91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 listopada 2019 12:48
Salon - samochody nowe
Fajny, nowoczesny salon ...
... VW. Bardzo miła obsługa, panie na recepcji od razu po wejściu pytają czy w czymś pomóc. Obsługa sprzedawcy, Pana Kamila, również bardzo rzetelna, przy dobrej kawie przekazał mi wszystkie potrzebne informacje odnośnie VW Polo. Polecam serdecznie
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 20:27
Salon - samochody nowe
Grzecznie uprzejmie informujemy ...
... kompetentnie. Dla sympatyków VW dobre miejsce
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 15:33
Salon - samochody nowe
Miejsce ładne, panie ...
... w biurze bardzo miłe, jednak podejście pana Marcina z działu części i akcesoria do klientów - dno. Lepiej obsługują mnie w biedronce czy w maku...
Użytkownik sieci
3 listopada 2019 00:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 21:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 października 2019 22:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 października 2019 16:31
Salon - samochody nowe
Zakupiłem w salonie ...
... aut używanych, samochód Toyota Corolla. Personel w osobach Panów Piotra, Patryka i Tomka wykazał się pełnym profesjonalizmem. Dzięki ich zaangażowaniu i dużej wiedzy, zakup w/w samochodu przebiegł bez żadnych problemów. Dziękuję. Piotr Paliwoda.
Użytkownik sieci
23 października 2019 18:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 października 2019 10:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2019 19:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2019 17:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 października 2019 17:18
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania o ...
... prawie 2 godziny dłuższy niż wcześniej obiecywany. Chciano mnie policzyć za wymianę oleju i jego filtra pomimo wcześniejszej informacji, że nie życzę tego. Brak części zamiennej pomimo zgłoszenia usterki w czasie umawiania wizyty serwisowej. Nie wystawiono mi faktury od ręki z powodu jakiejś awarii systemu. Nie polecam!
Użytkownik sieci
11 października 2019 17:10
Salon - samochody nowe
Zamówiłem w tym ...
... salonie Arteona. Sprzedawca Kamil Dudziak wiedział o terminie wydania auta 7 dni wcześniej i auto czekało w salonie. Po moim przybyciu do salonu auto czekało w punkcie wydań. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się że auto na tylnym błotniku ma wgniotkę wielkości palca. Nie wiem jak to możliwe ponieważ na liczniku 5km. Podczas dalszych oględzin zobaczyłem że przedni zderzak jest brudny w owadach jakby wrocil z trasy. Kolejna rzecz która nie wiem jak wytłumaczyć! Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem ale kierownik nie raczył do mnie przyjść. Widocznie miał ważniejsze sprawy niż zadowolony klient. Salon postanowił iż wyciągnie wgniotkę po mojej zdecydowanej interwencji. Czekałem 5h na całą procedurę. Ze względu na szkodę na aucie zarzadałem dodatkowy komplet opon. Po godzinie walki z Panem Kamilem salon w końcu wyraził na to zgodę. Otrzymałem informację iż niezwłocznie zostaną one do mnie wysłane pocztą. Po 3msc ciągłego upomnienia się o należne mi opony salon wysłał opony nie takie jak potrzeba!! Odesłałem złe opony i kolejne dwa miesiące czekałem na opony które zamawiałem. Ogólnie bardzo nie polecam ponieważ kupując produkt za 150tys. Liczysz że zostaniesz obsłużony chociażby poprawnie.
Użytkownik sieci
11 października 2019 09:36
Salon - samochody nowe
😎
Użytkownik sieci
7 października 2019 15:18
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 września 2019 13:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2019 16:58
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2019 13:39
Salon - samochody nowe
ABSOULTNY BRAK PROFEAJONALIZMU! ...
... Oddałem auto na prostą naprawę - wymiana błotnika oraz zderzaka na nowy. Serwis zawalił pierwszy termin ze względu na źle położony lakier, ustalilśmy więc drugi. Po odbiorze i pokonaniu pierwszych 100m zapalił się czujnik ciśnienia w oponach, diagnoza gwóźdź w lewym tylnym kole. Niestety uszkodzenie feralne nie nadające się do załatania. Serwis podczas naprawy pokonał samochodem 5km, ale nie poczuwa się do winy. ODRADZAM. Nie dość, źe nie potrafią naprawić zgodnie ze sztuką to dodatkowo uszkadzają powierzone mienie. [Edit] Macie Państwo moje dane kontaktowe, jeśli faktycznie chcecie naprawić szkodę to bardzo proszę o wykazanie inicjatywy. Poniższa odpowiedź zakładam ma na celu tylko poprawę fatalnego wizerunku.
Użytkownik sieci
26 września 2019 12:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2019 12:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek