Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 13:22
Salon - samochody nowe
Proszę mi odpowiedzieć ...
... w mailu i zwrócić pieniądze za produkt który chce wam zwrócić od dłuższego czasu.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2025 10:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam auto ...
... na gwarancji z pakietem serwisowym komputer auta pokazuje serwis są 465 dni lub 30 tys a oni twierdzą że to błąd i twierdzą że serwis powinien być w listopadzie Mówię dobrze ale auto pokazuje co innego to samo aplikacja Twierdzą że to błąd a za serwis trzeba zapłacić 2 tys Pytam a czyj to błąd mówią że nie wiedzą czemu tak się stało Wychodzi z tego że za błąd systemowy ma płacić klient? Za ich złe działające aplikacje w samochodzie Czekam na wyjaśnienie
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 06:03
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich kupujących ...
... przed zakupem samochodu w tym salonie. Kupiłam samochód, którego nie mogę odebrać z uwagi na rzekomą usterkę systemu SOS. Samochód został zakupiony pod koniec października. Mamy grudzień i nie zanosi się, że odbiorę auto. Niestety salon twierdzi, że samochód jest sprawny, co jest śmieszne. Winę zwala na oprogramowanie producenta. Zawierając umowę kupna - sprzedaży nie miałam świadomości, że jeden z komponentów samochodu nie działa. Jest to niezgodność towaru z umową. Ale reklamacja została odrzucona, ponieważ w odpowiedzi na moje pismo stwierdzono, że samochód jest sprawny (haha). Skoro samochód jest Waszym zdaniem sprawny, to dlaczego nie mogę go odebrać i nim jeździć? Czyli jednak jest niesprawny, bo gdyby był, dawno już bym nim wyjechała? Jak możecie twierdzić, że coś co nie działa tak jak powinno jest sprawne? Zgodnie z dyrektywą unijną każde auto musi być wyposażone w system SOS, a jego awaria uniemożliwia odbiór auta. Żadnych konkretów nie usłyszałam przez ten czas. Importer nie chce wymienić modułu SOS. A samochód nie jest w tym momencie jezdny. Auto zostało kupione za gotówkę, jest zarejestrowane i ubezpieczone. Szkoda, że nie sprawdziliście tego wcześniej, zanim kupiłam samochód i za niego zapłaciłam. Do tej pory nie wiadomo kiedy odbiorę auto, może za miesiąc, może za pół roku. Utopione pieniądze, zmarnowany czas. Nie polecam i przestrzegam. Jedna gwiazdka za udostępnienie mi samochodu zastępczego. Ale tak finalnie to nawet na jedną gwiazdkę nie zasługujecie... Kupiłam samochód, zapłaciłam za niego, a on stoi na parkingu i nie mogę go odebrać, a salon nie podejmuje skutecznej próby naprawy. Bardzo stresująca i nieprzyjemna sytuacja, której nikomu nie życzę. Dlatego, zastanów się dwa razy zanim kupisz Volkswagena! Sprzedają uszkodzone, nowe samochody i nie potrafią ich naprawić.
Bogumiła Małyszko Kisielewska
1 grudnia 2024 16:09
Salon - samochody nowe
Przestrzegam przed zakupem!
Przestrzegam wszystkich kupujących przed zakupem samochodu w tym salonie. Kupiłam samochód, którego nie mogę odebrać z uwagi na rzekomą usterkę systemu SOS. Samochód został zakupiony pod koniec października. Mamy grudzień i nie zanosi się, że odbiorę auto. Niestety salon twierdzi, że samochód jest sprawny, co jest śmieszne. Winę zwala na oprogramowanie producenta. Skoro samochód jest Waszym zdaniem sprawny, to dlaczego nie mogę odebrać swojej własności i nim jeździć? Zgodnie z dyrektywą unijną każde auto musi być wyposażone w system SOS, a jego awaria uniemożliwia odbiór auta. Żadnych konkretów nie usłyszałam przez ten czas. Importer nie chce wymienić modułu SOS. A samochód nie jest w tym momencie jezdny. Auto zostało kupione za gotówkę, jest zarejestrowane i ubezpieczone. Szkoda, że nie sprawdziliście tego wcześniej, zanim kupiłam samochód i za niego zapłaciłam. Do tej pory nie wiadomo kiedy odbiorę samochód, może za miesiąc, może za pół roku. Utopione pieniądze, zmarnowany czas. Nie polecam i przestrzegam. Jedyna gwiazdka za udostępnienie mi samochodu zastępczego.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 07:46
Salon - samochody nowe
rezegnujemy z uslug ...
... serwisu naszej floty. 0 proklienckiego podejscia.
Użytkownik sieci
22 października 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Moja opinia na ...
... temat serwisu samochodowego VW Grupy Cichy-Zasada jest bardzo negatywna. Mimo że byłem umówiony na godzinę 15:30, do godziny 17:00 nie zostałem w żaden sposób obsłużony. Jedyna informacja, jaką otrzymałem, to że mam czekać, co przekazał pracownik przyjmujący zgłoszenie o moim przybyciu. Ostatecznie, opuściłem serwis, a nikt z obsługi nawet nie zainteresował się tym faktem. Brak komunikacji i szacunku dla klienta jest nie do zaakceptowania, tym bardziej że czas każdego klienta jest cenny.
Użytkownik sieci
10 października 2024 11:08
Salon - samochody nowe
Przegląd okresowy po ...
... 60k, miał trwać max 3h, czekam już ponad 4h, nikt nie dzwonił, po dotarciu na miejsce usłyszałem że mam czekać. Samochód nie był weryfikowany przy przyjęciu. Analogicznie byłem potraktowany przy przeglądzie przy 30k więc mniemam że tutaj jest taki standard. Klient czeka i ma czekać aż serwis. Kiedyś skończy. Zero komunikacji z klientem
Użytkownik sieci
30 września 2024 09:56
Salon - samochody nowe
Sprzedaż lub leasing ...
... jak najbardziej tip top, ale od kiedy płaci się za wymianę i wyważenie opon które się kupiło razem z autem?? ? To jest nawet w salonie Toyota w cenie.. serwis niedorsta do sprzedaży. Do poprawki niestety .
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 00:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam działu ...
... serwisowego - brak kompetencji i niski poziom obsługi. Nie potrafią dobrać prostych części do samochodu. Zostałem odesłany do poczekalnii gdzie finalnie po 40 min oczekiwania i braku informacji, zainteresowania w mojej sprawie wyszedłem. Straciłem tylko czas. Co do sprzedaży samochodu to wciskanie kitu.
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Ten serwis vw ...
... został mi polecony, ale wyszłam z niego bardzo niezadowolona. Powody: * brak opisu o serwisie aut osobowych tylko napis o dostawczych, brak informacji nawet na tymczasowych kartkach gdzie jest wejście dla klientów aut osobowych. * szacowany czas trwania przeglądu serwisowego bez wymiany oleju 3h w ostateczności moj przegląd zaplanowany na 7:00 zakończony został 12:22 !!! I otrzymałam tylko ustne przeprosiny za opóźnianie z powodu problemów na serwisie (zawieszenie systemu do serwisu) brak rabatu, prezentu itp co w innych serwisach vw jest standardem * do serwisu zostałam przyjęta z opóźnieniem 15 min (7:15) * bardzo słabe oświetlenie w poczekalni po kilku godzinach czekania niestety ale od tego światła bola oczy. współczuje pracownikom ze musza w takich warunkach pracować cały dzień Z plusów: * jest dostępny kącik z kawa i woda, ale to jest juz standard w serwisie VW * tv niestety tylko tvp sport -ukłon w stronę miłośników sportu, ja do nich nie należę
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 08:44
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... i dobre warunki finansowania. Sama jazda próbna przebiegła w miłej atmosferze, a jestem dość wymagającym klientem. Niestety zabieram gwiazdki za poziom merytoryczny serwisu. Jest problem, żeby się dowiedzieć o podstawowe rzeczy, np. jak uruchomić ponownie Android Auto, bez wyłączania silnika. Otrzymałem informację, żeby wyłączyć radio na 10 min, a trzeba przytrzymać dłużej wyłącznik radia. W serwisie zostawili zatyczkę plusa akumulatora na podszybiu. Chwalą się certyfikatami w środku budynku, nie wiem, kto i za co im je przyznał. Reasumując, sprzedaż w porządku, natomiast serwis jest tragiczny.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Na 25.04.2024 umówiony ...
... byłem na przegląd i naprawę klimatyzacji, gdyż nie działała. Po dostarczeniu samochodu do serwisu i 1-2h czekania, okazało się, że serwis nie ma środka do sprawdzenia szczelności i muszę przyjechać kolejny raz :-(. 29.04.2024 przyjechałem, bo środek już był. Okazało się, że do wymiany jest sprężarka klimatyzacji, trzeba zamówić i czekać kilka dni. 10.05.2024 przyjechałem na wymianę, gdyż części dotarły. Naprawa okazała się skomplikowana, trzeba było płukać cały układ i samochód został na weekend. Odebrałem w poniedziałek 13.05.2024. W połowie czerwca, niestety klimatyzacja przestała działać. 18.06.2024 zadzwoniłem z prośbą o umówienie wizyty i zgłosiłem naprawę reklamacyjną. Najwcześniejsze terminy to lipiec 2024, więc pracownik obiecał przekazać sprawę do prowadzącego moją naprawę w maju, a ten miał się odezwać następnego dnia. Niestety mija 3 dzień i nikt nie zadzwonił. Stąd moja niska ocena i chęć podzielenia się opinią. Dziś 21.06.2024 będę próbował ponownie uzyskać jakąś pomoc...
Użytkownik sieci
28 maja 2024 18:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówiłem ...
... sie na serwis gdyż w aucie po podróży wyskoczył komunikat "Skrzynia biegów w trybie awaryjnym". Oddałem samochód do naprawy, opisałem dokładnie Panu co i jak. Po 1h dzwonią do mnie, że nic nie znaleźli. Po podłączeniu komputera nic im nie pokazuje. Proponują aby rozebrać skrzynie bo moze to uszkodzenie. Moze znajdą, moze nie. Odmówiłem. Druga sprawa, awaria lusterek czyli nie składają sie lusterka po zamknięciu samochodu. Jakiś czas temu wymieniali mi zamek gdyż zgubili pilota. Wymienili i dalej to samo. Po diagnozie powiedzieli, ze awaria zamka, trzrva wymienić. Jak to możliwe, ze znow awaria? Koszt to 1500zl! 1500zk za wtmiane zamka. Odmówiłem. Teraz największy absurd. Odbieram samochód i serwis wycenił koszt za diagnozę (podłączenie do komputera diagnostycznego) na 600zl! 600zl za to, ze podłączyli i nie zdołali znaleźć usterki skrzynki. Naciąganie ludzi nic więcej. Rozumiem, 100 czg 200zl ale 600zl za taki serwis? Mają Państwo godność? Nie polecam oddawać do serwisu a w przyszłości radzę zastanowić sie nad ta marka. Ps. Spojrzałem na zeszłoroczny przegląd ja fakturę. Olej 5l za ponad 400zl gdy ten sam, oryginalny olej od producenta sam zakupiłem za 160zl...
Użytkownik sieci
8 maja 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Po odebranie auta z przeglądu, świecą tylko światła po lewej stronie i nie sposób ich wyłączyć. Serwis póki co umywa ręce.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Dno, dno i ...
... jeszcze raz dno, moja historii niestety ciągle trwa, ale trwa już 9 miesięcy, wymieniają w aucie na ślepo i co miesiąc wracam z tą samą usterką. By było bardziej groteskowo przez dziewięc miesięcy napraw, auto pięć miesięcy łącznie jest w ASO. Dodam jeszcze że pierwszej naprawy nie chcieli wykonać w ramach gwarancji gdyż wymyślili sobie jakieś modyfikacje, po tym jak zarządałem dowodu to się wycofali i naprawili. Niestety auto co miesiąc-dwa wraca z powrotem z tą samą usterką, a teraz piszę tą opinie jak auto stoi bite 2 miesiące w serwisie i nikt nie raczy się ze mną skontakować, na telefony kompletnie nie odpowiadają, ciągle wymyślają że czekają na części ( wtryski ) i to niby jedne z lepszych ASO w Warszawie. Jeśli ktoś wymienia olej i filtry to może te ASO zachwalać, niestety na niczym się nie znają jeśli chodzi o poważniejsze usterki, osobiście nie polecam. Dodam kontynuacje bo komentarz był wstrzymany przez google i dodałem go teraz wiec jest troche stary i przyda się aktualizacja. Auto zostało naprawione, naprawa dokładnie trwała ROK w interwałach miesiąc korzystałem, miesiąc w warsztacie, miesiąc korzystałem itd w sumie ok 5 razy. Zarzalenia były składane u kierownika serwisu jak i pisałem do centrali VW w Poznaniu by się tą sprawą zajęli, oczywiście zostałem o..... Wiec nie piszcie że nie byliście informowani. Najlepsze jest to, że ostatnia awaria, też wtrysków za którą już zapłaciłem sam bo już nie miałem siły z wami walczyć była spowodowana jakimś smieciem, który utkwił w jednym z nich, a że wcześniej wymieniane były wtryski wysokiego cisnienia, a ten śmieć wpadł do wtrysku niskiego cisnienia to już nie podlega gwarancji. Na pytanie skąd ten smieć się znalazł już odpowiedzi nie uzyskałem mimo że to jedyny zakład w którym auto bylo naprawiane.... Nawet rabatu nie dostałem. Czuje się osobiście straumatyzowany doświadczeniami z waszym ASO
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... i tak zbyt wiele dla tej pozbawionej kompetencji i jakości firmy. Cała masa pozytywnych opinii to wew. działania, aby ściągnąć do siebie bogu ducha winnego naiwnego klienta. Jak już zdobędą zaufanie wcisną wszystko od podwójnie malowanego samochodu, spolerowanym do granic możliwości odparzonym lakierem lub wypalonym papierosem dywanikiem. Zapomnijcie o czymś takim jak gwarancja, zapomnijcie o czymś takim jak kompetencja w czasie zgłaszania nieprawidłowości. Reasumując - uważajcie na to miejsce, nie dajcie się zwieść sztucznej fasadzie, sztucznym opiniom, zakłamanym ludziom o fałszywym uśmieszku.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam, banda ...
... krętaczy którzy wciskają kit na każdym kroku i sprzedają uszkodzone auta a potem wielkie zdziwko jak przychodzi do naprawy na gwarancji.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:28
Salon - samochody nowe
Oddając auto do ...
... serwisu po szkodzie OC, klapa zostala naprawiona i pomalowana zamiast wymieniona. Wszystko odbywało się bez poinformowania mnie o tej sytuacji. Oczywiście wiąże się to z utratą wartości pojazdu. Generalnie oczekiwałem wymiany części na nową a co najmniej poinformowania mnie o tym, iż nie będzie wymieniana i mógłbym skorzystać w innym miejscu z naprawy.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 17:57
Salon - samochody nowe
Zrobilem 500km żeby ...
... dowiedzieć się że auto było robione Pan sprzedawca przez telefon mówił że ma tylko rysy a nie cały malowany bok
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
Skierowany na naprawę ...
... gwarancyjna nowego rocznego auta bezpośrednio przez VW, po miesiacu oczekiwania na termin na miejscu usłyszałem że naprawy nie wykonaja bo nie kupowalem u nich auta i nie beda "poprawiać" po poprzednikach i mam jechać tam gdzie kupowalem i serwisowałem... jeszcze nigdy nie zostalem tak źle potraktowany w żadnym salonie