94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Czas realizacji zleceń ...
... - porażka, kontakt z klientem- porażka. Jednym słowem nie polecam, szkoda czasu nerwów a efekt i tak mizerny
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 16:38
Salon - samochody nowe
Mizerna jakość obslugi oraz uslugi.
Użytkownik sieci
26 października 2019 12:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2019 15:41
Salon - samochody nowe
Jakość świadczonych usług ...
... serwisowych na poziomie bardzo niskim. Serwisując auto w ASO, jesteśmy przekonani o rzetelnym i profesjonalnym podejściu obsługi do świadczonej usługi. Niestety tu nie do końca tak to wygląda. Przegląd coroczny - zgłosiłem ściąganie auta w prawo i dziwne dźwięki z zawieszenia przedniego. Do wymiany były też wycieraczki, dywaniki gumowe itp. Auto odebrałem po kilku godzinach. Byłem poinformowany o diagnozie i kosztach. Poinformowano mnie również, że auto jest gotowe do odbioru. Jazda próbna - jak ściągało, tak dalej ściąga. Ale już nie skrzypiało zawieszenie. Powrót na serwis - otrzymałem informację, że wszystko sprawdzili i jest OK. Jeżeli chcę, mogę się umówić na regulację geometrii. Moje pytanie zabrzmiało - skoro wyciągaliście wahacze, to dlaczego nie sprawdziliście chociaż zbieżności i nie zrobiliście tego od razu? Odpowiedź brzmiała - że po wymianie tulei wahacza nie robi się tego. Zrobiłem więc geometrię jeszcze raz i teraz jest OK. Jakie ogarnęło mnie właśnie zdziwienie przy sezonowej wymianie ogumienia w niezależnym warsztacie. Poprosiłem mechanika o opinię i potwierdziło się to, co zobaczyłem. Nigdy nikt nawet nie wymontował tych wahaczy - zostały tylko nasmarowane tuleje "na grubo". Gdyby nie fakt, że auto było w ASO ponad pół roku temu - zgłosiłbym minimum reklamację. Wymiana wycieraczek zajęła im wg. FV tyle samo czasu ,co kontrola całego auta z certyfikatem. Wymiana dywaników gumowych - miały być oryginalne z logo VW, a wsadzili zamiennik dostępny wszędzie o połowę taniej. Auto 3 letnie z przebiegiem 100kkm - pod dolną osłoną silnika kałuża oleju. Okazało się, że to niedokręcony filtr oleju. Jeżeli miałbym tym autem jeździć kolejnych kilka lat, to muszę poszukać bardziej rzetelnego serwisu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
25 października 2019 15:10
Salon - samochody nowe
Strata czasu ten ...
... serwis. Godzinę szukali części. W końcu płatność w Piasecznie a odbiór w Powsinie. Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy.
Użytkownik sieci
29 września 2019 19:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 02:01
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam. ...
... Pracownicy są niewyszkoleni, oceniają klienta po ubiorze. Na jeździe testowej usłyszałem, że jak chce przetestować auto to żebym sobie wynajął... porażka na szczęście niedługo takie instytucje jak prywatne salony samochodowe gdzie nie trzeba przestrzegać żadnych norm będą przeszłością. Zapraszam wszystkich do volkswagen Home tam nie tylko dbają o ciebie pytają czy nie chcesz kawy lub innego napoju a przede wszystkim profesjonalnie obsługują klienta nie oceniając go na wejściu.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 06:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 14:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2019 12:18
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z odwiedzin tego serwisu. Zostawiłem auto na przegląd, miałem dwie usterki. Tylna żarówka i nie dziławo podgrzewaniem siedzenia. Żarówka zostawa wymieniona . Siedzenie powiedzieli że chyba mata grzewczą do wymiany. Nie wiem czy nawet coś sprawdzali. Popsuta żarówka w bagażniku nie zauważona i nie wyłoniono. Koszt przeglądu był na 105PLN wyżej niż Pan z serwisu na początku powiedział. O tym nikt nie dzwonił i nie uprzedził. Przegląd zamiast trzech godzin , trwał pięć. Sam dzwoniłem dowiedzieć się czy auto już jest gotowe. Jestem niezadowolony z odwiedzin tego serwisu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2019 11:37
Salon - samochody nowe
Przyjęcie do serwisu ...
