84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 18:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 stycznia 2018 17:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 grudnia 2017 11:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 grudnia 2017 17:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 11:25
Salon - samochody nowe
Długo czas oczekiwania na obsługę .
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
Wszystko jest super, ...
... oprócz ceny i czasu oczekiwania... Dostałem SMSa przypominającego o wizycie, z prośbą o punktualność . o 7 rano, byłem na miejscu, nawet o parę minut wcześniej, ale przyjęto mój samochód prawie o8:30 (
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Jeśli Twoje życie ...
... jest nudne.... Jeśli potrzebujesz dodatkowych atrakcji i dawki niezapomnianych wrażeń.... Jeśli masz za dużo wolnego czasu i nie wiesz jak go spożytkować... Wybiesz Salon Inter-Welm Bielsko-Biała - gwarancja problemów i zmarnowanych wielu godzin i dni na serwisie - zapewniona. Dziwi mnie sytuacja, w której Volkswagen Polska daje takiemu salonowi jak ten w Bielsku-Białej autoryzację. Czy ktokolwiek z VW Polska sprawdza w jaki sposób obsługiwani są Klienci przez ich Autoryzowane Salony? Może warto się przyjrzeć, żeby nie traciło na tym dobre imię VW. To co dzieje się w tym (szkoda mówić) Autoryzowanym Serwisie VW przechodzi ludzkie pojęcie. Od ponad 2 lat zgłaszane są usterki występujące cyklicznie w nowym samochodzie zakupionym w salonie do których nikt nie potrafi się ustosunkować. Cały czas jest tylko stwierdzenie: "Nam to działa", "Nie ma żadnego problemu", "Niech Pan przyjedzie na diagnozę" i w kółko to samo... A Ty człowieku jeździj sobie do serwisu cały czas na diagnozy bo przecież paliwo jest za darmo a przecież szkoda pracować w ciągu dnia jak można czekać na serwisie poraz kolejny... Dostarczone materiał w postaci: zdjęć, filmów, opinii biegłego rzeczoznawcy (na których jednozacznie widać część z występujących i powtarzających się problemów) na pracownikach Inter-Welmu nie robią żadnego nawet najmniejszego wrażenia. Kierownik Serwisu również wykazuje się ogromnym podejściem do całej sprawy - szkoda tylko że musimy to obrócić w ironię.... E-maile się gubią... Dopiero co któryś e-mail jest z odpowiedzią (jak wyślemy do połowy działów w firmie)... Odpowiedzi po 20 dniach roboczych - całkiem normalne podejście do Klienta, który kupuje nowy samochód za grube pieniądze. Brawo Inter-Welm tak trzymajcie! Zapewnianie Waszym Klientom takich wrażeń to Wasza domena i w tym jesteście specjalistami. Szkoda tylko, że nie umiecie naprawić samochodu, który wcześniej sprzedaliście i idziecie w zaparte, że to nie Pana samochód, że na tym filmie może to inny pojazd, że proszę przy nas wywołać usterkę,.... Usterki mają to do siebie że nie pokazują się na zawołanie... ale przecież Wasi "specjaliści" wiedzą lepiej. Podsumowując ponad 2 lata przygody z Inter-Welm i końca nie widać... Ale niech Pan przyjedzie zrobimy oczywiście diagnozę...
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 22:15
Salon - samochody nowe
Wymiana klocków hamulcowych ...
... z przodu w typowym samochodzie - miało być 1,5 godziny a trwało ponad 3 godziny. W tym czasie nikt się nie zainteresował czy np. nie podać może czegoś do picia. Problem z nagłym brakiem zasprzęglenia silnika z napędem w czasie jazdy? Praktycznie brak realnej możliwości zdiagnozowania przyczyn tej usterki i pomocy w tym serwisie. I tak tu niestety jest z wieloma rzeczami...
Użytkownik sieci
13 grudnia 2017 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 20:26
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
3 grudnia 2017 17:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 listopada 2017 15:28
Salon - samochody nowe
Nigdy nie miałem problemu, szybka obsługa
Użytkownik sieci
5 listopada 2017 13:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam, poziom ...
... obsługi klienta tam nie istnieje. Byliśmy w czterech różnych salonach, niestety Inter Welm poległ. Byliśmy zainteresowani jednym z samochodów, nikt do nas nie podszedł, nikt nie zapytał, a byliśmy wyraźnie zainteresowani. Miny pracowników typu: "chcemy już do domu". Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak niemiłym przyjęciem w salonie. Drugi raz nie wrócimy.
Użytkownik sieci
3 listopada 2017 16:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 października 2017 19:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2017 11:51
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem, tak nie działa normalny serwis
Użytkownik sieci
9 października 2017 13:12
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 października 2017 08:44
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
22 września 2017 13:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki