87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 15:32
Salon - samochody nowe
Tak nie profesjonalnie ...
... nie zostałem potraktowany nawet u ,,zwykłego "mechanika !!! Brak kompetencji !!! Posiadam busa wv na gwarancji ,którym jeżdżę krótkie odległości w obrębie miasta w skutek czego auto często nie jest w stanie przepalić filtra co skutkuje dostawaniem się ropy do oleju ( normalne zjawisko, wiem o tym i nie mam z tym problemu)Wystarczy czasem przepalić auto(pojechać np.na autostradę itp. lub CZĘŚCIEJ WYMIENIAĆ ROZRZEDZONY OLEJ ) Często wymieniam olej u swojego mechanika jednak przy okazji akcji serwisowej postanowiłem wymienić olej w tym serwisie. Oczywiście wcześniej poinformowałem pana z obsługi ,że mam rozcieńczony olej i jest go delikatnie za dużo. Gdy poinformowano mnie po trzech godzinach ,że auto jest gotowe do odebrania okazało się ,że olej nie został wymieniony tylko strzykawką odessano tzw.nad stan oleju-bo tak robimy .ZAZNACZAM ,ŻE AUTO JEST NA GWARANCJI I SERWIS ASO WYDAŁ MI SAMOCHÓD Z ROZCIEŃCZONYM OLEJEM W SILNIKU !!! Oczywiście w tym samym dniu wymieniłem olej u swojego mechanika. PODEJŚCIE SERWISU TO JAKAŚ KPINA LUB CELOWE ZAGRANIE ABY USZKODZIĆ SILNIK I NAPRAWIĆ U NICH LUB KUPIĆ KOLEJNE AUTO.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 20:35
Salon - samochody nowe
Unikać szerokim łukiem, ...
... zwłaszcza serwisu. Odwalają fuszerki przy naprawie, a później wypierają się odpowiedzialności i nie poczuwają się do usunięcia usterki którą spowodowali, mimo, że inny niezależny ASO wskazuje na ich bezsprzeczną winę. EDIT: Wbrew odpowiedzi kontaktowałem się bezpośrednio zarówno ze sprzedawcą jak i reprezentantem działu serwisu do którego mnie odesłał, p. Krzysztofem Gracą. Sprawa ciągnie się już od kilku miesięcy, więc informację o braku kontaktu z mojej strony można włożyć między bajki.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 15:34
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego serwisu za każdym razem jak było coś u nich robione to same poprawki później ,nawet przy odbiorze samochodu po naprawie powypadkowej źle polakierowana maska ,błotnik i kolejne poprawki .Nie chcą teraz mi zaakceptować usterki z ich winy ,słupek A był u nich też lakierowany i co znowu poprawka lakier się łuszczy .Zrobi mi to prawdziwy fachowiec .Jedynie to jestem zadowolony z samochodu który kupiłem w 2016 u nich w salonie.Dobrze że nie był serwisowany u nich bo na pewno nie najechał bym ponad 220 tys a uto spisuje się swietnie.Niemam czasu żeby się sądzić a jakieś 1000zł tyle zapłacę u fachowca który mi to zrobi porządnie .Omijać z daleka żeby można było dać to by było zero gwiazdek.Na zdjęciach ewidentnie widać wyżej nad tym niby uszkodzeniem mechanicznym że lakier się łuszczy,zasłaniacie się jakimiś testem przyczepności lakieru ,nie chcecie się przyznać do źle przygotowanej powierzchni do lakierowania i tyle w temacie po prostu żenada jeśli chodzi o ten serwis o którym mowa to porządnie mi zrobili naprawę przejście na drzwi z lewego błotnika super i oczywiście drzwi wyregulowali przednie lewe co wy nie zrobiliście bo się nią da .Trzeba umieć się przyznać do błędu w sztuce ,nic za każdym razem nie było u was zrobione dobrze traciłem tylko swój cenny czas na poprawki .
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Gdyby istniała możliwość ...
... przyznania 0 gwiazdek z pewnością byśmy z niej skorzystali. Nie korzystajcie z usług serwisu !
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Tak bardzo liczyłem ...
... na pomoc tego serwisu po awarii auta, ba, kiedy radzono mi w drodze, żeby najpierw zadzwonić i upewnić się, czy zostaniemy "przyjęci", stwierdziłem, że to przecież VW. Niestety, okazało sie, że poza uśmiechniętymi i miłymi osobami, nic dobrego powiedzieć nie można. Pani, wiedząc, że jesteśmy tu na wakacjach, znalazła najbliższy wolny termin w kolejnym tygodniu, kiedy nas tu już po prostu być nie mogło. Potem dość pewnie radziła sprawdzić kable, bo za spadek mocy auta odpowiadają w 100% ... kuny. Jakiś młody człowiek z salonu wstał i popatrzył pod maskę, nie znajdując żadnych śladów aktywności tych zwierząt. Poradził, żeby jeszcze raz zwrócić się do obsługującej nas kobiety i prosić o pomoc. Nic z tego, dowiedzileiśmy się, że jest okres urlopowy, a jeśli już ktoś nas podepnie do komputera, to za jakieś 2 godziny, bo sa poumawiani klienci. Na sam deser dodała " koszt 500 zł do pierwszego (sic!) wyświetlonego błędu" Rozumiem, że każde kolejne naciśniecie "enter" to kolejne 500 zł? Szok. Nie wiem, czy miało nas to odstraszyć, ale zrezygnowaliśmy oczywiście, bo zdiagnozowanie błędu nie gwarantowało niczego więcej. Dodam, że auto, choć pogwarancyjne, jest od poczatku pod opieką serwisu VW w Kielcach. Jedyną rzeczą, która była dla nas nowością,a o czym poinformowali nas w opisywanym serwisie to tzw. Gwarancja Mobilności. Okazało się jednak, że nie możemy z niej skorzystać, bo system żle zapisał datę kolejnego przeglądu, który w naszym przypadku jest co 2 lata. Sprawę wyjaśniamy już w domu. Skończyło sie lawetą i autem zastępczym z polisy AC. Na drugi dzień rano otrzymaliśmy telefon z "naszego" VW z informacją, że wszystkiemu winna uszczelka kolektora ssącego. Błyskawiczna wymiana i informacja, że auto do odbioru. Można? Można. Wystarczy chcieć. Firma w Świdnicy, mimo bardzo dobrych opinii, w naszym przypadku niestety nie stanęła na wysokości zadania. Bardzo nam przykro. Pamiętajcie kochani, że macie siedzibę w najtatrakcyjniejszej - wg nas - cześci Polski, dokąd rokrocznie przybywa wielu turystów. Może więcej empatii i nikt już nie będzie wylewał publicznie swoich żalów.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 11:53
Salon - samochody nowe
Umówiony człowiek jest ...
... na konkretną godzinę.Po wejściu ,czeka się na obsługę.Prosta wymiana oleju trwa 2,5 godziny ,po czym przychodzi pracownik i przedłuża o kolejne 30 minut.Żenada, nie polecam.To jest nie szanowanie klienta i jego czasu.
Użytkownik sieci
14 maja 2024 11:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam auto ...
... było serwisowane przez 4 lata w ramach pakietu przeglądów, który został zakupiony przy zakupie samochodu i przez ten cały czas ani razu nie nabili klimatyzacji ani jej nie odgrzybili. A jak już pakiet się skończył to zaczęli wydzwaniać i przypominac o serwisie i zaproponowali wymianę oleju i płynu hamulcowego za 1400zl. Ceny z kosmosu.
Użytkownik sieci
7 maja 2024 19:14
Salon - samochody nowe
Z powodu złej ...
... obsługi reklamacji wadliwej części miejsce oceniam negatywnie. Firma unika wymiany wadliwej części i następnie proponuje "duży" rabat na zakup nowej, gdzie cena wynosi tyle, za ile firma sprzedaje dany przedmiot na portalu aukcyjnym po odliczeniu prowizji tego portalu. Jawnie wprowadzono mnie w błąd naciągając na kolejny produkt stąd tak negatywna opinia. Reklamacja dotyczyła zabezpieczających śrub do kół, które uległy uszkodzeniu po zaledwie 2-3 odkręceniach mimo użytkowania według zaleceń producenta (ostatnie odkręcenie było inną metodą z racji już wyrobionej nasadki). Dodatkowo według sprzedawcy użycie śrub od VW w Skodzie jest niezgodne z przeznaczeniem (mimo, że rozmiar i parametry śrub prawidłowe). Od 10 lat używam takich śrub marki Audi i nigdy żadnego problemu, śruby VW okazały się wadliwe a sprzedawca obwinia użytkownika. Edit po odpowiedzi serwisu: Państwa odpowiedź potwierdza, jak manipulujecie faktami i wprowadzacie w błąd w tym przypadku. Jeśli chodzi o metodę odkręcania to już przy zgłoszeniu reklamacji zaznaczyłem, że jedna śruba musiała być odkręcona elektronarzędziem, ponieważ z racji zużycia nasadki nie było innego wyjścia (ewentualnie rozwiercanie). Zużyta nasadka ślizgała się i elektronarzędzie pomogło odkręcić ostatnią śrubę bez rozwiercania. Zaznaczyłem to od razu przy zgłoszeniu reklamacji. Sam serwis potwierdził, że tylko na jednej śrubie były takie ślady. Oprócz tej jednej sytuacji zawsze był używany tylko klucz ręczny dynamometryczny. Według mojej obserwacji w momencie naszych rozmów zaproponowano mi cenę 10% niższą od tej, jaka była w serwisie aukcyjnym, który pobiera ponad 10% prowizji więc tutaj kolejna manipulacja. Dla jasności nie oczekiwałem od Państwa żadnych zniżek, byłem tylko zirytowany marną jakością produktu. Państwo natomiast postanowiliście mi wcisnąć jakąś niby „super” promocję co spowodowało tą negatywną opinię. Nigdzie nie napisałem, że używam śrub od Audi w Skodzie. Mam i miałem kilka aut marki Audi i to w nich używałem i używam takich śrub, proszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Miałem również okazję używać śrub innych producentów niż producent auta, również innych felg i nigdy nie było z tym problemów przy odpowiednim doborze zachowując wymagane parametry. Reklamowane tutaj śruby marki VW zastosowane w Skodzie według mojej wiedzy miały odpowiedni gwint, długość i skok gwintu. Nie ulegały zapieczeniu, odkręcały/zakręcały się tak samo jak inne śruby marki Skoda. Problemem była słaba jakość nasadki i jej wzór. W tym przypadku wzór był akurat kanciasty i strzelisty czego efektem było szybkie wytarcie i wyszczerbienie słabej jakości materiału. Wzory bardziej obłe wydają się odporniejsze.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Z powodu złej ...
... obsługi reklamacji wadliwej części miejsce oceniam negatywnie. Firma unika wymiany wadliwej części i następnie proponuje "duży" rabat na zakup nowej, gdzie cena wynosi tyle, za ile firma sprzedaje dany przedmiot na portalu aukcyjnym po odliczeniu prowizji tego portalu. Jawnie wprowadzono mnie w błąd naciągając na kolejny produkt stąd tak negatywna opinia. Reklamacja dotyczyła zabezpieczających śrub do kół, które uległy uszkodzeniu po zaledwie 2-3 odkręceniach mimo użytkowania według zaleceń producenta (ostatnie odkręcenie było inną metodą z racji już wyrobionej nasadki). Dodatkowo według sprzedawcy użycie śrub od VW w Skodzie jest niezgodne z przeznaczeniem (mimo, że rozmiar i parametry śrub prawidłowe). Od 10 lat używam takich śrub marki Audi i nigdy żadnego problemu, śruby VW okazały się wadliwe a sprzedawca obwinia użytkownika.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 15:15
Salon - samochody nowe
Samochod po gradobiciu ...
... naprawiany ponad 3 miesiace. Po naprawie reklamacja cieknaca szyba, asystent kierowcy z usterkami. Polamany uchwyt od osłony przeciwslonecznej. Serwis czesciowo reklamacje przyjmuje ale do polamania uchwytu oslony sie nie przyznaje. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 01:03
Salon - samochody nowe
Приехал на регулировку ...
... света. Свет не сделали, деньги, за НЕ сделанную работу взяли, крепление ручной регулировки сломано на обоих фарах, фары после сервиса светят в разные стороны. Стало еще хуже чем было до их вмешательства. Очень расстроен данным автосалоном. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Użytkownik sieci
27 września 2023 12:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam podejmowania ...
... współpracy z tym Dilerem. Sprzedaż samochodów używany oraz serwis, posiada duża ilość osób niekompetentnych. Klientów których mogą obsługiwać, są widoczni na zdjęciach.
Użytkownik sieci
17 lipca 2023 08:17
Salon - samochody nowe
W porównaniu do ...
... lat ubiegłych zaczyna wchodzić cwaniactwo , wkracza z powrotem socjalizm
Użytkownik sieci
25 maja 2023 23:16
Salon - samochody nowe
Kierownik salonu strasznie ...
... nieprzyjemny i głupio mądry , do tego w koszuli która nie pasuje do stanowiska i miejsca... (przez moment pomyslalem że trafiłem na dożynki) . Sytuację uratował mlody uśmiechniety handlowiec który nadrobił braki kierownika dzieki temu zdecydowałem że nie wydaje z salonu i tym samym kupiłem samochód .
Użytkownik sieci
12 maja 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam Auto ...
... pomalowane gorzej niż u Pana żdziska w garażu Zjedzone przez kuny wyciszenie silnika i oczywiście nie przyznają się do tego Auto z zaciekami wszyatko krzywe Pomimo.zgłoszonej reklamacji poprawione na odwal Rzeczoznawca powołany przez ubezpieczalnie stwierdził że usługa została wykonana skandalicznie Kierownik serwisu od tygodnia nawet nie raczy się skontaktować NIE POLECAM PO ROZMOWIE Z KIEROWNIKIEM SERWISU NA TEMAT 3 REKLAMACJI I MOJEJ CHECI ABY POPRAWILI AUTO LUB ODDAJE SPRAWE NA DROGE SĄDOWĄ USŁUSZAŁEM "Od sraszenia są wilki w bajkach" I rzucił słuchawką Jeśli ktoś chce u nich lakierować zapraszam na oględziny i wtedy podjęcie decyzji
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2023 18:23
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 maja 2022 18:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam Auto ...
... pomalowane gorzej niż u Pana żdziska w garażu Zjedzone przez kuny wyciszenie silnika i oczywiście nie przyznają się do tego Auto z zaciekami wszyatko krzywe Pomimo.zgłoszonej reklamacji poprawione na odwal Rzeczoznawca powołany przez ubezpieczalnie stwierdził że usługa została wykonana skandalicznie Kierownik serwisu od tygodnia nawet nie raczy się skontaktować NIE POLECAM
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 17:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka