Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2017 16:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2017 13:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2017 16:23
Salon - samochody nowe
Robiłem przegląd w ...
... samochodzie i tak przy okazji dostałem nową Q5 na jazdę próbną
Użytkownik sieci
31 marca 2017 11:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2017 09:43
Salon - samochody nowe
Mam skodę używaną ...
... ale z salonu. Fabia II 1,4 wersja podstawowa 2012 r. Miałem usuwaną szkodę parkingową (naprawa lakiernicza) + serwis. Naprawa lakiernicza poszła perfekcyjnie, zderzak wygląda jak nowy a kawałek karoserii metalowej - ani śladu po zadrapaniu. Serwis wykonany książkowo, wiem co jest źle i co jest dobrze. Musiałem wymienić akumulator - padł. Wszystko zrobione dobrze. Na dole orientacyjne informacje dla wszystkich : - Czas potrzebny na umówienie się na naprawę ok. 2 tygodnie - Czas naprawy + serwis równy tydzień - Koszt (nie mogę raczej tutaj tego opisać) aczkolwiek jak na ASO to atrakcyjny i wygórowany - Kontakt dobry, ale nie rewelacyjny Widziałem komentarze o słabym kontakcie i tu małe ziarenko prawdy jest gdyż sam chciałem się dowiedzieć aby rozplanować sobie pracę czy pojazd jest do odbioru czy też nie i od 8:00 do 10:30 większość telefonów zablokowana. Dopiero bezpośredni kontakt do działu lakierniczego pozwolił ruszyć temat. Reszta negatywnych komentarzy to wylewanie swojego stresu na firmę by pewnie na jakieś rabaty naciągnąć - jak chcecie oszczędzać niech wam "Janusze" z garażu porobią, tylko później nie płaczcie jak spowodujecie wypadek bo ktoś bez wiedzy grzebał. Suma : Za tą cenę i jakość obsługi wraz z wpisem do książki serwisowej jest wspaniale. Pozdrawiam, Mateusz Kapłun
Użytkownik sieci
11 marca 2017 22:40
Salon - samochody nowe
iestety obsługa klienta ...
... w Seacie Krotoski- Cichy w Szczecinie to skandal i szczyt. Oddałem swój samochodzik na drobną naprawę blacharską. Niestety nie sposób się dowiedzieć kiedy samochód będzie do odbioru. Telefon odbiera recepcja, która nie ma pojęcia co do terminów, ale miła Pani bierze ode mnie nr telefonu i obiecuje że oddzwanią. Otóż zostawiłem juz 5 razy swój numer i nikt nie oddzwania. Likwidacja szkód ma mnie kompletnie gdzieś. Nie odbierają telefonów. Do osoby, która prowadzi sprawę dzwoniłem w ciagu ostatniego tygodnia 9 razy ! Brak odpowiedzi. Kierownik też nie odbiera. Jedyną pomocną osobą jest drugi pan z likwidacji, który jednak nie prowadzi sprawy i nie wie. Obsługa klienta to zwykła kpina. 2 tygodnie nie wiem co z moim autem !!!! Mamy w domu dwa auta - Seata i Forda. Jeśli miałbym teraz kupić to bym wziął drugiego Forda. Ford-Bemo Szczecin motors to wzór. Polecam FORDA !
Użytkownik sieci
5 marca 2017 20:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2017 02:09
Salon - samochody nowe
Wszystko ładnie i na miejscu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2017 22:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2017 16:33
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2017 11:39
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
13 lutego 2017 10:54
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa umówiona ...
... na 15.00. Po półgodzinnym czekaniu nikt nie zajął się tematem.
Użytkownik sieci
12 lutego 2017 16:17
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 stycznia 2017 21:14
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 stycznia 2017 04:50
Salon - samochody nowe
wszystko ok, ake ...
... nie Lubie tych tu wizyt. Na wyjściu zawsze to boli po kieszeni
Użytkownik sieci
25 listopada 2016 10:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 listopada 2016 15:38
Salon - samochody nowe
Naprawiałem u nich ...
... auto po szkodzie parkingowej. Niestety nie wiem czy nie potrafią się posługiwać karcherem ale czyszcząc je na koniec zdarli mi część lakieru z maski i nie tylko bo lakier dostał odprysków w kilku miejscach .Mieli odezwać się w sprawie mojej reklamacji (kilka razy prosiłem o kontakt) ale mnie ze tak brzydko napisze - olali - 0 telefonów 0 maili - zawsze ich polecałem ale po szopce, którą urządzili mi ostatnio nigdy więcej. Tak wiec ostatnio znajoma chciała usunąć szkodę wiec od razu odradziłem.Tak samo kiedyś chciałem kupić u nich nowe auto Rapida ale jako klient zostałem kompletnie zignorowany w ich salonie więc auto kupiłem inne i gdzie indziej - po tamtym incydencie dałem im szanse jak widać niepotrzebnie. Człowiek na błędach się uczy. I każdemu znajomemu odradzę.
Użytkownik sieci
31 października 2016 20:56
Salon - samochody nowe
Dużą uwagę przywiązują ...
... do zadowolenia klienta. Można liczyć na dobrą obsługę.
Użytkownik sieci
31 października 2016 07:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 września 2016 12:23
Salon - samochody nowe
Jest to mój ...
... ulubiony salon samochodowy. W rodzinie mamy kilka pojazdów z grupy VAG, wszystkie kupione w tym salonie. Zawsze jestem dobrze, kompetentnie i miło obsłużony. Trochę zanikł już co prawda kameralny nastrój jaki panował na Struga za czasów poprzednich właścicieli, ale pracownicy wciąż sprawiają, że to klient czuje się tam najważniejszy. W ostatnim okresie poprawiono nawet newralgiczny punkt jakim była recepcja serwisu. Tak trzymać, mili Państwo!