94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 05:51
Salon - samochody nowe
Firma Rowinski - ...
... Wajdemajer tu raczej zastanowił bym się nad zachowaniem pracowników. Na recepcji chyba pracują Tu za karę, i pomijając już recepcje, pan Krzysztof B chyba zapomniał ze jest pracownikiem i powinien dbać o wizerunek firmy. Zreszta nie tylko on tu się dziwnie zachowywał, Pan Tomasz N, tez w sumie chyba zbytnio się Praca nie przejmuje. Jedynie w dziale aut używanych, Pan Rafal K jest profesjonalnym pracownikiem, mimo iż dział znajduje się trochę na uboczu to zawsze podchodzi w pełni profesjonalnie do obowiązków po trzech wizytach zawsze mam bardzo dobre zdanie na temat jego pracy. I z czystym sumieniem jestem w stanie powiedzieć Iz w tym dziale na pewno uzyska się pomoc przy wyborze odpowiedniego pojazdu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 14:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 19:29
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... sklep to bardzo słaba obsługa klienta, zamówienie prostych amortyzatorów rozciąga się na ponad dwa dni. Brak kontaktu z klientem, pomimo wielu pytań o sposób płatności nie dowiedziałem się jak możemy rozwiązać ten temat. W oczekiwaniu na towar mogliśmy zrobić przedpłatę, wystawić fakturę, ale nie, to nieważne, że klientowi się spieszy a samochód stoi w warsztacie. Co jeszcze lepsze, panie księgowe nie zgodzą się na wydanie towaru na podstawie potwierdzenia przelewu wystawionego przez bank i to z konta kancelarii adwokackiej. Nie, im jest potrzebny faktyczny wpływ na konto. Nie polecam, ja osobiście byłem zmuszony ale mając wybór nigdy więcej nie wrócę.
Użytkownik sieci
17 października 2018 16:45
Salon - samochody nowe
Miałem do czynienia ...
... z servisem. Umówione było auto na odbiór na konkretną godzine. Informowałem opiekuna w trakcie podróży po auto że będę na czas. Po czym siedziałem w poczekalni 45 minut. Słysząc przy tym komentarze zadowolenia z mojego przybycia niejakiego kierownika servisu.
Użytkownik sieci
11 października 2018 10:47
Salon - samochody nowe
Żenada a nie ...
... serwis. Trzymajcie się mocno: Jetta po przejechaniu 44 tyś km zaczęła piszczeć podczas jazdy, cisza przy hamowaniu. Oddałem na standardowy przegląd z wymianą oleju mówiąc, żeby zajrzeli do tego piszczenia, bo piszczy jakby nalot rdzy był na tarczach, więc do zdjęcia przy okazji przeglądu. Usterki nie znaleziono pomimo wyjazdu na 5 km. Umówiłem się na kolejny tydzień - tym razem wyjechaliśmy razem na test, pisk usłyszany przez serwisanta, 100% pewności że pisk pochodzi z przedniego prawego koła, więc ucięto kawałek klocka hamulcowego (przedni prawy) bo podobno zrobił się rant na tarczy (przedniej prawej) i klocek lekko przycierał. Wyjeżdżam z serwisu - znowu piszy. Kolejny tydzień - wymieniono (UWAGA!) ŁOŻYSKO (przednie prawe). Zapytano mnie czy przywiozłem swoje, pomimo że auto na gwarancji - szczyt bezczelności, może jeszcze mam sobie sam je wymienić? Po słownej przepychance i wymuszeniu sprawdzenia geometrii, łozysko wymienili na gwarancji. Wyjeżdżam z serwisu - piszczy. Po ostatnim odbiorze auta była diagnoza - nalot rdzy na tarczach Z TYŁU jest przyczyną pisków (od pierwszego dnia o tym mówiłem). To po co było nacinanie klocka i wymiana łożyska z przodu skoro piski są z tyłu? Zaproponowano mi wymianę tarcz i klocków z tyłu za 900 zł plus koszty wymiany (600 za dwie tarcze, 300 za dwa klocki), do tego 180 zł roboczogodzina, więc 360 zł za wymianę lekko = 1260 zł. Tarcze są od nowości, 44 tyś km w chwili zgłoszenia usterki po raz pierwszy, klocki mają rok i około 15 tyś km (przy 30 tyś wymieniałem wszystkie przy okazji wymiany oleju). Zrozumiałbym zużycie tarcz z przodu, ale żeby tarcze z tyłu nie wytrzymały nawet 45 tyś km? W dodatku auto w 90% używane w trasie. Dodatkowo serwis Rowiński-Wajdemajer twierdzi, że tarcze są nieoryginalne (choć są fabryczne, ciekawe) i klocki również nie są oryginalne (choć są ATE, dokładnie takie same jakie montuje VW w Jettach, zgadza się nawet numer katalogowy). W innym serwisie Volkswagena od ręki wyczyszczono tarcze, bez kosztów w ramach zaproszenia do regularnego serwisowania tam (standardowy koszt około 80 zł od tarczy).
