Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Świetny salon i ...
... cały zespół pracowników. Płynna komunikacja pomiędzy pracownikami różnych działów. Naprawdę polecam :-).
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 19:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, od ...
... przedstawienia oferty po sam odbiór samochodu. Pan Sergiusz sprawnie przeprowadził nas przez cały proces zakupowy. Polecam
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 20:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Właśnie teraz 12 ...
... czerwca odebraliśmy VW dla córki w waszym salonie 😃, a zakupiony w salonie VW Przeźmierowo. Cały proces zakupu i transportu prowadził pan Mateusz Nowak we współpracy z panem Sergiuszem Brzezińskim. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu i wysokiej kultury 👍 Bardzo Wam dziękujemy. Miło było z Wami współpracować! Pozdrawiamy Karolina i Zbyszek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 11:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 08:32
Salon - samochody nowe
Super doradztwo. Polecam 👌🏻
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 07:33
Salon - samochody nowe
EDIT: z jednej ...
... gwiazdki daję na trzy, sprawa finalnie ogarnięta W grudniu zgłosiłem się z usterką wybierania nr awaryjnego. Podczas wizyty okazało się, że nie ma jakiegoś modułu i trzeba na niego poczekać kilka tygodni. Przez więcej niż kilka tygodni nikt się ze mną nie skontaktował. W między czasie miałem do wymiany olej i przy umawianiu wizyty zgłosiłem, że nie dokończona jest naprawa. Podczas wizyty okazało się, że nie dokończą naprawy bo nikt nic nie wie bo nie było doradcy, który w grudniu otworzył zlecenie i cudowny serwis vw chciał, żebym stracił kolejny dzień i przyjechał za tydzień. Stanęło na tym, że sprawa zostanie rozwiązana poprzez usługę door to door czyli przyjedzie do mnie kierowca zostawi zastępcze auto. Umówiliśmy się na konkretny termin. Na kilka dni przed terminem zadzwonił doradca z informacją, że naprawa się nie odbędzie bo nie ma części, żeby usunąć usterkę. Umówiliśmy się na kolejny termin, doradca miał zadzwonić, żeby potwierdzić, że są gotowi i mogą dokończyć naprawę. Mija miesiąc odkąd nikt nie zadzwonił. I tak pół roku jak vw nie potrafi zamknąć zlecenia. Tak wiem, mógłbym zadzwonić ale chyba coś jest nie tak, nie tak to powinno wyglądać. Totalne dno. Będę omijał ten serwis szerokim łukiem. Jakaś porażka. Masakra. (I nie piszczcie w ewentualnym komentarzu - prosimy o kontakt, bo kontakt do mnie macie i możecie sami się skontaktować ).
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Polecam. Profesjonalizm, mila i sprawna obsluga
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 16:39
Salon - samochody nowe
Dział części sprawnie działa 😉
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Pan Emil bardzo pomocny, polecam ogromnie
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 12:26
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa na wysokim poziomie. Gorąco polecam.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 22:02
Salon - samochody nowe
Miła profesjonalna obsluga działu cześci.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 19:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 maja 2024 21:03
Salon - samochody nowe
Dział czesci wszystko OK
Użytkownik sieci
30 maja 2024 08:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2024 14:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2024 22:00
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry serwis polecam
Użytkownik sieci
28 maja 2024 18:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówiłem ...
... sie na serwis gdyż w aucie po podróży wyskoczył komunikat "Skrzynia biegów w trybie awaryjnym". Oddałem samochód do naprawy, opisałem dokładnie Panu co i jak. Po 1h dzwonią do mnie, że nic nie znaleźli. Po podłączeniu komputera nic im nie pokazuje. Proponują aby rozebrać skrzynie bo moze to uszkodzenie. Moze znajdą, moze nie. Odmówiłem. Druga sprawa, awaria lusterek czyli nie składają sie lusterka po zamknięciu samochodu. Jakiś czas temu wymieniali mi zamek gdyż zgubili pilota. Wymienili i dalej to samo. Po diagnozie powiedzieli, ze awaria zamka, trzrva wymienić. Jak to możliwe, ze znow awaria? Koszt to 1500zl! 1500zk za wtmiane zamka. Odmówiłem. Teraz największy absurd. Odbieram samochód i serwis wycenił koszt za diagnozę (podłączenie do komputera diagnostycznego) na 600zl! 600zl za to, ze podłączyli i nie zdołali znaleźć usterki skrzynki. Naciąganie ludzi nic więcej. Rozumiem, 100 czg 200zl ale 600zl za taki serwis? Mają Państwo godność? Nie polecam oddawać do serwisu a w przyszłości radzę zastanowić sie nad ta marka. Ps. Spojrzałem na zeszłoroczny przegląd ja fakturę. Olej 5l za ponad 400zl gdy ten sam, oryginalny olej od producenta sam zakupiłem za 160zl...
Użytkownik sieci
28 maja 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Salon Volkswagen Cichy-Zasana ...
... ul. Grochowska 164 polecam w 100% . Wracam już trzeci raz po kolejny samochód. Salon ze specjalistami z najwyższej półki. Przemiła obsługa, Pan Sergiusz Brzeziński Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Osobowych odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, pełen profesjonalizm, szanuje swoich klientów. Pan Hubert Sawera wszystko dokładnie wyjaśnił przy ustawieniach samochodu zawsze służy pomocą. Pani Urszula Siwek Specjalista ds. Finansowania wszystko dokładnie wyjaśni.