84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 października 2018 12:18
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam korzystanie ...
... z usług serwisu skody w tym miejscu, odniosłem wrażenie, ze chciano mnie dziś z premedytacją oszukać i naciągnąć na około 600 zł. Zakupiona i od pięciu lat serwisowana w tym miejscu Skoda Octavia trafila do serwisu z powodu awarii pompy wody co wiazalo się z wymiana calego rozrządu, po wstępnych ustaleniach i sporządzeniu kosztorysu byłem przygotowany na koszt okolo 2100-2200 zlotych. Kiedy dzis rano przyjechalem po odbiór Pan z serwisu poinformowal, ze calosc wyniosla ponad 2800zl, rozumiem koszt mógł troszke przekroczyc szacunki ale az tyle?! Poprosilem o wydrukowanie kosztorysu i przeanalizowalem całość. Pan twierdził, ze doszedl jeszcze koszt śrubek i wody (tak, powiedzial, ze moze to przez to koszt wzrósł o 600 zl!). Jak sie okazalo policzono mi zarówno za wymiane paska rozrzadu oraz pompy wody( ktorej koszt powinien zawierac sie w tym pierwszym). Dopiero po tym jak sam znalazlem błąd i poprosilem o wyjasnienia Pan przyznał, ze "wkradł" im się błąd i juz poprawia. Gdyby samochód odbierała moja mama (wlascicielka i uzytkowniczka samochodu), z całą pewnoscia poprostu by to zapłaciła i wyszła. Pan z serwisu po tym jak powiedzialem, zeby w przyszlosci zwracali na to wieksza uwagę, stwierdzil, ze przeciez wszystko sie wyjasnilo i jest wporzadku. Podsumowując, jest to miejsce w którym trzeba bardzo uważać, aby nie zostać naciagnietym na pieniądze i z pewnością była to moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Rozumiem, pomyłki się zdarzają ale po tym jak odrazu powiedzialem, ze cos jest nie tak Pan nadal próbował mi wmówić, ze tak wyszlo i tyle to kosztuje a dopiero jak sam wskazałem konkretne miejsce pomyłki w fakturze przyznał sie do błędu. Więc albo był to przejaw totalnej niekompetencji albo ewidentna próba naciagniecia.
Użytkownik sieci
2 października 2018 14:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2018 13:25
Salon - samochody nowe
Odradzam kazdemu serwis ...
... vw Inter Welm. Dodam że normalnie nie pisze negatywnych komentarzy lecz w sytuacji jaka mnie spotkala czuje sie w obowiazku przestrzec kazdego przed tym serwisem. Poziom obslugi klienta moze nie jest tragiczny ale zostalem potraktowany jak oszust przez pseudokierownika tego serwisu. Oddalem do naprawy, nowy,pewnie prowadzacy sie samochod, a odebralem auto, ktore sciaga z drogi. Kiedy zglosilem sie z reklamacja ten "pozal sie boze kierownik" powiedzial, ze mam zaplacic za niekompetencje jego mechanikow!!Szczyt bezczelnosci. Czytajac komentarze zostawione przez uzytkownikow odnosnie tego psedo kierownika zastanawiam sie co ten czlowiek robi na takim stanowisku. Czy szefostwo tego salonu nie dostrzega co sie dzieje? Jesli chcecie oszczedzic nerwy, czas i pieniadze to wybierzcie inny serwis vw. Nie polecam. Niestety nie moge udzielic odp na komentarz kierownika VW ale moge dokonac edycji. W odpowiedzi na komentarz kierownika serwisu. Po pierwsze. Niech pan nie klamie, że przyjechałem po 2 tygodniach skoro przyjechałem po 7 dniach roboczych od odebrania samochodu. Bylem w tym czasie na urlopie i co miałem nie jechac bo zepsuliscie mi samochod? Moze z wlasnej kieszeni pokrylby pan koszty urlopu( juz to widze). Pana odpowiedz jest poprostu zenujaca tak samo jak kometencje mechanikow serwisu VW inter welm w Bielsku. I bardzo chetnie przedstawie dlaczego. Podczas naprawy mechanicy nie potrafili odpalic samochodu(mialem tel z pytaniem czy nie mam zabezpieczenia antykradzieżowego w aucie bo mechanicy sobie nie radza). Przy odbiorze mechanicy zapomnieli zamontowac listwy poszycia tylnej klapy bagażnika. Leżala sobie poprostu w bagażniku. Jak zglosilem to do pracownika obslugi ktory wydawal mi samochod to powiedzial zebym sobie ja sam zamonotwal !! Mysle ze nie trzeba nic wiecej dodawac żeby opisać poziom profesjonalizmu w tym serwisie. Zespuc potraficie ale przyznac sie do błedu i naprawic co zepsuliscie to juz wielki problem. Zapomniałem, że jest pan cytuję"rekami i oczami swoich mechaników"... Nic chyba wiecej dodawać nie trzeba. Chetnie wybiore się do innego salonu na ustawienie geometrii, która zepsuliscie ale w tym serwisie ani ja, ani moja firma nie zostawi ani złotowki.
Użytkownik sieci
5 września 2018 19:28
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że sprawdzałem samochód przed zakupem w serwisie. Polecili mi, że jest świetne, że mogę brać po czym po paru miesiącach okazuje się, że samochód miał poważne uszkodzenie silnika. Moja opinia jest bardzo słaba. Ubywał mi płyn chłodniczy. Po 3 tygodniach stwierdzili, że do wymiany intercooler. Oczywiście zgodziłem się na to. Po wymianie intercoolera płyn dalej ubywał. W tym czasie wykonałem testy na obecność co2 w płynie chłodzącym na innej stacji wyszedł pozytywnie. W salonie Pan próbował mi wmówić, że to może być pompa wody ale się nie dałem. Powiedziałem mu, aby sprawdzili obecność co2 w spalinach na co on odpowiedział, że nie mają takiego testu i muszą pożyczać i czemu wcześniej nie mówiłem. Skoro jesteście profesjonalistami i bierzecie za swoje usługi olbrzymie pieniądze bo sama diagnostyka kosztowała 3000zł to dlaczego nie macie podstawowych testów. Telefonicznie informowano mnie, że koszty diagnostyki maksymalnie 1500zł po czym okazuje się, że dostaje fakturę za samą diagnostykę na prawie 3000zł. Zapłaciłem ale jestem zniesmaczony tym zachowaniem. Dodatkowo jak próbowałem się skonsultować z salonem ciągle konsultant mnie odbierał i nie oddzwaniał. Dopiero po telefonie na recepcję raczył oddzwonić.
Użytkownik sieci
3 września 2018 21:49
Salon - samochody nowe
Serwis masakra. Nie ...
... słuchają co się do nich mówi, ważniejsze niemieckie procedury. 40 min przyjmują samochód . Proponują mycie z woskiem drożej niż na stacji benzynowej. Nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2018 23:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 14:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 07:48
Salon - samochody nowe
nie polecam ze względu na obsługę, zawiodłem się
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 10:49
Salon - samochody nowe
W serwisie Volkswagena ...
... nie odbieraja telefonu, nie da się dodzwonić, gdy się dzwoni na główną centrale jest dokładnie to samo
Użytkownik sieci
17 maja 2018 12:48
Salon - samochody nowe
Szkoda, vw powinien z nich zrezygnowac
Użytkownik sieci
10 maja 2018 18:04
Salon - samochody nowe
Dramat. Byłem z ...
... pewnym zapytaniem Pan z obsługi serwisu poprosił bym zaczekał, po czym zniknął na 30min. Telefoniczny kontakt jeszcze gorzej potrzebowałem nr części z etki. Pan w serwisie poinformował mnie że nie może takich informacji udzielić ponieważ odgórnie im tego zabronione. W takim razie podziękowałem i zadzwoniłem do innego ASO VW na Śląsku i otrzymałem bez problemu nr części i jeszcze informację o cenie. Wnioskuję że chyba kierownictwo sobie dobrało strasznie fatalnych i nie kompetentnych pracowników. Być może problem jest faktycznie u góry.
Użytkownik sieci
9 maja 2018 16:55
Salon - samochody nowe
Obsluga klienta na ...
... bardzo niskim poziomie. Jedno czynne stanowisko. Wszyscy wkurzeni, trwa to wszystko mega dlugo. Ponoc miaja szkolenia...jakby to klienta obchodzilo. Ogolnie najgorzej
Użytkownik sieci
15 marca 2018 12:49
Salon - samochody nowe
Tak sobie
Użytkownik sieci
24 stycznia 2018 15:09
Salon - samochody nowe
Byłam wczoraj w ...
... salonie, chciałam uzyskać informacje bardziej szczegółowe odnośnie nowego Tiguana. Przy biurkach siedzieli sprzedawcy(pani i pan). Byłam w salonie sama(brak innych klientów) przez ok.20minut. Nikt się mną nie zainteresował,nikt się nie zapytał-w czym pomóc?. Sama obejrzałam auto po czym podeszłam do pani sprzedawczyni,która siedziała przy biurku. Stałam przez dluzsza chwilę po czym spojrzała najpierw na buty, spodnie po czym na twarz i zapytała leniwie -w czym pomóc. Podziękowałam i wyszłam. Klient czuje się tutaj niewidoczny, obsługa a raczej jej brak-fatalna. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 15:21
Salon - samochody nowe
Po jeździe próbnej ...
... posłałem maila z prośbą o wycenę mojego VW Tiguana i niestety brak odpowiedzi, po kilku tygodniach kolejny mail z prośbą o wycenę - i znowu cisza. Obok salon Skody - pochodziłem, wsiadłem do karoqa, pooglądałem - pies z kulawą nogą się mną nie zainteresował. Salon skody Inter Welmu w Pszczynie - po jeździe próbnej prośba o wycenę /u kierownika salonu/ została bez odpowiedzi. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 21:16
Salon - samochody nowe
Obsługa zwłaszcza w ...
... serwisie WV na najgorszym możliwym poziomie , a kierownik serwisu osoba nie mająca pojęcia o standardach obsługi klienta , niekompetentna, arogancka , agresywna , wyklocajaca się z klientami Chętnie opowiem o szczegółach proszę o kontakt
Użytkownik sieci
12 stycznia 2018 18:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 11:25
Salon - samochody nowe
Długo czas oczekiwania na obsługę .
Użytkownik sieci
18 grudnia 2017 13:24
Salon - samochody nowe
Jeśli Twoje życie ...
... jest nudne.... Jeśli potrzebujesz dodatkowych atrakcji i dawki niezapomnianych wrażeń.... Jeśli masz za dużo wolnego czasu i nie wiesz jak go spożytkować... Wybiesz Salon Inter-Welm Bielsko-Biała - gwarancja problemów i zmarnowanych wielu godzin i dni na serwisie - zapewniona. Dziwi mnie sytuacja, w której Volkswagen Polska daje takiemu salonowi jak ten w Bielsku-Białej autoryzację. Czy ktokolwiek z VW Polska sprawdza w jaki sposób obsługiwani są Klienci przez ich Autoryzowane Salony? Może warto się przyjrzeć, żeby nie traciło na tym dobre imię VW. To co dzieje się w tym (szkoda mówić) Autoryzowanym Serwisie VW przechodzi ludzkie pojęcie. Od ponad 2 lat zgłaszane są usterki występujące cyklicznie w nowym samochodzie zakupionym w salonie do których nikt nie potrafi się ustosunkować. Cały czas jest tylko stwierdzenie: "Nam to działa", "Nie ma żadnego problemu", "Niech Pan przyjedzie na diagnozę" i w kółko to samo... A Ty człowieku jeździj sobie do serwisu cały czas na diagnozy bo przecież paliwo jest za darmo a przecież szkoda pracować w ciągu dnia jak można czekać na serwisie poraz kolejny... Dostarczone materiał w postaci: zdjęć, filmów, opinii biegłego rzeczoznawcy (na których jednozacznie widać część z występujących i powtarzających się problemów) na pracownikach Inter-Welmu nie robią żadnego nawet najmniejszego wrażenia. Kierownik Serwisu również wykazuje się ogromnym podejściem do całej sprawy - szkoda tylko że musimy to obrócić w ironię.... E-maile się gubią... Dopiero co któryś e-mail jest z odpowiedzią (jak wyślemy do połowy działów w firmie)... Odpowiedzi po 20 dniach roboczych - całkiem normalne podejście do Klienta, który kupuje nowy samochód za grube pieniądze. Brawo Inter-Welm tak trzymajcie! Zapewnianie Waszym Klientom takich wrażeń to Wasza domena i w tym jesteście specjalistami. Szkoda tylko, że nie umiecie naprawić samochodu, który wcześniej sprzedaliście i idziecie w zaparte, że to nie Pana samochód, że na tym filmie może to inny pojazd, że proszę przy nas wywołać usterkę,.... Usterki mają to do siebie że nie pokazują się na zawołanie... ale przecież Wasi "specjaliści" wiedzą lepiej. Podsumowując ponad 2 lata przygody z Inter-Welm i końca nie widać... Ale niech Pan przyjedzie zrobimy oczywiście diagnozę...
Użytkownik sieci
15 grudnia 2017 22:15
Salon - samochody nowe
Wymiana klocków hamulcowych ...
... z przodu w typowym samochodzie - miało być 1,5 godziny a trwało ponad 3 godziny. W tym czasie nikt się nie zainteresował czy np. nie podać może czegoś do picia. Problem z nagłym brakiem zasprzęglenia silnika z napędem w czasie jazdy? Praktycznie brak realnej możliwości zdiagnozowania przyczyn tej usterki i pomocy w tym serwisie. I tak tu niestety jest z wieloma rzeczami...