Zobacz na mapie
93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2018 20:03
Salon - samochody nowe
Bardzo drogie uslugi.
Użytkownik sieci
15 marca 2018 19:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2018 15:43
Salon - samochody nowe
Tragedia leca na ilosc nie na jakosc
Użytkownik sieci
25 lutego 2018 11:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2018 22:06
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jakieś nieporozumienie. Zostaliśmy umówieni przez centrale na jazdę próbną na konkretny dzień i godzinę, jednak w salonie nic o tym nie wiedzą. Obsługa nie miła, próbującą zrzucić odpowiedzialność za sytuację na nas. Podejście do klienta fatalne, po rezygnacji z jazdy, kilka telefonów w celu umówienia się na wizytę w innym terminie. Każda z osób dzwoniących nie ma pojęcia o sytuacji. Tak to jest jak firma nauczona jest oszukiwać klientów ( dieselgate - manipulowanie wynikami emisji spali) i cały czas wydaje się jej że tak może. Jeżeli ktoś ceni sobie jakoś i fachową obsługę to powinien poszukać innej marki. Takiej która nie oszukuje klientów.
Użytkownik sieci
4 lutego 2018 08:16
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi klienta serwisu wręcz żenująca...
Użytkownik sieci
29 stycznia 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Odradzam! Jakość usługi ...
... serwisowej poniżej progu oceny. Podczas wizyty w serwisie dowiedziałem się że wyjąca/hucząca skrzynia biegów m.in. podczas pokonywania zakrętów w Passacie (przebieg ok.110 tyś km) jest to "naturalna cecha produktu" i nie ma możliwości naprawy!!! Gratuluje! Jakość produktu oraz jakość usługi serwisowej niech sobie każdy sam oceni.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 15:50
Salon - samochody nowe
Sprzedali mi zła ...
... cześć i nie przyjęli zwrotu. Mimo że podałem dobry numer VIN. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 21:59
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 08:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2017 13:06
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu. ...
... Za tę samą część w Internecie zapłaciłem 6 !!!! razy mniej....
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 15:27
Salon - samochody nowe
Komedia pomyłek. Wszystko ...
... stanowi problem, omawianie problemu na przyjęciu samochodu nie ma sensu bo Panie nie maja żadnej wiedzy w kwestiach serwisowych. Przykro.
Użytkownik sieci
20 października 2017 08:59
Salon - samochody nowe
Drogo jak to ...
... ASO ale dbałość o klienta nie idąca w ogole w parze z ceną.
Użytkownik sieci
18 października 2017 22:19
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj w ...
... tym serwisie, bo telefonicznie powiedziano mi, że mogę przyjechać, kiedy chcę, żeby sprawdzono mi, czy można ustawić tak światła xenon w moim Volkswagenie Golfie, żeby NIE paliły się w dzień . Po przyjeździe bez umówienia, okazało się, że nic nie załatwię i jednak muszę się umówić na konkretny termin. I jeżeli okaże się, że świateł nie da się tak ustawić, by NIE świeciły w dzień, to i tak będę musiał zapłacić 175 zł za podjęcie takiej próby. Bo nikt w serwisie NIE potrafił mi powiedzieć, czy da się to zrobić. W instrukcji obsługi jest taka możliwość, ale opisany tam sposób włączenia tej możliwości, nie działa. I tu - nie bardzo mogę zrozumieć, dlaczego miałbym płacić za BRAK efektu zleconej usługi i za BRAK wiedzy personelu. Pomijam, że zmarnowałem czas bezproduktywnie, zgodnie z zaleceniem telefonicznym, by przyjechać w dowolnym momencie. Obsługiwał mnie pan Łukasz, który dodatkowo nie chciał podpisać mi ani podbić pieczątką spisanych na moim papierze usług serwisowych wykonanych w TYM serwisie. Stwierdził, że jak podbije mi pieczątką w mojej prywatnej książce serwisowej, to mogę tę pieczątkę podrobić. I że trzeba mieć oryginalną książkę serwisową VW. Doprawdy, dziwne tłumaczenie.... Odmówił mi też poświadczenia na papierze, że odmawia mi podpisania usług wykonanych w TYM serwisie. Po chwili niemilej dyskusji, dzięki mojemu uporowi i chęci rozmowy z kierownikiem lub właścicielem, okazało się, że jednak można mi podpisać spisane przeze mnie usługi wykonane w TYM serwisie i podbić pieczątką serwisu w mojej prywatnej książce serwisowej. Ale co ciekawe - pan Łukasz mi już tego nie podpisał, zlecił to siedzącemu obok mężczyźnie, który się uczył obsługiwać klientów. Piękna nauka.... Zero odpowiedzialności za to, co się mówi. Zero podejścia do klienta. Zero chęci pomocy i chęci rozwiązania problemu. A ja, jako klient straciłem sporo nerwów i czasu. Dzięki panu Łukaszowi wystawiam tak niską ocenę. Wystawię też osobno ocenę pozytywną za obsługę w punkcie likwidacji szkód, bo tam akurat byłem bardzo dobrze obsłużony. Odszukam tylko nazwisko osoby, która mnie obsługiwała. 18.10.2017 Tak, jak obiecałem - uzupełniam opinię (bo nie mogę wystawić nowej). Odnalazłem nazwisko osoby, której obsługa klienta (czyli mnie) może być wzorem dla innych pracowników. To Pan Mariusz Sadkowski - kierownik działu likwidacji szkód. Likwidowałem szkodę przy jego obsłudze w 01.2016. Dobry kontakt, otwartość na życzenia klienta i wszystko na czas. Dzięki temu tylko podnoszę opinię o jedną gwiazdkę. Bo po poniższej odpowiedzi właściciela serwisu ręce mi opadły i zdecydowanie zabrałbym wszystkie gwiazdki. Zupełny brak zrozumienia sedna problemu.... No chyba, że p. Łukasz, który mnie obsługiwał w tym roku, przedstawił zupełnie inną wersję zdarzeń. Ale to już jest poza mną. Będę omijał ten serwis szerokim łukiem.... Bo firma, to ludzie.
Użytkownik sieci
8 października 2017 09:46
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania potencjalnym ...
... klientem. Pol godziny do zamknięcia salonu sprzedawcy zajęci myciem kubeczkow i sprzątaniem biurek.
Użytkownik sieci
16 września 2017 18:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2017 17:38
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania.
Użytkownik sieci
1 września 2017 20:23
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!!! ...
... Obsługa klienta tragiczna, kontakt na poziome "0" maja oddzwonić - nigdy nie oddzwonili trzeba tam pojechać. Nie można dowiedzieć się kiedy i o której odebrać samochód. PORAŻKA ZUPEŁNA. Do tej chwili serwisowałem Audi w VW Gajewska - zero problemów. Po wyjeździe z serwisu samochód jeździł bez żadnych awarii nawet najmniejszych od przeglądu do przeglądu. Serwis w tym roku został zlikwidowany i musiałem samochód dać na przegląd do ZASADY no i się zaczęło - tylko wymiana płynów bo wcześniej wszystko zostało zrobione (od poprzedniego przeglądu przejechane 10000 km i minął rok) po wyjechaniu od Zasady natychmiast awaria (kontrolka silnika) powrót do serwisu. Wysiał podobno czujnik temperatury spalin 600 zł - bardzo ciekawe czy zbieg okoliczności. Po trzech dniach wymiany czujnika okazuje się ze trzeba rozebrać prawie połowę samochodu żeby go wyjąć - naprawa już koło 2000 zł i potrzeba jeszcze 3 dni. Po odbiorze po tej naprawie samochód aktualnie po tygodniu garażowania (nowy akumulator) - przejechane tylko koło 100 km nie odpala i nie wiem co jest zero reakcji. TO JEST BANDA NACIĄGACZY I KOMBINATORÓW JAK CHCECIE ŻEBY WAM POPSULI SPRAWNIE DZIAŁAJĄCE AUTO TO ICH POLECAM. DLA MNIE TOTALNE DNO I NIGDY WIĘCEJ !!!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2017 08:43
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... na naprawę i brak kontaktu od pracownika sprawia że w moim odczuciu serwis nie dba o Klienta. Trzeba samemu pilnować postępu naprawiania. Ceny wysokie wykonywanych usług. Wymiana skraplacza klimatyzacji w passat 1900 zł.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2017 20:42
Salon - samochody nowe
Spodziewałabym się lepszych ...
... warunków dla klientów oczekujących na samochód w czasie wysokich temperatur. Rozczarowana.