Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Wizyta z autem ...
... flotowym z niskim stanem oleju. Miała być szybka dolewka umówiona na konkretną godzinę. Otworzenie zlecenia i potem prawie 2 h w poczekalni z dzieckiem. Wreszcie wyszedł pan przyjmujący zgłoszenie i dał do ręki litrowy olej z informacją "To sobie Pani albo mąż doleje". Nie wiem czy to standard obsługi serwisowej, ale cieszę się że nie przyjechałem z uszkodzonym silnikiem, bo co by mi dali ? Klucze i instrukcję naprawy? Pomijam stratę 2 h czekania na butelkę oleju z serwisu oddalonego o 40 m od biura.
A S
5 stycznia 2023 16:22
Salon - samochody nowe
KATASTROFA - nie polecam!
potwierdzono, że zamówione auto będzie około kwietnia, później przełożono na lipiec, ostatecznie po wielu telefonach (ponieważ był ogromny problem z kontaktem z kimkolwiek) udało mi się uzyskać informację, że auto będzie we wrześniu. Finalnie - również tylko po moich telefonach- udało mi się dowiedzieć w listopadzie, że auto `'już" jest wyprodukowane i jedzie do polski. Będzie za tydzień. Po tygodniu (znowu ja musiałam dzwonić) poinformowano mnie, że będzie za 2-3 tygodnie bo jedzie z Hiszpanii... Od tego czasu minęło prawie 2 miesiące i nie udało mi się dodzwonić do nikogo kto udzieliłby mi JAKIEJKOLWIEK informacji, o co chodzi. Nie otrzymaliśmy żadnego wyjaśnienia - jaki jest powód opóźnienia realizacji zamówienia, jaki będzie termin realizacji, gdzie jest teraz to auto???? ŻADNEJ INFORMACJI!!!!! Mija rok od złożenia zamówienia.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 09:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2022 18:00
Salon - samochody nowe
Nieumiejętnie naprawiony samochód ...
... ,mimo zapewnień kierownika że nie zostawią mnie z problemem źle przeprowadzonej naprawy, zero odzewu .Pani Renata w kontakcie z klientem to jakaś porażka ,opryskliwa i nie kompetentna, nie znająca technologi napraw .Omijajcie naprawy blacharskie w tym warsztacie .
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 13:37
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży ok, ...
... bez zastrzeżeń. Autoryzowany Serwis omijać z daleka. Przegląd samochodu VW Tiguan zapłacony, ASO nic nie zrobiło, nic nie sprawdziło! Przegląd zrobiony tylko na papierze! Wyrzucone w błoto pieniądze i stracony czas. Samochód przed „przeglądem” ponad 1,5h stał na parkingu (mimo umówionej dokładniej godziny) a potem expresowy 0,5h „przegląd rozszerzony”- cokolwiek to oznacza, polegający na nic nie zrobieniu. Nic zupełnie nic nie zostało zrobione. Miał być wymieniony płyn hamulcowy - nie został wymieniony, filtr powierza - nie wymieniony, poziom płynów nie sprawdzony, olej silnikowy nie wymieniony, nawet nie sprawdzony że poniżej normy i że koniecznie trzeba go wymienić bo jest brązowy i bardzo gęsty, zużyty !!!! Powinnam was pozwać. Tu chodzi o bezpieczeństwo moje i mojej rodziny w czasie jazdy!!! Już o stanie samochodu nie wspomnę gdzie powinny być wymieniane płyny i oleje a nie były !!!! A pieniądze i to nie małe wzięliście !!! Dramat, najgorszy ASO z jakim miałam odczynienia. Jeśli chodzi o próby Waszego kontaktu ze mną, to ograniczyły się tylko do rozmowy telefonicznej podczas której, Pan technik - diagnosta próbował jedynie usprawiedliwić siebie i swój zespół i lakonicznego maila co powinno ale niestety nie zostało zrobione!!! Żenujące !!!! Jeśli chcecie, żeby ktoś zadbał o Wasz samochód, to na pewno tu tego nie zrobią!!! Nie wrócę tam i nie polecam!!!
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 17:20
Salon - samochody nowe
Na trzy tygodnie ...
