95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 października 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Serwis VW Cichy-Zasada ...
... Piła to pomyłka… Niestety z samochodem zaczęły występować problemy takie jak duży pobór oleju oraz duży szum wewnątrz pojazdu. Pracownicy serwisu jedynie co chcieli to sprzedać olej - twierdząc, że to norma dla tego pojazdu i powinnam płacić. Auto leasingowe, więc jestem użytkownikiem nie właścicielem. Usterka co do szumu wewnątrz została zbagatelizowana i kazano się przyzwyczaić do Tego lub zrobić głośniej radio - chyba kiepski żart i kpina. Producent przewiduje interwał olejowy co 30tys km, a pracownicy zalecają co 15tys km. Pojawia się ogrom niejasności, niezgodności - brak kompetencji i wiedzy pracownikow. Na ten moment auto zostało przeniesione z Tymi samymi problemami do innego serwisu grupy Cichy - Zasada i jesteśmy w trakcie usuwania wszystkich usterek, które po 2 wizytach zostały ustalone. Zupełnie Inne podejście do klienta, do napraw. VW Piła serwis w pełni nie polecam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 14:21
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... jest zdecydowanie za dużo!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!! Pierwsza styczność z tym NIEUDOLNYM SERWISEM miała miejsce w listopadzie 2023 r. gdzie do wymiany miałem turbosprężarkę w VW Sharan.Po wymianie wszystko ładnie pięknie faktura na 11200zł zapłacona.Na drugi dzień jadę do pracy do Niemiec i mam coraz gorsze samopoczucie podczas jazdy,co okazało się,że przez NIEUDOLNĄ NAPRAWĘ,spaliny były zasysane do kabiny.Taka jazda mogła się skończyć utratą przytomności,co by spowodowało zagrożenie życia mojego i osób trzecich. Po telefonie usterka została potwierdzona i usunięta. Długo nie trwało gdy samochód został uziemiony w warsztacie na kilkanaście dni.Do zamontowania był mechanizm tylnych drzwi przesuwnych.NIEUDOLNY SERWIS potrzebował ponad tydzień aby zaakceptować sterownik,który otwierał drzwi tylko do połowy.Pan serwisant korespondował z Niemieckim VW tydzień czasu jak to zrobić żeby drzwi otwierały się do końca. Gdy zadzwoniłem do miejsca, gdzie rozbierają samochody na części,z zapytaniem czy to jest takie skomplikowane, żeby zaadaptować sterownik to mi odpowiedziano,że to trwa do 15 min.I zapytali mnie gdzie ja to robię,że jest taki problem z tym. Gdy odpowiedziałem że w VW Cichy-Zasada w Pile,to pan przez telefon parsknął śmiechem i powiedział,że jak to oni nie mogą wiedzieć skoro mają szkolenia itp. Według mnie to w tym serwisie szkolą się metodą prób i błędów!!!! Ale wiśnia na torcie nadeszła w lutym gdy zapaliła mi się kontrolka od ciśnienia oleju.Po diagnozie NIEUDOLNEGO SERWISU stwierdzono ewidentnie i jednoznacznie,że to wina czujnika ciśnienia oleju,który został przez serwis wymieniony. NIEUDOLNY SERWIS swoją diagnozą przy następnej podróży uziemił mnie na drodze i uniemożliwił dalszej jazdy na kołach.Samochód został odholowany na lawecie do NIEUDOLNEGO SERWISU była to sobota. Po napisaniu smsa do Pana serwisanta było brak jakiejkolwiek odpowiedzi.Gdy dzwoniłem w poniedziałek bezpośrednio do niego,to nie odbierał telefonu, ani nie oddzwaniał.W telefonie raz był sygnał dzwonienia,a co jakiś czas zajętej linii.Po południu zadzwoniłem na numer stacjonarny by dowiedzieć, się czy może jest na urlopie i nie ma go akurat w pracy,a Pani przez telefon mi mówi że jest w pracy i mu przekaże że ma się pilnie ze mną skontaktować. Pan serwisant łaskawie raczył oddzwonić puszczając mi strzałkę po 3 godzinach,gdy próbowałem oddzwonić to linia zajęta była.Pan serwisant już dobrze wiedział,że NIEUDOLNIE naprawili usterkę i udawał bardzo zapracowanego.W końcu doszło do połączenia i rozmowy. Z początku myślałem że nie jest to wielka awaria,ale okazało się że jednak bardzo poważna i kosztowna.Gdy jechałem po odbiór samochodu 12 kwietnia i ustalonej godzinie po rozmowie telefonicznej z Panem serwisantem wchodząc do serwisu widzę jak Pan serwisant ucieka zza biurka na halę serwisową,żeby tylko nie rozmawiać ze mną.I podrzuca papiery drugiemu panu który nic nie wie. Gdy zadaję mu pytanie,że chcę wykres z pomiaru ciśnienia oleju przed wymianą czujnika, to Pan serwisant mi odpowiada,że skąd on ma go wziąć!!!!! Pewnie ja mam wejść za niego za biurko i i sobie poszukać w komputerze. Po chwili stwierdza że on nic nie wie.Dzwoni przy mnie do uciekającego Pana serwisanta i słyszę jak Pan uciekający mu mówi przez telefon,że tego wykresu nie ma. Widząc,że tu rozmowa nie ma najmniejszego sensu,że to zabawa w kotka i myszkę chcę rozmawiać z kierownikiem.Oczywiście piątek godzina 15 już nie ma z kim rozmawiać bo kierownika nie ma. Więc rozmowa przełożona na dzisiaj 19 kwietnia gdyż muszę jechać do pracy do Niemiec. Dzisiaj przyjeżdżam Pan serwisant i kierownik przygotowani książkowo. No mieli tydzień czasu żeby się przygotować .Papiery jakieś dziwne cuda wianki głowica na stole co by tylko,że to nie ich wina.Koszt wymiany głowicy silnika z zaworami i wałkiem rozrządu ostatecznie zakończył się kwotą 16800 zł. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM PARTACZY!!! Wypuścili mnie bez smarowania i umywają ręce.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Jakby ktoś odbierał ...
... telefony byłoby sympatycznie - kontakt katastrofalny.
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 08:30
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na brak kompetencji warsztatu.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 09:51
Salon - samochody nowe
W marcu dokonałem ...
... zakupu używanego E-golfa, i dzwoniłem do serwisu by umówić się na serwis gwarancyjny, dzwoniłem, podałem VIN miał do mnie ktoś oddzwonić w celu ustalenia terminu - i do dzisiaj nikt nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 16:11
Salon - samochody nowe
Część do samochodu ...
... zamówiona, brak kontaktu ze strony sklepu, że owy komponent dotarł i że zapraszają po odbiór (po wcześniejszym ustaleniu, że zadzwonią). Podczas próby kontaktu z salonem żaden dział nie odebrał telefonu.
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 17:07
Salon - samochody nowe
Tak nie można ...
... traktować klientów. Naprawa gwarancyjna- wyciek oleju. Umówiony na naprawę 9.11. Po przyjeździe tego dnia "niepotrzebnie Pan przyjechał, nie mamy części". Wróciłem do domu (nie mieszkam w Pile). Umówiony na 18.11 "mamy części ale nie mamy zarezerwowanego wcześniej auta zastępczego", "poczeka Pan trzy godziny i zrobimy", wyjechałem po siedmiu godzinach czekania. Dwa dni stracone, trzy wpadki dilera. Zmieniam na innego.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 12:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 czerwca 2022 20:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca, chyba ze ktoś chce oddać im auto do naprawy na kilka miesięcy to ok, jego sprawa.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2022 17:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Źle ...
... postawiona diagnoza co zepsuło się aucie. Powiedzieli, że koszt naprawy wynosił będzie 12tysiecy złoty a wystarczyło wymienić czujnik.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 14:33
Salon - samochody nowe
Dzisiejsze odwiedziny serwisu ...
... wprawiły w konsternację i frustrację.Mam nadzieję że końcowa opinia o realizacji szkody będzie mogła być pozytywną.Następnym razem pojawię się bez Żony -tak będzie lepiej dla Wszystkich.
Użytkownik sieci
7 marca 2022 21:39
Salon - samochody nowe
30 minut oczekiwania ...
... i nikt nie ma czasu obsłużyć klienta. Nie polcam
Użytkownik sieci
20 października 2021 06:36
Salon - samochody nowe
Byłem diagnozować turbiny ...
... nie działające w Q7. Pan uczony twierdzi że 24 tyś naprawa. Jednak przewód od nastawnika turbo . Całkowity koszt 120zl.
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 11:56
Salon - samochody nowe
Niestety, ale nie ...
... jesteśmy zadowoleni z wykonania usługi lakierniczej samochodu (zderzak malowany poraz drugi w salonie VW Piła-poprawa).Kolor różni sie od pozostałej części karoserii.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 23:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2021 08:48
Salon - samochody nowe
Później
Użytkownik sieci
11 marca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 05:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 21:47
Salon - samochody nowe
Masakracja,
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 16:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka