83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 października 2022 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 08:13
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
13 października 2021 20:40
Salon - samochody nowe
Audi a6 c7 ...
... allorad na gwarancji zgloszenie w serwisie buczenie klimatyzacji i Metaliczny drzwiek podczas przyszpieszania Po 3 tygodniach stwierdzono ze odgłosy dobiegają ze skrzyni biegów. Stwierdzenie serwisu ze ten model tak ma buczenie klimatyzacji i metaliczny drzwiek z skrzyni biegów. I jeszcze dodali ze sprawdzali w tej samej wersji i modelu i każdy ma podczas jazdy stuki metaliczne. Dziwne bo pierwszy raz się z tym spotkałem aby automat wydawał dźwięki metaliczne podczas jazdy
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 10:52
Salon - samochody nowe
Na chwilę obecną ...
... niestety totalna PORAŻKA. W warsztacie powstały dodatkowe uszkodzenia pojadu i czekamy na propozycję naprawy tych dodatkowych uszkodzeń. Poinformuję tutaj o sposobie załatwienia tej sprawy przez warsztat i decyzjach.
Użytkownik sieci
28 lipca 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Skandaliczna obsługa klienta, ...
... brak kontaktu ze strony serwisu. Serwis nie odbiera telefonu, trzeba dzwonić cały dzień, czasem dwa, żeby cokolwiek się dowiedzieć. Zbywanie klienta i podawanie nieprawdziwych informacji co do terminu realizacji.
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 17:36
Salon - samochody nowe
Po przegladzie zostały ...
... mi jakieś czesci w kabinie po wyslaniu zdjecia i pytaniu co mam z tym zrobic brak odpowiedzi
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 15:02
Salon - samochody nowe
Nie zasługują nawet ...
... na jedną gwiazdkę. Serwis Volkswagena, który mam blisko miejsca zamieszkania. Niestety muszę szukać innego na drugim końcu Krakowa. Odmówili naprawy przy zbitym jednym tylnym reflektorze i pękniętym tylnym błotniku. W odpowiedzi zwrotnej podali, że nie opłaca się tego robić i odmawiają serwisu ze względu na szkodę całkowitą. Auto z 2011 roku więc już za stare aby się nim zainteresować. Bo każdy powinien jeździć takim dopiero co zakupionym w ich salonie. I to ma się nazywać autoryzowany serwis. Masakra. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 14:17
Salon - samochody nowe
Brak punktualnosci. 90 ...
... minut czekania a samochod nawet nie zostal podniesiony celem wymiany klockow pomimo umowionego terminu.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 20:05
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta OK ...
... i bez zastrzezeń. Kadra menedzerska i kierownicza- nie do przyjecia. Pan Kierownik nie rozumie na czym polegaja faktury przelewowe, odmawia uregulowania platnosci pomiedzy firmami przelewem,, miedzy wierszami daje do zrozumienia ze klient jest zlodziejem bo jemu sie nie zgadzaja dane ktore posiada w systemie z faktycznymi danymi. W efekcie, jako uzytkujacy pojazd firmowy musze zalozyc z wlasnej kieszeni ponad 5 tysiecy zl zeby uregulowac nalezny VAT. Skandaliczna rozmowa z panem kierownikiem. NIe wspominajac o cenach- to juz sprawa nie moja a ubezpieczyciela- naprawa blotnika w cenie nowego samochodu (prawie 30 tys PL). Sa granice absurdu !!! NIgdy wiecej zadnej naprawy w tym miejscu!!!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2020 16:59
Salon - samochody nowe
Wielkie zmiany na ...
... gorsze. Drogo ale żeby za tym szla jakosc. Zaplacilem a auta nie naprawili. Straciłem u nich dwia dni na problemie zablokowanego koła. W jednym dniu powiedzieli co zepsute umówiłem się przyjechałem z nową częścią zakupiona we własnym zakresie po zamontowaniu okazało się że jednak nie to było przyczyną. Czekam na wyjaśnienie tej sprawy.
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 11:30
Salon - samochody nowe
Jarosław Ostafin to ...
... nie porozumienie w tym salonie , sprzedawał mi początkiem roku transportera i do dzisiaj się proszę o dowód rejestracyjny do pojazdu twardy po miękkim i tylko słyszę zawsze odpowiedz do mnie - kolega nie odbiera ale Oddzwonię do Pana i tak minęło pół roku i ani dowodu ani Jarosława telefonu . Nie polecam tego sprzedawcy
Użytkownik sieci
19 listopada 2020 18:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2020 09:19
Salon - samochody nowe
W październiku 2019 ...
