94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 10:59
Salon - samochody nowe
Edit 28.01.2025 Samochód ...
... po raz kolejny ma błąd, który powoduje że jazda nim jest niebezpieczna. Salon milczy, brak jakiegokolwiek kontaktu. Kpina!!! Do momentu zakupu kontakt był super. Niestety, kiedy okazało się że z autem jest problem, w zasadzie brak jest kontaktu ze strony salonu, brak chęci rozwiązania problemu. Czuję się zlekceważona. Szczerze nie polecam! Edit 03.12.2024 Kontakt z Państwem nic nie daje, zasłaniacie się "Kancelarią Prawną", ja auto kupiłam u Was, nie w Kancelarii. Auto, które od 2 miesięcy stoi niesprawne w serwisie, a jedyną informację jaką otrzymałam, to że jest Wam przykro, ale przecież auto jest "w naprawie" i wg Was wszystko jest w porządku!
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 10:44
Salon - samochody nowe
Fajne że zamówiłem ...
... dywanik do samochodu, którego nie zamierzają wysłać i kontaktu 0. Jak przerasta was dostarczenie dywanika to co dopiero powierzać wam zakup albo naprawę auta.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 10:30
Salon - samochody nowe
Samochód zamówiłem w ...
... w sierpniu 2024 i obiecano że będzie do odbioru w 2024. Termin wyznaczono na koniec listopada( zależało mi na fakturze). W wyniku opóźnienia samochód odebrałem w styczniu 2025. Czyli kupiłem samochód o rok starszy. W związku z tym samochód którym jeździłem do tej pory a miałem zamiar sprzedać w 2024 muszę sprzedać o parę tysięcy taniej. W sumie czuję się stratny o 15 tys zł. Próba rozmowy i negocjacji spełzły na niczym.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 16:38
Salon - samochody nowe
To co mnie ...
... negatywnego spotkało ze strony zarówno Kierownika sprzedaży i Pawła J. jest zwykłą kpiną. Ten pierwszy obiecuje dużo a wyznaczą tego drugiego. Ten drugi NIE odpowiada na e-mail i NIE odbiera telefonu. Perfidnie lekceważą. Okazują w ten sposób zero empatii i brak szacunku. Dzwoni inny 3ci po co by znowu pokazać kim są oni a kim jest klient. Jestem zawiedziony. A myślałem, że tam na Południowej jest profesjonalizm nic bardziej mylnego tam profesjonalizm nie istnieje tam jest zwykłe lekceważenie.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 09:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Bardzo ...
... słaby kontakt. Człowiek dzwoni, pisze e-maile, zostawia dane na stronie do oddzwonienia i nic. Cisza. Update 15.11.24: Zgodnie z sugestią "Odpowiedź właściciela" napisałem kolejną wiadomość na adres: salon.vwpoludniowa@cichy-zasada.pl o następującej treści: "Dzień dobry, pisałem na: czesci.poludniowa@cichy-zasada.pl Dzwoniłem pod 91 831 10 00 Oraz zostawiałem swoje dane na stronie w zakładce: "Zostaw wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe"." I cisza. Proszę poczytać sobie opinie o centrali Volkswagen Group Polska w Poznaniu, które bardziej oddają poziom marki.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:59
Salon - samochody nowe
Na etapie zakupu ...
... było wszystko OK, handlowiec w porządku, odbiór bez problemu. Niestety jak pojawił się problem salon przestał być już taki przyjazny, kontaktuje się z nami przez kancelarię prawną i nie ma dobrej woli rozwiązania problemu który ewidentnie leży po stronie sprzedającego i VW. Czar prysł i dobre wrażenie zostało całkowicie zatarte. Przykro mi z tego powodu bo w swojej historii chyba pierwszy raz pisze taką opinię i jestem człowiekiem z którym każdy z odrobiną dobrej woli potrafi się dogadać. Sumarycznie nie polecam. Jak jest dobrze to jest dobrze a jak jest źle to radź sobie sam i się nie znamy :(
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 17:12
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA: Niestety nie ...
... mam zapędów, by kogoś obsmarowywać, ale niestety - z ciężkim sercem i trudem - muszę mocno zrewidować swoją wcześniejszą opinię. Nie dotyczy ona sekcji sprzedaży, a jedynie obsługi serwisowej, która obecnie wręcz pikuje. Nie wydaję jej na podstawie pojedynczej sytuacji, tylko będąc obserwatorem/petentem od 2019 roku. Równia pochyła zaczęła się jakieś 1,5-2 lata temu, ale to wciąż postępuje. Przy usługach dodatkowo płatnych - termin "na dniach", a jak coś w ramach gwarancji - za sześć tygodni (mój przykład z życia wzięty). Na Struga czegoś takiego nie ma. A dziś się po prostu zagotowałem, gdy zostałem przetrzymany prawie 3,5 h, przyjeżdżając na regulację matrycowych LEDów w Octavii, co obecnie prawie samo się robi po podpięciu komputera. Utknąłem w korkach, nie zdążyłem do pracy na 15.00, musiałem prosić kolegę, by został dłużej. Na Boga, serio?! 3,5 h? Na Struga 1,5 h potrzebowali na całkowitą wymianę lusterka zewnętrznego czy też wymianę oleju. Jeżeli wiecie, że grafik Wam się rozjeżdża, to zrewidujcie czas przypisany per klient i bardziej go urealnijcie, a nie serwujcie czegoś takiego, co ja przeżyłem dzisiaj. Na Południową pojechać musiałem, bo na Struga nie mają sprzętu do kalibracji matrycówek. Nie polecam. POPRZEDNIA OPINIA: Nie mam jakichkolwiek negatywnych doświadczeń w styczności z salonem VW na Południowej, zarówno podczas procesu zakupu nowego auta, jak i w aspekcie serwisowania/przeglądów, czy też obsługi ubezpieczenia. Szczerze polecam Pana Pawła Trojanowicza, który pilotował moje zamówienie. Cierpliwie znosił wszystkie moje, nawet najbardziej upierdliwe pytania i odpowiadał na wszystko z niezwykłą sympatią, uprzejmością i profesjonalizmem. Polecam.
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 14:48
Salon - samochody nowe
Mogę jedynie wypowiedzieć ...
... się na temat serwisu,a mianowicie dramat. Nie polecam, poprawki do poprawy, brak szacunku dla klienta i powierzonego samochodu. Omijać szerokim łukiem ten serwis
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Niestety zdecydowanie odradzam ...
... serwis i naprawy blacharskie ! Totalny chaos organizacyjny - przerzucanie odpowiedzialności z rąk do rąk. Zdecydowanie polecam inne serwisy które szanuja czas swoich klientów.
Użytkownik sieci
19 października 2024 11:20
Salon - samochody nowe
Być może nie ...
... przeszedłem wstępnej selekcji, że mogę zakupić samochód. Sprzedawcy zaaferowani między sobą, nikt się nie zainteresował krążącym klientem, żeby przedstawić ofertę. Auto zamówione u dealera w innym mieście.
Użytkownik sieci
8 października 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Handlowiec z tej ...
... firmy to jakaś pomyłka, jade prawie 160 kilometrów bo Hyundai jest bezwypadkowy.... ale miał lakierowane/wymieniane elementy lewy tył. On upiera się ze to jest bezwypadek tylko miał zdażenie ale auto nadal jest bezwypadkowe. Brawo Volkswagen, jestescie fachowcami! Serio odpasaliscie żeby jeszcze @ pisać? Może prościej będzie nie oszukując klientów?
Użytkownik sieci
8 października 2024 08:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 września 2024 11:25
Salon - samochody nowe
Z roku na ...
... rok jest coraz gorzej zamiast lepiej niestety.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Najgorszy salonw Szczecinie, ...
... salon niezainteresowany sprzedażą, ewidentnie widać za jakie samochody mają wyższą marżę.
Użytkownik sieci
9 lipca 2024 08:28
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem pytałem o ...
... koszt wymiany rozrządu, mówili że się odezwą, dzwoniłem dwa razy żeby przypomnieć i dalej nic. Pisałem mail, dalej nic… mieli oddzwonić o nic…. Rozrząd został zrobiony w innym warsztacie…
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie temu ...
... edytowałam wpis, gdyż podejście serwisu się zmieniło na lepsze. Jednak podejście reszty działów pozostawia wiele do życzenia. Na dodatek firma "kupuje" opinie poprzez rabat na fakturze tzw. 5 na 5. W tej chwili nie przeszliśmy przeglądu, bo w dowodzie rejestracyjnym nie mieliśmy wbitej informacji o haku. Sami tego nie sprawdziliśmy i teraz czekamy, aż firma to załatwi. Jeżeli chodzi o sam zakup samochodu to nie ma problemu. Choć trzeba być uważnym, aby to co się chciało przy pierwszej opcji, pojawiło się przy drugiej. Myśmy z mężem tego nie przypilnowali, i nie zauważyliśmy że nie ma App-Connect. Uzyskaliśmy jednak w maju tego roku informację, że możemy domówić aplikację i zostanie nam ona zainstalowana. Od maja czekaliśmy do 30 sierpnia. Tego dnia jednak okazało się, że serwis jej nie jest w stanie zainstalować, gdyż pojawia się jakiś błąd. Nie wiedzą dlaczego. Przez następne trzy tygodnie serwis starał się wyjaśnić co się dzieje. Jednak bez informowania nas. Sama musiałam wydzwaniać i prosić o kontakt. Wczoraj w końcu uzyskałam informację, dlaczego nie są w stanie mi tego zainstalować. Ponieważ mogę to sobie sama zrobić z poziomu radia. Kierownik, z którym rozmawiałam po tej wiadomości i który miał do mnie zadzwonić i dać mi znać, jak można się było domyślać, telefonu nie wykonał. Dlatego nie polecam. Daleko idący brak profesjonalizmu, lekceważenie klientów, brak wiedzy serwisowej to jedyne wrażenie jakie mam po kontakcie z tą firmą.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 21:55
Salon - samochody nowe
Po wizycie serwisowej, ...
... która była 3 miesiące temu, zauważyłem iż jedna z części, która była wyszczególniona na fakturze, a które zapewne czynności serwisowe nakazują każdorazowo wymianę była niewymieniona. Wysłałem zdjęcie tej części z zapytaniem o wyjaśnienie tej sytuacji do osoby, która obsługiwała mnie w tym dniu i do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi. W międzyczasie będąc w salonie i moje zapytanie o sprawę dostałem odpowiedź, że jest wyjaśniana. Zastanawiam się, czy takie praktyki nie są czasami stosowane nagminnie? a nieświadomi klienci są przekonani o żetelnym wykonaniu usługi za którą się płaci. 09.02.2024 Sprawa została wyjaśniona i załatwiona. Długi termin wynikł z sytuacji, że osoba do której wysłany był e-mail w krótkim czasie po informacji odeszła z pracy.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Odmówiono mi pomocy ...
... odnośnie mojego volkswagena, a konkretnie naprawienia szkody parkingowej, ponieważ cyt. "Nie mamy podpisanej umowy z daną ubezpieczalnią sprawcy, nie pomożemy", co jest totalną bzdurą bo w innych salonach nawet zagranicznym pojazdom jest udzielana pomoc. Nie wiem, czy chodziło tu o brak chęci, ale Pani na stanowisku stanowczo odmówiła. Dobrze wiedzieć, że w przypadku uszkodzenia nie ze swojej winy zostaje się skazanym samemu sobie... Nadmienię, że uzyskałam pomoc w serwisie Volkswagena w Koszalinie, gdzie byli zaskoczeni decyzją szczecińską.
Użytkownik sieci
15 września 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Salon otwarty do ...
... 18 a dział części do 17….
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Dramat. Części zamówione ...
... dzień wcześniej, potwierdzone do odbioru, po czym pracownik musiał szukać 25 min zamówienia na magazynie. Po co istnieje odbiór jak i tak trzeba na nie czekać w salonie, az ktoś je znajdzie. Do pracownika nic nie mam, ponieważ był miły i uprzejmy cały czas, ale za to organizacja tego obiektu to jakaś tragedia. Płatność to kolejny cyrk. Kartą można zapłacić na miejscu, lecz jeżeli gotówką trzeba przejść do kasy dwa salony dalej żeby uiścić zapłatę, mimo zmiennej pogody na zewnątrz. Jeżeli salon godzi się na remont placówek to niech zadba o wygodę klientów, a nie czekanie na negatywne opinie i dopiero wtedy zapobieganie.