Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 13:52
Salon - samochody nowe
Niewielkie zarysowanie zderzaka. ...
... Naprawa z autocasco. Według ubezpieczyciela naprawa powinna zająć 2 dni. Ja na przyjęcie auta do naprawy czekałem ponad 2 miesiące. Teraz auto stoi w warsztacie drugi tydzień i czeka. Według informacji z warsztatu zderzak być może zostanie pomalowany do końca tygodnia. Czy nie można było przyjąć samochodu bezpośrednio przed naprawą? Koszmar!
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 13:42
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta ograniczyła ...
... się do wręczenia nam kluczyków do auta zaparkowanego przed budynkiem. Kiedy wróciliśmy konsultant był bardzo zaabsorbowany pracą biurową, ciężko było skłonić go do jakiejkolwiek interakcji słownej :-)
Użytkownik sieci
12 września 2019 14:25
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa nie poleca A serwis ma nie wykwalifikowany personel
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 07:39
Salon - samochody nowe
Moja noga więcej ...
... tam nie postanie. Przyjechałem na umówioną wcześniej wymianę klocków jako że mam do serwisu ponad 100 km to umawiam się wcześniej. Po 3 godzinach okazało się że klocków nie ma i nie zostaną wymienione. W skrócie 3 godziny potrzebowali żeby ustalić że nie mają klocków do Passata. W ramach przeprosin dostałem długopis. Śmiech na sali. Kupiłem tam auto, ale choćbym miał do Warszawy jechać to moja osoba już tam nie zawita.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2019 08:39
Salon - samochody nowe
Masakra jak najdalej ...
... od tej firmy, czekam na naprawę gwarancyjną ponad pół roku Po sprzedaży mają klienta głęboko w d...
Użytkownik sieci
17 maja 2019 10:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 maja 2019 15:53
Salon - samochody nowe
Tragiczny czas oczekiwania ...
... na obsługę. Nie polecam tego miejsca!!!
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2019 12:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 13:35
Salon - samochody nowe
30min stania i ...
... zero zainteresowania a chciałem auto kupić
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:58
Salon - samochody nowe
Dział Likwidacji Szkód ...
... oraz Dział Blacharsko-Lakierniczy na ul. Białowieskiej 2 - NAJGROSZY SERWIS jakiego można uświadczyć. Auto uszkodzone podczas parkowania - naprawiane 2 miesiące(!!).Przy odbiorze - zafakturowana kwota ponad 3 razy wyższa niż wcześniej ustalana. Niekompetentna obsługa, która winę finansową za swoje błędy probowała zrzucić na klienta. Po naprawie rozkodowany alarm w aucie oraz uszkodzony wężyk od płynu do spryskiwaczy. Nie życzę najgorszemu wrogowi kontaktu z tym serwisem i niech nikogo nie zmyli określenie "autoryzowany serwis". Myślę, że każdy mechanik przygarażowy poradziłby sobie lepiej.
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 13:47
Salon - samochody nowe
Powiem szczerze ze ...
... brakuje mi słów na świadczone przez Państwa usługi. Od czerwca ub roku borykam się z problemem uszkodzonego mechanizmu otwierającego bagażnik noga. Można pomyśleć niby bzdura, jednak czasami faktycznie jest to potrzebne, a poza tym w końcu za to zapłaciłem konfigurując auto! Przechodząc do meritum - państwa konsultanci a przede wszystkim pracownicy działu napraw są arcypomocni. W ubiegłym roku prym w „naprawianiu / wymianie mechanizmu” wiódł Pan Marcin Partyka który najpierw kłamał mnie, że cześć została zamówiona, później oscarowo grał role zdziwionego faktem ze częśc miała być w ogóle miała być sprowadzana, dalej bawiliśmy się w umawianie specjalnego terminu! Dodam tylko, że moj superb przez cały sierpień spędził w państwa lakierni ale, wtedy tez niczego nie wymieniono! Równie miło i o niczym jak się okazuje rozmawia się z państwa pracownikami przez telefon. Dwa tygodnie temu przemiła pani umówiła mnie na przegląd plus wymiana trefnego mechanizmu. Dziś przyszedł wielki dzień! Niestety... jak się okazało, pani przez telefon jednak mnie nie umówiła na wymianę tylko przegląd, a poza tym elektromechanik jest chory. No i znowu nie udało się, bo choć pierwotnie pan Partyka zapewnił, że spróbujecie to zrobić bez pomocy elektromechanika, to jednak się nie da bo... zabraknie dziś na to czasu! Znów mogłem za to posłuchać o kolejnym specjalnie umawianym terminie dla mnie, przeprosinach i innych bzdurach. Biorąc pod uwagę fakt, że muszę poświecić CAŁY DZIEŃ NA KAŻDĄ WIZYTĘ I NIEPRZYJEMNOŚĆ wynikająca z obecności w państwa salonie oraz fakt, że dodatkowo płace za każdą straconą godzinę własnej pracy to szczerze NIE POLECAM I ODRADZAM korzystanie z Państwa usług. Może w innych częściach Polski ludzie mają więcej szczęścia do obsługi klienta, a może po prostu chodzi o to, ze wymiana miałby być darmowa w ramach gwarancji (już niebawem się pewnie skończy). To moja druga przygoda z Państwa serwisem, wcześniej po malowaniu, pod maska zostawiliście mi państwo połamana ramkę od radaru. Tak, tak! Wszystko złożono i skręcono, a elementu nikt nie naprawił! No chyba, że chodzi o to, żeby na element skończyła się gwarancja tak abym mógł dokonać płatności za uszkodzony element.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 14:42
Salon - samochody nowe
Ceny najwyższe w okolicy. Długie terminy
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 14:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 13:17
Salon - samochody nowe
drugie auto nowe ...
... z salonu vw ( vw touran) i dzięki salonowi krotoski cichy ostatni mój vw. Auto na gwarancji (końcówka gwarancji, ale według mnie nie ma to znaczenia), zgłoszona w ramach gwarancji przeciekająca lampa, bixenon, skrętny, woda w lamie, generalnie coraz więcej wody się dostaje, gdyż na początku tylko parowała. Salon i Pan kierownik bardzo starali się udowodnić uszkodzenie mechaniczne, oględziny z Panem rzeczoznawcą z Allianz. Najlepiej by było dla Pana kierownika jakby poszło oczywiście z mojego AC, ale to auto nigdy o nic podwoziem nie uderzyło, ma mały przebieg i jest bardzo zadbane, jeden kierowca. Rzeczoznawca Allianz wystawia opinię o wadzie lampy, salon się nie poczuwa do winy i teraz najśmieszniejsze, że wobec tego sama muszę chyba sobie kupić lampę za 5000 zł, bo ubezpieczalnia też tego nie pokryje.... Do pracowników nie mam zastrzeżeń, gdyż sami byli zdziwieni i była to decyzja kierownika. Nie polecam, tragedia. P. S. Strata czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 17:52
Salon - samochody nowe
Auto gotowe miesiąc ...
... po czasie... Dzwoniłem codziennie po kilka razy to nawet nikt nie wiedział co się z moim autem dzieje... około 10 razy byłem zapewniany że w przeciągu 10minut ktoś się że mną skontaktuje i wyjaśni co się dzieje z moim autem oczywiście to fikcja. Numer kierownika jak mi podali to do dziś go nie włączył... A jak powiedziałem pani z serwisu o tej informacji to usłyszałem" że ona też by mi taki podała bo kierownik ma wystarczająco dużo roboty" na koniec naprawy lakierniczej która trwała 1.5 miesiąca (3elementy - odnowa powłoki lakierniczej) okazało się że czarne drzwi umazane czerwonym lakierem... Pan Janusz Korwin-Mikke garażu by rzetelniej podszedł do zleconej naprawy . Serdecznie odradzam . Już wiem że 2 kolejne skody które planujemy wziąć w 2019 r będą z obojętnie którego salonu , byle nie z tego ...
Użytkownik sieci
6 grudnia 2018 15:54
Salon - samochody nowe
Miałem termin na ...
... przegląd byłem 30min przed czasem a czekałem ponad godzinę żeby mnie ktoś opsłużył 15 pracowników a żaden niema czasu. Proszę czekać NIE polecam
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 19:17
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowany ...
... tym serwisem.Auto jest na gwarancji przedłużonej.Problem dotyczy manualnej 5 biegowej skrzyni w Fabii 3.Skrzynia po nagrzaniu nie pracuje prawidłowo tzn wsteczny bieg zgrzyta przy wbijaniu tego biegu+1 bieg też wchodzi z bardzo dużym oporem.Serwis zabrał auto do naprawy 31 pażdziernika oddał auto niby naprawione 28 listopada!!!!!!!!!.Przyjechałem do domu i okazało się . że wsteczny bieg zgrzyta tak samo jak zgrzytał.Dzisiaj znowu odwiedziłem serwis i powiedziano mi , że ten typ tak ma,czyli ma zgrzytac i serwis już nic nie może zrobic , odesłano mnie z kwitkiem.Czułem się jak intruz który coś chce wymusić na serwisie.Nie było dzisiaj dobrej woli do dalszej naprawy auta.Jestem zmuszony szukać innego serwisu, który naprawi mi skrzynię.PORAŻKA!!!!!
Użytkownik sieci
13 listopada 2018 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 13:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2018 12:15
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa z ...
... możliwych, nie ma mowy aby dodzwonić się do serwisu. Dokumenty zostały zagubione przez co likwidacja szkody została przedłużona o ok. 2 miesiące z winy salonu. To jak pracownicy odnoszą się do mnie jako klienta również pozostawia bardzo dużo do życzenia. Jeżeli chcecie Państwo żyć spokojnie- radzę omijać to miejsce szerokim łukiem. Mateusz