Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 15:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa serwisu!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 10:51
Salon - samochody nowe
Wystawiam ocenę 3 ...
... ze względu na obsługę serwisową podczas przeglądów okresowych. Oddałem auto na serwis 120 000 km. Samochód mam z VW Leasing. W 3,5 h wykonano wymianę oleju, filtrów, tarcz hamulcowych i klocków oraz stwierdzono konieczność wymiany tuleji wahaczy przednich. Super, że tyle zrobiono. Natomiast co nie zagrało - nie wykonano zbieżności po rozebraniu zawieszenia. Skąd to wiem - wsiadam i wyjeżdżam i widzę, że kierownica na prostym odcinku patrzy w lewo, a auto ściąga w prawo. Dzwonie do salonu z reklamacją i obsługa zaczyna mi tłumaczyć, że przy rozebraniu zawieszenia nie trzeba robić zbieżności itd. Po namowach stwierdzili, że zrobią zbieżność przedniego zawieszenia , ale trzeba się umówić. Musiałem się umówić na zbieżność i przyjechać za 4 dni. Umówiłem się na 15:30. Zbieżność robili mi od 15:30 do 18:05. Czekałem w salonie na ten rutynowy zabieg umówiony wcześniej. Drugi temat to Pan z serwisu stwierdził, ze jak już dyskutujemy dosyć śmiało na temat wykonanej pracy przez VW Cichy Zasada to Pan nagle stwierdził, że 3 felgi są pogięte i tylko jedną dobra. Zapytałem jak to stwierdził skoro nie były ściągane koła z auta oraz opony z felg. Pan powiedział, że tak to widział na aucie przy ustawianiu zbieżności. Państwo wybaczcie, ale auto prowadzi się świetnie w zakresie prędkości niemal maksymalnych. Za to Panowie wpisali do raportu dla VW Leasing , że 3 felgi są pogięte i stwierdzili to nieuzbrojonym okiem. Wcześniej podczas serwisu przy 90 000 km nie poradzili sobie z naprawą czujników parkowania. Działają prawidłowo w 50% manewrów cofania. Na szczęście kamera cofania ratuje sprawę. Przegląd na 90 000 km robiłem w innym salonie. Jednak stwierdzono , że filtr oleju był za mocno dokręcony i ma zerwany gwint i stwierdzono , że ma być auto przewiezione do salonu Cichy Zasada w celu naprawy gwintu na bloku silnika (filtr ma gwint metalowy w obudowie, a blok ma gwint aluminiowy). Naprawa trwała ok 7 dni. Dostałem auto zastępcze na czas naprawy. Nie wymieniono misy aluminiowej , stwierdzono, że udało się naprawić gwint na silniku. Gdyby nie to, że auto jest z wynajmu VW Leasing to nie zgodziłbym się na tak doraźną naprawę. Nie jestem zadowolony, co mi pozostaje - zmieniam salon. Chyba, że znów wyjdzie błąd poprzedniego salonu czyli VW Cichy Zasada i przewiozą samochód ze względu na błędy z poprzednich serwisów. Samochód : WI 316LU (wynajem VW Leasing).
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 18:18
Salon - samochody nowe
Dziękuję pani Ewelinie ...
... za profesjonalizm w zrealizowaniu przeglądu okresowego. Polecam wszystkim serwis przy ulicy Omulewskiej 27 w Warszawie. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 12:13
Salon - samochody nowe
Trafiłam do Działu ...
... usuwania szkód powypadkowych (chyba tak się nazywa..). Spotkałam się tam z przemiłą i profesjonalną obsługa👌Bardzo dziękuję Paniom, z którymi miałam do czynienia❤️ Ekspresowa naprawa auta, wszystko w jak najlepszym porządku. Bardzo polecam miejsce😊
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 12:40
Salon - samochody nowe
5 stars only ...
... ! Dzięki zaangażowaniu i skrupulatności Pana Sergiusza usterka w naszym wozie firmowym została usunięta w szybkim terminie. Nie bez znaczenia jest fakt wydania pojazdu czystego i pachnącego co przyczynia się do ogólnej oceny. Powiem szczerze, że jest to gość ponadczasowy wyznaczający standardy obsługi klienta a miłość do motoryzacji emanuje z każdego wymienionego zdania. Polecamy serdecznie salon i Pana Sergiusza !
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 08:02
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, szybka, bezproblemowa ...
... obsługa, bardzo dobry kontakt, serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 09:55
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... bardzo dziękujemy za super obsługę. Szczególne podziękowania dla Pana Tomka za prowadzenie naszych zamówień i Pani Uli za szybkie załatwienie leasingu i ubezpieczenia :) Bardzo Polecamy
Użytkownik sieci
29 marca 2024 08:52
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z zakupu Volkswagena, Pani Agnieszka Miezin-Kobus była niezwykle pomocna i serdecznie polecam jej usługi jeśli szukają Państwo rzetelnego profesjonalisty.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 08:30
Salon - samochody nowe
Dział części wszystko ...
... szybko i sprawnie. Polecam w 100% najlepszy dział.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 17:15
Salon - samochody nowe
Naprawa lakiernicza na ...
... najwyższym poziomie !! Moje auto wygląda znów jak nowe. Polecam serwis na Grochowskiej !
Użytkownik sieci
25 marca 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Kompetentna i życzliwa obsługa
Użytkownik sieci
25 marca 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Dział części wszystko szybko i sprawnie 😁😁
Użytkownik sieci
25 marca 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Wszystko sprawnie, dziękuję za wsparcie i obsługę.
Użytkownik sieci
24 marca 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Drobna naprawa (lakierowanie ...
... zderzaka i wymiana połamanych drobiazgów). Zderzak polakierowany i złożony bardzo porządnie (co wcale nie jest takie oczywiste, konkurencja potrzebowała 3 prób na montaż zderzaka po instalacji haka). Same formalności z ubezpieczycielem szybko załatwił doradca serwisowy (pan Tomasz Wujek). Co więcej, samochód odebrałem umyty i wysprzątany również wewnątrz. Wielkie dzięki!
Użytkownik sieci
22 marca 2024 14:30
Salon - samochody nowe
Cały proces naprawy ...
... przebiegł szybko i profesjonalnie. Likwidacją szkody zajmował się Pan Tomasz Wujek, bardzo dobry kontakt, fachowe załatwienie wszystkich formalności.
Użytkownik sieci
22 marca 2024 09:32
Salon - samochody nowe
Ze swoja malutką ...
... szkodą trafiłam do p. Renaty. Całą likwidacją szkody zajmowała się p. Renata. Rozliczyła się z moim towarzystwem. A samochodzik po naprawie wyglądał tak, że chłopak nie poznał który róg zderzaka był naprawiany. polecam z całego serca za podejście i zrozumienie, że doniczka też może zaatakować z nienacka.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 21:44
Salon - samochody nowe
Perfekcyjna obsługa, doskonałe ...
... poprowadzenie transakcji, cierpliwość z odpowiadaniem na wszelkie pytania i szybki kontakt Wielkie podziękowania dla Pana Sergiusza za profesjonalizm na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Dno, dno i ...
... jeszcze raz dno, moja historii niestety ciągle trwa, ale trwa już 9 miesięcy, wymieniają w aucie na ślepo i co miesiąc wracam z tą samą usterką. By było bardziej groteskowo przez dziewięc miesięcy napraw, auto pięć miesięcy łącznie jest w ASO. Dodam jeszcze że pierwszej naprawy nie chcieli wykonać w ramach gwarancji gdyż wymyślili sobie jakieś modyfikacje, po tym jak zarządałem dowodu to się wycofali i naprawili. Niestety auto co miesiąc-dwa wraca z powrotem z tą samą usterką, a teraz piszę tą opinie jak auto stoi bite 2 miesiące w serwisie i nikt nie raczy się ze mną skontakować, na telefony kompletnie nie odpowiadają, ciągle wymyślają że czekają na części ( wtryski ) i to niby jedne z lepszych ASO w Warszawie. Jeśli ktoś wymienia olej i filtry to może te ASO zachwalać, niestety na niczym się nie znają jeśli chodzi o poważniejsze usterki, osobiście nie polecam. Dodam kontynuacje bo komentarz był wstrzymany przez google i dodałem go teraz wiec jest troche stary i przyda się aktualizacja. Auto zostało naprawione, naprawa dokładnie trwała ROK w interwałach miesiąc korzystałem, miesiąc w warsztacie, miesiąc korzystałem itd w sumie ok 5 razy. Zarzalenia były składane u kierownika serwisu jak i pisałem do centrali VW w Poznaniu by się tą sprawą zajęli, oczywiście zostałem o..... Wiec nie piszcie że nie byliście informowani. Najlepsze jest to, że ostatnia awaria, też wtrysków za którą już zapłaciłem sam bo już nie miałem siły z wami walczyć była spowodowana jakimś smieciem, który utkwił w jednym z nich, a że wcześniej wymieniane były wtryski wysokiego cisnienia, a ten śmieć wpadł do wtrysku niskiego cisnienia to już nie podlega gwarancji. Na pytanie skąd ten smieć się znalazł już odpowiedzi nie uzyskałem mimo że to jedyny zakład w którym auto bylo naprawiane.... Nawet rabatu nie dostałem. Czuje się osobiście straumatyzowany doświadczeniami z waszym ASO
Użytkownik sieci
20 marca 2024 20:52
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... pełen profesjonalizm i zaangażowanie Pana Segiusza Brzezińskiego. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas :)