowi o sprawie kluczowej przy wyborze samochodu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:06
Salon - samochody nowe
Byłem w sobotę ...
... 04.07.20 okolo 12:00 w salonie. Salon byl otwarty do 16:00. Nie można było uzyskać spontanicznej oferty na nowy samochód. Byłem w tranzycie z Polski do Niemiec i nie mogłem przyjechać następnego dnia. Argument był taki, że odpowiedzialni koledzy mają dziś przyjęcie firmowe. Ale 3 sprzedawcy byli. Bym poczekal. Dostalem tylko odpowiedz ze dzis nie dostanem oferty. Miałem wrażenie, że nie chcialo sie złożyć oferty. Oczekuje troche zaangażowanie jeśli sie chce samochod zprzedac. jak sie nie chce to tez sie kupi inną markę samochodu. gdziesz indziej!
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2020 15:06
Salon - samochody nowe
7 tygodni temu ...
... zgłosiłam szkodę a do dziś dnia nie mam żadnej informacji na jakim etapie jest moja sprawa. Parokrotnie dzwoniłam do Pani Katarzyny Olbrych w celu uzyskania informacji. Dowiedziałam się , że ktoś inny zajmuje się moją sprawą i wkrótce do mnie odzwoni.... Czekam 2 tydzień na telefon... W dalszym ciągu nie wiem nic. Obsługa jest na poziomie żenującym! Z daleka od tego miejsca
Użytkownik sieci
31 marca 2020 15:31
Salon - samochody nowe
6 tygodni temu ...
... zgłosiłam szkodę a do dziś dnia nie mam żadnej informacji na jakim etapie jest moja sprawa. Parokrotnie dzwoniłam do Pani Katarzyny Olbrych w celu uzyskania informacji. Dowiedziałam się , że ktoś inny zajmuje się moją sprawą i wkrótce do mnie odzwoni.... Czekam 2 tydzień na telefon... W dalszym ciągu nie wiem nic. Obsługa jest na poziomie żenującym! Z daleka od tego miejsca.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 10:12
Salon - samochody nowe
Uwaga najpierw napisałem ...
... że obsługa genialna, nie wiedziałem jednak że samochód po odbiorze z salonu wymagał naprawy co wyszło na przeglądzie. Urwany odnośnik lampy z przodu, urwany tylne drzwi na zawiasach i klocki tylne do wymiany. A auto miało być przegladniete i przygotowane do sprzedaży. Kupując u nich auto musicie wszystko przeglądać dokładnie bo po wyjechaniu z salonu firma umywa ręce. Nie polecam lepiej kupić u Juza bo przynajmniej będziecie wszystko dokładnie oglądać. Samochód był u Państwa użytkowany jako auto demonstracyjne.
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 01:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 20:42
Salon - samochody nowe
Nikt do nas ...
... nie podszedł mimo iz krecilismy sie 20 minut wokol samochodow.
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 11:33
Salon - samochody nowe
Auto zakupione w ...
... AHC, serwisowane tylko w AHC i nie jest to jedyne auto zakupione i serwisowane w AHC. W wyniku zdarzenia samochód wymagał naprawy blacharsko-lakierniczej na którą zdecydowałem się jako lojalny klient oczywiście w AHC. Naprawa rozpoczęta 20.09.219, pomimo zgłoszenia reklamacyjnego przesłanego również do Dyrektora obszaru Napraw Blacharsko-lakierniczych grupy, do dziś nie zakończono reklamowanej naprawy. Niekompetencja pracowników obsługujących cały proces naprawy i całkowite lekceważenia zgłaszanych zaostrzeń do Kierownika warsztatu. Reasumując od pięciu miesięcy AHC nie potrafi zakończyć naprawy.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 09:34
Salon - samochody nowe
Zbyt długi czas ...
... oczekiwania w serwisie i jeszcze nie naprawia wszystkiego, a przy okazji coś innego popsuja
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 18:58
Salon - samochody nowe
Człowiek płaci sporą ...
... ratę za leasing umawia się dwa tygodnie wcześniej na wymianę kół z letnich na zimowe po czym przyjeżdża i czeka 2,5 godziny! Ku*wa przecież przeciętny chłop mając do dyspozycji zwykły podnośnik i klucz może to zrobić w 20min. W serwisie VW przy sprzęcie za setki tysięcy złotych robią to dwie i pół godziny! Nawet nie powiedzą przepraszam. Jawne i bezczelne oszustwo! Omijać z daleka!
Użytkownik sieci
12 września 2019 21:23
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa ...
... działu samochodów używanych, traktują klienta jak powietrze... Jedna para stała tak długo aż w końcu poszli stamtąd, bo nikt się nimi nie zainteresował, chyba panowie na to liczyli. Jedynie obsługa nowych aut trzymała jakiś poziom....