... oddałem auto do naprawy z OC sprawcy. Były przerysowane prawe tylne drzwi w moim Q5. Wycena rzeczoznawcy - lakierowanie drzwi + nadkola. Po 2 tygodniach dowiaduje się że ponieważ auto jest nowe (miało niewiele ponad 5 miesięcy) zostaną wymienione całe drzwi na nowe. Nic mi do tego ale może marka premium ma takie zasady - niech będą nowe. Po następnych 2 tygodniach oczekiwania odebrałem auto po naprawie. Drzwi były wymienione na nowe. W użytkowaniu po naprawie, coś mi nie pasowało - te drzwi inaczej się zamykały, inny był dźwięk zamknięcia drzwi - nie wiedziałem o co chodzi, uznałem że tylko mi się tak wydaje. W tym roku w październiku (29.10.2020) oddałem auto do przeglądu do serwisu Autospecial Audi (po przeciwnej stronie ulicy) zgłaszając te moje uwagi do sprawdzenia. Panowie w serwisie stwierdzili brak uszczelki na drzwiach, brak maskownicy oraz złe zamontowanie jakiegoś elementu. Mimo że to jedna firma, odesłali mnie do Centrum napraw żeby złożyć reklamację. Oczywiście podjechałem tam, aby to wyjaśnić. Zostałem poinformowany że Pan nie może zamówić teraz części bo mają zmianę systemu w związku ze zmianą firmy. Obiecał że się odezwie... dzisiaj mija ponad 20 dni i cisza - chyba jeszcze nie mają systemu. Przestałem liczyć że to zrobią... Podsumowując. 1. Obsługa klienta jest fatalna - klient traktowany jest jak natręt który chce utrudnić pracę. Jedyną osobą zainteresowaną tym kto wchodzi do biura jest jedna z Pani asystentek (o ile nie obsługuje w tym momencie już kogoś) pozostali pracownicy nie są ogóle tym zainteresowani. Ciekawe co na to właściciel, bo osoba zarządzająca tym (kierownik/dyrektor) mimo iż urzęduje obok i widzi wszystko - też ma to w poważaniu. 2. Jakość wykonanej usługi jak na serwis aut premium - słaba. Miałem wcześniej przygody lakiernicze z innym autem również w tym serwisie - też nie był zrobiony dobrze. Przy odbiorze były nie doróbki które były na szybko robione. 3. Jakikolwiek termin jest nie dotrzymywany. Termin zdana samochodu, oględzin, odbioru - mimo iż umawia się człowiek na konkretną godzinę, to i tak nie jest o tej godzinie obsługiwany. Audi - Marka Premium w Krakowie ?? - i taki beznadziejny serwis (jak to możliwe ...). Sam prowadzę własny biznes i na takie lekceważenie klienta dla mnie jest niedopuszczalne, ale to chyba przykład idzie z góry i tak jest ...
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 15:58
Salon - samochody nowe
Byłem tam dzisiaj ...
... rano w celu sprawdzenia Audi q5 po numerze Vin.Pan której mnie raczył obsłużyć po 45 min czekania wyglądał jak by tam siedział za karę. Nie potrafił mi udzielić informacji o lakierowanie nadwozia które było wykonywane u nich w serwisie, jaki element malowany , czy był wymieniany no nowy , zero info jedyne co to ze została wykonana naprawa lakiernicza. I żeby było mało auto kupione w ich salonie i serwisowanie od nowości do teraz. Moja noga nigdy już tam nie postanie i wszystkim będę mówił , aby omijali to miejsce z daleka.Nie polecam
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 09:42
Salon - samochody nowe
To jedna z ...
... najbardziej nieprzyjemnych wizyt w salonie. Pracownicy są bardzo nie uprzejmi, wstyd i hańba dla Audi ...
Użytkownik sieci
19 marca 2020 23:00
Salon - samochody nowe
Powiem tak: Lakierowanie ...
... ok., ale za taką kasę wydanie auta z poluzowanymi mocowaniami, niespasowaną listwą nadkola i nieskalibrowanymi czujnikami odległości zgłaszającymi błędy to zwykła fuszerka.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 02:31
Salon - samochody nowe
Na wstępie, dla ...
... tych co nie lubią dużo czytać i tracić czasu: nigdy nie korzystajcie z usług tego "autoryzowanego" serwisu! Opis sytuacji poniżej. Oddałem swojego VW Scirocco na zwykłe malowanie zderzaka tylnego na koszt ubezpieczyciela sprawcy, zwykła lakierka - nie duża szkoda. Samochód oddany we wtorek do odbioru miał być na piątek, jednak nie dostałem jakiejkolwiek wiadomości czy auto jest do odbioru. Uznałem że poczekam aż ktoś odezwie się w poniedziałek, jednak około godziny 17 uznałem że nie mam co liczyć na telefon, więc sam wykonałem ich aż 3 zanim dopiero udało mi się połączyć z Panią która, chyba kończyła przerwę na lunch bo pomlaskując powiedziała że ktoś do mnie oddzwoni.. Po około godzinie czekania, dostałem telefon od mechanika który stwierdził, że wyszły małe komplikacje i nie wyrobią się ze zderzakiem do następnego piątku (dodam że auto było mi bardzo pilnie potrzebne akurat na ten weekend), a przyczyną tego jest "mała komplikacja". Do piątku dostałem auto zastępcze od ubezpieczyciela jednak serwis nie raczył mnie poinformować o przebiegu "malowania". Dwa tygodnie później w poniedziałek, znów osobiście wykonując telefon - bo kontakt ze strony AutoSpecial był zerowy, dowiedziałem się o mniemanym wcześniejszym uszkodzeniu zderzaka przy wydechu które uniemożliwiło zamocowania go z powrotem na miejsce. Okazało się że Serwis Auto Special umówił się już z ubezpieczycielem sprawcy na oględziny w celu zamówienia nowego zderzaka.. Bez poinformowania mnie o tym czy w ogóle się na to zgadzam, zostałem postawiony przed faktem dokonanym o tym że zamówiono nowy zderzak który będzie mnie kosztować dodatkowo 340 zł!! Pozyskałem od ubezpieczyciela zdjęcia podczas oględzin gdzie ewidentnie widać wyłamane zatrzaski oraz popękany zderzak przy wydechu. Te elementy oddając samochód były całe, co świadczy również protokół który sporządził mechanik w trakcie oddawania samochodu. Wnioski co się stało ze zderzakiem nasuwają się same. Nigdy więcej nie mam zamiaru skorzystać z waszego serwisu oraz mam nadzieje że jak najmniej osób będzie korzystało z waszych usług. Naprawa która miała trwać 3 dni trwała 18... Nowy zderzak został zamontowany niechlujnie i nie dokładnie.. Brak kontaktu oraz lekceważące podejście tylko pogorszyło sytuację. Nie życzę nikomu aby był na moim miejscu, i radzę dwa razy zastanowić się zanim zostawicie swój samochód w Auto Special Kraków
Użytkownik sieci
29 maja 2019 13:50
Salon - samochody nowe
Serwis Tragiczny - ...
... nie polecam. Miałem naprawę blacharską audi A8 - trwającą 1,5 miesiąca, a auto wydano: 1. ze spuszczonym paliwem, brakowało 13 litrów, po przejechaniu aż 60 kilometrów na jeździe testowej, serwis dolał paliwa, po dużych bojach z kierownikiem 2. Tuż przed wydaniem wykasowano komunikat alarmowy w komputerze bez usunięcia w ramach gwarancji wady - problem z turbiną, komunikat pojawił się ponownie po 100 km i wymagał ponownego holowania auta do serwisu 3. po naprawie blacharskiej trwającej tak długo, wydano auto z uszkodzonymi listwami na dachu (wyłamane zaczepy) - konieczna naprawa w innym serwisie to strata dodatkowych 2 tygodni - nowe listwy, ich malowanie i montowanie. Tragedia - znana marka a serwis dziadowski - omijajcie dużym łukiem
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Dramat. Prawdopodobnie najgorszy ...
... salon napraw w Krakowie. Arogancka, niezetelna i oszukujaca obsluga. Zero kontaktu telefonicznego, prawie brak odpowiedzi na maile. Pracownicy firmy kłamią prosto w oczy, że nie otrzymali maili od ubezpieczyciela. Trzeba było prowadzić ich za rękę pokazując palcem maile z firmy ubezpieczajacej samochod. Naprawa dwoch elementow trwala przeszlo miesiac. Miedzyczasie mydla oczy, że auto bedzie gotowe do konca tygodnia. Malo tego, kaza odbierac samochod po zmroku kiedy nie widac dokladnie wykonanej pracy. EFEKT? Oddano mi samochod z uszkodzonym lakierem. W kilku miejscach, zarowno z tylu i z przodu pojazdu zniszczono mi lakier robiac duze tluste plamy. Pracownicy prawdopodobnie zrobili to zlosliwie po tym jak wyrazilem swoje niezadowolenie z obslugi. Niestety nie zorientowalem sie w pore i nic juz sie nie dalo zrobic. Typowe zlosliwe zachowanie Polaka. Nie dosc ze prace wykonuja niechlujnie niszczac lakier, to robia durni z uczciwych ludzi. Po prostu skandaliczna obsluga, zaslugujaca na publiczna chloste. Bardzo zaluje ze skorzystalem z uslug tej firmy. Sprawiono mi tam ogromna przykrosc.