... przed terminem odbioru VW poinformował mnie że muszę jeszcze poczekać 7 miesięcy.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 01:08
Salon - samochody nowe
Edycja po dłuższym ...
... okresie styczności oraz po zmianach w strukturze właścicielskiej. Są dużo lepsze i tańsze salony gdzie można kupić lub sprzedać samochód. Są dużo lepsze i tańsze serwisy gdzie można skorzystać z usług. Są znacznie lepsze miejsca gdzie kompetencje i naprawa gwarancyjna wchodzi w grę. Są dużo lepsze, profesjonalne i proklienckie salony w Warszawie które warto polecić...niestety to nie jest to miejsce.
Bzyk Bzyczek
2 listopada 2022 14:15
Salon - samochody nowe
Klientem jest się tylko do zakupu.
Jako że zakończyłem czteroletnie użytkowanie i finansowanie zakupionego w tym salonie samochodu mogę napisać w pełni miarodajną opinie. O ile zakup samochodu cztery lata temu był bezdotykowy i mega profesjonalny - jednakże mój handlowiec już opuścił to miejsce, to współpraca z serwisem działem gwarancji już taka nie była. Nie polecam jakiegokolwiek serwisowania w tym miejscu, a kontaktu z działem gwarancji to już w ogóle - jedno wielkie dno. Samo finansowanie prawie że bezdotykowe, oczywiście raty poszły w górę ale to już wina RPP i oprocentowania. Finansowanie zostało spłacone, były jakieś drobne perturbacje z dokumentami z banku, ale ogólnie dało radę. Natomiast Pan zajmujący się finansowaniem w salonie to totalny gbur i prymityw, któremu wydaje się że zjadł wszystkie rozumy. Kolejna sprawa to oferta na nowy samochód, tutaj totalne dno, ani nikt nie zadzwonił, ani się nie przypomniał o końcu finansowania i propozycji nowej oferty. Ofertę wymusiłem na handlowcu będąc w salonie a poziom obsługi to już dno. Kolejna sprawa to oferta na odkup samochodu której nie było, porostu mnie olano. Co ciekawe samochód sprzedałem w konkurencyjnym salonie VW mimo iż nie zamówiłem u nich nowego samochód - widocznie tam się da normalnie podejść do klienta.
Podsumowując:
-finansowanie - dało radę,
-serwis - beznadzieja - konkurencja ma taniej,
-dział gwarancji - dno,
-oferta utrzymaniowau - dno,
-oferta/obsługa na nowy samochód - dno,
-odkup samochodu - dno,
Nie wiem kto pisze te pozytywne komentarze odnośnie tego salonu ale muszą iść dobre łapówki.
ExAr KaM
2 listopada 2022 14:09
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm...to nie jest to miejsce.
Są dużo lepsze i tańsze salony gdzie można kupić lub sprzedać samochód. Są dużo lepsze i tańsze serwisy gdzie można skorzystać z usług. Są znacznie lepsze miejsca gdzie kompetencje i naprawa gwarancyjna wchodzi w grę. Są dużo lepsze, profesjonalne i proklienckie salony w Warszawie które warto polecić...niestety to nie jest to miejsce.
Użytkownik sieci
16 października 2022 19:21
Salon - samochody nowe
Polecam profesjonalna obsługa ...
... Fachowa pomoc i wsparcie ale tylko podczas sprzedaży Potem to dramat Auto oddane z wadą ukrytą naprawiane ponad 2 tygodnie Kręcenie oszukiwanie to standard Brak informacji Odradzam nie polecam i nigdy tam nie wrócę I przestrzegam innych Aktualizacja Po niby naprawie auto odbierała żona Oddali auto nadal niesprawne wiedząc o tym Brak słów Firma nie poważna aOnijajcie z daleka serwis i dział auta używane NIGDY WIĘCEJ U NICH NIC ciąg dalszy naprawa trwała razem 4 tygodnie Auto wreszcie wróciło mam nadzieję na koniec tej gehenny Fakt na ostatnie 2 tygodnie dostałem auto zastępcze
Użytkownik sieci
23 września 2022 06:30
Salon - samochody nowe
Kupiłem części za ...
