90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Karolina K.
6 marca 2025 10:23
Salon - samochody używane
Uwaga: piękne obietnice, brak gwarancji i kosztowne naprawy
Zdecydowanie nie polecam CityMotors Gdańsk. Kupiliśmy u nich używane auto i podczas rozmów przed zakupem sprzedawca zapewniał nas, że samochód objęty jest gwarancją producenta – wystarczy tylko „dokończyć formalności”. Niestety, nasz błąd, że zaufaliśmy tym zapewnieniom i nie dopilnowaliśmy, by zostało to zapisane na papierze.
Po finalizacji zakupu okazało się, że żadnej gwarancji nie ma, a sprzedawca nagle „nic o tym nie wie”. Sprawa została szybko zamieciona pod dywan, a my zostaliśmy z samochodem, który po kilku miesiącach użytkowania wymaga już kosztownych napraw.
Sprzedawcy CityMotors robią dobre wrażenie podczas konsultacji i sprzedaży, ale niestety tylko część z tego, co mówią, okazuje się prawdą. Jeśli szukacie rzetelnego i uczciwego sprzedawcy, radzę omijać to miejsce szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 21:26
Salon - samochody nowe
Najsłabszy serwis i salon jaki kiedykolwiek widziałem 😡
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 19:53
Salon - samochody nowe
Chciałem dać szansę ...
... temu salonowi ale jednak cierpliwość się skończyła, naprawdę żałuję, że wybrałem to miejsce na zakup auta, gdyby nie to, że chciałem taka sportowa wersje to bym zrezygnował z zakupu, naprawdę salon pokazał się od słabej strony, auto otrzymałem po terminie w umowie do tej pory nie otrzymałem nic za to żadnej rekompensaty nic, a w umowie nie było żadnej adnotacji, że mogą być opóźnienia, myślałem, że wyjdą z twarzą ale jednak nie, szkoda słów na takie podejście nie moja wina, że salon nie dotrzymał terminu , z Panem Tomaszem już niepracującym tam też miałem przeboje, serwis jak to serwis jak płacisz jesteś dobrym klientem jak zgłaszać na gwarancji to już gorsza sprawa ale coz takie widać czasy kupować auta i nie zawracać głowy, ze sprzedażą auta w rozliczeniu też miałem problemy, ogólnie stresów niepotrzebnych za dużo bo to szkoda zdrowia, ale jednak od miejsca gdzie się zostawia takie duże pieniądze oczekuje się profesjonalizmu, jedynie profesjonalna osoba jest Pani Kasia od ubezpieczeń dlatego dodaje jedna gwiazdkę więcej.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 22:54
Salon - samochody nowe
Я достаточно очень ...
... редко пишу негативные отзывы, потому что я стараюсь давать второй шанс. Однако в данном случае другого пути нет и я вынужден поделиться своей болью. Чинил машину в данном сервисе после небольшой аварии. В процессе ремонта столкнулся с некоторыми проблемами, что персонал затягивал в предоставлении информации насчет ремонта и часто игнорировал в предоставлении информации. Но и при этом они не смогли проверить перед сдачей и был сломан датчик бесключевого доступа. Благо датчик заменили по гарантии за счет фирмы, ноэто оставило очень неприятный осадок и у меня остались вопросы о компетенции персонала. Неприятно было то, что мне пришлось 3 раза ездить в сервис дополнительно ради решения проблемы, которой можно было избежать заранее. Это было последней каплей и я врядли обращусь к услугам данного сервиса по причине некомпетентности некоторого персонала в целом
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 01:42
Salon - samochody nowe
Moja opinia na ...
... temat City Motors Gdańsk jest mieszana. Sam proces zakupu samochodu był bardzo sprawny – obsługa w trakcie sprzedaży była profesjonalna i pomocna. Niestety, wszystko zmieniło się już od drugiego dnia po odbiorze auta, kiedy pojawił się problem techniczny. Zamiast uzyskać szybką pomoc, byłem zbywany i odsyłany do innych serwisów, co tylko wydłużyło proces. Kiedy zdecydowałem się złożyć oficjalną skargę, zostałem poinformowany, że mogłem od razu oddać samochód do salonu, w którym go kupiłem – co było całkowicie sprzeczne z wcześniejszymi sugestiami pracowników. Przez miesiąc nie mogłem doprosić się o samochód zastępczy, mimo że Pan Emil zapewniał, że sprawa zostanie załatwiona. Niestety, kontakt z nim był wyjątkowo trudny – nie odbierał telefonów, a kiedy już odebrał, obiecywał rozwiązanie problemu „jutro” lub „pojutrze”. Te obietnice nigdy nie zostały zrealizowane. Podsumowując: sprzedaż samochodu oceniam na 5, ale obsługa posprzedażowa to ogromne rozczarowanie. Zdecydowanie nie polecam, jeśli liczycie na wsparcie po zakupie.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 22:03
Salon - samochody nowe
Obsługa posprzedażowa na ...
... najniższym możliwym poziomie. Samochód używany zakupiony w kwietniu 2024, obiecali przesłać dokumenty dodatkowej, rocznej gwarancji, ale żeby taką gwarancję dostać, trzeba się o nią prosić mailowo i telefonicznie. Ostatecznie miesiąc po zakupie, gwarancja została przesłana na maila, ale z błędną datą. Handlowiec nie rozumiał, że nie ma sensu, aby dodatkowa gwarancja pokrywała się z gwarancją producenta, która trwa jeszcze do stycznia 2025... Do czerwca czekaliśmy na odpowiedni dokument. W sierpniu 2024 podczas przeglądu gwarancyjnego, w innym ASO, wyszedł błąd "sprzęgło 1 i 2, osiągnięta granicą tolerancji", sprzęgło nadaje się do wymiany... Skrzynia w samochodzie jest automatyczna, nie ma możliwości, żebyśmy w 5 miesięcy ją zajechali. Niestety, po zgłoszeniu reklamacji do "salonu", cisza... Dopiero po postraszeniu prawnikiem, odezwał się kierownik, który odesłał nas do CarGarantie (dodatkowa gwarancja) i twierdzil, że nasza dodatkowa polisa jest aktywna już teraz, a nie od stycznia 2025... Co ciekawe pracownik CarGarantie podczas rozmowy poinformował nas, że nie udzielają oni gwarancji w trakcie trwania gwarancji producenckiej, tylko po jej zakończeniu:) Ostatecznie zostaliśmy zaproszeni do ich ASO na przegląd, na którym oczywiście nic nie wyszło:) Zdezorientowani, pojechaliśmy na jeszcze jeden przegląd, w jeszcze innym ASO i oczywiście błąd wyskoczył ponownie. Według nas jest to sprzedaż samochodu z fizyczną wadą ukrytą.
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 23:35
Salon - samochody nowe
Niestety do dzisiaj ...
... czekam na specyfikację😉 z handlowcem bardzo słaby kontakt. Po dodzwonieniu miał wysłać specyfikację na maila. Nie odezwał się a my się nie upominaliśmy. Przeszliśmy do konkurencji. Szkoda bo zawsze myślałem że citymotors to lepszy dealer.
Użytkownik sieci
11 października 2024 19:09
Salon - samochody nowe
Miejsce skazane na ...
... porażkę. Nowe auta wydawane są uszkodzone, z niesprawnymi systemami. Obsługa jest niekompetentna. Przy zakupie auta musiałem 3 razy robić wpłatę początkową. To znaczy dostałem pierwsza fakturę na okrągła kwotę poczym okazało się że brakuje paru zł, których na fakturze nie było a potem okazało się że to kwota netto a powinna być brutto i znowu musiałem dopłacić parę tysięcy. Wisienką na torcie była pomaranczowa kontrolka silnika. Nowe auto 1min po odbiorze wjechało na hale serwisowa by wykasować błąd jak się okazało to nie był błąd bo kontrolka zaświeciła się ponownie i już od dwóch miesięcy niepotrafia tego naprawić. Oprócz tego regularnie wyskakują błędy o niesprawnych systemach. Załączam zdjęcia komunikatów w nowym aucie po wyjechaniu z salonu. Ps: zapraszam chętnych do pozwu zbiorowego.
Użytkownik sieci
3 października 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Oglądałem tu VW ...
... Tiguana. Auto było używane, więc pytałem m.in. Czy jest bezkolizyjne i czy ma oryginalną powłokę lakierniczą. Zostałem zapewniony, że samochód nie miał żadnych przygód i że nic nie było lakierowane ponownie. Przejechałem więc prawie 250km ze swoim specjalistą z chęcią wzięcia pojazdu w leasing, ale jakież było nasze zaskoczenie, gdy zauważyliśmy, że drzwi i błotnik były lakierowane ponownie. Poprosiliśmy więc pracownika o miernik lakieru, który tylko wszystko potwierdził. Co jest w tym jeszcze bardziej zaskakującego to to, że ten Volkswagen był objęty programem certyfikowanych samochodów używanych Das WeltAuto, co jeszcze bardziej wzbudzało zaufanie…Straciłem więc czas i pieniądze na wycieczkę oraz fachowca. Daję jednak 2 gwiazdki, a nie jedną, ponieważ przynajmniej w sposób kulturalny przyznano mi rację i zaproponowano rabat, z którego jednak mimo wszystko nie skorzystałem i wróciłem do domu.
Użytkownik sieci
21 września 2024 14:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 września 2024 14:54
Salon - samochody nowe
Auto kupione 2 ...
... miesiące temu. Po 1,5 tygodniu zgłosiliśmy niedziałający wskaźnik paliwa i tylna lewą lampę. Do dziś osoba zajmująca się naprawa w ramach gwarancji nie zamówiła nowej lampy jak obiecano ponad miesic temu. W tym czasie doszło do stłuczki i aktualnie czekamy na naprawdę w ramach AC- zamierzam aktualizować opinie. Jak do tej pory pracownicy z strony serwisu VW zajmujący się leasingiem i obsługą klienta bez zarzutu, mili w kontakcie, konkretni, udzielają szybko pomocy. Natomiast dział napraw i kliena po str Skody szkoda komentować, pracują bardzo wolno, nie oddzwaniają, nie wykonują należycie swoje pracy.
Użytkownik sieci
12 września 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam wyboru ...
... City Motors jako warsztatu partnerskiego przy likwidacji szkody z OC sprawcy. Kontakt ZEROWY, od miesiąca próbujemy uzyskać wskazówkę, pomoc czy też jakąkolwiek informację, a jesteśmy w sposób wulgarny i niekulturalny zbywani przez p. Arletę Nieżorawską. Warto zainwestować w szkolenia dla pracowników, aby nauczyć ich w jaki sposób obsługiwać i traktować klienta. Przy CNP Plichta wybadacie baaaardzo słabo, nie polecam.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2024 16:15
Salon - samochody nowe
Dno wielkości kanionu. ...
... Szkoda nawet palców na rozpisywanie się ws. Salonu. Sztucznie nabijanie poprawnych opinii przez osoby świeżo odbierające pojazd
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 21:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 17:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 20:12
Salon - samochody nowe
Niestety nie jestem ...
... zadowolona z usługi. ( dwie gwiazdki daje bo auto finalnie zostało naprawione) Naprawiałam auto w ramach gwarancji firmy VW Financial services. Polegało to na tym że w autoryzowanym serwisie VW należało dokonać wyceny, i serwis kontaktował się z firma ubezpieczeniową odnośnie naprawy. Wszystko zajęło łącznie prawie 2 miesiące , a sama naprawa 1 dzień ( wymiana skraplacza) Najpierw 2 tygodnie czekałam na informację czy firma ubezpieczeniowa pokryje koszt naprawy - w tym czasie wielokrotnie dzwoniłam do citymotors, obiecywano mi że serwisant oddzwoni( nie oddzwaniał) kiedy w końcu się dodzwoniłam okazało się że muszę przyjechać aby zrobić dodatkowe zdjęcia - dowiedziałam się o tym tydzień po tym jak serwisant otrzymał maila od firmy ubezpieczeniowej. Następnie obiecano mi ze za 2-3 dni otrzymam informację. Kolejne 2 tygodnie dzwonienia. Dopiero po moim dość dosadnym mailu serwisant pan Wika Czarnowski zadzwonił, i przyznał ze w sumie to go nie było w pracy i dopiero wysyła zdjęcia do firmy. Od wysłania zdjęć jakieś 2 tygodnie później dostałam w końcu informację ze auto będzie naprawione. Bez moich naprawdę wielu prób dodzwonienia się chyba nigdy by go nie naprawili. A nie działała klima, nie polecam jeżdżenia w upały bez klimy :) Rozumiem ze nie byłam „ dochodowym „ klientem bo nic mi nie sprzedawano więc nie byłam na liście priorytetów :) niemniej to Wasza praca.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 16:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 maja 2024 13:45
Salon - samochody nowe
Oczekiwanie na zainteresowanie ...
... klientem w dziale przyjęcie do serwisu jest żadne. Stałem 15 minut i nikt nawet głowy nie podniósł. Masakra.
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Bardzo rzadko pisze ...
... negatywne opinie. Jednak w tym przypadku nie da się inaczej. Zamówiłem w sklepie uchwyt ulatwiajacy wychodzenie z auta. Składa się on z trzech elementów. W doborze sprzedawca posługując się komputerem zamówił z dostawą te elementy. Jeden - nakladka, okazał się niekompatybilny z resztą. Koszt 24pln. Zamówiłem nowy z nadzieją iż błędnie dobrany będzie można zwrócić. Nie. Nie można. Potrzebna procedura reklamacyjna. Slabo. Ale to nie koniec. Odbierając nowy poprosiłem, aby pracownik przymierzył ta nakładkę, aby nie okazało się znowu, że coś niepasuje. Nie. Nie można. Trzeba otworzyć zlecenie, umówić się itd. A wystarczyło podejść do auta i mam nadzieję przyłożyć i kliknąć. Nie. Zapytałem czy może inne rozwiązanie- brelok, cos abym nie wyszedl z poczuciem porażki. Kierownik działu sprzedaży zdecydowanie odmawiał jakiejkolwiek współpracy, twierdząc że mogę otworzyć zlecenie itd. Żenada. Zdecydowanie miejsce nieproklienckie.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 20:33
Salon - samochody nowe
Zachowanie kierowniczki blacharni ...
... odnośnie reklamacji to po prostu świństwo . Przyjmuje reklamację i chamsko się odzywa , chyba pomyliła zawody .w ten sposób to może z sąsiadem rozmawiać . Brak terminu kolor 2 razy poprawiany i malują elementy inne bez poinformowania . Więcej tu nie przyjadę .