91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Chciałabym odradzić wszystkim ...
... wizyty w tym salonie, a przynajmniej w salonie aut używanych. Szczególnie odradzam spotkanie z panem Kamilem, który co innego mówi a co innego robi. Byłem bardzo zainteresowany zakupem konkretnego samochodu, więc umówiłem wizytę w innym warsztacie, żeby go sprawdzić. Okazało się, że jest kilka problemów z samochodem. Pan Kamil dał mi czas na spokojne zastanowienie się i obiecał, że poczeka ze sprzedażą do następnego dnia. Następnego dnia nikt nie odbierał moich telefonów więc udałem się do biura. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, kiedy pracownik mi powiedział, że to auto zostało wczoraj sprzedane. Żadnego telefonu, żadnej inforamcji. Jeżeli ktoś ciągnie przez pół polski by kupić samochód, to możecie być pewni, że jak będzie osoba chętna to sprzedadzą bez uprzedzenia. Zawiodłem się na tym salonie i tej obsłudze. Zdecydowanie nie polecam. Umowę słowną mają za nic. ! gwiazdka tylko dlatego, że nie można dodać 0.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Masakra. Starałem się ...
... zostać posiadaczem passata za jak mi się wydaje przyzwoite dla salonu pieniążki, ale niestety przez zwodzenie, kłamanie i niekompetencje w dziale handlowym zostawiłem swoje pieniądze u innego dealera. Pogratulować podejścia do klienta... Czytając inne opinie widzę, że moje spostrzeżenie nie są odosobnione, może zatem powinien się temu przyjrzeć ktoś z kierownictwa.
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 09:43
Salon - samochody nowe
Chyba nie zalezy ...
... im na pozyskaniu klienta. Kiedy odwiedzilem ten salon chodzac po nim okolo 15min. i czekajac na obsluge dowiedzialem sie, ze w tym dniu pracowalo tylko dwoch doradcow.... Rozumiem mala ilosc sprzedawcow w salonach niszowych marek, ale w salonie vw?! Samochod kupilem w vw gdynia, tam obylo sie bez kolejek i byla wystarczajaca ilosc ludzi do obslugi klienta.
Użytkownik sieci
2 listopada 2018 14:34
Salon - samochody nowe
Tragedia nikt się nie interesuje klijentem
Użytkownik sieci
1 listopada 2018 15:54
Salon - samochody nowe
Robią łaskę
Użytkownik sieci
2 października 2018 19:03
Salon - samochody nowe
Nigdy każdemu radzę ...
... szerokim kołem omijać jeśli chodzi o serwis
Użytkownik sieci
11 września 2018 15:02
Salon - samochody nowe
A dniu dzisiejszym ...
... skożystałem z serwisu przeglądowego. Wszystko przebiegało dobrze to momentu odbioru auta. Pojazd mój jest wyposażony w skrzynię dsg. Zaraz po wejściu do auta, zorientowałem się że jest uszkodzona skóra na gałce skrzyni biegów. Pracownicy firmy City Motors, nabrali wody w usta i każą czekać do poniedziałku na kierownika. Miejmy nadzieję że może moja opinia ulegnie zmianie. Póki co 1. Normalnie dałbym 4 -
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 10:31
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta przy ...
... autach używanych to jakaś kpina. Umówiliśmy się przez telefon na za 2 godziny, przyjedziemy obejrzymy i oczywiście jazda próbna. Auto Renault Megane za ponad 40 tysięcy, więc całkiem świeży egzemplarz. Po przyjeździe Sprzedawca powiedział, że nie ma szansy na żadną jazdę, bo auto jest zastawione innymi autami i nie będzie przestawiać. Dodatkowo wypalił tekstem w stylu: to jest salon aut premium, a nie takich... tanich. To po co wystawiać ogłoszenia? Po co kłamać przez telefon i w ogóle się umawiać? Zwyczajne chamstwo... niestety.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 10:58
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie mają ...
... czasu na klienta. Pierwszy raz jak byłem aby przejechać się sharanem w benzynie to okazało się że szef wziął go na wakacje. Drugim razem gdy wszedłem z trójką dzieci to sprzedawcy ledwie ze mną rozmawiali. Totalna zlewka i info że samochody, których oferta wisi jeszcze w necie sprzedały się. Wprowadzanie klienta w błąd i ogólnie strata mojego czasu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 19:01
Salon - samochody nowe
Personel miły. Pracownicy ...
... trzymają się chorych polskich zasad i reguł. Kłamią, oszukują i wciskają bez pytania wymiany wycieraczek za kosmiczne pieniądze. DO RZECZY: T5 Z NIEMIECKIEGO SALONU starszy o 5 lat dziala lepiej. A nowy T6 z tego właśnie salonu już rdzewieje i szarpie. Co miesiąc nowy problem. Mimo gwarancji wciskają że wina jest twoja i płacisz, płacisz i jeszcze raz płacisz. Odradzam vw w Polsce.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2018 10:49
Salon - samochody nowe
Slabizna dwie gwiazdki było by za dużo
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 22:44
Salon - samochody nowe
Ciekaw dlaczego wszyscy ...
... się zwalniają z tej firmy??? Jak myślisz Błażej???
Użytkownik sieci
18 czerwca 2018 16:20
Salon - samochody nowe
Nie jest tu ...
... łatwo doprosić się o uwagę kogoś ze sprzedawców. A jeśli już przy sprzedaży jest olewka, to co musi być później...
Użytkownik sieci
18 maja 2018 19:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2018 10:48
Salon - samochody nowe
Odbior czesci to ...
... zart z klienta. Czesci za 1 razem przyszly nie takie co trzeba, przy drugim odbiorze czekalem 30 minut, a byla przede mna 1 osoba, panowie rozmawiali sobie o wakacjach itp.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 23:05
Salon - samochody nowe
Zero szacunku do ...
... klienta. Odbiór samochodu opóźniony o ponad 1,5h. Człowiek czeka na miejscu żeby było szybciej, a słyszy tylko głupkowate tłumaczenie, że kolejka do myjni. Nie polecam, chociaż pewnie w innych serwisach nie jest lepiej.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2018 11:56
Salon - samochody nowe
Wczoraj skorzystałem z ...
... serwisu i do samej obsługi nie mam zastrzeżeń. Mechanik, który mnie obsługuje od wielu lat posiada duża wiedzę i doświadczenie. Jestem z jego profesjonalnego podejścia bardzo zadowolony, tym bardziej ze jestem z zawodu mechanikiem samochodowym i mogę fachowo ocenić jego prace. Tylko to trzyma mnie do przyjazdu tam, tym bardziej, że mieszkam ok 80 km od tego miejsca jedynie mam zastrzeżenia do postawy pana dyrektora Dariusza Nowackiego. W XXI wieku pan dyrektor wysyła ludzi, aby mnie wyprosili z warsztatu i później do innych pracowników ma pretensje, że WSZEDŁEM NA SERWIS (warsztat) bo zakaz, bo może mi się coś stać i tam takie bzdury. Otrzymałem od niego pismo, że ze względu na BHP itd A pracownicy to czym są, czy kim są, czy firma inaczej odpowiada za pracowników i klientów, jeżeli coś się wydarzy, a może wystarczy ubezpieczenie Panie dyrektorze?Żyjemy w XXI w i to od nas zależy czy będziemy tam przyjeżdżać. Jeszcze na dodatek nic nie widać co mechanik tam robi, gdzie poinformował mnie, że przez szybę można tam patrzeć Bardzo chętnie bym pokazał zdjęcia, ale nie można dołączyć. Jeżeli macie ludzie ograniczone zaufanie do panów mechaników, to omijajcie ten serwis szerokim łukiem bo jeżeli będziecie chcieli wejść i zobaczyć co tam u Was przy aucie się dzieje, to wręcz z naruszeniem nietykalności będziecie musieli się spotkać lub założyć kask i kamizelkę w towarzystwie doradcy serwisowego, gdzie nie widziałem, aby takie sprzęty tam wisiały. Mam wrażenie, że pan dyrektor ma coś do ukrycia skoro nikogo prócz pracowników tam nie wpuszcza. WSTYD XXI WIEK Panie dyrektorze. Przypominam, że to nasze auta nierzadko warte kilkaset tysięcy zł Wnioski nasuwają się same skoro kilienci nie mogą przebywać na warsztacie to pracownicy tez nie powinni bo to zagraża im zdrowiu a nawet życiu A czy Pan ma przeszkolenie wiem ze nie a chodzi Pan po warsztacie bez zabezpieczeń
Użytkownik sieci
22 listopada 2017 22:07
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najgorszy salon, ...