Użytkownik sieci
26 września 2018 20:05
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 września 2018 21:50
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność z ...
... Panem B. Bal… . W dniu 21.08. oddałem rano samochód na przegląd. Około 13-tej dostałem telefon od serwisu. Nie mogłem odebrać. Potem oddzwoniłem - był zajęty. Dostałem sms, ze samochód jest gotowe do odbioru. Wieczorem dostałem od kolegi Pana Bal… klucze i on mi przekazał wiadomość, ze wycieraczki są do wymiany i brakująca listwa tez niewymieniony. Powód: Brak mojej zgody. Wysylalem sms do Pana Bal…, że jestem niezadowolony, poniewaz nie skontaktował mnie pytając o zgodę. Musze drugi raz pojechać tam żeby wymienić wycieraczki. On odpowiadał, że części są zamówione, będą za trze dni i on będzie dzwonić. Dziwiłem się, że nie ma wycieraczek do Passata w magazynie. Na telefon czekam do dziś.
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 18:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lipca 2018 09:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 22:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 00:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 maja 2018 20:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Cóż.....po 4 dniach ...
... w serwisie lampka powróciła po jednym dniu uzytkowania.....podobno wymienione wadliwe części....
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2018 10:11
Salon - samochody nowe
Fatalnie!!! Zimą 2018 ...
... roku (odbiór 4 stycznia) dostarczono mi samochód na letnich oponach i to bez poinformowania mnie o konsekwencjach!!! Sam musiałem montować tablice rejestracyjne, gdyż serwis wydający samochody był zajęty innymi ważnymi czynnościami służbowymi, choć byłem jedynym klientem odbierającym wieczorem samochód!!! W kwietniu 2018 zamówiłem dodatkową część do pokrywy bagażnika. Serwis części zamiennych radził, aby operacji montażu dokonać w Piasecznie. Dziś (18 kwietnia) dzwonię od rana. Serwis części odsyła mnie do serwisu sprzedaży; serwis sprzedaży musi się skontaktować z kierownikiem salonu. Czekam dwie godziny na rozstrzygnięcie sporu kompetencyjnego w salonie w Piasecznie. A chodzi o przyklejenie folii protekcyjnej. W oczekiwaniu na rozstrzygnięcie tego sporu podjąłem decyzję, że moja noga już w Piasecznie u pana Waldemajera i Rowińskiego już nie postoi.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2018 22:58
Salon - samochody nowe
Ocena bardzo słaba ...
... - dotyczy serwisu. Brak sensownego kontaktu z klientem. Pomimo uzgodnień dowolność podejmowania decyzji przez personel serwisu. Brak zwrotu wymienionych części oraz choćby okazania że zostały wymienione. Totalnie nielogiczne podsumowanie wykonanych zleconych operacji i jeszcze bardziej pokrętne wyjaśnienia personelu serwisu. Znana marka a serwis bardzo słabiutki ! Koszty niewspółmiernie wysokie w stosunku do jakości i obsługi. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 marca 2018 11:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 marca 2018 14:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 12:38
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalni, nie odpisują ...
... na maile, telefonicznie zbywają klienta i kierują do warsztatów osób trzecich.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2018 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2018 08:27
Salon - samochody nowe
Trzy audi zakupione ...
... w salonie a po wypadku jednego auta odmówiono mi przyjęcia wraku bo "miejsca nie mają". W salonie Krotoski Cichy zaproponowano mi nawet zorganizowanie transportu i pomoc w załatwieniu formalności. I nie jest to pierwsze złe doświadczenie z nimi. Stanowczo nie polecam.