Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 06:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 11:24
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 czerwca 2019 19:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 17:21
Salon - samochody nowe
Ładny inowoczesny salon z profesjonalną obsługą
Użytkownik sieci
31 maja 2019 13:02
Salon - samochody nowe
Obsługa poprawiła się.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 12:37
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 maja 2019 08:42
Salon - samochody nowe
Profesjonalny punkt obsługi. Klienta.
Użytkownik sieci
17 maja 2019 10:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 maja 2019 10:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2019 17:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2019 11:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 maja 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Tragiczny czas oczekiwania ...
... na obsługę. Nie polecam tego miejsca!!!
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 09:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 12:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2019 13:48
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 13:35
Salon - samochody nowe
30min stania i ...
... zero zainteresowania a chciałem auto kupić
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 12:34
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2019 12:32
Salon - samochody nowe
Ok działa normalnie wszystko bez problemu
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:58
Salon - samochody nowe
Dział Likwidacji Szkód ...
... oraz Dział Blacharsko-Lakierniczy na ul. Białowieskiej 2 - NAJGROSZY SERWIS jakiego można uświadczyć. Auto uszkodzone podczas parkowania - naprawiane 2 miesiące(!!).Przy odbiorze - zafakturowana kwota ponad 3 razy wyższa niż wcześniej ustalana. Niekompetentna obsługa, która winę finansową za swoje błędy probowała zrzucić na klienta. Po naprawie rozkodowany alarm w aucie oraz uszkodzony wężyk od płynu do spryskiwaczy. Nie życzę najgorszemu wrogowi kontaktu z tym serwisem i niech nikogo nie zmyli określenie "autoryzowany serwis". Myślę, że każdy mechanik przygarażowy poradziłby sobie lepiej.
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Powiem szczerze ze ...
... brakuje mi słów na świadczone przez Państwa usługi. Od czerwca ub roku borykam się z problemem uszkodzonego mechanizmu otwierającego bagażnik noga. Można pomyśleć niby bzdura, jednak czasami faktycznie jest to potrzebne, a poza tym w końcu za to zapłaciłem konfigurując auto! Przechodząc do meritum - państwa konsultanci a przede wszystkim pracownicy działu napraw są arcypomocni. W ubiegłym roku prym w „naprawianiu / wymianie mechanizmu” wiódł Pan Marcin Partyka który najpierw kłamał mnie, że cześć została zamówiona, później oscarowo grał role zdziwionego faktem ze częśc miała być w ogóle miała być sprowadzana, dalej bawiliśmy się w umawianie specjalnego terminu! Dodam tylko, że moj superb przez cały sierpień spędził w państwa lakierni ale, wtedy tez niczego nie wymieniono! Równie miło i o niczym jak się okazuje rozmawia się z państwa pracownikami przez telefon. Dwa tygodnie temu przemiła pani umówiła mnie na przegląd plus wymiana trefnego mechanizmu. Dziś przyszedł wielki dzień! Niestety... jak się okazało, pani przez telefon jednak mnie nie umówiła na wymianę tylko przegląd, a poza tym elektromechanik jest chory. No i znowu nie udało się, bo choć pierwotnie pan Partyka zapewnił, że spróbujecie to zrobić bez pomocy elektromechanika, to jednak się nie da bo... zabraknie dziś na to czasu! Znów mogłem za to posłuchać o kolejnym specjalnie umawianym terminie dla mnie, przeprosinach i innych bzdurach. Biorąc pod uwagę fakt, że muszę poświecić CAŁY DZIEŃ NA KAŻDĄ WIZYTĘ I NIEPRZYJEMNOŚĆ wynikająca z obecności w państwa salonie oraz fakt, że dodatkowo płace za każdą straconą godzinę własnej pracy to szczerze NIE POLECAM I ODRADZAM korzystanie z Państwa usług. Może w innych częściach Polski ludzie mają więcej szczęścia do obsługi klienta, a może po prostu chodzi o to, ze wymiana miałby być darmowa w ramach gwarancji (już niebawem się pewnie skończy). To moja druga przygoda z Państwa serwisem, wcześniej po malowaniu, pod maska zostawiliście mi państwo połamana ramkę od radaru. Tak, tak! Wszystko złożono i skręcono, a elementu nikt nie naprawił! No chyba, że chodzi o to, żeby na element skończyła się gwarancja tak abym mógł dokonać płatności za uszkodzony element.