95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Dwa tygodnie temu ...
... edytowałam wpis, gdyż podejście serwisu się zmieniło na lepsze. Jednak podejście reszty działów pozostawia wiele do życzenia. Na dodatek firma "kupuje" opinie poprzez rabat na fakturze tzw. 5 na 5. W tej chwili nie przeszliśmy przeglądu, bo w dowodzie rejestracyjnym nie mieliśmy wbitej informacji o haku. Sami tego nie sprawdziliśmy i teraz czekamy, aż firma to załatwi. Jeżeli chodzi o sam zakup samochodu to nie ma problemu. Choć trzeba być uważnym, aby to co się chciało przy pierwszej opcji, pojawiło się przy drugiej. Myśmy z mężem tego nie przypilnowali, i nie zauważyliśmy że nie ma App-Connect. Uzyskaliśmy jednak w maju tego roku informację, że możemy domówić aplikację i zostanie nam ona zainstalowana. Od maja czekaliśmy do 30 sierpnia. Tego dnia jednak okazało się, że serwis jej nie jest w stanie zainstalować, gdyż pojawia się jakiś błąd. Nie wiedzą dlaczego. Przez następne trzy tygodnie serwis starał się wyjaśnić co się dzieje. Jednak bez informowania nas. Sama musiałam wydzwaniać i prosić o kontakt. Wczoraj w końcu uzyskałam informację, dlaczego nie są w stanie mi tego zainstalować. Ponieważ mogę to sobie sama zrobić z poziomu radia. Kierownik, z którym rozmawiałam po tej wiadomości i który miał do mnie zadzwonić i dać mi znać, jak można się było domyślać, telefonu nie wykonał. Dlatego nie polecam. Daleko idący brak profesjonalizmu, lekceważenie klientów, brak wiedzy serwisowej to jedyne wrażenie jakie mam po kontakcie z tą firmą.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 21:55
Salon - samochody nowe
Po wizycie serwisowej, ...
... która była 3 miesiące temu, zauważyłem iż jedna z części, która była wyszczególniona na fakturze, a które zapewne czynności serwisowe nakazują każdorazowo wymianę była niewymieniona. Wysłałem zdjęcie tej części z zapytaniem o wyjaśnienie tej sytuacji do osoby, która obsługiwała mnie w tym dniu i do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi. W międzyczasie będąc w salonie i moje zapytanie o sprawę dostałem odpowiedź, że jest wyjaśniana. Zastanawiam się, czy takie praktyki nie są czasami stosowane nagminnie? a nieświadomi klienci są przekonani o żetelnym wykonaniu usługi za którą się płaci. 09.02.2024 Sprawa została wyjaśniona i załatwiona. Długi termin wynikł z sytuacji, że osoba do której wysłany był e-mail w krótkim czasie po informacji odeszła z pracy.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 12:19
Salon - samochody nowe
Odmówiono mi pomocy ...
... odnośnie mojego volkswagena, a konkretnie naprawienia szkody parkingowej, ponieważ cyt. "Nie mamy podpisanej umowy z daną ubezpieczalnią sprawcy, nie pomożemy", co jest totalną bzdurą bo w innych salonach nawet zagranicznym pojazdom jest udzielana pomoc. Nie wiem, czy chodziło tu o brak chęci, ale Pani na stanowisku stanowczo odmówiła. Dobrze wiedzieć, że w przypadku uszkodzenia nie ze swojej winy zostaje się skazanym samemu sobie... Nadmienię, że uzyskałam pomoc w serwisie Volkswagena w Koszalinie, gdzie byli zaskoczeni decyzją szczecińską.
Użytkownik sieci
15 września 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Salon otwarty do ...
... 18 a dział części do 17….
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Dramat. Części zamówione ...
... dzień wcześniej, potwierdzone do odbioru, po czym pracownik musiał szukać 25 min zamówienia na magazynie. Po co istnieje odbiór jak i tak trzeba na nie czekać w salonie, az ktoś je znajdzie. Do pracownika nic nie mam, ponieważ był miły i uprzejmy cały czas, ale za to organizacja tego obiektu to jakaś tragedia. Płatność to kolejny cyrk. Kartą można zapłacić na miejscu, lecz jeżeli gotówką trzeba przejść do kasy dwa salony dalej żeby uiścić zapłatę, mimo zmiennej pogody na zewnątrz. Jeżeli salon godzi się na remont placówek to niech zadba o wygodę klientów, a nie czekanie na negatywne opinie i dopiero wtedy zapobieganie.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 13:06
Salon - samochody nowe
Z żalem zostawiam ...
... jedną gwiazdkę. Wszystko było ok, samochód kupiony do momentu gdy nie złożyłem reklamacji na ładowarkę indukcyjną która nie ładuje. Okazuje się że ładowarki VW nie działają z telefonami appla od dłuższego czasu natomiast pracownik zapewniał że działa z każdym „lepszym” telefonem. Nie ma o tym żadnej wzmianki i wprowadza klienta w błąd. Zgłoszę sprawę do uokik celem weryfikacji czy brak adnotacji oraz informacji odnośnie tego dodatku jest dozwolony.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 13:08
Salon - samochody nowe
Bardzo negatywne doswiadczenia. ...
... Mimo początkowo dobrego wrażenia okazał się totalną klapą. Auto pozostawione na serwis sprawne, po odbiorze problem z radarem od tempomatu. Nadmienię, że przy zwykłym serwisie nikt tam nic nie powinien dotykać. Oczywiście po telefonie do serwisu opiekun klienta zanegował aby cokolwiek było robione w tym miejscu. Na całe moje szczęście miałem kamery parkingowe, które nagrały co się działo. Panowie po wszystkich czynnościach wymiany oleju i filtrów odstawili auto i zaczęli grzebać w okolicy radaru. Dopiero po przesłaniu nagrania serwis przyznał się że jednak komputer coś tam zgłaszał i chcieli to sprawdzić. Jak dla mnie to próba oszustwa/ wymuszenia kolejnych wizyt. Tempomat naprawiano jeszcze dwa razy po zajściu. Niestety nie mam czasu i sily by walczyć z tym żenującym miejscem i ludźmi ale NIE POLECAM nikomu. Lepiej jechać gdzieś dalej ale to miejsce unikać szerokim łukiem. Niezależnie od marki VAG - wszystkie auta serwisowane są na zapleczu w tym samym miejscu. Uprzedzę zaproszenie do kontaktu. Już kontaktowałem się zarówno z wami jak i grupą Volkswagen. Najgorsze jest to, że nikt tutaj problemu nie widział i twierdził ze przecież chciano mi pomóc... A uratowała mnie kamera i dowody. W przeciwnym razie straciłbym kilka tys zł.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 15:01
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz odwiedziłem ...
... salon w marcu, nikt nie podszedł chciałem kupić auto ale nikt nie miał czasu, drugie podejście na początku kwietnia, to samo, wyżelowani panowie siedzący przy biurkach nie ruszyli się z miejsca. Udałem się do innego salonu tydzień później a w czerwcu odebrałem mojego nowego Volkswagen Golf R. No słabo to wygląda. W czerwcu chciałem zakupić matę do bagażnika, oczywiście nie było i bardzo sympatyczny Pan zakomunikował mi że może na jutro zamówić. Qrde ja też to mogę przecież. Pozdrowienia dla przesympatycznych Pań z recepcji. Polecam kierownictwu wizytę w pierwszym lepszym salonie Volkswagen w Berlinie. Pierwszy raz Pozdrawiam Marek z białego Białego Golfa R Variant.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 12:22
Salon - samochody nowe
Jeszcze raz mówię ...
... stanowcze nie dla tego serwisu. Auto po naprawie blacharki, chcieli oddać uszkodzone mechanicznie, gdzie nie było żadnej usterki. Po rozmowach naprawili swój błąd (podobno na ich parkingu kuna przegryzła kable). Auto oddane brudne, nieumyte.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 15:15
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj zgłosić ...
... usterkę reklamacyjną auta, jeden Pan przy biurku, grzecznie czekam, po 15 minutach oczekiwania Pan stwierdza że muszę się specjalnie umówić na godzinę żeby obejrzeć listwę która się odkleja, auto stało na zewnątrz 10 m od jego biurka. Ton i głosu i sposób w jaki mi to zakomunikował sprawi że nie mam zamiaru się już tam nigdy pojawić. Wszystkim normalnym klientom również to sugeruje.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 12:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupów ...
... u Pana Miłosz S.w tym salonie. Sytuacja: auto zostalo wystawione na sprzedaż z "ofertą w krótce" tel do salonu w czwartek z prośbą o zdjęcia. Nie mogliśmy przyjechać szybciej zobaczyć auta niz poniedzialek ponieważ nie było jeszcze przygotowane do sprzedaży. W piątek okazało się że samochód sprzedany. Nie polecam zakupów u Pana Miłosza. Człowiek kompletnie nieslowny Kontynuacja po 2 miesiącach Długo nie trzeba było czekać aby Pan kierownik zadzwonił z przeprosinami za zaistniałą sytuację gdzie powiedział że zajmie się sprawą osobiście oraz prosi o usunięcie opini. Minął niecały tydzień gdzie zadzwonił z ofertą tiguana w dużo droższej wersji gdzie wytyczne auta były jasno podane. Zdjęcia auta miały zostać wysłane na emaila przed wrzuceniem auta na sprzedaż Niestety zdjęć nie otrzymałem do dziś a kontakt z Panem kierownikiem urwał się z pierwszym telefonem. Z gorszą obsługą nie spotkałem się nawet na targowisku Nie dziwię się obslugi Pana Miłosza skoro kierownik daje taki przykład jak olać klienta. Nawet gdy mieli najlepsze idealne auta dla mnie to nie dam zarobić.
Użytkownik sieci
23 maja 2023 22:57
Salon - samochody nowe
po 3 dniach ...
... nowy samochód w serwisie , nie działają 2 ważne elementy , serwis - jakość i kompetencja pana przyjmującego i jego przełożonego poziom kloaki , arogancja brak elementarnych standardów obsługi , serwisowałem różne auta w swoim życiu ale nigdy nie spotkałem z takim podejściem do klienta , sama radość z kupna nowego auta ulotniła się po 2 godzinach od kupna i wyjechaniu z salonu ...nie polecam salonu , nie polecam VV , unikajcie serwisu i zakupów w tym salonie...
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2023 19:14
Salon - samochody nowe
Kontaktowałem się dwukrotnie ...
... w związku z chęcią zakupu używanego samochodu i niestety nie dostałem informacji zwrotnej (dwukrotnie). Dziwne, bo auto jest w dalszym ciągu w ofercie.
Użytkownik sieci
21 października 2022 18:12
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... w salonie VW, w ciągu 40 min nikt nie podszedł, natomiast po przejściu do Seata obsługa perfekcyjna, w ciągu 5 sekund pojawił się sprzedawca.
Użytkownik sieci
27 września 2022 14:53
Salon - samochody nowe
Audi oddane do ...
... likwidacji szkody z OC sprawcy. Technologiczny czas naprawy niedotrzymany, a mimo to serwis nie zaproponował samochodu zastępczego w momencie, w którym przez ich poślizg nie przysługiwało auto zastępcze z ubezpieczalni. Pan Tomasz nie odbiera telefonu, i nie oddzwania, więc jeśli sam bym po samochód nie przyjechał, i nie zabrał go brudnego to pewnie czekałbym kolejne parę dni na jego wydanie. Sama usługa też wątpliwej jakości... po wymianie prawej lampy tylnej szczelina między nią a klapą bagażnika jest zdecydowanie większa niż po lewej stronie. Niestety perspektywa dalszego pałowania się z serwisem VW na Południowej skutecznie zniechęciła mnie do reklamacji. Nigdy więcej nie zostawię im żadnego samochodu, i wszystkim sugeruję wyciągnąć wnioski z mojego błędu i oddać samochód do zrobienia gdzie indziej. Serdecznie nie polecam!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 21:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Duże ...
... rozczarowanie. Nie będę wchodził w szczegóły, bo to strata czasu. Ja napewno już tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 18:37
Salon - samochody nowe
Salon, czyli sprzedaż ...
... samochodu na dobrym poziomie. Obsługa serwisowa totalno dno. 3 mc oczekiwania na gwarancyjną wymiane jednej prostej części. Zero kontaktu ze strony serwisu, jak sam nie zadzwonisz kilka razy to nic nie załatwisz.
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 17:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam marki ...
... Volkswagen. Mają bardzo słaby serwis. Usterka, która została wykazana w okresie gwarancji w serwisie na poludniowej nie została usunięta. Wielokrotnie przekazywane informacje w tym temacie kończyły się na informacji, że wszystko jest ok i w granicach tolerancji. Otóż to zwykle zamydlanie oczu. Teraz kiedy samochód nie ma już gwarancji, propozycja że strony serwisu to odpłatna weryfikacja problemu. Taki stan rzeczy jest nie do przyjęcia. Sprawa w rezultacie musi oprzeć się o sąd. Podróżowanie autem od przeszło roku jest niekomfortowe. Przy wyborze auta proszę wziąć moja opinię do serca. Nie pozdrawiam serwisu ✋
Użytkownik sieci
30 czerwca 2022 17:26
Salon - samochody nowe
3 h i ...
... wielkie nic. Potrzeba duplikatu klucza w razie czegoś tam....no proszę pana po trzech godz.działań doszliśmy do ustaleń....surówka klucza (zamówiona i opłacona) niewłaściwa jest ....no naprawdę niecodzienna okoliczność..następny termin jak dla Pana to po wakacjach...no nie jest fajnie....ale kto mówił że będzie?+
Użytkownik sieci
24 maja 2022 11:15
Salon - samochody nowe
Mam niestety negatywne ...
... doświadczenia z tym salonem, a szczególnie z serwisem. 8.12 kupilem Tcrossa w leasingu i od stycznia tego roku zącząłem jazdy do serwisu w związku szorowaniem hamulców przy hamowaniu.Wczoraj wrocilem z serwisu i generalnie żadnej poprawy.W serwisie powiedzieli, że wszystko działa prawidłowo...nie dość że musiałem przedkładać prace żeby dotrzeć do serwisu to jeszcze taxi na swoj koszt.Za chyba czwartym razem bycia w serwisie stwierdzono ze tylne tarcze byly popalone.Jak to jest mozliwe po 3 m/cach uzytkowania zeby sie tacze przepalily...poprostu brak słow.I jeszcze Szef serwisu mowi że ja za łagodnie hamuje.Nie polecam ...i bede drążył temat az do skutku ...