... około 600 zł, było to kilka małych torebek, kiedy poprosiłem o reklamówkę, sprzedawca powiedział że nie mają, odwrócił się i odszedł. Miła obsługa, gratuluję
Użytkownik sieci
6 września 2022 14:48
Salon - samochody nowe
Podczas poprzedniego przeglądu ...
... gdy samochód był na gwarancji zgłaszałem usterkę. Zostało mi przekazane że auto jest sprawne. A przyczyna jest inna. Gdy gwarancja minęła a koszty musiałby być pokryte już przeze mnie okazało się że jednak moje przypuszczenia się sprawdziły. A po moim wcześniejszym zgłoszeniu nie ma śladu. Z zasady będę teraz odradzał zasadę!!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2022 14:22
Salon - samochody nowe
Po 3 wizycie ...
... w serwisie, po prawie 2 tygodniach ostatecznej naprawy udało się odebrać auto. Pani w recepcji wyjątkowo nie miła, pracuje jakby za karę.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 07:34
Salon - samochody nowe
Po naprawie okazuje ...
... się, że naprawili nie to co trzeba i trzeba płacić kolejne 5 tysięcy :) edit: Szanowni Państwo, ostatnia naprawa była miesiąc temu (trzy miesiące i trzy tysiące kilometrów temu były wymieniane filtry oleju i konserwowana klimatyzacja, bez związku z następną naprawą) występuje dokładnie ta sama usterka co przed naprawą, dlatego dobrze wiedzieć, że wszystko jest według Państwa w porządku. :)
Użytkownik sieci
8 maja 2022 13:30
Salon - samochody nowe
Kupiłem VW Multivana. ...
... Tyle niekompetentnej oraz złośliwej obsługi Klienta nie doświadczyłem jeszcze nigdy w moim życiu przy zakupie czegokolwiek.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 09:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 14:24
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... porażka. Nie jedzcie tam!!! Miałem problem z turbina, która wystarczyło przeczyścić i nasmarować.Taka usługa w innym serwisie kosztowała mnie 400pln. Oni natomiast za 10 000pln chcieli ją wymienić i jeszcze zabrać starą. Dodam, że to było kilka miesięcy temu, ale celowo wstrzymywałem się z komentarzem, żeby się upewnić, że turbina działa jak należy.
Użytkownik sieci
30 marca 2022 21:18
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz kupić ...
... VW – porządnie się zastanów … Jeśli chcesz kupić VW w salonie Cichy-Zasada – zastanów się jeszcze raz… Jeśli chcesz go serwisować w tym salonie – ponownie to przemyśl… Kupiłem VW Tiguana za około 150 tys. ponad rok temu. I to był początek niekoniecznie przyjemnej przygody z VW. Jakość obsługi klienta przez sprzedawcę pozostawiała wiele do życzenia. Brak rzetelnej informacji, utrudniony kontakt mailowy. Przy odbiorze nowego samochodu okazało się, że został wyposażony w inne światła przednie, niż sobie życzyłem. Odpuściłem – zbyt mało czasu na postępowanie sądowe. Teraz popsuł się mechanizm masażu w fotelu kierowcy. Przy pierwszej próbie podejścia do reklamacji po pozostawieniu samochodu w serwisie, otrzymałem telefonicznie informację, że może zdarzyć się sytuacja oczekiwania na części zapasowe – nawet do 30 dni. No cóż pomyślałem, trudne czasy, przyjadę kiedy części się pojawią. Ale nie, to niemożliwe – powiedział do mnie Pan z serwisu - samochód przez ten czas ze zdemontowanym fotelem musiałby pozostać w serwisie. Bez samochodu zastępczego – VW takiego samochodu nie zapewnia. Nie zdecydowałem się na taką opcję, gdyż trudno sobie wyobrazić pozostawienie na miesiąc w warsztacie samochodu. Odjechałem samochodem tego samego dnia wieczorem. Już wówczas nie mogłem uwierzyć, że tak nieprzyjemne mogą być procedury naprawy gwarancyjnej dla właściciela rocznego Tiguana. Po 2 tygodniach rozpocząłem drugie podejście reklamacyjne i zaczęła się prawdziwa jazda bez trzymanki… Jeśli zechcecie Państwo, powrócę z kontynuacją dalszych zdarzeń.
Użytkownik sieci
15 marca 2022 17:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka