91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 15:44
Salon - samochody nowe
Taki mi fachowcy ...
... i serwisanci naprawili „usterkę” jedna wielka porażka !!!!!!!
Użytkownik sieci
19 marca 2020 16:54
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania personelu potencjalnym klientem. Nie polecam
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 12:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 grudnia 2019 20:05
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Passat ...
... w którym stwierdziłem "bicie w kierownicy" .Diagnoza szefa serwisu-na 99,9% - wyważenie opon,które były zakładane przed odbiorem w City Motors. Zgłoszenie przyjęte w ramach gwarancji. Umówiłem się na wizytę 24.12.2019 g.09:00.Przekazałem samochód do Pana Michała .Po 20 minutach podchodzi do mnie pracownik serwisu,który oznajmia ,że samochód ma w dużym stopniu zabłocone podwozie w tym koła i jest konieczność dodatkowego czyszczenia z zachowaniem duże ostrożności żeby ich nie zniszczyć .Do serwisu dojechałem bezpośrednio z terenu portu i z uwagi na brak czasu samochód nie był umyty,a biorąc pod uwagę aurę ,która panowała w przededniu jak i w nocy/ opady deszczu/ trudno dojechać do serwisu w stanie 100 % czystości.Spytałem czy to jakiś większy problem-o tuż okazało się ,że tak bo pracownik musi dodatkowo poświecić więcej czasu.Nie ukrywam ,że wywołało to u mnie irytację.Samochód odebrałem o g. 11:50 z uwagą teraz już Pana Michała, cytat "tym razem Pana nie skasujemy".Pomijam formę jakiej użył Pan Michał pytam ZA CO MIAŁBYM BYĆ SKASOWANY PANIE MICHALE ?????. Zapominacie Państwo,że to ja muszę dojechać i poświecić swój czas.Felgi przed wyważeniem oczyszczono na sucho co już stwierdziłem po odbiorze przed wyjazdem .
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 17:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 15:33
Salon - samochody nowe
Miejsce ładne, panie ...
... w biurze bardzo miłe, jednak podejście pana Marcina z działu części i akcesoria do klientów - dno. Lepiej obsługują mnie w biedronce czy w maku...
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 21:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 października 2019 17:18
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania o ...
... prawie 2 godziny dłuższy niż wcześniej obiecywany. Chciano mnie policzyć za wymianę oleju i jego filtra pomimo wcześniejszej informacji, że nie życzę tego. Brak części zamiennej pomimo zgłoszenia usterki w czasie umawiania wizyty serwisowej. Nie wystawiono mi faktury od ręki z powodu jakiejś awarii systemu. Nie polecam!
Użytkownik sieci
11 października 2019 17:10
Salon - samochody nowe
Zamówiłem w tym ...
... salonie Arteona. Sprzedawca Kamil Dudziak wiedział o terminie wydania auta 7 dni wcześniej i auto czekało w salonie. Po moim przybyciu do salonu auto czekało w punkcie wydań. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że auto na tylnym błotniku ma wgniotkę wielkości palca. Nie wiem jak to możliwe ponieważ na liczniku 5km. Podczas dalszych oględzin zobaczyłem że przedni zderzak jest brudny w owadach jakby wrocil z trasy. Kolejna rzecz która nie wiem jak wytłumaczyć! Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem ale kierownik nie raczył do mnie przyjść. Widocznie miał ważniejsze sprawy niż zadowolony klient. Salon postanowił iż wyciągnie wgniotkę po mojej zdecydowanej interwencji. Czekałem 5h na całą procedurę. Ze względu na szkodę na aucie zarzadałem dodatkowy komplet opon. Po godzinie walki z Panem Kamilem salon w końcu wyraził na to zgodę. Otrzymałem informację iż niezwłocznie zostaną one do mnie wysłane pocztą. Po 3msc ciągłego upomnienia się o należne mi opony salon wysłał opony nie takie jak potrzeba!! Odesłałem złe opony i kolejne dwa miesiące czekałem na opony które zamawiałem. Ogólnie bardzo nie polecam ponieważ kupując produkt za 150tys. Liczysz że zostaniesz obsłużony chociażby poprawnie.
Użytkownik sieci
26 września 2019 13:39
Salon - samochody nowe
ABSOULTNY BRAK PROFEAJONALIZMU! ...
... Oddałem auto na prostą naprawę - wymiana błotnika oraz zderzaka na nowy. Serwis zawalił pierwszy termin ze względu na źle położony lakier, ustalilśmy więc drugi. Po odbiorze i pokonaniu pierwszych 100m zapalił się czujnik ciśnienia w oponach, diagnoza gwóźdź w lewym tylnym kole. Niestety uszkodzenie feralne nie nadające się do załatania. Serwis podczas naprawy pokonał samochodem 5km, ale nie poczuwa się do winy. ODRADZAM. Nie dość, źe nie potrafią naprawić zgodnie ze sztuką to dodatkowo uszkadzają powierzone mienie. [Edit] Macie Państwo moje dane kontaktowe, jeśli faktycznie chcecie naprawić szkodę to bardzo proszę o wykazanie inicjatywy. Poniższa odpowiedź zakładam ma na celu tylko poprawę fatalnego wizerunku.
Użytkownik sieci
21 września 2019 14:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niestety personel nie traktuje cię poważnie. Musiałem poczekać piętnaście minut, aż ktokolwiek się mną zaopiekuje i zadać pytanie, czego potrzebuję. Tylko jeden konsultant serwisowy w sobotę w salonie samochodowym tej wielkości jest prawdopodobnie żartem. Nie wspominając o tym, że nie zaproponowano mi kawy ani niczego innego do picia. Jestem bardzo rozczarowany. (Wersja oryginalna) Leider wird man vom Personal nicht ernst genommen. Ich musste eine Viertelstunde lang warten bis sich überhaupt jemand um mich gekümmert hat und die Frage stellte was ich brauche. Nur ein einziger Serviceberater am Samstag im einem Autohaus dieser Größe ist wohl ein Witz. Ganz geschweige dass mir kein Kaffee oder sonst was zum Trinken angeboten war. Ich bin sehr enttäuscht.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 18:51
Salon - samochody nowe
Bardzo się zawiodłem ...
... obsługą waszego salonu. Prawdopodobnie tylko i wyłącznie z powodu pechowego przypadku, przez który trafiłem na Pana Kamila Dudziaka. Utrudniony kontakt, brak kompetencji i olanie potencjalnego klienta, z jakiego powodu, pojęcia nie mam. Jeśli chcecie kupić samochód to kontaktujcie się z innymi przedstawicielami, a najlepiej to z innego salonu. W salonie plichta udało mi się kupić wymarzone auto.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 17:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 12:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 czerwca 2019 20:22
Salon - samochody nowe
Tragedia, serio tragedia. Nie polecam!!!!!!
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 09:22
Salon - samochody nowe
Bardzo nie polecam ...
... tego serwisu. Pan przedstawiający się jako dyrektor serwisu jest bardzo niemiły, wręcz chamski. Warto coś z tym zrobić, bo takiego zachowania nikt nie jest wstanie zaakceptować.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 19:31
Salon - samochody nowe
Sprzedają powypadkowego Arteona ...
... nie informując o tym żenada Pani Daria po całej sytuacji nie odbiera telefonu zaś kierownik salonu obiecał zwrócić koszty na dzień D,isiejszy tego nie zrobił
Użytkownik sieci
26 marca 2019 09:32
Salon - samochody nowe
Mialem watpliwa przyjemnosc ...
... "wspolpracy" z Citymotors, a raczej natknalem sie na pelnego olewactwa, ignorancji i dyletanctwa pracownika tego serwisu. Sprawa byla prosta: pelen przeglad mojego samochodu (za który mialem zaplacic), pomoc w jego wycenie i nastepnie kupno nowego samochodu w Citymotors. Pan Artur Startek po wymianie 3 maili i 2 telefonow zapadl sie pod ziemie, zadnego odzewu, zadnej odpowiedzi. Ignorancja i ignorowanie klienta na najwyzszym poziomie. Na szczescie cala sprawe zalatwilem szybko i fachowo u Plichty w Gdyni.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 08:51
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... jednego z aut używanych w dziale DasWeltAuto i poprosiłem o rezerwację. Umówiłem się z handlowcem (dysponuję pełną korespondencją), że przed zakupem podeślę rzeczoznawcę z firmy Autotesto. Pomijając fakt, że handlowiec nie odbierał telefonu, a skorygowanej oferty na leasing nie mogłem się doczekać, termin oględzin został umówiony na 21 marca. Rzeczoznawca zadzwonił do mnie tego dnia i przekazał informację, że auto zostało sprzedane. Zadzwoniłem do handlowca, który nie wykazał się absolutnie żadną pokorą. Nie było to dla niego nic dziwnego, że umówił się z klientem i go olał. Twierdził, że przecież nie można zarezerwować auta. Cały czas podkreślam, że termin oględzin był umówiony. Przesłałem zapytanie do tego samego handlowca z innego numeru telefonu czy oferta jest nadal aktualna - okazało się, że czekają na decyzję banku (dla innego klienta) do PONIEDZIAŁKU - 25 MARCA. To jak to jest z tą rezerwacją ???
Użytkownik sieci
18 marca 2019 18:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka