84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 13:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 14:38
Salon - samochody nowe
Omijać ich szerokim ...
... łukiem. Brak jakichkolwiek kompetencji. Nawet nie potrafią zarejestrować w systemie umówionej wizyty serwisowej. Na dodatek polegli na tak prozaicznej usłudze jak dorobienie drugiego kluczyka do golfa gdzie inny serwis zrobił to bez łaski.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 12:20
Salon - samochody nowe
Infolinia jak najbardziej ...
... na plus, chciałem zakupić nowy samochód kontaktu z salonu nie otrzymałem. Kiedyś (2019r ) jeszcze udało się umówić na spotkanie i dostać ofertę na mail. 2020 to kpina. Będąc rok temu w salonie miałem wrażenie ze nie traktują mnie poważnie z czego się cieszę jeżdżę nowym autem innej marki gdzie szanują klienta i jego pieniądze
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 01:12
Salon - samochody nowe
Szybka realizacja zamówienia części na serwisie Polecam:)
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 12:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 09:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 21:58
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa Pana ...
... Marcina z działu Serwisu VW. Polecam fachowy doradca.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2020 16:16
Salon - samochody nowe
Nie ma po ...
... co tam iść Pani sprzedawca z łaską podchodzi i odpowiada ale w sumie to nie problem bo i tak nic nie wie
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 10:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 18:16
Salon - samochody nowe
Słabo, mało profesjonalnie, ...
... auto oddali brudne po mechaniku, nie sprawdzili płynu w układzie chłodzenia, nie było go wcale.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 10:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2020 16:58
Salon - samochody nowe
Miło, grzecznie, profesjonalnie. Wszystko załatwione jak należy.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 15:14
Salon - samochody nowe
Co się stało z Panią Lindą?
Użytkownik sieci
27 maja 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jest ok,
Użytkownik sieci
27 maja 2020 13:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2020 15:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2020 09:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 maja 2020 08:22
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki - ...
... na ten moment to wszystko co mogę dać, choć dałbym prawdę mówiąc mniej. Pierwsza wizyta w salonie 09.11.2019r. - już wtedy chciałem zamówić samochód (ale brak był konfiguratora dla tego samochodu, a sprzedawcy jeszcze nie obyci z tematem). W końcu stało się. Zamówiony 27.11.2019r. samochód (skoda citigo e iV) miał być "gotowy do odbioru najpóźniej w dniu 06.04.2020" (15 tydzień). Między czasie pojawia się pandemia COVID-19, która trwa do dziś (fabryki przestają pracować, w chwili obecnej pracują na 3/4 gwizdka). Wykonuję 06.04.2020r. telefon by zorientować się w temacie co i jak. Nikt, ale to nikt nie raczył mnie poinformować, (listownie, telefonicznie, mailowo), że samochodu nie będzie w określonym czasie, ale tego nie sposób się nie domyślić. Mija kolejny miesiąc i kolejny mój telefon w okolicach 06.05.2020, by dowiedzieć się kiedy mój samochód zostanie wyprodukowany. Po kilku próbach i zapewnieniach że koleżanka która się tym tematem zajmuje oddzwoni, wkońcu dowiedziałem się że termin realizacji przypada na (31 tydzień) 27.07-03.08.2020r. Nie mam żadnej informacji na mailu, ani nie dostałem jej w żaden inny sposób że termin został zmieniony, choć wg zamówienia pkt.9 informuje iż: "Wszelkie zamianylub uzupełnienia nineijszego zamówienia wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnej, z zastrzeżeniem ostatniego zdania w punkcie 7 (który brzmi: "Powyższe terminy mogą być zmienione przez strony w każdym czasie, musi to jednak nastąpić pod rygorem nieważności, w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną.")." Żadne z powyższych nie zostało spełnione, co można uznać za nieważność złożonego zamówienia. Pytanie co z wpłaconą zaliczką w wysokości 1000zł? Żałuję że wybrałem akurat ten salon, podejżewam że w innym salonie byłoby to bardziej wyrafinowane podejście do klienta. Mnie brzydko mówiąc się olewa i nie oddzwania, nawet jeśli należało by to zrobić. Nie wiem co o tym wszystkim mam myśleć. Bardzo, ale to bardzo złe podejście do klienta, stąd ten komentarz tutaj. Była mowa również o samochodzie zastępczym, skoro nie wywiązują się z terminów. Mnie przegląd kończy się początkiem czerwca 2020r. i jeśli nie dostanę samochodu zastępczego będę musiał dopisać kolejnych kilka zdać i ująć kilka gwizdawek w opinii oraz zasięgnąć porady prawnika i Rzecznika Prawa Konsumenta. Co ciekawe pierwotna data (15 tydzień 2020 ) produkcji - czas oczekiwania od momentu zamówienia 19 tygodni. Nowa data realizacji (31 tydzień) produkcji 2020 - czas oczekiwania wydłużony o kolejne 16 tygodni!!! Czy to wszystko tak ma wyglądać? Mając samochód z kwietnia, a mając samochód z lipca to to to samo, a z grudnia też będzie to samo. Wartość spada z upływem miesięcy. Nie licząc już tego że moje miesięczne wydatki na paliwo sięgają 550zł, przy zamówionym samochodzie sięgały by 100zł. Co miesiąc jestem więc stratny ok 450zł, czy to się komuś podoba czy nie to tak się klienta nie traktuje!!! PS Mam nadzieję że w końcu dostanę odpowiedź na maila p. Soniu dotyczącego terminu realizacji zamówienia.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 09:13
Salon - samochody nowe
Usługa serwisowa na ...
... najwyższym poziomie - szybko, sprawnie. Polecam