... (na zmianę opon) zajęło 35 minut. Cała wizyta w serwisie (w czasie której były zmieniane jedynie opony) zajęła 2h10 minut (i to bez mycia samochodu) i to pomimo tego, że podczas umawiania się na serwis otrzymałem informację, że zajmie to 1h 15 minut. Jest to drugi taki przypadek, ponieważ dokładnie pół roku temu zmieniałem również opony i zajęło to 2h30 minut (wtedy zapewniano mnie, że to jednorazowy przypadek). Jeżeli wybieram usługę autoryzowanego serwisu to po to, żeby była to usługa wysokiej jakości zrealizowana sprawnie. W tym serwisie czuję, że po prostu marnuje się mój czas.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 16:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2019 19:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Prędkość operacji jest bardzo powolna i nie rozumie angielskiego. (Wersja oryginalna) Operation speed is really slow and can't understand English.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 17:09
Salon - samochody nowe
Straszny problem z ...
... obsługą klienta i nie chodzi tu o recepcję a o handlowców. Dwukrotnie próbowałem spotkać się z handlowcami z zamiarem zakupu samochodu - niestety nie wyczułem u handlowców chęci sprzedaży
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 13:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 09:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 21:06
Salon - samochody nowe
Salon nieprofesjonalny, nie ...
... pokazal historii serwisowej auta, sprzedal auto plujace olejem. Dolewka 1l co 500km. Kupujac auto 5letnie uzywane za posrednictwem salonu nie spodziewalam sie ze kupie auto ktorego nikt niechce po dwoch latach ode mnie kupic...
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 15:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 21:06
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne i lekceważące ...
... podejście do klienta. Zakupiliśmy używany samochód, okazało się że na fakturze przebieg jest zaniżony o kilkadziesiąt tys. Poprosiliśmy telefonicznie o korekte faktury, przekonani że korektę odbierzemy zgodnie z zapewnieniami następnego dnia po 15 zjawiłem się w Piasecznie. W salonie używanych ciemno i pusto. W budynku glownym nikt nic nie wie... Recepcja przyjęła informacje, zapisała dane i zapewniła o kontakcie. Cisza... Zadzwoniliśmy po kilku dniach , zapewniono nas ze faktura przyjdzie kurierem. Kilka dni ciszy, znowu dzwonimy. Znowu zapewnienia że kurier/ pracownik przywiezie... Skończyło sie na tym, że stracilismy czas na kolejną wycieczkę do Piaseczna. Zero przeprosin czy wyjaśnień. Jesteśmy niezadowoleni jako klienci. Firma powinna wiedzieć że w innych krajach zaniżanie przebiegu jest karane
Użytkownik sieci
9 grudnia 2018 08:50
Salon - samochody nowe
Auta używane chciałem ...
... zostawić moje auto na wymianę stan auta idealny.Pełna opcja auto bez ryski salon polska itd. Przez telefon tak jesteśmy bardzo zainteresowani przyjmiemy auto na dobrych warunkach.Jak podjechałem to pan ledwo wstał z sofy, i wolnym krokiem podszedł do szyby cytuje takiego to nie przyjmiemy bo NIE chyba że pan chce to możemy zapłacić widełki cenowe 50-55tyś auto warte 110tyś. Za 90 tyś bym je zostawił.W ich salonie wziąłem nowe auto więc pozostawienie mojego auta miało mieć podłoże wiązane.Nie jestem desperatem wystawiłem mój samochód na otomoto 3 tygodnie i auto sprzedane za 107tyś. Ludzie zastanówcie się jak macie zostawić auto w rozliczeniu bo zostniecie oszukani.