... zakupiłem Volkswagena Polo i to była jedna z gorszych decyzji życiowych, jestem teraz tylko uwiązany z tym nie kompetentnym personelem. Zaczęło się juz na samym początku, przede wszystkim z przedstawicielem umówiliśmy sie na ratę 650 zł, dostałem samochód i juz tutaj dowiedziałem sie ze rata będzie wynosić jednak 670 zł bo.. coś tam, byłem zdenerwowany ale pominąłem te 20 zł i powiedziałem trudno, jeździłem pare dni i zadzwoniłem do salonu aby odebrać zimowe opony które jak handlowiec mnie przekonywał i jak sam prosiłem miały być w zestawie, dowiedziałem sie tyle, że tych opon jednak nie ma a pamietam dokładnie, że wybieraliśmy razem firmę opon jakie mają być, przejrzałem umowę żeby zobaczyć co handlowiec tam pozmieniał i bardzo szybko znalazłem - wyraźnie 5 razy prosiłem, żeby gwarancja była zwiekszona do 120.000 km, oczywiście zostało podstawowe 60.000. Przyszedł do zapłacenia pierwszy rachunek... No i suma 700 zł, gdy zadzwoniłem do handlowca aby PONOWNIE wyjaśnić niedociągnięcie usłyszałem jedynie „człowieku mam Twoje podpisy, mówiłem że 700” najwidoczniej za bardzo zaufałem człowiekowi. Oczywiście nikt nie potrafił rozwiązać moich problemów i słuchawka była przekazywana z rąk do rąk, aż wreszcie trafiła do pana X (nie zamierzał się przedstawić) standardowo zacząłem rozmowę miłym tonem, lecz jak szósty raz pan powiedział mi „tak powinno być” powiedziałem, że problemy mają zostać rozwiązane i tyle, pan X oznajmił, że przede wszystkim on jest ode mnie starszy i jest też partnerem i wymaga należytego szacunku... Porażka, rozumiem, że ludzie mają kompleksy zwłaszcza tyczące sie wieku ale chyba jednak od takiej marki wymaga się odstawienia takich emocji na bok i profesjonalnego podejścia. W moim polo bardzo mocno piszczą hamulce, dosłownie tak, że nie muszę używać klaskonu, salon wziął go raz na warsztat twierdząc ze wyczyścili co powinni i juz nie powinno piszczeć, oczywiście piszczy dalej, od salonu słyszę jedynie wymówki zależne od pogody - w zimę mówią, że za zimno, w lato, że za ciepło, w deszcz, że mokro o po deszczu, że wysycha :) Oczywiście nie pominę kwestii samochodu zastępczego gdy te hamulce były czyszczone, dostałem stare rozwalone porysowane suzuki jakiejś słabej klasy, moja mama ma dokładnie to samo polo nawet brała w tym samym miesiącu i też dostała Opla Corsę w którym przedni zderzak szorował po ziemii a przy zmianie biegów uwaga - drążek zostawał w reku. Tak dla porównania miała wczesniej Hyundai ix35 i na czas naprawy dostała Mercedes C klasę limuzynę w automacie a ja przy starej Renault Lagunie 2 dostawałem Renault Fluence z 2015. Oddali samochód i wygladalo dosłownie jakby było zamiecione miotłą, a na to bardzo się zwraca uwagę i to powtarzam w dodatku w tak znanej i poważanej marce. Samochody są naprawdę dobre Volkswagen to Volkswagen ale obsługa na najgorszym poziomie czekam do końca umowy oddaje im to auto i uciekam jak najdalej nie polecam nigdy wchodzić do tego salonu nawet na jazdę testową, jeśli komuś zależy na aucie polecam spróbować w innym salonie chociaż nie wiem jak to wyglada w innych salonach VW. Tragedia - jedyne słowo które określa ten salon. Nie wiem tylko gdzie mozna jeszcze wystawić opinię aby coś znaczyła, jeśli ktoś mógłby mi wskazać takie miejsce bardzo chętnie napisze wszędzie gdzie to możliwe.
Użytkownik sieci
18 listopada 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Umówiłem się telefonicznie ...
... w piątek na odbiór części w sobotę. Przejechałem 350 km. Przychodzę do salonu i dowiaduje się ze dziś części nie wydają bo maja inwentaryzacje.... bez komentarza.
Użytkownik sieci
3 października 2017 14:43
Salon - samochody nowe
Wielka porazka. Starsza ...
... kobieta z informacji bardzo arogancka a nawet beszczelna. Nie polecam.