91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 20:33
Salon - samochody nowe
Zachowanie kierowniczki blacharni ...
... odnośnie reklamacji to po prostu świństwo . Przyjmuje reklamację i chamsko się odzywa , chyba pomyliła zawody .w ten sposób to może z sąsiadem rozmawiać . Brak terminu kolor 2 razy poprawiany i malują elementy inne bez poinformowania . Więcej tu nie przyjadę .
Użytkownik sieci
13 marca 2024 19:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam, do ...
... momentu przelewu bardzo miła obsługa, później brak kontaktu, brak informacji, auto zakupione przyjechało totalnie brudne, z zabrudzonymi chusteczkami po poprzednim właścicielu i innymi śmieciami, dywaniki chyba nigdy nie były czyszczone. Dodam jeszcze, że miało być bez uszkodzeń, a ma wgniecenie… totalnie nie polecam!!! Pan który mnie obsługiwał stwierdził, że samochód sprzedaje bez żadnej premii, to się nazywa profesjonalizm!!!
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Stwierdziłem że muszę ...
... napisać ten komentarz. Wyjątkowo byłem na serwisie w CityMotors, bo w Plichcie nie mieli terminu jaki by mi odpowiadał a szkoda bo uwielbiam tam jezdzic. Siedząc na poczekalni zauważyłem bardzo fajna atmosferę między pracownikami. Aż miło się na to patrzyło. Z tym że w pewnym momencie nagle wszyscy zrobili się poważni. Było to dla mnie bardzo dziwne. Ale gdy wszedł mężczyzna który minę i zachowanie miał bardzo wyniosłe od razu zrozumiałem że to musi być ich naczelny i powód nagłeglej zmiany zachowan pracowników. Okazało się że był to dyrektor, bo pracownik tak sie z nim przywital. Współczuję ludziom pracującym w tym salonie że mają takich przełożonych. Sam jestem dyrektorem i wiem że atmosfera w pracy jest ważna. W tym salonie zdecydowanie nie ma profesjonalnego dyrektora. Bo profesjonalni wiedza ze komfort pracy jest jednym z powodow do sukcesow w pracy. Po tym jak ten cały dyrektor udal się na gore, pracownicy nagle przestali być sztywni. Na koniec chciałbym pozdrowić Panią Nikole która była przemiła i Pana Roberta. Super profesjonalni !
Użytkownik sieci
11 stycznia 2024 16:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 października 2023 18:57
Salon - samochody nowe
Myślałem, że jednak ...
... salon wyjdzie z twarzą po wcześniejszych słabych doświadczeniach i jednak nic nie poprawiło się, pierwszy i ostatni samochód kupiony nowy w tym salonie. Zero empatii dla klienta byle tylko sprzedać auto i nic się dalej nie liczy. Dlatego nigdy nie chce już współpracy z tym miejscem. Przepraszam, jedyna kompetentna osoba z całego tego salonu to Pani Kasia od ubezpieczeń bardzo profesjonalna osoba.
Użytkownik sieci
27 września 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Kupiłem auto używane ...
... z Waszego salonu. Niestety jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Podczas rejestracji pojazdu okazało się, że brakuje jednej z faktur, co przeszkodziło w załatwieniu sprawy. Po około tygodniu udało się rozwiązać sprawę. Po kilku tygodniach otrzymałem telefon od Państwa z zapytaniem o jakość obsługi. W ramach rekompensaty zaoferowano mi voucher na wymianę oleju. Niestety do dziś nie otrzymałem żadnego vouchera. Nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 18:53
Salon - samochody nowe
Niestety serwis nie ...
... naprawił mojej usterki jakim były hałasujące, bijące hamulce. Jest to znany problem w Arteonach i poprzedni serwis wymienił mi tarcze I klocki. Problem powrócił po kilku tysiacach przebiegu lecz niestety w tym serwisie dostałem odpowiedź że tarcze I klocki są w dobrym stanie i mogę ewentualnie wymienić je na własny koszt. Niesty oddano mi auto nie naprawione a jak wiadomo hamulce to bezpieczeństwo moje jak i innych uczestników drogi.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 19:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 11:28
Salon - samochody nowe
Bardzo nie kompetentni. ...
... Po każdym serwisie wykonanym w tym salonie jakieś problemy w zeszłym roku po wymianie rozrządu za mało cieczy chłodzącej która musiałem sam dokupić i uzupełnić. W tym roku wykonywałem inspekcje samochodu, wymianę płynu hamulcowego i oleju w haldexie gdzie po 2 dniach od odebrania skończyły się klocki hamulcowe. Mechanik wymieniający hamulce powiedział ze nie ma szans ze płyn hamulcowy był zmieniamy taki był zanieczyszczony. Serwisującej samochód w autoryzowanym serwisie powinienem przejechać bezproblemowo do następnego serwisu a nie martwić się ze po paru dniach od serwisu skończą się hamulce. Po kontakcie z serwisem pan powiedział ze jedynie może przeprosić mnie w imieniu serwisu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:24
Salon - samochody nowe
Bardzo niekompetentni jedyne ...
... co usłyszycie składając reklamacje. „Mogę jedynie przeprosić w imieniu serwisu”. W zeszłym roku po odebraniu samochodu z serwisu (serwis rozszerzony z wymiana rozrządu) brak cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym, dzwoniąc do serwisu pani powiedziała ze mam sobie kupić i dolać. W tym roku dwa dni po odebraniu samochodu skończyły się klocki hamulcowe. W tym roku była wykonana inspekcja wraz z wymiana płynu hamulcowego i oleju w haldexie. Serwis nie odpowiadał po składaniu reklamacji. Mechanik który wymieniał tarcze i klocki powiedział ze nie ma szans ze płyn hamulcowy został wymieniony ponieważ po cofnięciu tłoczków do zbiorniczka naleciało mnóstwo syfu. Wybierając ten serwis kierowałem się opiniami ale widać ze mijają się z prawdą.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Na zdjęciu miejsce, ...
... gdzie likwidowano szkodę kilka miesięcy po tym, jak city motors tam "popracował". Rdza wychodzi jakby to była mazda. Jeżeli chcesz ZLIKWIDOWAĆ SZKODĘ, to lepiej idź gdzieś indziej. Dostałem auto z zamalowanym pęcherzem rdzy na elemencie, na którym w vw city motors likwidowało szkodę. Obsługa jest sympatyczna, ale lakiernia moim zdaniem to dno. Koszt po stronie ubezpieczyciela: ponad 6500 za pomalowznie dwóch elementów; w innych warsztatach za te pieniądze można dogadać się na wiele spraw. Sympatyczny pan w city motors poinformował mnie, że za usuniecie ogniska korozji prawdopodobnie nie zapłacę - jak się uda, ewentualnie, jak się nie uda, to koszt wyniesie ok. 200-250 zł. Tymczasem po paru dniach dostałem telefonicznie informację, że będzie to ok. 900-1000 zł. Dla mnie to kolosalna różnica. Niech każdy sam oceni. Dla mnie następnym wyborem przy likwidacji szkody bedzie każda inna lakiernia w Gdańsku. City Motors nie polecam.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 06:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Obsługa nadal miła, ...
... ale ceny zaczynają mieć z kosmosu np. wymiana gniazda wtyczki przyczepy 1250 zł podczas gdy w renomowanym warsztacie montującym haki ta sama operacja kosztuje niecałe 200 zł. Zdaża się też naciąganie na niepotrzebne koszta dodatkowych usług. Do tej pory korzystałem z ich usług, ale zmuszony jestem do zmiany serwisu 🤔
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam, kolejny ...
... raz nie dotrzymano godziny oddania auta odstawionego na standardowy przegląd.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 09:31
Salon - samochody nowe
Jak już się ...
... uda dodzwonić to obsługa jest miła i pomocna ale odebrać telefon w dziale części jest baaaardzo ciężko. Kilka prób, kilka różnych dni, odrzucane połączenia lub po prostu przerwa na kawę. Po zakup czesci polecam inne salony
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 10:55
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcesz ZLIKWIDOWAĆ ...
... SZKODĘ, to lepiej idź gdzieś indziej. Dostałem auto z zamalowanym pęcherzem rdzy na elemencie, na którym w vw city motors likwidowało szkodę. Obsługa jest sympatyczna, ale lakiernia moim zdaniem to dno. Koszt po stronie ubezpieczyciela: ponad 6500 za pomalowznie dwóch elementów; w innych warsztatach za te pieniądze można dogadać się na wiele spraw. Sympatyczny pan w city motors poinformował mnie, że za usuniecie ogniska korozji prawdopodobnie nie zapłacę - jak się uda, ewentualnie, jak się nie uda, to koszt wyniesie ok. 200-250 zł. Tymczasem po paru dniach dostałem telefonicznie informację, że będzie to ok. 900-1000 zł. Dla mnie to kolosalna różnica. Niech każdy sam oceni. Dla mnie następnym wyborem przy likwidacji szkody bedzie każda inna lakiernia w Gdańsku. City Motors nie polecam.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 14:10
Salon - samochody nowe
Wizyta w serwisie. ...
... Za 500 zł możesz dowiedzieć się, że ktoś pooglądał sobie twoje auto przez 1,5h i masz zużyte wycieraczki (wymieniane miesiąc wcześniej, więc to chyba standardowa gadka do wszystkich), oraz że usterka z którą przyjechałeś musi zostać naprawiona w warsztacie blacharskim, a nie mechanicznym (drzwi obok), więc zapraszamy na kolejną wizytę. Co mnie, jako klienta, obchodzi jak się dzielicie pracą? Dzwoniąc mówiłem,z czym jest problem, to chyba osoba która mnie umawia powinna wiedzieć, gdzie mnie skierować? Mnie interesuje czy potraficie naprawić auto i za ile. Nie potraficie, albo nie chcecie i za dużo, więc raczej się już nie zobaczymy. I kolejnym klientom też odradzam.
Użytkownik sieci
2 września 2022 13:53
Salon - samochody nowe
Mili ludzie w ...
... obsłudze i dobra kawa ale to tyle z pozytywów. Naprawa ASO z OC sprawcy - brak auta zastepczego na czas naprawy, "proszę sobie szukać na własną rękę" mimo, że to dopiero zgłoszenie sprawy ale Pani już wie że nie bedą nic mieli jak przyjmą auto na naprawę, AC - to samo co z OC, brak auta na czas naprawy, Naprawy gwarancyjne - brak auta. Jakosc obsługi gwarancyjnej - żenująca - nic nigdy nie naprawili zasłaniając się zurzyciem lub wytycznymi z VW. A do tego czas napraw gwarancyjnych z deklarowanych 2 godzin zawsze wydłużała się do całego dnia. Edit. Auto zastepcze z OC dostaje się obecnie w link4 bezpośrednio od ubezpieczalni.
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 11:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 maja 2022 16:50
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis, zero słowności i odpowiedzialności za cokolwiek.