84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 12:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) OK. (Wersja oryginalna) Ок.
Użytkownik sieci
22 maja 2019 11:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 08:44
Salon - samochody nowe
Również nie polecam. ...
... Obsługa klienta FATALNA. Pracownicy chyba pracują tam za karę. Szkoda ale niestety taka jest prawda.
Użytkownik sieci
21 maja 2019 10:37
Salon - samochody nowe
Likwidowałem szkodę w ...
... Inter-Welmie. Naprawa blacharki trwała około 2 tygodni. Pracownicy nie odbierali telefonów. Na koniec, po roku od zakończenia naprawy, dostałem wezwanie od komornika do zapłaty 400 zł, razem z wyrokiem sądowym, w którym występuję jako powód. Inter-Welm, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa, wystąpił w moim imieniu do Sądu, nie informując mnie o tym fakcie, ani o zapadłym wyroku. Oczywiście na wysyłane maile brak odpowiedzi. Omijać dużym łukiem!!!!
Użytkownik sieci
19 maja 2019 06:29
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Obsługa w porządku. (Wersja oryginalna) Servce ok.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 11:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 maja 2019 11:21
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
12 maja 2019 14:03
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Dobry dobór części.
Użytkownik sieci
12 maja 2019 13:42
Salon - samochody nowe
Przestrzegam wszystkich posiadaczy ...
... Audi którzy płacą swoje ciężko zarobione pieniądze, wydawało by się oddając swoje auto pod najlepszą opiekę profesjonalistów. Gdyby dało się wystawić ocenę zero, albo jeszcze bardziej pasowało by tutaj dno to nikt z serwisu Audi nie powinien poczuć się obrażony. Deklaracje wymiany części i aktualizacji programu skrzyni biegów to stek bzdur które panowie w tym serwisie wylewają na nas od miesięcy nie potrafiąc zdiagnozować problemu. Nie robić nic, wygłaszać fascynujące wykłady na temat mechaniki i wystawiać faktury, nadajecie się. Serdecznie nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Odwiedzajac salon ma ...
... sie wrazenie ze sie jest intruzem a obsluga pragnie sie tego intruza jak najszybciej pozbyc. Jazdy probne podstawowym modelem sa niemozliwe jak i uzyskanie informacji kiedy i gdzie taka jazde mozna odbyc. Tak jest traktowana osoba ktora posiada samochod kupiony w ich salonie kilka lat wczesniej. Omijac z daleka to miejsce.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 11:43
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne podejście ...
... do klienta. Kupowałem auto używane. Było przygotowane jak nowe, a ja potraktowany jak ktoś kupujący nowe auto. Polecam
Użytkownik sieci
4 maja 2019 08:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2019 18:11
Salon - samochody nowe
Oczekiwanym trochę więcej od autoryzowanego serwisu
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 07:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 06:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 15:56
Salon - samochody nowe
Serwis szkód pełen profesjonalizm! Dziękuję!
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2019 11:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2019 08:30
Salon - samochody nowe
Pomimo zakupu czterech ...
... samochodów w Inter-Welm, sprzedawca nie mógł / nie potrafił zaproponować lepszych cen i dodatków niż Skoda Korczyk.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 20:51
Salon - samochody nowe
Witam. To moja ...
... pierwsza opinia na jakikolwiek temat w internecie. Długo się biłem z myślami, czy to dobry pomysł, ale w końcu zdecydowałem się podzielić swoimi doświadczeniami z ostatnich 3-4 lat, w jakich miałem okazję korzystać z usług ww. firmy. Każdorazowa wizyta w serwisie VW Inter-Welm wiąże się ze stratą auta na cały dzień, a czasem i jeden dzień nie wystarcza, by załatwić wszystkie tematy. Dziś, po 8 godzinach od przyjęcia auta przegląd (z wymianą 1 pary klocków i tarcz) dalej nie był w pełni sfinalizowany i konieczne było dalsze oczekiwanie na wydanie auta. Podobnie jest przy każdym przeglądzie. Cóż, może to musi tyle trwać - nie jestem mechanikiem, ale nawet przeszczep serca trwa krócej (jestem lekarzem) i mam podejrzenie, że przegląd dałoby się zrobić nieco szybciej. Zgłoszona przy okazji przeglądu dodatkowa usterka nie została wyjaśniona z powodu braku (?) czasu. Koszt dużego przeglądu z wymianą klocków i tarcz - 5100 zł - uważam za raczej wysoką kwotę. Serwis nie oferuje bezpłatnego auta zastępczego. Przy poprzednim przeglądzie, miesiąc temu z drugim autem, zgłosiłem problem grzechotania od strony deski rozdzielczej. Serwis stwierdził, że problem naprawił poprawiając mocowanie przewodów paliwowych - w momencie odbioru auta ja jednak stwierdziłem, że jest tak jak było - grzechocze dalej. Szkoda mi znowu zostawiać auto na cały dzień - znajdę po prostu kiedyś inny serwis. Podobnie dwukrotnie zgłaszałem epizody spadku mocy silnika w trakcie jazdy, co wiązało się z pojawieniem się sygnalizacji EPC i Check Engine. Serwis nie widzi tych błędów w pamięci komputera. Nagranie filmu na telefonie z takie sytuacji nic nie dało. Serwis dalej nie widzi tego problemu. Brak jakiekolwiek propozycji rozwiązania tego problemu. Czuję się zignorowany. Może jest to gra na czas, aż mi się skończy przedłużona gwarancja? Nie wiem. Żona jest na szczęście radcą prawnym i będzie mnie wspierać w sytuacji sporu prawnego po okresie gwarancji. Na razie pozostaje mi zaufać opinii serwisu, że nic złego się nie dzieje. W poprzednich latach poza obowiązkowymi przeglądami miałem również problem z przekrzywioną kierownicą w nowym aucie. Przy przyjęciu auta dowiedziałem się, że ustawienie geometrii potrwa ok. 4 godzin. Tłumaczono mi potem przy odbiorze, że wszystko jest jednak w porządku i coś na temat tego, że drogi w Polsce są nachylone, żeby woda spływała i to dlatego. Jakaś parodia. Na szczęście w Auto-Serwis Wisła w ciągu 15 minut ustawiono mi kierownicę do pionu i jest ok. Polecam Auto przy tej okazji Auto-Serwis Wisła, ul. Osterwy 24. Duże doświadczenie w sprawach geometrii zawieszenia. Podobnie inne drobne usterki elektroniki: włączanie się sygnalizacji ostrzegającej o obiektach w martwym polu, gdy jestem na drodze sam, samoistne kasowanie się licznika spalania, samoistne wyłączenie się rozpoznawania znaków i elementów pracy radaru, brak ściągania danych o ruchu drogowym (trzeba co jakiś czas na nową ręcznie tę funkcję aktywować). Żadna z tych usterek nie znalazła swojego rozwiązania - serwis nie stwierdza problemu. Nie przyjmuje w zasadzie do wiadomości, że jest jakiś problem. Pozostało mi się pogodzić, że "ten typ tak ma" i jeździć dalej. Tego typu wizyt było trochę - wszystkich już nie przytoczę z pamięci. Ale za każdym razem czekanie wiele, wiele godzin i na końcu komunikat, że nie znaleziono problemu. Raz nawet, gdy przyjechałem autem na rano (byłem po dyżurze) i siedziałem, a raczej odsypiałem w poczekalni do popołudnia, kiedy to usłyszałem, że autem jeszcze nikt się nie zdążył zająć - puściły mi wtedy nerwy i podniosłem głos na Pana serwisanta, że nie szanuje się mojego czasu (za co do dzisiaj jest mi w sumie przykro). Ale jednak to już jest pewne przegięcie, żeby przez 6-8 godzin nic się wokół auta nie działo, gdy klient czeka. Podsumowując - nie polecam. Kolosalne czasy oczekiwania na wykonanie jakiejkolwiek usługi. Brak propozycji rozwiązania problemów. Ignorowanie zgłaszanych usterek i snucie fantastycznych teorii mających wytłumaczyć dane zjawisko. Wysokie ceny serwisu. Kolejne auto to już raczej nie będzie VW...
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 18:42
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Najmilsza obsługa. (Wersja oryginalna) Najmilsza obsługa.