95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 16:48
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam ...
... tej usługi. Albo są niekompetentni, albo kłamią. Dziś przyszedłem do nich po raz pierwszy i zapytałem o koszt wymiany oleju silnikowego, filtra paliwa i filtra oleju. Mam Golf diesel 1.6. Filtry i olej już kupiłem. Za tę pracę podali cenę 1200 złotych!!!!!! Nawet w Niemczech nie ma tak wysokich cen.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 10:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2024 08:42
Salon - samochody nowe
Rozczarowanie po zakupie ...
... - nowe auta sprzedawane jako nienaprawialne! Stanowczo odradzam salon Cichy-Zasada Piaseczno wszystkim, którzy liczą na solidne wsparcie po zakupie. Doświadczenie zakupu było początkowo fantastyczne – dział sprzedaży zapewnił profesjonalną obsługę, wywołując poczucie, że jestem w dobrych rękach. Niestety, ten profesjonalizm kompletnie zniknął, gdy pojawiły się problemy z autem. Mój Volkswagen Passat od chwili odbioru zmaga się z poważnymi, wciąż nienaprawionymi usterkami związanymi z kluczowymi systemami bezpieczeństwa i zawieszeniem. Auto spędziło w serwisie ponad trzy miesiące, lecz mimo prób naprawy nadal nie ma rozwiązania od producenta, co de facto oznacza, że auto jest nienaprawialne. Zamiast rzetelnego stanowiska salonu w odpowiedzi na reklamacje otrzymuję jedynie formalne pisma od prawników, lub szablony. Obsługa serwisowa, choć uprzejma, jest bezradna, ponieważ brakuje wsparcia ze strony producenta. Oczekiwałem jakości i wsparcia, a doświadczam jedynie problemów i braku odpowiedzialności. Zakup nowego auta w Cichy-Zasada Piaseczno okazał się gorszy niż zakup używanego pojazdu z niepewnego źródła. Edit: Dziękuję za odpowiedź, jednak sprawa jest już szczegółowo opisana w trzymiesięcznej korespondencji, którą mają Państwo do dyspozycji. Dotychczasowe próby naprawy okazały się nieskuteczne, a pojazd obecnie stoi w serwisie z uwagi na brak jakiegokolwiek rozwiązania. Zamiast konstruktywnej rozmowy zasłaniają się Państwo odpowiedziami z kancelarii, podczas gdy wystarczyłoby usiąść do stołu i wspólnie poszukać rozwiązań, które mogłyby uratować tę farsę. W tej sytuacji uważam, że realnym działaniem byłoby przystąpienie do rozmów o formalnym odstąpieniu od umowy ze względu na ewidentne wady pojazdu.
Użytkownik sieci
23 października 2024 20:14
Salon - samochody nowe
Obsługa oraz słowność ...
... pracowników na najniższym poziomie, zarezerwowałem samochód, byłem umówiony na godzinę następnego dnia roboczego a gdy dojeżdżałem już na miejsce (350km) dostałem informację że samochód został sprzedany…. Nie spotkałem się jeszcze z takim traktowaniem klienta w salonie, porażka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 16:14
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa, FATALNA. ...
... Pojechałem w dniu wczorajszym do salonu celem zakupu wv t roc. Na wizytę umówiony byłem dzień wcześniej, ale odwołałem ją, ponieważ nie znalazłem czasu. Na miejscu Pan Karol oświadczył mi, że nie pokaże mi samochodu, poniważ pojad ten jest na serwisie i trzeba go poskładać i zajmie to cały dzień. Wcześnie w rozmowie telefonicznej mówił mi ten sam pan, iż jest to pojazd nowy. Ponadto kazał umówić mi się na wizytę, poniważ obecnie nie ma dla mnie czasu. Jazdy testowej nawet mi nie zaproponował. Straciłem czas, benzynę (nie jestem z Warszawy) i zostałem potraktowany jak intruz. Jeszcze w żadnym salonie nikt tak mnie nie potraktował. Uważajcie na ten salon, chyba że taka obsługa wam odpowiada. Żenada ........ W dniu dzisiejszym skontaktowałem się tel. Z salonem celem porozmawiania z kierownikiem srzedaży. I co, i nic, w odpowiedzi usłyszłem, że nie ma takiej możliwości.......Uważajcie na to miejsce, bo to szczególnie dziwny "salon".
Użytkownik sieci
8 maja 2024 20:13
Salon - samochody nowe
A ja miałem ...
... wątpliwą przyjemność korzystać z serwisu. Po przeglądzie 60000 pojechałem następnego dnia na majówkę do Włoch. I tam na miejscu błąd systemu start stop, kilka kontrolek, tryb awaryjny itd. W serwisie we Włoszech okazało się że wysunęła się wtyczka z gniazda pod kolektorem powietrza. Ewidentnie ktoś wypiął i nie wpiął poprawnie przy przeglądzie i się poluzowała i wypadła. Na szczęście włoski serwis stanął na wysokości zadania.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 10:13
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalna naprawa- przy ...
... malowaniu zderzaka nie wpięli modułu, który po czasie nadaje się na śmietnik. Umywają oczywiście ręce... Sprawa idzie do UOKIK
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 17:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam Zostałem ...
... nie miło potraktowany przez Pana M.T gdyż planując zakup samochodu używanego i starając się o kredyt nie zostałem poinformowany o sprzedaży tego samochodu komuś innemu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 19:52
Salon - samochody nowe
Sprzedali mi używaną ...
... Kia Niro w której jak się okazało były wystrzelone poduszki co potwierdził serwis autoryzowany KIA. Cała deska i kokpit nieoryginalne i ładnie obszyte skórą. Wcześniej informacja że auto na gwarancji KIA + serwisowane w ASO. Teraz auta nie chcą przyjąć z powrotem mimo że to ewidentnie wada ukryta.
Użytkownik sieci
8 września 2023 07:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 09:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 09:56
Salon - samochody nowe
Sprawę zgłaszam do ...
... VGP !!! Szkoda ,że tyło ja. Proszę się zastanowić nad powierzeniem samochodu w tym pseudo serwisie!!! Niestety nie potrafią naprawić prostej usterki na gwarancji... Popsuli mi więcej niż naprawili ... Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
30 maja 2023 20:38
Salon - samochody nowe
Robią łaskę ze pracują logistycy
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2023 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupowałem ...
... auto w wrześniu. Procedura leasingu dramat, nie dość, że podawali rozbieżne informację to nie wydali samochodu zgodnie z terminem. Choć pracownik zapewniał, że będzie, a wiedział, że specjalnie jadę z Krakowa. Dodatkowo umówiliśmy się, że w cenie będzie wykonany przegląd olejowo filtrowy. Przy odbiorze auta okazało się, że brak jest płynu chłodniczego. Ok uzupełnili, zadałem pytanie czy przegląd został wykonany tak oczywiście. Po dwóch tygodniach coś mnie tchnęło, żeby sprawdzić olej. Nie został wymieniony, tak samo jak filtry. Po złożeniu reklamacji w październiku do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.
Użytkownik sieci
2 lutego 2023 13:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2022 23:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 czerwca 2022 13:37
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie oddane opony ...
... do odpłatnego przechowania sezonowego zgubili. Za pierwszym razem musieli mi oddać opony. Oddali jakiejś innej marki niż tej jaką im oddałem. Drugim razem zgubili opony oddane do przechowania sezonowego. Znalazły się. Natomiast nerwów, telefonów i paliwa zużytego do wizyt w tym salonie nikt mi nie zrekompensował. Jedynie co usłyszałem to „przepraszamy”. Nie polecam. Trzeciego razu nie będzie.
Użytkownik sieci
17 maja 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem salonie, prawdopodobnie "przeszkadza w pracy"