95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 października 2023 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2023 16:51
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... pozytywnej opinii wystawić ponieważ gdy człowiek przyjeżdża osobiście do ASO żeby kupić części to oczekuje, że będzie dobrze dobrana i pełnowartościowa... Pierwsze zamówienie nadkola, odbiór i przy montażu człowiek traci czas bo okazuje się, że dostał na złą stronę... 🙄 Dobra myślę pomyłki się zdarzają, życie. Trzeba przywieźć to nadkole 100km na Lublin po nieudanym montażu i ponownie osobiście pofatygować się na wymianę do Audi. Oddaje nadkole na wymianę, a w zamian dostaję nadkole w dwóch częściach (ponieważ na środku nadkola jest zgrzew który widocznie im się rozwalił na magazynie) z tekstem "Pan sobie sklei".... Wisienką na torcie była jeszcze dopłata w wysokości 20zł dla właściwej strony.... Nie tego jednak spodziewałem się po ASO Audi, masa straconego czasu i też trochę kosztów niepotrzebnych....
Użytkownik sieci
28 czerwca 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Malowanie ...
... zderzaka trwało 2 tygodnie. Po wystawieniu opinii kontaktowali się ze mną w sprawie reklamacji. Mieli oddzwonić i nie zrobili tego pomimo, że się przypomniałem mailowo to nikt nie raczył odpowiedzieć. Niestety muszę jeździć do Radomia, aby serwisować auto bo tutaj nie mam już zaufania.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 12:17
Salon - samochody nowe
Tragedia. Zero kontaktu ...
... ze strony salonu. 5 prób połączenia, brak kontaktu zwrotnego. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2023 19:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 12:12
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... żenującym poziomie. W moim samochodzie do wymiany był zderzak. Czekałam na zderzak 6 miesięcy, a salon nie był w stanie umówić się ze mną na wymianę w dogodnym dla mnie czasie tylko usłyszałam, że „musi pani sobie wziąć wolne żeby nam oddać samochód i to nie nasz problem”. Kolejny problem gdy chciałam umówić się na jazdę próbna usłyszałam, że skoro zamówiłam samochód vw w innym salonie to oni nie będą na mnie marnować czasu. Nie pozdrawiam niestety najbliższy salon vw jest 180 km od Lublina i jestem zmuszona dalej korzystać z ich usług, gdyby nie to nigdy więcej bym się tam nie pojawiła.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2022 11:12
Salon - samochody nowe
Proszę podać adres do reklamacji
Użytkownik sieci
6 marca 2022 20:09
Salon - samochody nowe
Sprzedawcom nie chce ...
... się sprzedawać samochodów bo pewnie ich nie mają. Pokazują jakieś nieistotne elementy wyposażenia i uciekają. Szukajcie innego dealera który ma samochody i lepsze podejście do klienta. Tam wszystko jest nie tak.
Użytkownik sieci
14 lutego 2022 14:23
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia ...
... do klijent przy prowadzeniu szkody z ubezpieczenia trwało to trzy i pół miesiąca i serwis nie doprowadził do końca szkody . Nie polecam .
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 21:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 17:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
11 października 2021 12:25
Salon - samochody nowe
Zamówiłem części za ...
... które zapłaciłem z góry poprosiłem o kontakt gdy będą gotowe do odbioru, niestety mnie nie poinformowano że są już dostępne podczas odbioru okazało się że już zmieniała się cena w ciągu 2 dni i trzeba dopłacić 100zl a zamówienie nie jest kompletne pozostałość miała być dostępna na następny dzień również poprosiłem o kontakt telefoniczny którego oczywiście nie było ponownie wybieram się po odbiór pozostałych części które bez mojej wiedzy zostały wysłane na mój koszt kurierem. Totalna porażka.
Użytkownik sieci
14 września 2021 18:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 10:04
Salon - samochody nowe
Tragedia, samochód odstawiony ...
... do serwisu na naprawę szkody ponad 2 tygodnie temu (wymiana przedniej szyby i naprawa klapy bagażnika) miał być gotowy na 6 sierpnia, termin przedłużono o 2 dni - podobno awaria lakierni). Dodzwonienie się do serwisu wymaga wielkiej cierpliwości, w końcu się udało i co słyszę: nie wiadoma ile jeszcze naprawa potrwa, nie sprowadzono jeszcze klapy bagażnika. Oczywiście żadnego kontaktu ze strony vw nie było, żaden termin nie został dotrzymany natomiast klient został totalnie zlekceważony. Wstyd!
Użytkownik sieci
7 lipca 2021 22:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2021 17:45
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Słaba obsługa posprzedażna (Wersja oryginalna) Poor after-sales service
Użytkownik sieci
13 marca 2021 13:11
Salon - samochody nowe
Kupienie 1 litra ...
... oleju do silnika wymagało ok 20 min 🤔
Użytkownik sieci
2 marca 2021 19:34
Salon - samochody nowe
Dziady i naciągacze.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2020 11:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki